Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Bet BČ turbūt irgi nėra lokomotyvų pertekliaus, dažnai iki Minsko ir toliau važinėja RŽD elektrovežiai.
    Ne tai, kad dažnai, o turbūt puse keleivinių lokomotyvų nuo Oršos iki Minsko yra RŽD, todėl teoriškai galim ir kokį ЭП-20 pamatyti Vilniuje.

    Comment


      Naujai elektrifikuotame ruože iki Gomelio keleivinius tampys krovininiai elektrovežiai VL80. BČ yra užsakiusi kinietiškus BKG2, kurie yra vienos sekcijos krovininiai, bet tinkami ir keleiviniams. 3 iš 18 jau gauti, bet dar nedirba.

      http://www.crrcgc.cc/g5175/s10162/t263982.aspx
      Paskutinis taisė Al1; 2016.04.11, 18:41.

      Comment


        Tai BČ turės neblogą elektrovežių parką, žinoma įdomu kokios kokybės bus kinietiški, bet matyt atliks savo paskirtį, nes Kinijoje matyt tokiais pat tampo, o ten įsivaizduoju krovinių kiekiai tai turėtų būt patvarus. Ačiū už informaciją. O keleivinės električkos bus naujos LG užsakytos ar BČ irgi kokią savo paleis? ar turi jie ką nors elektrinio - Stadler?

        Comment


          LG dviaukščius leis. 3 užsakyti. Skirtumas nuo turimų - specialios lentynos bagažui. BČ, aišku, Stadlerius leis. Kinietiškų manevrinių ir estai nusipirko.

          Comment


            Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
            Ne tai, kad dažnai, o turbūt puse keleivinių lokomotyvų nuo Oršos iki Minsko yra RŽD, todėl teoriškai galim ir kokį ЭП-20 pamatyti Vilniuje.
            29/30 kaip tik nuo Maskvos iki Minsko važinėja su EP20. Bet yra vienas "bet" - LG yra naudojamas GSM-R ryšys, todėl BČ specialiai montuoja šitą radio stotį tuose savo šilumvežiuose, kurie važiuoja į Lietuvą. Ar tą patį planuoja daryti RŽD?

            Comment


              O kaip iš Kaliningrado srities įvažiuojančiuose Rusijos lokomotyvuose? Ar LG ten naudoja Rusijos standarto ryšį?

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                29/30 kaip tik nuo Maskvos iki Minsko važinėja su EP20. Bet yra vienas "bet" - LG yra naudojamas GSM-R ryšys, todėl BČ specialiai montuoja šitą radio stotį tuose savo šilumvežiuose, kurie važiuoja į Lietuvą. Ar tą patį planuoja daryti RŽD?
                Tai gal ir RŽD jį naudoja. Ar tikrai ne?
                Iš kitos pusės RŽD būtų galima padaryti PRą, paleidus traukinį, kuris iki Vilniaus atvyksta be lokomotyvo keitimo ir sutapo apie valandą.

                Comment


                  Tai kad jokio taupymo nebūtų. Lokomotyvų keitimas Minske. Stovėjimas apie 25 min. Stovėti trumpiau 10 min. niekaip neišeina, nes daug įlipančių ir išlipančių. Plius galimybė išlyginti grafiką, jei kiek vėluoja, ypač iš Kaliningrado važiuojant. Taupymo geriausiu atveju būtų iki 10 min.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tai kad jokio taupymo nebūtų. Lokomotyvų keitimas Minske. Stovėjimas apie 25 min. Stovėti trumpiau 10 min. niekaip neišeina, nes daug įlipančių ir išlipančių. Plius galimybė išlyginti grafiką, jei kiek vėluoja, ypač iš Kaliningrado važiuojant. Taupymo geriausiu atveju būtų iki 10 min.
                    Kiek prisimenu, kai kurie traukiniai važiuoja nekeičiant lokomotyvo iš Maskvos iki pat Bresto, tai kodėl nebūtų galima važiuot nuo Maskvos iki Vilniaus ir atgal.
                    Tad jei vietoj du kart po 29 minutes būtų dukart po 10.
                    Bet aišku čia tik spelionės)

                    Comment


                      Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                      Tai gal ir RŽD jį naudoja. Ar tikrai ne?
                      Planavo (o gal ir naudoja) atkarpoje nuo Tuapsė iki Adlerio.

                      Comment


                        Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                        Kiek prisimenu, kai kurie traukiniai važiuoja nekeičiant lokomotyvo iš Maskvos iki pat Bresto, tai kodėl nebūtų galima važiuot nuo Maskvos iki Vilniaus ir atgal.
                        Tad jei vietoj du kart po 29 minutes būtų dukart po 10.
                        Bet aišku čia tik spelionės)
                        Kur du kartus po 29? Keičia Minske, Vilniuje ir Nesterove. Nekeistų Minske, susitaupytų 10-15 min. Minske vis tiek reikia sustojimo ne mažiau 10-iai minučių.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kur du kartus po 29? Keičia Minske, Vilniuje ir Nesterove. Nekeistų Minske, susitaupytų 10-15 min. Minske vis tiek reikia sustojimo ne mažiau 10-iai minučių.
                          Aš dar Vyazmoje turėjau omeny, galvojau kad ir ten keičia.

                          Comment


                            Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                            Aš dar Vyazmoje turėjau omeny, galvojau kad ir ten keičia.
                            Viazmoje keičia tik ČS7 -> ČS4t/ČS8 (ir atvirkščiai), jeigu Maskvoje prikabina EP20, tai jis traukia iki pat Minsko/Bresto.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Viazmoje keičia tik ČS7 -> ČS4t/ČS8 (ir atvirkščiai), jeigu Maskvoje prikabina EP20, tai jis traukia iki pat Minsko/Bresto.
                              Maskvos mazge kontaktinis tinklas lyg tai nuolatinės srovės. Nuo kur prasideda kintamos?
                              Nejaugi elektrovežis EP20 tinka ir kintamai, ir nuolatinei srovei?

                              Comment


                                Taip, jis dvisisteminis.

                                Comment


                                  Saulėti vaizdeliai:





                                  Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.04.19, 22:52.

                                  Comment


                                    Po 10 dienų:

















                                    Comment


                                      Jau įrengtos atotampos:

                                      Comment


                                        Gal kas turetu naujesnes info ar foto kokioje stadijoje dabar ruozo nuo NV iki BR sienos elektrifikacija?

                                        Comment


                                          Parašė jss Rodyti pranešimą
                                          Gal kas turetu naujesnes info ar foto kokioje stadijoje dabar ruozo nuo NV iki BR sienos elektrifikacija?
                                          Ir būtų visai įdomu sužinot kaip ten už sienos ar spės baltarusiai laiku pabaigt projektą Kad LT susijungtų su BY

                                          Comment

                                          Working...
                                          X