G148 tempia BČ TEP'as, savaitgaliais kursuojantis G801/802 dyzeliukas. ar vertėjo elektrifikuot ruožą, jei po juo vis tiek dažnai važiuoja dyzelis? apie Vilnius-Kena atskira kalba.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Baltarusijoje trūksta keleivinių elektrovežių ir Stadler elektrinių traukinių, todėl taip ir yra. Dėl papildomo reiso savaitgaliais neapsimoka iš kitų maršrutų nuimti Stadlerį. Iš esmės elektrifikacija dėl krovininių. Dėl keleivinių tik nuo Kyviškių iki N. Vilnios. Visa kita bus naudojama kroviniams. Blogai, kad LG neelektrifikavo iš karto iki Vaidotų, nes dabar gaunasi, kad kelis metus nebus efektyviai išnaudojamas kontaktinis tinklas.
Comment
-
Elektriniu traukiniu nuo Lietuvos ir Baltarusijos sienos iki Klaipėdos – jau 2022 m.
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...os-jau-2022-m/ .
- 5 patinka
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ kitąmet žada investuoti 200 mln. eurų
...„Didelę šių investicijų dalį sudarys „Rail Baltica“ tiesimas. Tačiau šis projektas – ne vienintelis mūsų planuose. Jau yra įsibėgėjęs elektrifikavimo pirkimas, kurio vertė – daugiau nei pustrečio šimto milijonų eurų“, – sakė M. Bartuška.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Mantas Dubauskas BNS teigė, kad pagrindiniai šių metų projektai yra antrojo kelio statyba ruože Telšiai–Lieplaukė, Vilniaus aplinkkelio Pušynas–Paneriai antrojo kelio tiesimas, „Rail Baltica“ atšakos nuo Kauno iki Palemono tiesimas. Kitąmet, pasak jo, didžiausias projektas bus ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimas, Rengės kelio atstatymas bei kiti geležinkelių remonto ir priežiūros darbai...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Šaltiniai: elektrifikuoti geležinkelį iki Klaipėdos turėtų Ispanijos bendrovių konsorciumas
Maždaug 250 mln. Eur vertės geležinkelio nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos ir Vilniaus mazgo elektrifikavimo rangovo konkursą, BNS žiniomis, laimėjo Ispanijos infrastruktūros statybos grupės „Elecnor“ ir grupei „Abengoa“ priklausančios inžinerijos įmonės „Instalaciones Inabensa“ konsorciumas „Inabelec“.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65ACQw3bR
Ir OFICIALU:
http://www.litrail.lt/naujienos/-/as..._col_count%3D2Paskutinis taisė LinS; 2019.11.13, 15:31.
- 1 patinka
Comment
-
Susisiekimo ministras nepritars geležinkelio elektrifikavimo sutarčiai
vz.lt
Dėve, dėve... Greičiau tie rinkimai, nes šite laukiniai totoliai nesuvokia ką daro. Galvojau, kad bebrai jau keliauja į užmaršties griovį ir blogiau nebebus. Bet šitie žino kaip pralenkti bebrus.Paskutinis taisė Perfect; 2019.12.04, 16:55.
- 3 patinka
Comment
-
Tai gal sakai, kad teikia pritarti korupciniams konkursams ir neskaidriems pirkimams? Tegul aiškinasi tie, kas turi aiškintis. Gal sakai, kad reikia daryti kaip su Vilniaus troleibusais. Ajajai, ES paramą prarasime, todėl pirksime už 20-30 proc. didesnę kainą iš vieno tiekėjo. Aišku, blogai, kad tempiama guma iki paskutinio su ES lėšų skirstymu projektams. Bet gal taip daroma dėl to, kad paskuo bliaunant apie ES lėšų praradimą, būtų atliekami neskaidrūs pirkimai ir sudaromos žalingos sutartys.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gal sakai, kad teikia pritarti korupciniams konkursams ir neskaidriems pirkimams? Tegul aiškinasi tie, kas turi aiškintis. Gal sakai, kad reikia daryti kaip su Vilniaus troleibusais. Ajajai, ES paramą prarasime, todėl pirksime už 20-30 proc. didesnę kainą iš vieno tiekėjo. Aišku, blogai, kad tempiama guma iki paskutinio su ES lėšų skirstymu projektams. Bet gal taip daroma dėl to, kad paskuo bliaunant apie ES lėšų praradimą, būtų atliekami neskaidrūs pirkimai ir sudaromos žalingos sutartys.
Kas dėl konkurso sąlygų ir apimties, tai ne kartą LG viešai aiškino kodėl neskaido šio pirkimo į etapus. Ir tas jų paaiškinimas įtikino Viešųjų pirkimų tarnybą ir jokia potenciali Lietuvos įmonė tam neprieštaravo, t. y. nesikreipė į teismą.Paskutinis taisė Perfect; 2019.12.04, 21:18.
- 7 patinka
Comment
-
Tai, kad konkursas įvyko nieko nereiškia. Jei yra įtarimai, kad buvo korupcija ir kiti pažeidimai, tai turi aiškintis atitinkami organai. Tam nebūtina, kad kreiptųsi į teismą konkurso dalyviai. O laimėtojas, jei jis konkursą laimėjo neskaidriai, dar ir pats gali būti patrauktas atsakomybėn. Latvijoje elektrifikacijos ir elektrinių traukinių pirkimas irgi nevyko skaidriai, konkursai įvykdavo, bet būdavo atšaukiami. Taip kad nereikia čia daryti tragedijos ir prikergti prie to savo antipatijas politikams. P.S. Man jis irgi nepatinka, kaip ir daugelis kitų. Bet reikia žiūrėti dalykiškai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai, kad konkursas įvyko nieko nereiškia. Jei yra įtarimai, kad buvo korupcija ir kiti pažeidimai, tai turi aiškintis atitinkami organai. Tam nebūtina, kad kreiptųsi į teismą konkurso dalyviai. O laimėtojas, jei jis konkursą laimėjo neskaidriai, dar ir pats gali būti patrauktas atsakomybėn. Latvijoje elektrifikacijos ir elektrinių traukinių pirkimas irgi nevyko skaidriai, konkursai įvykdavo, bet būdavo atšaukiami. Taip kad nereikia čia daryti tragedijos ir prikergti prie to savo antipatijas politikams. P.S. Man jis irgi nepatinka, kaip ir daugelis kitų. Bet reikia žiūrėti dalykiškai.
Dėl Latvijos. Leiskite paklausti, kas tuos konkursus stabdė? Ar tai darė ministras, ar viešuosius pirkimus kontroliuojančios institucijos ir konkurso dalyviai teismo keliu? Tai yra esminis skirtumas.
Elektrifikavimo projektas yra strateginis ir jo sustabdymas yra palankus nebent kitų šalių geležinkelio transporto įmonėms. Tad retorinis klausimas kam dirba Tomaševskis ir Narkėvičius? Jie yra arba korumpuoti, arba naudingi idijotai.Paskutinis taisė Perfect; 2019.12.05, 10:57.
- 3 patinka
Comment
-
Nesvarbu, kas stabdė. Jei pas mus galimai visos konkurso procese dalyvavusios institucijos korumpuotos ar gavusios nurodymus iš aukščiau padarė konkursą ir kaip ir viskas gerai, tai nereiškia, kad tai iš tikrųjų viskas gerai pagal įstatymą ir konkurso skaidrumu ir teisėtumu neturėtų domėtis tam tikri organai. Gal pasidomėk, kiek korupcijos atvejų paaiškėja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje net praėjus keliems metams po kaip ir skaidrių konkursų ar pirkimų. Ir dažniausiai kaltų nėra, laikas praėjo, šaukštai po pietų.
Strateginis projektas nereiškia, kad galima pažeidinėti įstatymus. Strateginis tai ne gyvybės ir mirties atvejis (tarkim, kad kokio nors kataklizmo ar technogeninės avarijos atveju), kai ne tik kad galima, bet ir reikia pirkti pažeidžiant įstatymus, jei tik tie įstatymai stabdo pirkimo procesą ar daro jį neįmanomu dėl biurokratinių reikalavimų. Deja, tada kaip tik valdininkai, bijodami atsakomybės, sakys, kad įstatymai tokie ir nieko negali padaryti...
O gal strateginis projektas tai reiškia, kad galima prisidengiant skambiais lozungais grobstyti, imti kyšius ar kitaip pažeidinėti įstatymus? Kokių kitų šalių geležinkeliams pirkimas palankus? Latvijos? Lenkijos? Ar per jas gabenamas tranzitas. Lenkija - ne konkurentė. Latvija - taip. Bet ten geležinkeliai irgi neaišku kada bus elektrifikuoti nuo sienos iki uosto.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.05, 16:11.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesvarbu, kas stabdė. Jei pas mus galimai visos konkurso procese dalyvavusios institucijos korumpuotos ar gavusios nurodymus iš aukščiau padarė konkursą ir kaip ir viskas gerai, tai nereiškia, kad tai iš tikrųjų viskas gerai pagal įstatymą ir konkurso skaidrumu ir teisėtumu neturėtų domėtis tam tikri organai. Gal pasidomėk, kiek korupcijos atvejų paaiškėja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje net praėjus keliems metams po kaip ir skaidrių konkursų ar pirkimų. Ir dažniausiai kaltų nėra, laikas praėjo, šaukštai po pietų.
Strateginis projektas nereiškia, kad galima pažeidinėti įstatymus. Strateginis tai ne gyvybės ir mirties atvejis (tarkim, kad kokio nors kataklizmo ar technogeninės avarijos atveju), kai ne tik kad galima, bet ir reikia pirkti pažeidžiant įstatymus, jei tik tie įstatymai stabdo pirkimo procesą ar daro jį neįmanomu dėl biurokratinių reikalavimų. Deja, tada kaip tik valdininkai, bijodami atsakomybės, sakys, kad įstatymai tokie ir nieko negali padaryti...
O gal strateginis projektas tai reiškia, kad galima prisidengiant skambiais lozungais grobstyti, imti kyšius ar kitaip pažeidinėti įstatymus? Kokių kitų šalių geležinkeliams pirkimas palankus? Latvijos? Lenkijos? Ar per jas gabenamas tranzitas. Lenkija - ne konkurentė. Latvija - taip. Bet ten geležinkeliai irgi neaišku kada bus elektrifikuoti nuo sienos iki uosto.
Vakar kaip tik žiūrėjau Dienos aktualijų laidą, kur N. Pumprickaitė kalbino ministrą.
Reziumuojant laidą Narkėvičius pateikė tokius argumentus, kodėl nereikia pasirašyti sutarties:
1. Nes taip liepė Tomaševskis.
2. Buvo atliktas konkurso auditas. Išvados vis dar rengiamos, bet kol kas esminis tų išvadų dalykas yra tai, kad konkursas užtruko 24 mėn, vietoj planuotų 6 ir kad pasirinktas nugalėtojas, kurio pasiūlymo kaina didesnė 40 mln. Anot Narkėvičiaus tai jau yra įtarimus keliantis dalykas. Argumento, kad tokios apimties konkursai komplikuojasi ir siekiant atsižvelgti į visų konkurse dalyvavusių įmonių pasiūlymus, kad būtų užtikrinta kuo platesnė konkurencija, jis negirdi, kaip ir nesupranta arba tikslingai ignoruoja faktą, kad konkursas buvo skelbtas ne mažiausiai kainai, bet ekonomiškai naudingiausiam pasiūlymui, t.y. pigiausias pasiūlymas finale pabrangsta daugiau nei 40 mln. Tai tik dar kartą parodo, kad ministras užsiima primityviu politikavimu, kuris, labai tikėtina, turės neigiamų pasekmių ne tik LG, bet ir valstybei.
3. Anot audito ar paties ministro, LG nespės įgyvendinti projekto laiku, kad suspėtų įtilpti į struktūrinio finansavimo grafiką. LG sako, kad pagal konkurso sąlygas rangovas turi spėti. Tai negi ministras tikisi, kad nutraukus įvykusį konkursą ir pradėjus skelbti tris naujus konkursus bus daugiau laiko? Marazmas ne kitaip.
4. Lietuvos verslo konfederacija skundžaisi, kad LT verslas išstumiamas iš konkurso. Ir taip, ir ne. Žiūrint ne tik verslininkų interesų, bet ir LG interesų, siekiant kaip galia efektyvesnio projekto įgyvendinimo buvo pasrinkta projekto neskaidyti, nes išskaidžius: a) sunkiau valdomas viso projekto įgyvendinimas, b) išauga rizika, kad visas ruožas nebus baigtas vienu metu ir dėl to LG patirs nuostolių. Galų gale net ir konkurso nugalėtoju išrinkus užsienio kompaniją, tai nereiškia, kad nebus samdoma vietinė subranga. Vienintelis dalykas kur pralaimi LT verslas, kad potencialiai bus mažesnės jų pajamos ir pelnas. Viskas.
- 2 patinka
Comment
-
Išsigimėlis vėl siautėja. Raganų medžioklė ieškant sau naudos. Iš kur tu ištraukei, kad kažkas šiame projekte ėmė kyšius ar kitaip įstatymus pažeidinėjo?
Viską ką sugebėjo šitas šudministris išstenėti buvo, kad projektas sustambintas ir kad laimėjo brangesnę kainą pasiūlęs rangovas. Beje abu šie dalykai, nevispročiui paaiškinti. O tu siautėji toliau.
Studentas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kokius įstatymus pažeidžia konkursas? Net ir nekomeptetingasis Narkėvičius nežino, o jūs teigiate, kad konkursas nešvarus.
Vakar kaip tik žiūrėjau Dienos aktualijų laidą, kur N. Pumprickaitė kalbino ministrą.
Reziumuojant laidą Narkėvičius pateikė tokius argumentus, kodėl nereikia pasirašyti sutarties:
1. Nes taip liepė Tomaševskis.
2. Buvo atliktas konkurso auditas. Išvados vis dar rengiamos, bet kol kas esminis tų išvadų dalykas yra tai, kad konkursas užtruko 24 mėn, vietoj planuotų 6 ir kad pasirinktas nugalėtojas, kurio pasiūlymo kaina didesnė 40 mln. Anot Narkėvičiaus tai jau yra įtarimus keliantis dalykas. Argumento, kad tokios apimties konkursai komplikuojasi ir siekiant atsižvelgti į visų konkurse dalyvavusių įmonių pasiūlymus, kad būtų užtikrinta kuo platesnė konkurencija, jis negirdi, kaip ir nesupranta arba tikslingai ignoruoja faktą, kad konkursas buvo skelbtas ne mažiausiai kainai, bet ekonomiškai naudingiausiam pasiūlymui, t.y. pigiausias pasiūlymas finale pabrangsta daugiau nei 40 mln. Tai tik dar kartą parodo, kad ministras užsiima primityviu politikavimu, kuris, labai tikėtina, turės neigiamų pasekmių ne tik LG, bet ir valstybei.
3. Anot audito ar paties ministro, LG nespės įgyvendinti projekto laiku, kad suspėtų įtilpti į struktūrinio finansavimo grafiką. LG sako, kad pagal konkurso sąlygas rangovas turi spėti. Tai negi ministras tikisi, kad nutraukus įvykusį konkursą ir pradėjus skelbti tris naujus konkursus bus daugiau laiko? Marazmas ne kitaip.
4. Lietuvos verslo konfederacija skundžaisi, kad LT verslas išstumiamas iš konkurso. Ir taip, ir ne. Žiūrint ne tik verslininkų interesų, bet ir LG interesų, siekiant kaip galia efektyvesnio projekto įgyvendinimo buvo pasrinkta projekto neskaidyti, nes išskaidžius: a) sunkiau valdomas viso projekto įgyvendinimas, b) išauga rizika, kad visas ruožas nebus baigtas vienu metu ir dėl to LG patirs nuostolių. Galų gale net ir konkurso nugalėtoju išrinkus užsienio kompaniją, tai nereiškia, kad nebus samdoma vietinė subranga. Vienintelis dalykas kur pralaimi LT verslas, kad potencialiai bus mažesnės jų pajamos ir pelnas. Viskas.
Ir nereikia čia daryti tragedijos. Visada yra galimybė pasirašyti už ministrą kitiems, kad ir pačiam premjerui ir prisiimti atsakomybę.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.06, 21:18.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
(...)
1. Nes taip liepė Tomaševskis.
(...)
Comment
-
J. Narkevičius leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį
Susisiekimo ministras paskelbė leidęs „Lietuvos geležinkeliams“ pasirašyti 363 mln. eurų vertės geležinkelio elektrifikavimo sutartį su konkursą laimėjusia Ispanijos bendrove „Elecnor“. Sutartį bendrovės ketina pasirašyti artimiausiu metu.
Jaroslavas Narkevičius sako, kad už neefektyvų konkursą ir pabrangusį projektą atsakingi asmenys bus įvertinti, tačiau, jo teigimu, bendrovės valdybos pakeitimas nesvarstomas.
„Reikia įvertinti tai, kad konkurso pailgėjimo laikotarpis nuo 6 mėnesių iki 2 metų įvedė mus į tokią situaciją, kad neleidžiant atlikti šiuos pirkimus Lietuva praktiškai praranda galimybę gauti virš 200 mln. eurų ES lėšų“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje pranešė J. Narkevičius...
...Auditui pasibaigus, už nuostolius atsakingi asmenys turės atsakyti, teigė J. Narkevičius...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąJ. Narkevičius leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį
Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...sutarti-944915Show must go von!
- 5 patinka
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė 363 mln. eurų sutartį su „Elecnor“
...M. Bartuškos teigimu, kitais metais vyks projekto planavimo ir projektavimo darbai, o elektrifikavimo darbai prasidės 2021-aisiais...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment