Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Greičiau Berlynas-Poznanė-Varšuva-Suvalkai-Marijampolė-Kaunas
    Bet vietiniai irgi važinėtų(elektriniai)? O tarptautiniai traukiniai stotų visuose stotyse(išskyrus stoteles), man knibžda, kad turėtų, nes į europą vizų nereikia...

    Comment


      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
      Priklausomai nuo to, kokia bus įtampa, gali ir iš Vilniaus važiuoti, nes bus sudvigubinti bėgiai, o ne atskira trasa, ir galės naudotis tais pačiais laidais Tik kad keleivių srautai ne kažkokie...
      Įtampa.... Įtampa ne bėda, nusipirks europietiškus traukinius(ER9M galės išmest ar parduot) ir tiks ta įtampa

      Comment


        Parašė Hitas Rodyti pranešimą
        Įtampa.... Įtampa ne bėda, nusipirks europietiškus traukinius(ER9M galės išmest ar parduot) ir tiks ta įtampa
        Ir dviaukščius reikės išmesti?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Na tie dviaukčiai jau pagaminti čekijoj, Tai čekai juos perdarys ant kitos įtampos. O gal tiks ir europinė įtampa. Parduot ar išmest reikėtų tada tik latviškus ER9M

          Comment


            Kita vertus, skirtingų įtampų ruožai nėra unikalus reiškinys - štai ir Helsinkis-Sankt Peterburgas yra elektrifikuotas pusiau rusiškai (3kV nuolatinė srovė), pusiau suomiškai (25kV 50Hz kintama srovė), o traukiniai tarp šių miestų važiuoja.
            Paskutinis taisė Carnifex; 2010.08.18, 23:55. Priežastis: Radau įtampas.

            Comment


              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
              Priklausomai nuo to, kokia bus įtampa, gali ir iš Vilniaus važiuoti, nes bus sudvigubinti bėgiai, o ne atskira trasa, ir galės naudotis tais pačiais laidais Tik kad keleivių srautai ne kažkokie...
              dėl įtampų pats sau atsakei.

              o va sudvigubinti bėgiai jau problema, nes laidas virš kelio, Kad prailginti pantografo tarnavimo laiką, eina ne tiesiai, o zigzagu. kaip tą zigzagą reikės pritaikyti kai kelių (vėžių) ašys nesutampa aš nežinau. mažinti žingsnį, reiškia didinti vienos vėžės traukinių vienos pantografo pusės dėvėjimasį irtrumpinti jo tarnavimo laiką.
              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

              Comment


                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                o va sudvigubinti bėgiai jau problema, nes laidas virš kelio, Kad prailginti pantografo tarnavimo laiką, eina ne tiesiai, o zigzagu. kaip tą zigzagą reikės pritaikyti kai kelių (vėžių) ašys nesutampa aš nežinau. mažinti žingsnį, reiškia didinti vienos vėžės traukinių vienos pantografo pusės dėvėjimasį irtrumpinti jo tarnavimo laiką.
                Tai toks sudvigubintas kelias tarp Kuznicos ir Gardino. Ir električkos važinėja.

                Comment


                  Elektrifikuota ruožu važinėja tik lenkų elektriniai. O rusiška vėže elektriniai traukiniai nei elektrovežiai nevažinėja.

                  Comment


                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                    O lenkai neplanuoja pratęst elektrifikuotą liniją nuo Suvalkų iki Šeštokų (ar toliau)?
                    Mielas kolega, pas lenkus elektrifikuota linija link Lietuvos pusės yra TIK IKI BIALYSTOK, vėliau jau važinėja dyzeliukai. Todėl labai abejoju, ar praktiškai lenkijos provincija laikoma Suvalczyzna arba kitaip mūsų buvusias tėvynainių žemes, į kurią per dieną teužsuka vos 5-i traukiniai (tai lenkų mąstu yra labai mažai), kada nors sulauks tokios dovanos - investicijos į elektrifikaciją. Puikiausias pavyzdys - dar ir šiandien atkarpoje Bialystok - Suwalki naudojami semaforai valdomi trosais Akiai tai įspūdingas vaizdas, bet šiai dienai tai atsilikimas nuo praktiškai visų šalių Europoje...

                    Comment


                      Ar galima numatyt kiek bus elektrifikuotų linijų lietuvoje po 20 m.? Dabar Lietuvoje elektrifikuotų linijų yra apie 140 km., Latvijoje apie 230 km, o Estijoj mažiau nei lietuvoj t.y. apie 130 km. (jei klystu, tai pataisykit)

                      Comment


                        Lt - 122
                        lv - 257
                        ee - 133

                        Comment


                          2020 m. bus elektrifikuotos Kenos-Vaidotų-Vilniaus-Kaišiadorių-Kybartų ir Kaišiadorių-Radviliškio-Klaipėdos bei Lentvario-Trakų geležinkelio linijos.

                          Comment


                            Lentvaris-Trakai seniai elektrifikuota.

                            Comment


                              Tikėkimės, kad taip būtų, nereikėtų tais dyzeliniais važinėt.(Man elektriniai patogesni, tylus)

                              Comment


                                Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                Lentvaris-Trakai seniai elektrifikuota.
                                Ne seniai, tik prieš 35 metus.

                                Comment


                                  Tai vistiek seniai, ne prieš 2-3 ar penkis metus elektrifikuota

                                  Comment


                                    Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                    Lentvaris-Trakai seniai elektrifikuota.
                                    Išvardinau geležinkelio linijas, kuriose galės važinėti elektriniai traukiniai ir elektrovežiai. Tiesa, dar pamiršau paminėti Vilnius-N.Vilnia

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      2020 m. bus elektrifikuotos Kenos-Vaidotų-Vilniaus-Kaišiadorių-Kybartų ir Kaišiadorių-Radviliškio-Klaipėdos bei Lentvario-Trakų geležinkelio linijos.
                                      Tai tik vizija ar jau numatyti konkretūs veiksmai? Nes laiko ne tiek ir daug liko, turint omenyje, kad ir be elektrifikacijos yra sričių kur verkiant reikia didelių investicijų.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Tai tik vizija ar jau numatyti konkretūs veiksmai? Nes laiko ne tiek ir daug liko, turint omenyje, kad ir be elektrifikacijos yra sričių kur verkiant reikia didelių investicijų.
                                        Atliekami projektavimo darbai.

                                        Comment


                                          Kad elektrifikuotų "specialistas" išvardintas linijas turėtų praeit šimtas metų. Dar kaži ar įgyvendins tą "railbatic" projektą....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X