Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    Dabar tedaroma tai kas turėjo būti jau kokiais 2005 m. Negali būti jokių Romo lygio diskusijų iš serijos „ar tikrai, tikrai turime ir toliau likti LABIAU atsilikę už Uzbekistaną dar 15 metų“ – tik elektrifikavimas, kryžmės, kreivės, tiesinimas, dvikelis.
    Ten ir be tiesinimo beveik visuose ruožuose (išskyrus kai kurių stočių kelynus) laisvai gali būti 140-160km/h. Net ir turimi riedmenys palaikytų tokį greitį.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Ten ir be tiesinimo beveik visuose ruožuose (išskyrus kai kurių stočių kelynus) laisvai gali būti 140-160km/h. Net ir turimi riedmenys palaikytų tokį greitį.
      LTG LINK neturi riedmenų, kurie gali važiuoti greičiau 120 mm/h. Taip, turimų riedmenų konstrukcinis greitis gali siekti 160km/h, bet jų techninė būklė neleidžia pasiekti tokio greičio.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        LTG LINK neturi riedmenų, kurie gali važiuoti greičiau 120 mm/h. Taip, turimų riedmenų konstrukcinis greitis gali siekti 160km/h, bet jų techninė būklė neleidžia pasiekti tokio greičio.
        Melas.

        Comment


          Tokia diskusija be šaltinių į nieką neveda.

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą

            Melas.
            Aleksio yra visada teisus. Be to važinėja su dyzeliniu Passatu ir tai yra geriausia transporto priemonė, kuri yra saugesnė ir patogesnė už traukinį

            Comment



              Man rodos dyzeline Renault ...
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Man rodos dyzeline Renault ...
                Jei taip, tai sorry, my bad. Dyzelinis Renault yra dar geriau už dyzelinį Passatą.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Jei taip, tai sorry, my bad. Dyzelinis Renault yra dar geriau už dyzelinį Passatą.
                  Visi vokiški automobiliai (MB, BMW, VW, Audi, Opel) tinka tik į metalo laužą iškart po pagaminimo. O jeigu rimtai - yra tam tikri reikalavimai riedmėnims, kurie važinėja greičiau 120km/h, bet dalies šitų reikalavimų nesilaikoma.

                  Comment


                    Šiandien gavau iš LTG Link laišką apie Elektrifikacijos projektą, greičiausiai siuntė visiems traukiniobilietas.lt vartotojams. Laiške trumpai pristatė patį projektą, jo etapus ir laikinus maršrutų pakeitimus. Tikrai nustebino tokia gana detali komunikacija, o dar labiau labai trumpi projekto įgyvendinimo terminai, juk darbų daug, o bendras ilgis net 289 km!

                    Pagrindiniai dalykai laiške:


                    Pirmoji atkarpa
                    • Vasario 6-28 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.
                    Pirmadienį, vasario 6 d., bus pradėti elektrifikacijos darbai geležinkelio ruože Kaišiadorys–Radviliškis. Numatoma, kad ši geležinkelio atkarpa bus elektrifikuojama iki kovo 16 d. Iki šių metų vasaros numatoma elektrifikacijos darbus atlikti 125 km ilgio geležinkelio atkarpoje Kaišiadorys–Radviliškis. Keleivinių traukinių tvarkaraštis bus keičiamas atsižvelgiant į vykdomus darbus ir reguliariai tikslinimas.
                    • Kovo 1-16 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.
                    Toliau tęsiami ruožo Kaišiadorys–Radviliškis elektrifikacijos darbai. Iki kovo 17 d. traukiniai nekursuos Vilnius–Šiauliai ir Kaunas–Šiauliai ruožuose.



                    Antroji atkarpa
                    • Kovo 17–29 d., atkarpa Šiauliai–Klaipėda.
                    Nuo kovo 17 d. numatoma, kad elektrifikacijos darbai persikels į geležinkelio atkarpą Šiauliai–Klaipėda. Dėl to bus pilnai atnaujintas eismas maršrutais Vilnius–Šiauliai bei Kaunas–Šiauliai. Atsižvelgiant į tai, jog keisis elektrifikuojamas ruožas, laikinai bus atšaukiama arba trumpinama dalis maršrutų Vilnius–Šiauliai–Klaipėda ir Radviliškis–Klaipėda reisų.

                    Dar papildomai tiek pat laiko elektrifikuojant dvikelius ruožus, eismas nebus ribojamas.




                    Visa info čia - https://ltglink.lt/elektrifikacija

                    Comment


                      Pabaigus elektrifikaciją LTG Link atsiranda galimybė atsisakyti dyzelinių PESA'ų šiame maršrute. Bet ar nebus ir vėl, kad "trūksta riedmenų" ir net esant galimybei leisti elektrinius traukinius šiuo maršrutu važiuos dyzeliniai?

                      Comment


                        Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                        Pabaigus elektrifikaciją LTG Link atsiranda galimybė atsisakyti dyzelinių PESA'ų šiame maršrute. Bet ar nebus ir vėl, kad "trūksta riedmenų" ir net esant galimybei leisti elektrinius traukinius šiuo maršrutu važiuos dyzeliniai?
                        Tai juk LG ruošiasi dideliam keleivinių traukinių pirkimo konkursui.
                        https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu

                        https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                          Tai juk LG ruošiasi dideliam keleivinių traukinių pirkimo konkursui.
                          https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu

                          https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388
                          Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
                            O tai klausimas, kas geriau ar iš anksto prisipirkti elektrinių traukinių ir laikyti juos patvoryje kol bus pabaigta elektrifikacija, ar matant, kad elektrifikacija vėluoja ir dėl pasikeitusios geopolitinės situacijos smarkiai kritusių pajamų, šiek tiek atsargiau planuoti keleivinių traukinių parko atnaujinimą? Juo labiau, kad dėl kritusių pajamų teko iš naujo galvoti apie naujų traukinių įsigijimo finansavimo šaltinius. Argi ne dėl to buvo laukiama vyriausybės nutarimo dėl garantijų suteikimo?

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                              O tai klausimas, kas geriau ar iš anksto prisipirkti elektrinių traukinių ir laikyti juos patvoryje kol bus pabaigta elektrifikacija, ar matant, kad elektrifikacija vėluoja ir dėl pasikeitusios geopolitinės situacijos smarkiai kritusių pajamų, šiek tiek atsargiau planuoti keleivinių traukinių parko atnaujinimą? Juo labiau, kad dėl kritusių pajamų teko iš naujo galvoti apie naujų traukinių įsigijimo finansavimo šaltinius. Argi ne dėl to buvo laukiama vyriausybės nutarimo dėl garantijų suteikimo?
                              Žmonės mąsto ne blaiviai, o emocijomis, todėl racionalūs argumentai jų neveikia ir bus atmesti nemažos dalies čia rašančių.

                              Comment


                                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
                                Nei šiemet, nei kitąmet elektrifikacijos tikrai nepabaigs. Tuo labiau, be 2025-2026 m. naujų traukinių niekas ir nežadėjo.

                                Comment


                                  Gal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?

                                  https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/

                                  Comment


                                    Sekmadienį teko važiuoti Šiauliai-Kaunas - intensyviai elektrifikuojama tarp Kėdainių ir Jonavos, betoninius pamatus stulpams kala ir sekmadienį, kai kur tarp pastatytų stulpų jau pratempti laidai, viena kita Hitachi elektros dėžė stovi ir šiaip daug stulpų ir pamatų jiems visur prikrauta.

                                    Čia dar straipsnis šiandien pasirodė ta tema: https://www.15min.lt/verslas/naujien...da-667-2099596
                                    Paskutinis taisė zanaz; 2023.08.22, 15:10.
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      Ir vis nė žodžio apie greičio didinimą. Elektrifikaciją padarys, o traukiniai ir toliau vilksis?

                                      Comment


                                        Elektrifikacija kaip suprantu vyksta ir geležinkelyje nuo Vilniaus link Juodšilių bei pietrytiniame Vilniaus geležinkelio aplinkelyje.
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Parašė voyage Rodyti pranešimą
                                          Gal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?

                                          https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/
                                          Kirtimų stotyje prieš gerą mėnesį buvo pradėtos kelti atramos ir santvaros.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X