Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Projektavimas tai dar ne viskas. Ne laike esmė. Esmė kainoje. Padaryti vienetinį daiktą visada brangiau, nei ne vienetinį.
Iš esmės Sr2 visiškai netinkamas tiek charakteristikomis, tiek ir morališkai, nes 20 metų senumo, ir jo pagrindu tikrai nebus gaminamas šiuolaikiškas elektrovežis. Iš Vectrono galima tikriausiai būtų paimti tik kėbulą ir didelę dalį elektros įrangos. Tačiau vežimėlių reikia naujų su traukos varikliais ir visa mechanika, elektros įranga irgi reikės pritaikyti tam, valdymo įrangą irgi. Iš esmės tai vis tiek naujo lokomotyvo sukūrimas. Panašiai buvo daroma ir ER20CF atveju, bet LG iš karto užsakė didelę partiją, todėl sukūrimo kaštus padalinus 34 vnt., santykinai vieno šilumvežio kaina ne tiek jau daug ir išaugo.
Comment
-
Galima. Bet tai vis tiek yra naujo lokomotyvo sukūrimas. Niekada nuo nulio nepradedama, kažkas pritaikoma iš ankstesnių modelių. Tačiau būtent to pirmojo egzemplioriaus sukūrimas ir kainuoja nemažai, kas labai ženkliai užkelia mažos partijos kainą. Realiai tie du elektrovežiai kainiuos kaip 3 ar 4, jei būtų perkama bent 20 vienetų. Tie du elektrovežiai LG galėtų kainuoti pigiau, jei gamintojas matytų jų pardavimo potencialą visoje 1520 mm rinkoje. Deja, be LG kitų pirkėjų šiuo metu ir artimoje ateityje nebus - Rusija savo gamina su Vakarų indėliu, Baltarusija perka kinietiškus, Kazachstanas ir kt. azijatai irgi kinietiškus. Ukraina dabar iš viso iškrenta iš žaidimo. Be to, ji turi savo potencialą pradėti gaminti kartu su Vakarų kompanija Ukrainoje. Latvija elektrifikacijos projektą peržvelgs - smarkiai nusmukus pervežimams, elektrifikaciją teks nukelti ateičiai.Paskutinis taisė Al1; 2016.02.15, 21:39.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš Vectrono galima tikriausiai būtų paimti tik kėbulą ir didelę dalį elektros įrangos. Tačiau vežimėlių reikia naujų su traukos varikliais ir visa mechanika, elektros įranga irgi reikės pritaikyti tam, valdymo įrangą irgi. Iš esmės tai vis tiek naujo lokomotyvo sukūrimas.
Comment
-
Jeigu viskas taip būtų paprasta. Keičiasi dinaminės lokomotyvo charakteristikos, atsiranda visokie ankstesniu atveju nebuvusios problemos, kurias reikia šalinti ir t.t. Visa tai užtrunka ir kainuoja. Būtent, kainuoja. Kartais centus kainuojantis daiktas, kuris yra masiškai gaminamas, jo sukūrimas ir paleidimas į gamybą reikalauja milijardų dolerių ir daugybės metų, net esant ne nulinei pradinei bazei. Aišku, šiuo atveju kalbu apie mokslinius tyrimus ir visa tai finansuojama iš valstybės, o ne verslo kišenės. Lokomotyvų atveju tokių milžiniškų skirtumų tarp gatavo produkto, gaminamo masiškai, ir pirmojo vieneto kainos nėra, tačiau vis tiek pirmojo vieneto kaina yra dešimtimis procentų ar net dvigubai, trigubai didesnė nei visų likusių. Jei gaminamas didelis kiekis, tai to pirmojo kainos dalį, kuri susijusi su išdirbimu, galima išdalinti visiems ir tai gaunasi labai nedaug, vos keli procentai ar mažiau vienam vienetui.
Comment
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą jie Lietuvoje veikia? Negi remontuos? Ar vėl kokios machinacijos parduodant Azerbaidžanui ar kam ten daugiau gali būti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąMano pažįstamo žiniomis, kuris dirba LG, sakė, jog šie elektrovežiai nevažinės Lietuvoje, o po remonto keliaus į Azerbaidžaną kartu su Tem 2. Azerbaidžanas VL10 nusipirko iš Rusijos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet elektrovežių remonto patirties Lietuvoje nėra. Įtariu, kad tik dėl mokesčių varoma per Lietuvą. Matyt Azerbaidžane yra mokesčiai mažesni ar iš viso kai kurių nėra, perkant iš ES.
Comment
Comment