Parašė vectron
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Naujai elektrifikuotame ruože iki Gomelio keleivinius tampys krovininiai elektrovežiai VL80. BČ yra užsakiusi kinietiškus BKG2, kurie yra vienos sekcijos krovininiai, bet tinkami ir keleiviniams. 3 iš 18 jau gauti, bet dar nedirba.
http://www.crrcgc.cc/g5175/s10162/t263982.aspxPaskutinis taisė Al1; 2016.04.11, 18:41.
Comment
-
Tai BČ turės neblogą elektrovežių parką, žinoma įdomu kokios kokybės bus kinietiški, bet matyt atliks savo paskirtį, nes Kinijoje matyt tokiais pat tampo, o ten įsivaizduoju krovinių kiekiai tai turėtų būt patvarus. Ačiū už informaciją. O keleivinės električkos bus naujos LG užsakytos ar BČ irgi kokią savo paleis? ar turi jie ką nors elektrinio - Stadler?
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąNe tai, kad dažnai, o turbūt puse keleivinių lokomotyvų nuo Oršos iki Minsko yra RŽD, todėl teoriškai galim ir kokį ЭП-20 pamatyti Vilniuje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą29/30 kaip tik nuo Maskvos iki Minsko važinėja su EP20. Bet yra vienas "bet" - LG yra naudojamas GSM-R ryšys, todėl BČ specialiai montuoja šitą radio stotį tuose savo šilumvežiuose, kurie važiuoja į Lietuvą. Ar tą patį planuoja daryti RŽD?
Iš kitos pusės RŽD būtų galima padaryti PRą, paleidus traukinį, kuris iki Vilniaus atvyksta be lokomotyvo keitimo ir sutapo apie valandą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad jokio taupymo nebūtų. Lokomotyvų keitimas Minske. Stovėjimas apie 25 min. Stovėti trumpiau 10 min. niekaip neišeina, nes daug įlipančių ir išlipančių. Plius galimybė išlyginti grafiką, jei kiek vėluoja, ypač iš Kaliningrado važiuojant. Taupymo geriausiu atveju būtų iki 10 min.
Tad jei vietoj du kart po 29 minutes būtų dukart po 10.
Bet aišku čia tik spelionės)
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąTai gal ir RŽD jį naudoja. Ar tikrai ne?
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąKiek prisimenu, kai kurie traukiniai važiuoja nekeičiant lokomotyvo iš Maskvos iki pat Bresto, tai kodėl nebūtų galima važiuot nuo Maskvos iki Vilniaus ir atgal.
Tad jei vietoj du kart po 29 minutes būtų dukart po 10.
Bet aišku čia tik spelionės)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur du kartus po 29? Keičia Minske, Vilniuje ir Nesterove. Nekeistų Minske, susitaupytų 10-15 min. Minske vis tiek reikia sustojimo ne mažiau 10-iai minučių.
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąAš dar Vyazmoje turėjau omeny, galvojau kad ir ten keičia.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąViazmoje keičia tik ČS7 -> ČS4t/ČS8 (ir atvirkščiai), jeigu Maskvoje prikabina EP20, tai jis traukia iki pat Minsko/Bresto.
Nejaugi elektrovežis EP20 tinka ir kintamai, ir nuolatinei srovei?
Comment
-
Parašė jss Rodyti pranešimąGal kas turetu naujesnes info ar foto kokioje stadijoje dabar ruozo nuo NV iki BR sienos elektrifikacija?
Comment
Comment