Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Keista ir gaila, kad Lietuvoj tiek mazai elektrifikuotu ruozu..
    Elektros, kaip dyzelina, i kanistra neipilsi ir neparduosi... tai kam elektrifikuoti..

    Comment


      #22
      Parašė John
      Dar visnas klausimas. Si karta del degalu sanaudu/ekonomiskumo.

      Turint omeny, kad tiek ekologija, tiek degalu kainos siais laikais ypac aktualu.
      Ekologijos atzvilgiu Lietuva ir jos gelezinkeliai yra neitiketinai buki ar net idiotiski. Turint savo IAE galima tureti beveik visus elektrofikuotus kelius(nes jegaines resursas didesnis nei sanaudos), ir tas pats su miestu transportu. Pvz. visi dideli miestai galetu beveik visose masrutuose naudoti troleibusus.
      Na bet cia Lietuva, cia lietus lyja...smegenis plauna...

      Comment


        #23
        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
        Ekologijos atzvilgiu Lietuva ir jos gelezinkeliai yra neitiketinai buki ar net idiotiski. Turint savo IAE galima tureti beveik visus elektrofikuotus kelius(nes jegaines resursas didesnis nei sanaudos), ir tas pats su miestu transportu. Pvz. visi dideli miestai galetu beveik visose masrutuose naudoti troleibusus.
        Na bet cia Lietuva, cia lietus lyja...smegenis plauna...
        Nesupyk, bet tavo pasisakymas - tai i problema visapusiskai neisigilinusio zmogaus abstrakcios mintys.

        Comment


          #24
          Suprantu, kad jos abstrakcios. Bet ekologines kulturos ir politikos beveik nera.
          LG su turima technika tvarkosi gerai, skaiciau apie veiksmus padedancius sumazinti aplinkos tarsa, bet salies mastu elektrofikacija butu geriausia iseitis. Deja, jau velu...

          Comment


            #25
            Deja, jau velu...
            Tai kas dabar bus...?

            Comment


              #26
              Brangi elektra, nerealiai brangus dyz. kuras.

              Comment


                #27
                Uz 40 metu pasibaigs nafta... tada ir bus elektrifukuoti keliai..

                Comment


                  #28
                  Gal pradės pilti rapsų aliejų ar kokį nors kitą kurą iš atsinaujinančių šaltinių?

                  Comment


                    #29
                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                    Tai kas dabar bus...?
                    Ogi nieko nebus, bus tikrai viskas tvarkoje Ir niekas cia nevelu.. Elektrifikacija - labai brangus dalykas. Ypac intesyviose linijose ji atsiperka gana greitai ir ja eksploatuoti ekonomiskai naudinga. Lietuvoje intensyvymas toks, kad ekonomiskai panasi situacija - naudoti elekros ar dyzeline trauka. Kas del ekologijos - nauji ir modernizuoti lokomotyvai tersia aplinka minimaliai. LG strategijoje numatyta elektrifikacija, tik ji dar negreitai bus... Beje, elektrifikavus ruozus, reikes isigyti elektroveziu - o tai pareikalaus itin dideliu investiciju. O del naftos istekliu pabaigos neverta baimintis - bus rasta kita kuro rusis - galbut vandenilis, galbut biodegalai, o gal but bus sukurtas variklis, kaip kura naudantis vandeni (juk vanduo - tai itin 2 degus elementai - deguonis ir vandenilis). Net ir dabar sakoma, kad technoligiju yra prikurta visokiu, tik jas supirke naftos magnatai. Baigsis nafta - bus istraukti tie apdulkeje isradimai Nezinau kiek cia tiesos, bet ka cia gali zinoti...

                    Comment


                      #30
                      Kažkaip juokinga geležinkelių atžvilgiu kelti ekologijos klausimą... Tai o 400 fūrų turbūt mažiau teršia gamtą nei pora šilumvežių su 80 vagonu satatu... absurdas.
                      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                      Comment


                        #31
                        Man kaškaip įdomu pasidarė, kur yra išvedžiotos elektrinių traukinių linijos? kiek zinau iki trakų yra nuo N. Vilnios. kur dar??
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          #32
                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                          Man kaškaip įdomu pasidarė, kur yra išvedžiotos elektrinių traukinių linijos? kiek zinau iki trakų yra nuo N. Vilnios. kur dar??
                          Iš Naujosios Vilnios į Kauną ir šiame kelyje ties Letvariu yra atšaka iki Trakų. Viskas, daugiau nėra.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #33
                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Iš Naujosios Vilnios į Kauną ir šiame kelyje ties Letvariu yra atšaka iki Trakų. Viskas, daugiau nėra.
                            Aišku, a negirdeti planų tiesti naujų elektriniams traukiniams liniju?
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              #34
                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              Aišku, a negirdeti planų tiesti naujų elektriniams traukiniams liniju?
                              Kažkas dar šiame forume minėjo kad buvo/yra planų pratęsti "elektrinį kelią" iki Kenos (Baltarusijos pasienis).
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #35
                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Kažkas dar šiame forume minėjo kad buvo/yra planų pratęsti "elektrinį kelią" iki Kenos (Baltarusijos pasienis).
                                O jei tarkim tiestų iki Kenos, gal pirmiau geriau butų iki šiauliu ir Klaipėdos, visgi daugiau keleivių važinėja ir elektriniams energija pigiau atseina....
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                  O jei tarkim tiestų iki Kenos, gal pirmiau geriau butų iki šiauliu ir Klaipėdos, visgi daugiau keleivių važinėja ir elektriniams energija pigiau atseina....
                                  Ir aš taip manau, bet juk LG vadovų galvos didesnės...
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    O jei tarkim tiestų iki Kenos, gal pirmiau geriau butų iki šiauliu ir Klaipėdos, visgi daugiau keleivių važinėja ir elektriniams energija pigiau atseina....
                                    Gal pirmiau reikėtų kur didžiausias krovinių srautas...ir tai su sąlyga, kad pakankamas elektrifikacijai.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #38
                                      Gelezinkelius niekas neelektrifikuos del keleiviu pervezimo.
                                      Tai tarybiniais laikais keleiviu pervezimas buvo pelningas ir gyvybiskai reikalingas saliai ir respublikai. Jei tuomet butu staiga nutrauktas keleiviu pervezimas traukiniais, butu istikusi krize.
                                      Jei dabar Lietuvoje viena diena butu nutarta is viso nutraukti keleiviu pervezima, drasiai sakau, - nieko tokio, kas paveiktu salies ekonomika neatsitiktu. Zmones patriuksmautu gal karta kita ir viskas. Ir persestu i autobusus ar nuosavus automobilius.
                                      Taigi elektrifikuoti reikia arba
                                      Kaisiadorys - Klaipeda, arba
                                      Kaisiadorys - Klaipeda ir N. Vilnia - Kena + pietinis Vilniaus aplinkkelis nuo Kyviskiu iki Paneriu,
                                      arba N. Vilnia - Kena - Mogiliovas. Tuomet dar ir - pietini Vilniaus aplinkkeli.

                                      Comment


                                        #39
                                        Nejaugi elektriniais krovinius gabena, ar as kaska netaip supratau...?
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                          Nejaugi elektriniais krovinius gabena, ar as kaska netaip supratau...?
                                          Kiek žinau Lietuvoje ne, bet NVS šalyse yra tokių traukinių.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X