Ar liniją Kyviškės-Nemėžis-Vaidotai elektrifikuoti numatoma (kad prekinius traukinius iš Baltarusijos galėtų iki Vaidotų traukti elektrovežiai).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Kelios nuotraukos iš elektrifikuojamo ruožo:
Pirmiausia gera žinia, kad bus pakeistos atramos ir tinklas nuo pat Vilniaus. Važiuojant traukiniu nuo Pavilnio stoties N.Vilnios link galima pamatyti iškastas duobes. Už tai pliusas. Taip pat bus pakeistos atramos atkarpoje N.Vilnia - Elektrinių traukinių depo teritorija.
O dabar prie reikalo:
Žiūrint į Minsko pusę netoli stotelės Elektrodepas - 2: (nuo paminėtos stotelės linija jau yra elektrifikuota)
Žiūrint ties geležinkelių linijų sankirta N.Vilnia - Kena, N.Vilnia - Turmantas N.Vilnios pusės link:
Atramos baigiasi štai šioje vietoje.
Ant kiekvienos atramos galima pamatyti štai tokį lipduką:
Štai tiek.
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąAnt kiekvienos atramos galima pamatyti štai tokį lipduką:
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNelabai suprantu kieno čia gaminys, bet galėjo būt gaminys su užrašu: "Markučiai", "Kauno gelžbetonis" ar pan. Tačiau ko čia vargintis duodant darbo mūsiškiams...ThyssenKrupp AG /ˈtɪsɛn.krʊp/ is a German multinational conglomerate corporation based in Duisburg and Essen, Germany. The corporation consists of 670 companies worldwide. While ThyssenKrupp is one of the world's largest steel producers...
Comment
-
Parašė pashkiss Rodyti pranešimąTai kad atrama metalinė. Prieko čia gelžbetonio gamyklos?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPrie to, kad įmanomos ir gelžbetoninės atramos, kokios yra tarp Vilniaus ir Kauno. Tad galima naudoti savo išteklius, bet galima viską lengva ranka importuoti ir dejuoti kaip neturim darbo ir kokios mažos pensijos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kažkada atramos išvis buvo medinės, galima buvo jas sumontuoti ir po to keisti kas kelis metus, tada su darbu išvis butų super.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip būtų galima pusę N. Vilnios alchašų įdarbinti vos ne pastoviam darbui
Bet mano manymu galėjo lietuviams duoti darbo , kaip kad Rimas Ok minėjo.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kažkada atramos išvis buvo medinės, galima buvo jas sumontuoti ir po to keisti kas kelis metus, tada su darbu išvis butų super.
Ir beje, kodėl manote, kad gelžbetonis yra mažiau modernu nei geležis?
Tiltai anksčiau būdavo metaliniai, bet dabar dažniausiai gelžbetoniniai.
Paskutinis taisė Rimas_OK; 2015.11.19, 12:23.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJuokai juokais, bet latviai po šiai dienai elektros stulpus kažkodėl stato medinius
Ir beje, kodėl manote, kad gelžbetonis yra mažiau modernu nei geležis?
Tiltai anksčiau būdavo metaliniai, bet dabar dažniausiai gelžbetoniniai.
Bet projekte buvo numatyta, kad atramos metalinės, kiek teko matyti visur, kur naujai daryta ar renovuota elektrifikacija atramos buvo metalinės.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJuokai juokais, bet latviai po šiai dienai elektros stulpus kažkodėl stato medinius
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
Comment
-
ThyssenKrupp Energostal yra didžiausias metalų bei plastikai gaminių platintojas Lenkijoje.
http://www.thyssenkrupp-energostal.pl/apie_imone.html
Comment
-
Kažkaip pamatai atramoms keistai atrodo pvz: vienas nutolęs nuo kito toliau, kitas arčiau... Vilnius - N.Vilnia - Pasienis ir atšaka N.Vilnia - Elektrodepas bus su naujomis atramomis. Ar tai reiškia, kad keleivinių traukinių greitis bus iki 160 km/h? Būtų neblogai, kad atramas pakeistų iki pat Kauno .
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąPamatus naujoms atramoms jau daro ne tik Naujosios Vilnios stotyje, bet ir link Vilniaus stoties.
Comment
Comment