Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Atliekami projektavimo darbai.
    Paskui seks elektrovežių pirkimas, ER20 eksploatacija neelektrifikuotose vietose, ir 2M62K bei M nurašymas? Ar ER20 modulių keitimas.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Hitas Rodyti pranešimą
      Kad elektrifikuotų "specialistas" išvardintas linijas turėtų praeit šimtas metų. Dar kaži ar įgyvendins tą "railbatic" projektą....
      Iš tikrųjų pagrindinių linijų elektrifikacijai tikrai nereiks 100 metų Artimiausiais metais bus pradėta elektrifikuoti valstybės sienos- Kenos- Vaidotų geležinkelio linija, kadangi broliai Baltarusai ketina krovinius į Lietuvą gabenti elektrovežiais bei artimiausiu metu pradėti Molodečnos- valstybės sienos geležinkelio linijos elektrifikaciją.

      "Rail Baltic" projektas iki šiol neturi aiškios ateities vizijos, kadangi kaimyniniai geležinkeliai į šį projektą žvelgia labai skeptiškai. Lenkijai žymiai naudingiau plėstis Baltarusijos (Rusijos, Ukrainos) kryptimi, kur tikrai bus garantuoti krovinių ir keleivių srautai. Latviai ir Estai iš vis nagrinėdami šį klausimą tik "diplomatiškai šypsosi" ir jiems šis projektas tik papildomas galvos skausmas, neatnešiantis realios naudos.

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Paskui seks elektrovežių pirkimas, ER20 eksploatacija neelektrifikuotose vietose, ir 2M62K bei M nurašymas? Ar ER20 modulių keitimas.
        Man dėl "Siemensu" irgi klausimas killo? Perdarys į kitus ar bus kaip manevriniai nenaudojamuose linijose?

        Comment


          Parašė Joint Rodyti pranešimą
          Man dėl "Siemensu" irgi klausimas killo? Perdarys į kitus ar bus kaip manevriniai nenaudojamuose linijose?
          Kokie dar manevriniai. Juk liks Kužiai-Bugeniai, Radviliškis-Jelgava, Radviliškis Daugpilis, Radviliškis-Pagėgiai-Klaipėda, Radviliškis-Pakruojis.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Kokie dar manevriniai. Juk liks Kužiai-Bugeniai, Radviliškis-Jelgava, Radviliškis Daugpilis, Radviliškis-Pagėgiai-Klaipėda, Radviliškis-Pakruojis.
            Kaip ir Senieji Trakai — Marcinkonys (— LT/BY siena), Šeštokai — Alytus, Naujoji Vilnia — IAE, Palemonas — Gaižiūnai, ir t.t.. Be to, dyzeliniai lokomotyvai gali važiuoti ir elektrifikuota linija, kaip pvz Vilnius-Klaipėda nuo sostinės iki Kaišiadorių važiuoja be problemų.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Iš tikrųjų pagrindinių linijų elektrifikacijai tikrai nereiks 100 metų Artimiausiais metais bus pradėta elektrifikuoti valstybės sienos- Kenos- Vaidotų geležinkelio linija, kadangi broliai Baltarusai ketina krovinius į Lietuvą gabenti elektrovežiais bei artimiausiu metu pradėti Molodečnos- valstybės sienos geležinkelio linijos elektrifikaciją.
              Suprantama, kad baltarusiams būtų naudingiau traukinius iki Vilniaus/Vaidotų traukti elektrovežiais, bet koks tada LG tikslas elektrifikuoti savo geležinkelius nuo valstybinės sienos?

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Kokie dar manevriniai. Juk liks Kužiai-Bugeniai, Radviliškis-Jelgava, Radviliškis Daugpilis, Radviliškis-Pagėgiai-Klaipėda, Radviliškis-Pakruojis.
                Oho. Kokie intensyvaus traukinių eismo ruožai. Užtenka ten ir "emkiu". Nebent Kužiai-Bugeniai ir Klaipeda per Pagėgius, bet ir ten nėra tu traukinių tiek daug. O į Latvija siemensai nevažiuoja.

                Comment


                  Parašė Joint Rodyti pranešimą
                  Oho. Kokie intensyvaus traukinių eismo ruožai. Užtenka ten ir "emkiu". Nebent Kužiai-Bugeniai ir Klaipeda per Pagėgius, bet ir ten nėra tu traukinių tiek daug. O į Latvija siemensai nevažiuoja.
                  Dabar nevažiuoja, turbūt laiko klausimas būtų. Kalba apie 2020 metus ir vėliau, o mkėm jau dabar kiek metų...
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė robertas Rodyti pranešimą
                    Suprantama, kad baltarusiams būtų naudingiau traukinius iki Vilniaus/Vaidotų traukti elektrovežiais, bet koks tada LG tikslas elektrifikuoti savo geležinkelius nuo valstybinės sienos?
                    1989 metais panašiai dvejota, koks tikslas baltarusiams elektrifikuoti geležinkelio atkarpą nuo Gardino (Grodno) iki Lenkijos sienos (Kuznicos). Lenkai panoro ją elektrifikuoti, kad iki Gardino galėtų važinėti tada tarp Bialystoko ir Kuznicos jau naudoti elektriniai traukiniai EN57.
                    Dabar į Gardiną iš Lenkijos EN57 atvažiuoja tik tris kartus per parą.

                    Comment


                      Kodėl "atvažiuoja tik tris kartus per parą" Reikia rašyti "net tris kartus "

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Kodėl "atvažiuoja tik tris kartus per parą" Reikia rašyti "net tris kartus "
                        Prieš pora metų į Gardiną EN57 iš Lenkijos per parą atvažiuodavo net 6 kartus.
                        Buvo numažinimas

                        Comment


                          utopija iki klaipedos elektra manau:
                          1-2010 Pagal planus i Klaipeda jau turejo eiti dvikelis
                          2-kuriu galu pirkt 44 er20 jei reiks elektroveziu (er20 paskaiciuoti 30ciai metu)?
                          3-del keleiviniu tik? tada lektuvais skraidint pigiau
                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                          Comment


                            O kodėl taip atsitiko, kad sovietmečiu Lietuvoje geležinkeliai buvo taip menkai elektrifikuojami, palyginus su kaimyninėmis respublikomis?

                            Comment


                              Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                              utopija iki klaipedos elektra manau:
                              1-2010 Pagal planus i Klaipeda jau turejo eiti dvikelis
                              2-kuriu galu pirkt 44 er20 jei reiks elektroveziu (er20 paskaiciuoti 30ciai metu)?
                              3-del keleiviniu tik? tada lektuvais skraidint pigiau
                              1) Pradėkime nuo to, kad nuo Vilniaus iki Šiaulių būtų visur dvikelis. Dar net iki to nėra prisigyventa.
                              2) Matyt tam, kad būtų galima atsikratyti M62, TEP60, TEP70 ir t.t. Juo labiau, kad elektrovežiai vis tiek galės dirbti tik dviejose trasose - iš Kenos į Klaipėdą ir į Kybartus - taip kad ER20 tikrai reikės.
                              3) Tokie infrastruktūros tobulinimai Lietuvos Geležinkeliuose niekada nebus daromi dėl keleivių.

                              Comment


                                Parašė Franas Rodyti pranešimą
                                O kodėl taip atsitiko, kad sovietmečiu Lietuvoje geležinkeliai buvo taip menkai elektrifikuojami, palyginus su kaimyninėmis respublikomis?
                                Padėkokime Rygai ir ten įsikūrusiai geležinkelių valdybai, kuri toliau centro nežiūrėjo..

                                Estija matyt dėl Leningrado gavo linijų.

                                Baltarusija savo beveik 600+ km dėl olimpinių.
                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  Estijoje pirma linija dar 1924 m, o Latvijoje 1950 m.

                                  Comment


                                    Ar Latvijoje važinėja elektrovežiai?

                                    Comment


                                      Mano žiniomis, ne, linijos naudojamos tik elektriniams keleiviniams traukiniams. Juk ten nelabai yra kur nuvažiuoti, nebent iš Rygos į Jelgavą, visas tinklas koncentruotas Rygos apylinkėse.

                                      Comment


                                        Galvojau, kad važinėja, nes daug kilometrų (257 km) elektrifikuota.

                                        Comment


                                          Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                          utopija iki klaipedos elektra manau:
                                          1-2010 Pagal planus i Klaipeda jau turejo eiti dvikelis
                                          2-kuriu galu pirkt 44 er20 jei reiks elektroveziu (er20 paskaiciuoti 30ciai metu)?
                                          3-del keleiviniu tik? tada lektuvais skraidint pigiau
                                          Elektrifikacija ne per vieną dieną įgyvendinamas projektas. LG turimi ER20CF tai, tik mažiau, kaip pusė visų naudojamų lokomotyvų parke. Kitą pusę sudaro 2M62K ir 2M62M serijos lokomotyvai, kurie dar "ištemps" 10-20 metų ir bus palaipsniui nurašomi. Vietoje jų etapais bus įsigyjami elektrovežiai. ER20CF bus naudojami traukiniams traukti neelektrifikuotose geležinkelio linijose.

                                          Ne manau, kad elektrifikuojant pagrindines geležinkelio linijas bus pamiršti keleiviai. ICE tikrai tarp Vilniaus-Kybartų ar Vilniaus-Klaipėdos nevažinės, tačiau kažkas panašaus į EJ575 - turėtų.

                                          Šiaip tai, Rusija gan aktyviai kalba apie Kybartų-Kaliningrado geležinkelio linijos elektrifikavimą, todėl tarptautiniai tranzitiniai traukiniai ateityje taip pat bus traukiami elektrovežiais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X