/\ Ar taip pat yra daroma ir Vakarų Europoje, Šiaurės Amerikoje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Ar taip pat yra daroma ir Vakarų Europoje, Šiaurės Amerikoje?kaip?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Ar taip pat yra daroma ir Vakarų Europoje, Šiaurės Amerikoje?
Europoje kiekvienoje valstybeje gelezinkeliai vystesi skirtingai, todel ir skiriasi tiek eismo taisykles, tiek ir kai kurie techniniai parametrai - ypac skirtingu valstybiu elektrifikuotuose ruozuose - itampos dydis, kintama ar nuolatine, asines apkrovos ir kt. Todel, manau, is vienos salies i kita vykstantiems traukiniams pasieniuose yra keiciami lokomotyvai panasiai kaip ir buv. TSRS erdveje. Isimtis - multisisteminiai keleiviniai elektriniai traukiniai.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAčiū už atsakymą, bet tuo pačiu kilo dar vienas klausimas:
Kodėl traukinį (ypač keleivinį) negali visą trasą traukti vis tas pats lokomotyvas ir tas pats mašinistas/-ai? Pvz.: maršrute Vilnius-Maskva visą kelią dirbtų tas pats lokomotyvas ir tas pats mašinistas/-ai. Mano suvokimu, nereikėtų gaišti laiko perkabinėjant lokomotyvų, o tai net labai svarbu keleiviniuose traukiniuose. Tai kodėl lokomotyvai yra keičiami?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO poilsio nereikia lokomotyvų brigadoms? Daugiau 12 valandų negali dirbti be poilsio.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ką, ar tik mašinistai dirba traukinyje? O palydovės, restorano darbuotojai? Juk galima vieną vagoną skirti tik personalui, kur jie galėtų nusiprausti, pamiegoti (ilgose kelionėse), pavalgyti, pasidėti daiktus ir t.t..
Ir beje, matydamas vaziuojanti traukini ar dirbancias palydoves, matai tik aisbergo virsunele. Daugelis net neisivaizduoja, koks sudetingas procesas yra kroviniu ir keleiviu pervezimas gelezinkeliai, kiek ivairiausiu tarnybu dirba, kad saugiai ir laiku vyktu kroviniai, keleiviai. Kazkada ir as net neisvaizdavau visos sios sudetingos "virtuves", kol nesusiduriau su ja..
Comment
-
/\/\/\ Nieko nuostabaus, juk mes žiūrime iš keleivio pusės, tad neretai tas pats vaizdas kitaip matosi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ką, ar tik mašinistai dirba traukinyje? O palydovės, restorano darbuotojai? Juk galima vieną vagoną skirti tik personalui, kur jie galėtų nusiprausti, pamiegoti (ilgose kelionėse), pavalgyti, pasidėti daiktus ir t.t..
Norvegijoje naktiniame traukinyje ryte (jau jam važiavus maždaug 9 val iš 10) užsimaniau kavos atsigert. Nueinu į vagoną restoraną - ten barmenas su konduktorium sėdi, plepa, kavą geria, dar arbatinuke matau turi. Paprašau kavos. O barmenas ir atsako - mano darbo valandos baigėsi, neduosiu. Ir nepardavė nieko.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąČia aišku biški ne pagal temą.
Norvegijoje naktiniame traukinyje ryte (jau jam važiavus maždaug 9 val iš 10) užsimaniau kavos atsigert. Nueinu į vagoną restoraną - ten barmenas su konduktorium sėdi, plepa, kavą geria, dar arbatinuke matau turi. Paprašau kavos. O barmenas ir atsako - mano darbo valandos baigėsi, neduosiu. Ir nepardavė nieko.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko nuostabaus, kad Vakaru Europoje tik vidutiniskai apie 8 proc. kroviniu gabenama geleizinkeliais. Nes saliu viduje del mazu atstumu labiau apsimoka vezti autotransportu, o tarp saliu del biurokratiniu ir techninio nesuderinimo problemu kroviniai irgi vezami autotransportu, nors cia, pasalinus kliutis, pervezimu potencialas yra milziniskas ir neisnaudotas. Veze tikrai maziausia kliutis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš manau, kad problema ne geležinkelis, o geografija. Europa yra toks žemynas, kuris turi labai vingiuotą kranto liniją, jūros ir įlankos gana giliai įsirežia į sausumą; todėl čia yra vieni didžiausių jūrų (neatsilieka ir upių) uostai: Roterdamas, Hamburgas, Londonas ir t.t.. Gabenti krovinius (manau, kad ir keleivius) jūra yra pigiausias būdas, pigiau nei geležinkeliu. Tokioms valstybėms kaip Airija, Islandija, Malta, Kipras geležinkelis išvis reikalingas nebent dėl prestižo, o D. Britanija, Danija, Graikija irgi nesubankrutuotų jei jo nebūtų. Todėl geležinkelis geriau išvystytas ten, kur daug žmonių gyvena toli nuo jūros: Vokietija, Prancūzija, Austrija, Šveicarija, Rusija. Esu įsitikinęs, kad anksčiau ar vėliau Baltarusija savo geležinkeliais gerokai pralenks Lietuvą (o kaip situacija dabar?). Estija pasmerkta niekada neturėti stipraus geležinkelio, nes turi sąlyginai labai ilgą pakrantės ruožą. Perspektyvą matau tik ruožams Talinas - Sankt Peterburgas ir RailBaltica.
Pvz. - nuvezkite is Baltarusijos gamyklu laivais iki Klaipedos didelius kiekius trasu.. Nelabai pavyks..
Niekaip laivais neaprupinsite pvz. dideliu katiliniu mazutu (nebent ji yra ant kranto arba naudojasi vamzdynu transportu).
Tad zemyne pervezant didesnius kiekius kroviniu gelezinkeliui nera lygiu (kuo vezami didesni kiekiai kroviniu ir kuo didesniu atstumu, tuo labiau isryskeja gelezinkelio transporto privalumai. O jei dar krovinio siuntejas ir gavejas turi privaziavimo kelius - isvis idealu, nes nereikia perkrovimo).
Tad mano giliu isistikinimu - gelezineklis ir laivyba zymiai daugiau partneriai o ne konkurentai.
O kas del Baltarusijos, tai Lietuvai ju gelezinkeliu dydziu nereikia net lygintis.. Jie yra labai dideli, taciau ten darbo metodika sovietine daugiau..
Bet kai kolegos is Baltarusijos atvyksta pas mus, buna ama prarade pamate musu Siemensus, modernizuotus manevrinius, kitas naujoves.. Jie pripazista, kad mes nusuoliave technikos srityje labai labai toli...Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.05, 10:51.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPerspektyvą matau tik ruožams Talinas - Sankt Peterburgas ir RailBaltica.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKaliningradas-Sant Peterburgas neišvengiamai privalanti gyvuoti magistralė.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTaip, jura pigiausias budas transportuoti kroviniu, taciau daznu atveju gelezinkelis su juros transportu dazniausiai buna partneriai o ne konkurentai. Pvz. i Klaipedos uosta turbut 95 proc. visu kroviniu tolimesniam transportavimui laivais suvezami butent gelezinkeliais.
Pvz. - nuvezkite is Baltarusijos gamyklu laivais iki Klaipedos didelius kiekius trasu.. Nelabai pavyks..
Niekaip laivais neaprupinsite pvz. dideliu katiliniu mazutu (nebent ji yra ant kranto arba naudojasi vamzdynu transportu).
Tad zemyne pervezant didesnius kiekius kroviniu gelezinkeliui nera lygiu (kuo vezami didesni kiekiai kroviniu ir kuo didesniu atstumu, tuo labiau isryskeja gelezinkelio transporto privalumai. O jei dar krovinio siuntejas ir gavejas turi privaziavimo kelius - isvis idealu, nes nereikia perkrovimo).
Tad mano giliu isistikinimu - gelezineklis ir laivyba zymiai daugiau partneriai o ne konkurentai.
O kas del Baltarusijos, tai Lietuvai ju gelezinkeliu dydziu nereikia net lygintis.. Jie yra labai dideli, taciau ten darbo metodika sovietine daugiau..
Bet kai kolegos is Baltarusijos atvyksta pas mus, buna ama prarade pamate musu Siemensus, modernizuotus manevrinius, kitas naujoves.. Jie pripazista, kad mes nusuoliave technikos srityje labai labai toli...
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąPvz. i Klaipedos uosta turbut 95 proc. visu kroviniu tolimesniam transportavimui laivais suvezami butent gelezinkeliais.Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.05, 11:42.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą
Mažas pataisymas: apie tai šią vasarą (berods liepos mėnesį) rašė žurnalas "Veidas". Ten teigiama, kad Klaipėdos jūrų uostą 70% krovinių pasiekia geležinkeliais. Kiti būdai - upių transportas, autotransportas, vamzdynas ir t.t..
P.S. nenukrypkime perdaug nuo temos.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš manau, kad problema ne geležinkelis, o geografija. Europa yra toks žemynas, kuris turi labai vingiuotą kranto liniją, jūros ir įlankos gana giliai įsirežia į sausumą; todėl čia yra vieni didžiausių jūrų (neatsilieka ir upių) uostai: Roterdamas, Hamburgas, Londonas ir t.t.. Gabenti krovinius (manau, kad ir keleivius) jūra yra pigiausias būdas, pigiau nei geležinkeliu. Tokioms valstybėms kaip Airija, Islandija, Malta, Kipras geležinkelis išvis reikalingas nebent dėl prestižo, o D. Britanija, Danija, Graikija irgi nesubankrutuotų jei jo nebūtų. Todėl geležinkelis geriau išvystytas ten, kur daug žmonių gyvena toli nuo jūros: Vokietija, Prancūzija, Austrija, Šveicarija, Rusija. Esu įsitikinęs, kad anksčiau ar vėliau Baltarusija savo geležinkeliais gerokai pralenks Lietuvą (o kaip situacija dabar?). Estija pasmerkta niekada neturėti stipraus geležinkelio, nes turi sąlyginai labai ilgą pakrantės ruožą. Perspektyvą matau tik ruožams Talinas - Sankt Peterburgas ir RailBaltica.
Betgi V. Europoje butent geleizinkeliais pervezama daug keleiviu. I keleiviu pervezima ten labai orientuojamasi. Nes kroviniu pervezimas yra prarasta rinka. Ir be bendros ES politikos vargu ar pavyks ja atsikovoti. Todel gelezinkeliai net ir D. Britanijoje, Airijoje, Graikijoje yra reikalingi. D. Britanijoje keleiviu pervezimas gelezinkeliais gerai isvystytas.
Islandijoje geliznkelis buvo nutiestas tik Reikjaviko uosto statybos metu XX a. pradz. Ir tai siaurasis. Daugiau ten jokiu geleiznkeliu nebuvo. Maltoje buvo. Bet ten jo ir nereikia. Kipre yra. Per Danija eina gelezikeliu tranzitines linijos. O ir uostamas jo reikia.
Comment
-
Eimantas 100% teisus: temoje apie Lietuvos geležinkelių elektrifikavimą jau plaukiojama į tolimus kontinentus.
Keleiviniams traukiniams elektrifikuotų ruožų Lietuvoje pakanka. Dar galima dvejoti, ar reikėjo elektrifikuoti atkarpėlę iš Lentvario į Trakus, bet "buvo tai labai seniai, kai buvome jauni...").
Kas dėl krovininių traukinių, tai Vilnius-Kena (Gudagojis) ir Kaišiadorys-Radviliškis. Na dar Vaidotai-Nemėžis-Kyviškės ir Vaidotai-Pušynas-Paneriai. Radviliškis-Klaipėda ir Palemonas-Kybartai - po to ...
Bent taip manau. Kitur prekinių traukinių eismas netoks intensyvus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIslandijoje geliznkelis buvo nutiestas tik Reikjaviko uosto statybos metu XX a. pradz. Ir tai siaurasis. Daugiau ten jokiu geleiznkeliu nebuvo.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
Comment