Greičiau Berlynas-Poznanė-Varšuva-Suvalkai-Marijampolė-Kaunas
Bet vietiniai irgi važinėtų(elektriniai)? O tarptautiniai traukiniai stotų visuose stotyse(išskyrus stoteles), man knibžda, kad turėtų, nes į europą vizų nereikia...
Priklausomai nuo to, kokia bus įtampa, gali ir iš Vilniaus važiuoti, nes bus sudvigubinti bėgiai, o ne atskira trasa, ir galės naudotis tais pačiais laidais Tik kad keleivių srautai ne kažkokie...
Įtampa.... Įtampa ne bėda, nusipirks europietiškus traukinius(ER9M galės išmest ar parduot) ir tiks ta įtampa
Na tie dviaukčiai jau pagaminti čekijoj, Tai čekai juos perdarys ant kitos įtampos. O gal tiks ir europinė įtampa. Parduot ar išmest reikėtų tada tik latviškus ER9M
Kita vertus, skirtingų įtampų ruožai nėra unikalus reiškinys - štai ir Helsinkis-Sankt Peterburgas yra elektrifikuotas pusiau rusiškai (3kV nuolatinė srovė), pusiau suomiškai (25kV 50Hz kintama srovė), o traukiniai tarp šių miestų važiuoja.
Paskutinis taisė Carnifex; 2010.08.18, 23:55.
Priežastis: Radau įtampas.
Priklausomai nuo to, kokia bus įtampa, gali ir iš Vilniaus važiuoti, nes bus sudvigubinti bėgiai, o ne atskira trasa, ir galės naudotis tais pačiais laidais Tik kad keleivių srautai ne kažkokie...
dėl įtampų pats sau atsakei.
o va sudvigubinti bėgiai jau problema, nes laidas virš kelio, Kad prailginti pantografo tarnavimo laiką, eina ne tiesiai, o zigzagu. kaip tą zigzagą reikės pritaikyti kai kelių (vėžių) ašys nesutampa aš nežinau. mažinti žingsnį, reiškia didinti vienos vėžės traukinių vienos pantografo pusės dėvėjimasį irtrumpinti jo tarnavimo laiką.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
o va sudvigubinti bėgiai jau problema, nes laidas virš kelio, Kad prailginti pantografo tarnavimo laiką, eina ne tiesiai, o zigzagu. kaip tą zigzagą reikės pritaikyti kai kelių (vėžių) ašys nesutampa aš nežinau. mažinti žingsnį, reiškia didinti vienos vėžės traukinių vienos pantografo pusės dėvėjimasį irtrumpinti jo tarnavimo laiką.
Tai toks sudvigubintas kelias tarp Kuznicos ir Gardino. Ir električkos važinėja.
O lenkai neplanuoja pratęst elektrifikuotą liniją nuo Suvalkų iki Šeštokų (ar toliau)?
Mielas kolega, pas lenkus elektrifikuota linija link Lietuvos pusės yra TIK IKI BIALYSTOK, vėliau jau važinėja dyzeliukai. Todėl labai abejoju, ar praktiškai lenkijos provincija laikoma Suvalczyzna arba kitaip mūsų buvusias tėvynainių žemes, į kurią per dieną teužsuka vos 5-i traukiniai (tai lenkų mąstu yra labai mažai), kada nors sulauks tokios dovanos - investicijos į elektrifikaciją. Puikiausias pavyzdys - dar ir šiandien atkarpoje Bialystok - Suwalki naudojami semaforai valdomi trosais Akiai tai įspūdingas vaizdas, bet šiai dienai tai atsilikimas nuo praktiškai visų šalių Europoje...
Ar galima numatyt kiek bus elektrifikuotų linijų lietuvoje po 20 m.? Dabar Lietuvoje elektrifikuotų linijų yra apie 140 km., Latvijoje apie 230 km, o Estijoj mažiau nei lietuvoj t.y. apie 130 km. (jei klystu, tai pataisykit)
2020 m. bus elektrifikuotos Kenos-Vaidotų-Vilniaus-Kaišiadorių-Kybartų ir Kaišiadorių-Radviliškio-Klaipėdos bei Lentvario-Trakų geležinkelio linijos.
Tai tik vizija ar jau numatyti konkretūs veiksmai? Nes laiko ne tiek ir daug liko, turint omenyje, kad ir be elektrifikacijos yra sričių kur verkiant reikia didelių investicijų.
Tai tik vizija ar jau numatyti konkretūs veiksmai? Nes laiko ne tiek ir daug liko, turint omenyje, kad ir be elektrifikacijos yra sričių kur verkiant reikia didelių investicijų.
Comment