Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
perskaiciau
perskaiciau stai toki dokumenta
"European Commission
Directorate-General Regional Policy
Feasibility study on Rail
Baltica railways
Annexes
January 2007"
ir ten atradau kad 1km linijos (tik negaliu pasakyti ar viena veze ar dvi) tiesimas elektrifikuotas (europinis) 2,5 mln Eur, 1km tiesimas (1520mm) neelektrifikuotas 1,9 mln. Eur. jeigu priimsim prielaida kad skirtumas tarp savikainu kyla tik del elektrifikacijos tada 1km elektrifikacija apsieis 0,6 mln Eur 2006 metu kainomis.
Taigi linijos Kaisiadorys-Klaipeda elektrifikacija apsieis 0,6x309x3,4528=654,1 mln LTL. taip sakant nei daug nei mazai.
Naujoji Vilnia-Kena 0,6x20x3,4528=42,3 mln LTL.
Kaunas-Kybartai 0,6x86x3,4528=178 mln LTL
Taigi viso ~880 mln LTL
jeigu kas turite naujesniu elektrifikacijos savikainos skaiciavimu butu idomu suzinoti
Overhead contact line / the catenary system
The overhead power can be divided into three main groups:
• Foundations and poles: These are designed for at least 50 years lifetime,
normal distance 40 m. Foundations and poles are only replaced when damaged
or changed, price about 15,000 € each. Newer types of poles of Corten
steel need no maintenance. Hence costs for foundations and poles are not included
here.
• All suspensions and catenary cables: These are primarily worn by weather,
normal distance is 40-60 m (here assumed to be 50 m), price 1,500
€/suspension. Suspensions and catenaries are rarely replaced. It is here assumed
that these are replaced after 25 years.
• The overhead contact line (the primary wearing part): The overhead power
is replaced when the limit values for wear are reached. The wear of course
depends on the traffic load, but close to 25 years is expected. Price of 15,000
€ per km.Paskutinis taisė osnas; 2009.08.25, 18:24.
Comment
-
Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimąGaila, manau tikrai butu pelninga jiem jei nuelektrifikuotu visa linija nuo Kauno iki Klaipedos
Comment
-
Parašė osnas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąEsu girdėjęs, kad apie 2014 LG turėtų elektrifikuot iki baltarusijos sienos pro Keną iki to laiko Baltarusija elektrifikuotų nuo Molodečino iki Lietuvos sienos."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąO yra kokių žinių apie ruožų elektrifikavimus?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKažkur buvo man užstrigę susisiekimo ministro Eligijaus masiulio žodžiai (berods, aš ar kažkas kitas buvo forume paskelbęs), kad artimiausiuose planuose — elektrifikuoti ruožą nuo Naujosios Vilnios iki LT/BY sienos. Baltarusiai savo ruožtu elektrifikuotų nuo minimos sienos taško iki Gudagojaus. Tokiu atveju električkos bent teoriškai galėtų nuo Kauno iki Maskvos važiuoti.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąNuo sienos iki Molodečno.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąO lenkai neplanuoja pratęst elektrifikuotą liniją nuo Suvalkų iki Šeštokų (ar toliau)?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNa, jei laidai eis iki Kenos, tai tada reikia pratempti laidus ir iki Kybartų, kad būtų galima užsipirkus elektrovežių tampyti tranzitą. Priešingu atveju nelabai matau, kas iš tos linijos, nebent tikrai leisti ЭР9М iki Molodečno.
O ir tiek elektrifikavus jau teoriškai galima nusipirkti arba išsinuomoti elektrovežį, kabinti vagonus ir paleisti keleivinį LG formavimo traukinį Kaunas-Maskva.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąIki kur elektrifikuos?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTai jeigu elektrifikuotų bent iki Kauno tai iš Marijampolės (Marijampolė-kaunas-Marijampolė) važinėtų elektriniai?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment