Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė John
    Sitas lokomotyvas turi tik 4 asis, kuomet LG dyzeliniai ER20 turi 6. Ar pakanka sukibimo su begiais tokiam galingam lokmotyvui, kuomet tempiamas didelis sastatas?
    Be abejo kad nepakaktu, ypac ikalnese.. Reiketu kabinti bent 2..
    Bet uzsakantis gamyklos lokomotyvus, vsikas pasveriama ir nusprendziama, kokio galingumo reikes, kiek asiu ir t.t.
    Paskutinis taisė LT-1; 2008.09.23, 20:52.

    Comment


      #62
      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Šiaip atkarpoje Vilnius-Kaunas negalėtų VL-80 važiuot savo eiga, nes galios tinklo nepakaktų , norint pakelt galią permontuot reikia daug įrengimų - transformatorius ir t.t, netgi laidus pertiest reikėtų. Čia mano kaimynas buves mašinistas mane taip apšvietė
      Apsviete teisingai - dauguma senojo kontaktinio tinklo detaliu reiketu keisti, nes senuju resursas pasibaiges.. Be to reiketu galingesnes pastotes statyti ir t.t. Beje daugumoje LG liniju tam nepritaikytas ir kelias.

      Comment


        #63
        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Sunkiausiai įsivaizduoju, kaip (ir kada) buvo elektrifikuota geležinkelio atkarpa iš Kuznicos (Lenkija) į Gardiną (Baltarusija). Ja dabar per parą abiem kryptimis važiuoja po 6 keleivinius traukinius.
        http://parovoz.com/history/electrification/1986-90.php
        Čia rašoma, kad linija Гродно - Граница elektrifikuota 1989 metais.

        Comment


          #64
          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          ...dauguma senojo kontaktinio tinklo detaliu reiketu keisti, nes senuju resursas pasibaiges..
          Galim keisti... Įrangą turim
          2008 sausis

          Comment


            #65
            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Dar įdomiau, kodėl iš Baltarusijos ar Ukrainos jis „užklydo“ į Lietuvą?
            Jis greičiausiai gavo galą kokioje nors metalo laužo supirkimo aikštelėje, kaip ir kiti lokomotyvai iš tolimų ir artimų kraštų.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #66
              Parašė RAW Rodyti pranešimą
              O kalbant dėl siemenso, tai ukrainiečiai panašių užsisakė (tik elektrovežių), kurie yra kur kas galingesni už mūsiškį siemensą.
              Atvaizdas
              Beje, jie taip pat turi lenkiškų 620M ir dviaukščių čekiškų, kaip pas mus.
              Kur galima pasiskaityti, kad ukrainiečiai tokius Siemens užsisakė, ir dviaukščius čekiškus turi?
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #67
                Kad Vilnius-Turmantas Važinetu elektrinei traukiniai butu isvis gerai bet reikia daug pinigu ,kad taip butu ateiti jaučiu važines

                Comment


                  #68
                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Na... Įvertinkim kiek kainuos kontaktinių tinklų įrengimas, patys elektrovežiai, tai kaži ar galima tikėtis kad tai greitai atsipirks...

                  Juolab dauguma pastoviai sako, kad LG keleivių vežimas yra nuostolingas.

                  O krovinių vežimas elektrovežiais... Kažkaip sunkiai tai įsivaizduoju Lietuvoje...

                  Kai buvo pereinama nuo garveziu prie kitu traukos budu, tiek
                  elektriniai lokomotyvai, tiek silumveziai buvo lygiaverciai konkurentai.
                  Paziurekime, kas buvo net Lietuvoje - Klaipedos siaurasis gelezinkelis - elektrifikuotas. Dar pries Pirmaji pasaulini. Ir tokiu siauruku Prusijoje buvo daugiau.
                  Tiesa, tuomet dar silumveziu nebuvo.


                  Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                  Manau, kad milžiniškos LG investicijos į naujus Siemens dyzelinius lokomotyvus tai aiškiausias atsakymas ką LG galvoja apie elektrifikaciją.

                  Nesu šio reikalo specialistas, bet kiek teko pastebėti pavyzdžiui Vokietijoje tai ten viskas važiuoja tik elektra (išskyrus keletą dyzelinių automotrisių į atokius "kaimelius"). Matyt ne veltui taip yra daroma ir investicijos matyt irgi su kaupu atsiperka.
                  Buv. Rytu Vokietijoje iki pat Vokietiju susijungimo nebuvo elektrinfikuotu gelezinkeliu, ir kai kuriuose ruozuose garveziai buvo naudojami iki pat devintojo desimtmecio vidurio. Kai tuo tarpu TSRS buvo galutinai ju atsisakyta 1979 m.
                  Taciau iki Antrojo pasaulinio karo Vokietijos dalyje, kuri veliau tapo Rytu Vokietija, buvo elektrifikuotu gelezinkelio liniju. Tik Po Vokietiju susijungimo nepulta elektrifikuoti masiskai liniju R. Vokietijoje. Taip kad ten silumveziai dirba ir dyz. traukiniai placiai naudojami.

                  Parašė John
                  Turint omeny senkancius ir brangstancius iprastinio kuro isteklius, tai, ko gero, apskritai neisvengiamas dalykas ateityje. Skirtingai, nei automobiliu pramoneje, kur elektros varikliai tik pradeda isvysti dienos sviesa, traukiniams sita technologija taikoma seniai ir daug kur yra pilnai igyvendinta, todel esminiu kliuciu tam igyvendinti nei Lietuvoje, nei bet kur kitur, neturetu buti, ar ne?
                  Taip, bet esmine kliutis Lietuvoje yra strategijos nebuvimas (cia platesniame kontekste, nei vien tik gelezinkeliu elektrifikavimas) ir finansavimas.


                  Jei snekant apie greituosius (160 - 200 km/h) keleivinius traukinius Lietuvoje tarp Klaipedos, Kauno ir Vilniaus, tai be elektifikavimo neiisiversime.

                  Visgi ir RailBaltica tikriausiai nebus elektrifikuota. Bent jau kuri laika tikriausiai bus naudojami silumveziai.
                  Apie elektrifikacija is karto tiesiant gelezinkeli galimybiu studijose miglotai snekama.
                  Paskutinis taisė Al1; 2008.09.23, 22:52.

                  Comment


                    #69
                    Parašė RAW Rodyti pranešimą
                    Krovininiai elektrovežiai yra galingesni už šilumvežius, vadinasi jie gali daugiau tempti, tačiau mūsų stotys nelabai tam pritaikytos, tad gal ir nelabai apsimokėtų. O kalbant dėl siemenso, tai ukrainiečiai panašių užsisakė (tik elektrovežių), kurie yra kur kas galingesni už mūsiškį siemensą.
                    Atvaizdas
                    Beje, jie taip pat turi lenkiškų 620M ir dviaukščių čekiškų, kaip pas mus.
                    Ar man tik atrodo ar nuotraukoje išties yra tik viena lokomotyvo sekcija iš dviejų?
                    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.09.24, 18:54.

                    Comment


                      #70
                      Parašė RAW Rodyti pranešimą
                      Krovininiai elektrovežiai yra galingesni už šilumvežius, vadinasi jie gali daugiau tempti, tačiau mūsų stotys nelabai tam pritaikytos, tad gal ir nelabai apsimokėtų. O kalbant dėl siemenso, tai ukrainiečiai panašių užsisakė (tik elektrovežių), kurie yra kur kas galingesni už mūsiškį siemensą.
                      Atvaizdas
                      Beje, jie taip pat turi lenkiškų 620M ir dviaukščių čekiškų, kaip pas mus.
                      Bet keista kad keturašis...

                      Comment


                        #71
                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Ar man tik atrodo ar nuotraukoje išties yra tik viena lokomotyvo sekcija iš dviejų?
                        Vienasekcijinis, greičiausiai su galimybe veikti daugelio vienetų sistema, kai iš vieno kabinos valdomi ir kiti sukabinti.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #72
                          Dėl pasiskaitymo apie UZ lokomotyvus nežinau, bet charakteristikos ir patys lokomotyvai gerai žinomam saite http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html

                          O kas liečia sukibimą, tai kaip LT-1 sakė reikėtų dviejų sekcijų, nes jo sukibimas daugiau nei perpus mažesnis nei, tarkim, 2TE10M. Šio siemenso 300kN, o 2TE10M-798, tačiau, kad ašių skaičius labai įtakotų sukibimo jėgą, tai taip nėra, nes pvz: M62-350kN, tai tik 50 daugiau nei keturašio siemenso.

                          Comment


                            #73
                            Parašė RAW Rodyti pranešimą
                            Dėl pasiskaitymo apie UZ lokomotyvus nežinau, bet charakteristikos ir patys lokomotyvai gerai žinomam saite http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html

                            O kas liečia sukibimą, tai kaip LT-1 sakė reikėtų dviejų sekcijų, nes jo sukibimas daugiau nei perpus mažesnis nei, tarkim, 2TE10M. Šio siemenso 300kN, o 2TE10M-798, tačiau, kad ašių skaičius labai įtakotų sukibimo jėgą, tai taip nėra, nes pvz: M62-350kN, tai tik 50 daugiau nei keturašio siemenso.
                            O gal ten elektromagnetinis sukibimas yra? Kaip kažkurioj TEM2 modifikacijoj.

                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Buvo isleistos ivairios versijos - TEM-2U, TEM-2M, TEM-2US, TEM-2T ir TEM-2UM (ypac idomi versija US - sis silumvezis turi elektromagneta, kurio laukas, einanatis per ratus ir begius, pagerina ratu sukibima su begiais).

                            Comment


                              #74
                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              O gal ten elektromagnetinis sukibimas yra? Kaip kažkurioj TEM2 modifikacijoj.
                              Deja, to nežinau.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Jei IAE uždarys, Lietuvoj bus visiškas "pravalas"...

                                Comment


                                  #76
                                  Cia tik laikinai, del kontaktinio tinklo remonto darbu taip buna kartais.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė railman Rodyti pranešimą
                                    Norėčiau pamatyt tokį vaizdelį

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Cia tik laikinai, del kontaktinio tinklo remonto darbu taip buna kartais.
                                      Fotografuota 30.X.2007. Tądien mačiau keletą tokių...
                                      Čia dar vienas su nuleistu pantografu...

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė railman Rodyti pranešimą
                                        Fotografuota 30.X.2007. Tądien mačiau keletą tokių...
                                        Čia dar vienas su nuleistu pantografu...
                                        Atvaizdas
                                        Beje, buna vietu, kur ir esant normaliam eismui elektrinis traukinys turi nuleisti pantografus (tokias vietas pazymi specialus zenklai).
                                        Daug kur yra kontaktinio tinklo ruozai be sroves, juos traukinys pravaziuoja paprasciausiai isibegejes. Va jei del kokiu priezasciu traukinys sustotu tokiame ruoze, kiltu nemazai problemu..

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          Beje, buna vietu, kur ir esant normaliam eismui elektrinis traukinys turi nuleisti pantografus (tokias vietas pazymi specialus zenklai).
                                          Daug kur yra kontaktinio tinklo ruozai be sroves, juos traukinys pravaziuoja paprasciausiai isibegejes. Va jei del kokiu priezasciu traukinys sustotu tokiame ruoze, kiltu nemazai problemu..
                                          Kaip tokiose vietose veikia apšvietimas ir pan.? Ar yra kokie akumuliatoriai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X