LG paskelbė technines sąlygas Vilniaus aplinkkeliui elektrifikuoti ir Lentvario traukos pastotės rekonstravimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Viešuosiuose pirkimuose yra Vilniaus geležinkelio mazgo bei ruožo Kretinga - Radviliškis elektrifikavimo pirkimai.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąViešuosiuose pirkimuose yra Vilniaus geležinkelio mazgo bei ruožo Kretinga - Radviliškis elektrifikavimo pirkimai.
Ruožo Kaišiadorys-Radviliškis-Šiauliai elektrifikavimas. Kaišiadorys-Radviliškis kontaktinio tinklo įrengimas bei geležinkelio kelio ir kt. transporto statinių rekonstravimas
Ruožo Kaišiadorys-Radviliškis-Šiauliai elektrifikavimas. Kaišiadorys-Radviliškis traukos pastočių įrengimas
Ruožo Kaišiadorys-Radviliškis-Šiauliai elektrifikavimas. Radviliškis-Šiauliai kontaktinio tinklo įrengimas bei geležinkelio kelio ir kt. transporto statinių rekonstravimas.
Ruožo Kaišiadorys-Radviliškis-Šiauliai elektrifikavimas. Radviliškis-Šiauliai traukos pastočių įrengimas.
Reiškia 2019 gale bus Vilnius-Šiauliai električke įmanoma.
Comment
-
Nebus, nes tai darbų trukmė. Konkursas dar neįvyko ir kai įvyks, praeis visi terminai skųsti teismui, kai bus pasirašyta sutartis, nuo tada bus skaičiuojami tie mėnesiai. Be to Šiauliai toliau už Radviliškį, jokie elektriniai nevažinės, kol nebus elektrifikacijos iki Šiaulių.Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 18:58.
Comment
-
Pasirodo, elektrifikavimo darbai baigti dar vasario 24 d. O po to prasidėjo defektų šalinimo laikotarpis. Kaip rašo baltarusiai, rugpjūčio 15 d. planuojama įjungti elektros tiekimą į kontaktinį tinklą Baltarusijoje. Tikriausiai nebus laukiama naujo grafiko ir jau kokį spalį prasidės elektrinių traukinių eismas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, elektrifikavimo darbai baigti dar vasario 24 d. O po to prasidėjo defektų šalinimo laikotarpis. Kaip rašo baltarusiai, rugpjūčio 15 d. planuojama įjungti elektros tiekimą į kontaktinį tinklą Baltarusijoje. Tikriausiai nebus laukiama naujo grafiko ir jau kokį spalį prasidės elektrinių traukinių eismas.
Comment
-
Verta paminėti, kad nuo rugsėjo mėnesio planuojama organizuoti reguliarų elektrinių traukinių kursavimą tarp Vilniaus ir Minsko. Linijos elektrifikavimo užbaigimas suteiks didelį konkurencinį pranašumą rinkoje, padės mažinti eksploatacinius kaštus, žalą aplinkai.
Comment
-
Šiandien Kenos geležinkelio stotį pasiekė bandomasis elektrovežis iš Baltarusijos.
http://www.litrail.lt/naujienos/-/as..._col_count%3D1
Comment
-
Baltarusijoje nuo rugsėjo 16 d. priemiestį naujai elektrifikuotame ruože Lietuvos link ims aptarnauti elektriniai traukiniai. O ką žada LG? Kol kas nieko negirdėti, tikriausiai ir toliau važinės Pesos.. Seniai buvo aišku, kad esami elektriniai traukiniai per didelės talpos ir reikėtų nusipirkti kokius 3 dvivagonius vieno aukšto. Nes ir maršrutuose į Trakus dviaukščiai ar ER9M važinėja pustuščiai. Kadangi ER9M jau seni, juos galėtų pakeisti vieno aukšto dvivagoniai. Tokius gamina Škoda: http://www.vagonka.cz/40001.asp?ids=14134Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 07:44.
Comment
-
Kuo (kokiais kroviniais) didės? Baltarusiją užlauš - tai tik laiko klausimas. Dar ir šilko kelią reikia turėti omenyje, kuris eis per Baltarusiją. Tuo pačiu ir Baltarusija gaus galimybę eksportuoti ar importuoti ne jūra, o sausuma. Dabar tam trukdo perkrovimo infrastruktūros stoka, o šilko kelio projekto rėmuose ji atsiras. Kazachstanas irgi tuo pasinaudos, nes tas jūros intarpas nelabai reikalingas. Beje, Lenkija irgi atnaujina savo geležinkelius link Baltarusijos. Artimiausiais metais bus atnaujintas geležinkelis iki Bialoviežos, kuris šiuo metu visiškai neveikia. Nuo Bialoviežos iki sienos su Baltarusija vos keli kilometrai.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.11, 18:34.
Comment
-
O Latvijos ir Estijos pavyzdys nieko nesako? Viskas tik tame, kad jų tranzitas buvo daug daugiau priklausomas nuo Rusijos tranzito. Rusija padarė, lygiai taip pat bus ir su Lietuva. Taip, Kaliningrado tranzitas liks, bet sumažės iki minimumo. O Baltarusiją privers, Lukašenka pasirinkimo neturi. Be to, kaip minėjau, mainais Baltarusijai bus Šilko kelias, kurio esmė gabenti krovinius iš Azijos į V. Europą sausuma, o ne jūra. Todėl, dar kartą kartoju, tas jūrų intarpas, kuris egzistuoja, irgi sumenks ir artimesniems pervežimams.
Comment
-
Perskaičiau visa tema, rasot ir jus ir pranešė LG kad didės eismas traukiniu (krovininiai, keleiviniai) dėl to kad elektrifikacija pabaigta. Šio metu pro Elektrodepa 2 važiuoja 5-6 traukiniai elektriniai tylus dviejų vagonų. Tai per kur važiuos tie krovininiai ir keleiviniai?Paskutinis taisė Šmikis; 2017.09.11, 20:27.
Comment
Comment