Kas bus padaryta rekonstrukcijos metu?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Paskelbtas naujas konkursas N.Vilnios - Kenos - sienos su Baltarusija ruožo elektrifikacijai.
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=159224
Pats laikas skelbti konkursą ir Vilniaus apylankos nuo Kyviškių per Vaidotus iki Panerių elektrifikacijai. Nes kol apylanka nebus elektrifikuota, tol iš N. Vilnios - sienos su Baltarusija elektrifikacijos nebus jokios naudos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskelbtas naujas konkursas N.Vilnios - Kenos - sienos su Baltarusija ruožo elektrifikacijai.
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=159224
Pats laikas skelbti konkursą ir Vilniaus apylankos nuo Kyviškių per Vaidotus iki Panerių elektrifikacijai. Nes kol apylanka nebus elektrifikuota, tol iš N. Vilnios - sienos su Baltarusija elektrifikacijos nebus jokios naudos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskelbtas naujas konkursas N.Vilnios - Kenos - sienos su Baltarusija ruožo elektrifikacijai.
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=159224
Pats laikas skelbti konkursą ir Vilniaus apylankos nuo Kyviškių per Vaidotus iki Panerių elektrifikacijai. Nes kol apylanka nebus elektrifikuota, tol iš N. Vilnios - sienos su Baltarusija elektrifikacijos nebus jokios naudos."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąBet kol nėra elektrovežių, tol irgi naudos nebus, t.y. bus tik Baltarusijaj.
LDZ delegacija buvo Minske susipažinti su БКГ elektrovežiais. Tai buvo pakraupus kiniečių surinkimu.
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=48842#p48842
Comment
-
Žinoma, kad elektrovežių kol kas skubiai nereikia. Juk ir dabar ruožą iki pat Vaidotų aptarnauja ir BČ šilumvežiai. Tuomet važiuotų ir jų elektrovežiai. Keleivinius traukinius irgi iki Vilniaus atitempia BČ šilumvežiai. Važiuotų BČ elektrovežiai. Tačiau kol nebus elektrifikuotas Vilniaus aplinkkelis, tol į Vilnių galės atvažiuoti tik keleiviniai traukiniai. O iš jų menkas biznis. Tiesa, už tranzitinius keleivinius tikriausiai nėra toks ir menkas biznis, bet vis tiek vien tik dėl jų elektrifikuoti ruožo nėra prasmės. Lygiai taip pat ir dėl kelių keleivinių traukinių susisiekimui su Minsku. Kadangi aplinkkelio tiesimas užtruko, tai visgi, nepaisant to, pats laikas užsiimti elektrifikacijos projektavimu. Tuo tarpu kol kas nieko oficialiai negirdėti. Kai elektrifikacijos iki Radviliškio reikalas jau juda - projektavimo konkursas buvo, tik neaišku, ar įvyko.
Apie elektrovežių įsigijimą irgi laikas galvoti. Ir ne laikas bus juos pirkti, kai ruožas bus elektrifikuotas. BČ neturi pakankamai elektrovežių, kad dar galėtų nuomoti LG, be to, elektrifikavus ruožą iki sienos su Lietuva, Baltarusijos geležinkeliams irgi reikės papildomų elektrovežių. Ukraina nieko neturi ką pasiūlyti. Ir aplamai, LG gali nepanorėti net ir laikinai prasidėti su rusiška technika. Vis tiek elektrovežiai bus perkami iš Vakarų, tikriausiai iš to paties Siemenso. Nors ką ten gali žinoti. Vakarų gamintojų gamintojų šilumvežių 1520 mm rinka jau pramušta, o elektrovežių ne. Suomija ne prie ko. Rusija gamina savus. Visos kitos buvusios TSRS respublikos perka azijietiškus elektrovežius.Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 12:51.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąReikia ir elektrovežių, ir ne dviejų. Juk ir dabar mūsiškiai važinėja tarp Molodečnos ir Vaidotų.
Parašė lietus Rodyti pranešimąKažkaip pasidarė įdomu, suprantu, kad važiuojant svetimos valstybės teritorija mokama už infrastruktūrą. O kaip su elektrovežiais, tiesiog pakeliamas infrastruktūros mokestis ar jiems už elektros energiją kažkaip atskirai paskaičiuojama ?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektrovežyje, kaip ir elektriniame traukinyje yra skaitiklis. Pagal jo parodymus ir mokės.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNori pasakyti, kad pravažiavus sieną mašinistas užfiksuoja skaitliuko parodymus ir visi tuo tiki? Elektros kaina skirtinga - kas gali garantuoti, kad mašinistas neminusuos parodymus "brangesnėje" šalyje, ir nepripliusuos pigesnėje.
Comment
-
Šiaip jau su tais skaitikliais ne taip ir paprasta, visų pirmą už elektrą mokėti turėtų LESTO ar kitam tiekėjui, nes kiek žinau LG elektra neprekiauja. Antra skaitiklis turi būti sertifikuotas ir patikrintas atitinkamų metrologinių tarnybų. Įdomi procedūra, kaip pateikiami BČ elektrovežių skaitikliai LESTO patikrai ir kaip jeigu įvažiuoja be patikros, apmokestina kaip elektros vagį?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąĮdomi procedūra, kaip pateikiami BČ elektrovežių skaitikliai LESTO patikrai ir kaip jeigu įvažiuoja be patikros, apmokestina kaip elektros vagį?
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTaigi nuo sienos linija ne elektrifikuota.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTaigi ir klausimas, įdomu, kaip bus po elektrifikacijos.
Comment
-
Vienintelis realus veikiantis yra pas ispanus - Talgo. Dvisisteminis elektrinis + dyzelinis + keičiamas vėžės plotis. Nachren ta RailBaltica su 1435 mm keleivių vežimui, jei galima tokių nusipirkti? Elektrinio greitis 250 km/h kintama 25 kV įtampa, 220 km/h nuolatinė 3 kV ir 180 km/h dyzeline trauka.
Antroje sekcijoje yra dyzelinis generatorius.
Gražesnė nuotrauka iš vikipedijos neelektrifikuotoje linijoje:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...Martin_Gil.jpg
Comment
Comment