vakar vakare riedant ER9M is Kauno kelis kartus dingo vagono apsvietimas, palikdamas lengva brieblandine sviesa. gal tai ir buvo tie ruozai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąKaip tokiose vietose veikia apšvietimas ir pan.? Ar yra kokie akumuliatoriai?
Comment
-
Parašė Pciolka Rodyti pranešimąvakar vakare riedant ER9M is Kauno kelis kartus dingo vagono apsvietimas, palikdamas lengva brieblandine sviesa. gal tai ir buvo tie ruozai?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJei dar pamatyčiau EJ575 tempiamą TEP'o, pagalvočiau kad vaidenasi.
Elektriniuose traukiniuose is tiesu yra rimtos bedos su salono apsvietimu. Nes jis po kelis kartus dingsta tarp Vilniaus ir Kauno. Net ir modernizuotuose traukiniuose. Kodel neveikia nuo akumuliatoriu visi sviestuvai? Kazkoks tai gamyklinis nedadirbimas.Paskutinis taisė Al1; 2008.09.29, 20:39.
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąo ar tiesa kad elektrinis traukinys greiciau isibegeja nei dyzelinis?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąBe abejo. Nepalyginamai.
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimądeja neteko vaziuot su elektrycka bet visai noreciau... greituoju teko, dyzeliuku irgi, o elektrycka ne...
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąVisada buna pirmas kartas Isbandyti kol kas dar nera velu, senieji elektriniai dar vazines bent keleta metu tikrai
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąmatai, as nei vilniuj, nei kaune nesilankau... nu nebent kada nors suderint marsruta kaunas - vilnius - siauliai, o ryte i rokisky i kauna patevis daznai vazineja...
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa as irgi gal tik 18 metu pirma karta pavaziavau elektriniu, nes mano krastuose irgi tokio transporto nebuvo Tad nepergyvenk, tikrai pavaziuosi juo
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąkad as aplamai esu vaziaves tik su tep60, tep70, tep70bs ir d1, kitokiu neteko... nu bet bus laikas, bus ir vaikas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąCia del elektriniu varikliu ypatybes - kuo didesne apkrova, tuo didesnis sukimo momentas generuojamas.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąbet tai juk dyzeliniuose traukiniuose gi irgi ne dyzelis ratus suka, t.y. turetu galiot visos elektriniam traukiniui budingos savybes.
Beje, elektros varikliai suka ratus šilumvežiuose, ir tai ne visuose. O dyzeliniuose traukiniuose yra kitokia perdavimo sistema (hidraulinė, mechaninė ir t.t...)
Beje, ER9M priekiniam vagone labai verčia iš kojų pradėdamas važiuot, o motoriniam nemėgstu sėdėt, nes kaukia.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąbet tai juk dyzeliniuose traukiniuose gi irgi ne dyzelis ratus suka, t.y. turetu galiot visos elektriniam traukiniui budingos savybes.
Beje, galima pagal lokomotyvo serija issifruoti, kokia perdavimo sistema jis turi -TEP - teplovoz, elektriceskaja, pasazirskij; TEM - teplovoz, elektriceskaja, manevrovyj; TGM - teplovoz, hidrralviceskaja, manevrovyj ir t.t. Uzsienyje Sovietu sajungai skirti lokomotyvai buvo kitaip truputi vadinami pvz. CME - Cekoslovakija, manevrovyj, elektriceskaja, VME - Vengrija, manevrovyj, elektriceskaja.
Comment
-
Elektrinis traukinys turi daugiau elektriniu traukos varikliu nei tarkim elektrovezis ar silumvezis, ir, atitinkamai, daugiau varanciuju ratu poru. Tai leidzia tureti geresnes charakteristikas ir didesni pagreiti isvystyti.
Pvz, jei neklystu, M62 turi 4 el. traukos variklius. Vienas motorinis ER9M vagonas taip pat turi 4 variklius. Nors ir mazesnes galios. Taciau ir vagono mase mazesne.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektrinis traukinys turi daugiau elektriniu traukos varikliu nei tarkim elektrovezis ar silumvezis, ir, atitinkamai, daugiau varanciuju ratu poru. Tai leidzia tureti geresnes charakteristikas ir didesni pagreiti isvystyti.
Pvz, jei neklystu, M62 turi 4 el. traukos variklius. Vienas motorinis ER9M vagonas taip pat turi 4 variklius. Nors ir mazesnes galios. Taciau ir vagono mase mazesne.
O pas elekrini traukini (ER-9) jei neklystu varanciajame vagone yra 2 traukos varikliai - po viena vezimelyje.
Comment
-
M62 kieivieno elektrinio variklio nominali galia 193 kW. 6x193=1158 kW. Silumvezio mase apie 125 t.
Elektrinio traukinio ER9M motorinis vagonas vis delto turi 4 el. variklius. Kiekvieno is ju galia 180 kW esant pilnam suzadinimui. Vieno motorinio vagono galia 4x180=720 kW. 2 motoriniu vagonu galia 1440 kW.
4 vagonu elektrinio traukinio mase 198 t (motorinis sveria 60 t, galiniai - 39 t).
Jei prie M62 prikabinsime 2-3 vagonus, traukinio mase bus apie 200 t. Gaunasi, kad galios vienetas tenkantis traukinio mases vienetui yra didesnis elektriniuose traukiniuose.
Duomenys is Rakovo knygu.Paskutinis taisė Al1; 2008.09.30, 22:31.
Comment
Comment