Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, nežinau, kaip jie ten susitalpins 12 kelyje... Kasdien išvyksta tarptautinis traukinys į Minską 7.20 ir atvyksta tarptautinis 7.33. Jei pirmasis vėluotų išvykti, tai atvykstančio nebūtų kur priimti... O tai tranzitinis traukinys į Kaliningradą (kartu su LG vagonais iš Maskvos), todėl stabdyti jį stoties prieigose ir laukti atsilaisvinančio kelio nėra gerai.

    Bet kokiu atveju visų traukinių Vilniuje nelaikys. Jie bus tampomi šilumvežiais į elektrodepą, nes jis nenustos dirbti, o traukinai du mėnesius be priežiūros ir remonto irgi nevažinės.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.04, 19:08.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Na, nežinau, kaip jie ten susitalpins 12 kelyje... Kasdien išvyksta tarptautinis traukinys į Minską 7.20 ir atvyksta tarptautinis 7.33. Jei pirmasis vėluotų išvykti, tai atvykstančio nebūtų kur priimti... O tai tranzitinis traukinys į Kaliningradą (kartu su LG vagonais iš Maskvos), todėl stabdyti jį stoties prieigose ir laukti atsilaisvinančio kelio nėra gerai.
      Elektrinis stovi 12-jo kelio "Kauno" pusėje, traukinys į Minską paima keleivius perono "Minsko" pusėje, jie vienas kitam netrukdo (ten galima dar porą traukinių sustatyti). 29-as atvyksta į 10-ą kelią (jam neįdomūs nei 12, nei kiti stoties keliai).

      Comment


        Elektrifikaciją iki Vaidotų (aplinkkelis) nevyksta. Kas logiška, nes konkurso nebuvo. Ties Grigaičiais prieš kelias dienas.



        Keista, tik kad nuo Kyviškių gan toli (kaip minimum apie 1,5 km) su elektrifikacija įlįsta į aplinkkelį.
        Ties Kyviškių pervaža, aplinkkelis, vaizdas Kyviškių stoties link.



        Kiek akis matė, ir į priešingą pusę nuo pervažos rudenį vyko pamatų liejimas. Kam to reikia, jei net iki Kyviškių pervažos nebūtina elektrifikuoti dabartiniame etape.
        Nei ties Lydos pl. pervaža, nei Juodšiliuose jokie elektrifikacijos darbai nevyksta, jei kam kiltų įtarimas, kad ties Grigaičiais dar darbai nepradėti.
        Paskutinis taisė Al1; 2016.04.07, 10:11.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tik įdomu, kur jie visi bazuosis? Galbūt stotyje nakvos vienas kitas, bet likusius tampys šilumvežiais į elektrodepą. Galbūt ir sukabintus po du traukinius. Bet net ir dieną, tam, kad traukiniai atsistovėtų stotyje, teks naudoti šilumvežius jų nutempimui į neelektrifikuotus kelius. Aišku, 6 kelias tuo laikotarpiu bus naudojamas pilnu pajėgumu...
          Prisimenu, kaip lyg tai dėl viaduko statybos tarp N. Vilnios ir Vilniaus elektriniai traukiniai (tada ER9M) nevažinėjo 2005 m. lapkričio pabaigoje. Tada Vilniuje buvau. Tada jie bazavosi kažkuriame iš paskutinių kelių, o juos tampė šilumvežis M62 su užrašu "Keleivinis". Tik tada visa tai truko žymiai trumpiau negu truks dabar. Įdomu, kaip bus su traukinių remontu ir techniniu aptarnavimu, darbais, kuriuos Vilniaus stoties sąlygomis atlikti neįmanoma?

          Comment


            Tampys su šilumvežiu į elektrodepą.

            Comment


              Suomiškas traukinys N. Vilnioje.



              Comment


                Elektrodepo st.











                Comment


                  Link N. Vilnios.

















                  Comment


                    Link elektrodepo.















                    Comment


                      Elektrodepe.





                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Elektrifikaciją iki Vaidotų (aplinkkelis) nevyksta. Kas logiška, nes konkurso nebuvo. Ties Grigaičiais prieš kelias dienas.

                        Atvaizdas


                        Keista, tik kad nuo Kyviškių gan toli (kaip minimum apie 1,5 km) su elektrifikacija įlįsta į aplinkkelį.
                        Ties Kyviškių pervaža, aplinkkelis, vaizdas Kyviškių stoties link.

                        Atvaizdas


                        Kiek akis matė, ir į priešingą pusę nuo pervažos rudenį vyko pamatų liejimas. Kam to reikia, jei net iki Kyviškių pervažos nebūtina elektrifikuoti dabartiniame etape.
                        Nei ties Lydos pl. pervaža, nei Juodšiliuose jokie elektrifikacijos darbai nevyksta, jei kam kiltų įtarimas, kad ties Grigaičiais dar darbai nepradėti.
                        Neatidžiai skaitot, apie tai rašiau.

                        Atsakant dėl aplinkelio elektrifikavimo ,tai jis neelektrifikuojamas. Kontaktinis tinklas eina tik iki stoties ribų, t.y. įleidžiamojo šviesoforo.

                        Comment


                          Įdomu, o kaip reikalai anapus sienos? Kaip ten vyksta elektrifikacija. Ar rudenį paleis jau elektrinį Vilnius-Minsk

                          O kas elektrinius krovinius tampys? BY iki Vaidotų? O nuo Vaidotų iki kur nors elektriniai temps ar elektrifikacija tik keleiviniam?
                          Paskutinis taisė Vilnius; 2016.04.08, 13:30.

                          Comment


                            Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                            Įdomu, o kaip reikalai anapus sienos? Kaip ten vyksta elektrifikacija. Ar rudenį paleis jau elektrinį Vilnius-Minsk
                            Darbai vyksta, bet šiemet tikriausiai nepabaigs.

                            Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                            O kas elektrinius krovinius tampys? BY iki Vaidotų? O nuo Vaidotų iki kur nors elektriniai temps ar elektrifikacija tik keleiviniam?
                            Iki Vaidotų dar neelektrifikuojama, tik projektuojama.

                            Comment


                              Tai kaip čia dabar su ta elektrifikacija, tai tik keleiviniam? Ar krovinius BY tempia iki Kenos ir ten palieka? Ar nenumatyta krovinius tampyt su elektriniais lokomotyvais tarp LT ir BY?

                              Comment


                                Kitas etapas - elektrifikacija iki Vaidotų. Nors ir Baltarusijoje kol kas su elektrifikacija vėlavimas, visgi galiausiai gausis taip, kad Lietuva vėliau elektrifikuos ruožą iki Vaidotų, nei savo užbaigs Baltarusija. Todėl taip gausis, kad kurį laiką tik keleivinis eismas vyks.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kitas etapas - elektrifikacija iki Vaidotų. Nors ir Baltarusijoje kol kas su elektrifikacija vėlavimas, visgi galiausiai gausis taip, kad Lietuva vėliau elektrifikuos ruožą iki Vaidotų, nei savo užbaigs Baltarusija. Todėl taip gausis, kad kurį laiką tik keleivinis eismas vyks.
                                  Iki Kenos prekiniai traukiniai bus tempiami elektrovežiais, visi stoties keliai bus po kontaktiniu tinklu.

                                  Comment


                                    Tai tas bus, bet elektrifikacijos pilnavertis išnaudojimas bus galima tik elektrifikavus iki pat Vaidotų.

                                    Comment


                                      Tai BČ pilnai išnaudos savo elektrifikuotą ruožą, o LG turi elektrinių lokomotyvų? Ir dar gal kas žino ar LG tampo krovinius elektriniu tinklu? pvz. Vilnius - Kaunas? Kiek suprantu nėra poreikio ir nėra krovinių LT, kad tampyt elektrovežiais?

                                      Comment


                                        Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                                        Tai BČ pilnai išnaudos savo elektrifikuotą ruožą, o LG turi elektrinių lokomotyvų?
                                        Šiuo metu LG elektrovežių nėra (yra tik pirkimo planai). Atkarpoje Vilnius-Kena su keleiviniais traukiniais ir toliau dirbs BČ lokomotyvai.
                                        Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                                        Ir dar gal kas žino ar LG tampo krovinius elektriniu tinklu? pvz. Vilnius - Kaunas? Kiek suprantu nėra poreikio ir nėra krovinių LT, kad tampyt elektrovežiais?
                                        Poreikis ir kroviniai yra, bet nėra lokomotyvų.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          <...> Atkarpoje Vilnius-Kena su keleiviniais traukiniais ir toliau dirbs BČ lokomotyvai.
                                          Poreikis ir kroviniai yra, bet nėra lokomotyvų.
                                          Bet BČ turbūt irgi nėra lokomotyvų pertekliaus, dažnai iki Minsko ir toliau važinėja RŽD elektrovežiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X