Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąSpėju, kad dėl to, kad jis buvo pritaikytas tik elektriniams traukiniams, o elektrovežiams būtų per silpnas.
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąVilnius - N.Vilnia - Pasienis ir atšaka N.Vilnia - Elektrodepas bus su naujomis atramomis. Ar tai reiškia, kad keleivinių traukinių greitis bus iki 160 km/h?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAr liniją Kyviškės-Nemėžis-Vaidotai elektrifikuoti numatoma (kad prekinius traukinius iš Baltarusijos galėtų iki Vaidotų traukti elektrovežiai).Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIr ten vyksta pamatų betonavimas atramoms.
Tuoj pat gaus sąstatus atgal ir išvažiuos?
Liks "ilsėtis" Vaidotuose?
Per Kyviškes rezervu atvažiuos ilsėtis į Vilnių?
Bus elektrifikuojama ir linija Vilnius-Kirtimai-Vaidotai, tai tie elektrovežiai į Vilnių atvažiuos artimiausiu keliu?
Kuris variantas teisingas?
Comment
-
Prieš 40 metų iš Vilniaus į Kauną išvyko pirmasis elektrinis traukinys
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33373338
Comment
-
Šia gražia proga norėčiau pasiteirauti, gal kas žino, kodėl po 1975 nebuvo elektrifikuoti:
a) Vilniaus-Daugpilio ruožas keleiviams vežti.
b) bent svarbiausi krovininiai ruožai.
Elektrifikacija yra sudėtingas dalykas pradedant nuo mokymo institucijų, kurios ruošia specialistus, ir baigiant priežiūros ir remonto pajėgumais, kurie užtikrina sėkmingą eksploataciją. Įvaldžius technologiją trumpame ruože akivaizdu, kad efektyvumas yra mažas (reikia išlaikyti panašius remonto-priežiūros pajėgumus ar tai 130 km ar tai 600 km).
Comment
-
Iš Vilniaus Minską traukinys pasieks per porą valandų
<...>
Šiuo metu vykdomi geležinkelio ruožo nuo Naujosios Vilnios iki sienos su Baltarusija elektrifikacijos darbai. Juos pabaigus, kitąmet elektrinis traukinys pradės kursuoti iš Vilniaus į Minską, informuoja AB „Lietuvos geležinkeliai“. Šiuo metu dyzeliniu traukiniu Minską galima pasiekti per pustrečios valandos.
<...>
Antradienį minint geležinkelio elektrifikacijos Lietuvoje keturiasdešimtmetį, skelbiama, jog mūsų šalyje iš 1.767 km geležinkelio bėgių elektrifikuoti yra 122 km – nuo Naujosios Vilnios iki Kauno ir nuo Vilniaus iki Trakų.
Planuojama, kad iki 2020 m. kontaktinis elektros tinklas geležinkelio ruožu bus nutiestas iki Radviliškio, o iki 2030-ųjų – iki Klaipėdos. Elektrifikuota linija iki Klaipėdos leistų pigiau per Lietuvos teritoriją vežti krovinius iš Baltarusijos.
Pirmasis elektrinis traukinys prieš keturis dešimtmečius pajudėjo iš Vilniaus į Kauną. Iki šių dienų jis išliko populiariausiu maršrutu, juo kasmet pervežama apie 1,2 mln. keleivių. Nuo 2008 m. pabaigos keleiviai šiuo maršrutu taip pat vežami ir dviaukščiais traukiniais, „Lietuvos geležinkeliai“ turi įsigiję 10 tokių traukinių. Elektriniai traukiniai ir elektrovežiai neteršia aplinkos, yra greitesni ir galingesni, jų mažesnės veiklos sąnaudos nei dyzelinių.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠia gražia proga norėčiau pasiteirauti, gal kas žino, kodėl po 1975 nebuvo elektrifikuoti:
a) Vilniaus-Daugpilio ruožas keleiviams vežti.
b) bent svarbiausi krovininiai ruožai.
Elektrifikacija yra sudėtingas dalykas pradedant nuo mokymo institucijų, kurios ruošia specialistus, ir baigiant priežiūros ir remonto pajėgumais, kurie užtikrina sėkmingą eksploataciją. Įvaldžius technologiją trumpame ruože akivaizdu, kad efektyvumas yra mažas (reikia išlaikyti panašius remonto-priežiūros pajėgumus ar tai 130 km ar tai 600 km).
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKlausimas ar prasidėjo darbai Baltarusijos pusėje?
Rudenį nieko nepastebėjau...
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTodėl, kad Pabaltijo geležinkelių valdyba buvo Rygoje, o ne Vilniuje, ir apie Rygą imtasi elektrifikuoti visas linijas.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKlausimas ar prasidėjo darbai Baltarusijos pusėje?
Rudenį nieko nepastebėjau...
Comment
-
Tai, ko gero, yra klaida, nes tame žemėlapyje geležinkelis nuo Valkininkų link Marcinkonių parodytas kaip elektrifikuotas ir dvikelis. Priežastimi gali būti tai, kad 1989 elektrifikavo atkarpą (1435mm) nuo Lenkijos sienos iki Gardino ir kartografai paprasčiausiai nesustojo reikiamoje vietoje.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO Daugpilio ruože iki Vilniaus srautas buvo, ar tiesiai per nuovažą link Kenos į Baltarusiją?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTos krypties elektrifikavimas būtų buvęs nelogiškas, ten nebuvo tokių didelių krovinių ir keleivių srautų, kad dyzelinė trauka nesusitvarkytų (Daugpilio kryptis buvo labiau apkrauta).
Marcinkonys<-x(Varėna)x(Pamerkiai)x(Valkininkai)x->S.Trakai
1976 m. 1V1P1V2
1981 m. 1V1P1V2
1985 m. 1V1P1-2*V2 (*skirtingi žemėlapiai skirtingai paišo)
1988 m. 2V2P2ELV2EL
Matome, kad vienkelį keitė dvikelis, o kartu "atsilikdama" ėjo elektrifikaciją. Taigi mano argumentuotas spėjimas: ruožas Valkininkai-S. Trakai turėjo būti elektrifikuotas priemiestinių traukinių eismui kokiems 1992 m. Elektrinio traukinio elementai - stulpai, laidai turėjo pradėti atsirasti anksčiau, nes žemėlapis skirtas orientavimuisi. T.y. svarbiau kaip atrodo, o ne kaip veikia iš tikrųjų.
P.S. Turime žemėlapius:
1
2
Comment
Comment