elektrifikacija stumiasi į priekį. LG paskelbė, kad greitai skelbs konkursą Vilniaus aplinkkelio elektrifikacijos ir Lentvario traukos pastotės rekonstrukcijos rangos darbų pirkimui. Taip pat prieš kelias dienas paskelbta linijos Kaišiadorys - Šiauliai elektrifikavimo dokumentacija. Vadinasi bus skelbiamas ir rangos darbų pirkimas, jei tik tam jau yra pinigų dalis.
Paskelbtas konkursas krovininio elektrovežio specifikacijų nustatymui. Paskui pagal jas skelbs konkursą elektrovežių pirkimui. Aišku, tai įvyks ne anksčiau nei bus elektrifikuotas Vilniaus aplinkkelis ir Vaidotai.
Paskelbtas konkursas krovininio elektrovežio specifikacijų nustatymui. Paskui pagal jas skelbs konkursą elektrovežių pirkimui. Aišku, tai įvyks ne anksčiau nei bus elektrifikuotas Vilniaus aplinkkelis ir Vaidotai.
Kokia realūs pagrindiniai variantai dabartiėje rinkoje?
Taigi neperka dar. Tik specifikacijas bando įvertinti, kuriomis remiantis bus perkamai elektrovežiai. Aišku, Siemens, kaip šilumvežių tiekėjas, rimčiausias potencialus laimėtojas. Gal dar koks Bombadier (Traxx serijos) ir Alstom (Prima serijos, jų pagrindu kiniečiai gamina Kazachstanui elektrovežius) dalyvaus. Kiti ES gamintojai tai mažai tikėtina, nes tikrai neturės ką pasiūlyti, o LG daug nepirks... Azijatai iš viso ne į temą, nors kiniečiai turi BKG-1 (Baltarusijai gamintus), bet nemanau, kad LG rimtai svarstys tokį variantą...
Prieš pradedant Vilniaus aplinkkelio elektrifikaciją bus rekonstruojami Valčiūnų ir Vaidotų stočių kelynai. Konkursą rangos darbams laimėjo "Vitras-S".
Projekto nemačiau. Aišku, bus keičiama kelių konfigūracija stotyse. Galbūt įrengiami papildomi keliai. Ypač Valčiūnuose. Juk reikės kažkur elektrovežiams atsistovėti, apvažinėti sąstatus ir pan. O manevravimas, sąstatų formavimas juk ir toliau bus atliekami šilumvežiais.
Šie vagonai mažiausiai nuo praeitos savaitės stovi (berods, nejudinami) Vilniaus stoties viename iš paskutiniųjų kelių (prie buvusio "turistinio" perono). Fotografuokite, kam įdomu – gerai matomi nuo Pelesos gatvės
Įdomu, ar tai reiškia, kad elektrifikavimo darbai baigti? Ar dar kažką darys Vilniaus stotyje?
Vilniaus stotyje dar turi du kelius elektrifikuoti. Kitaip traukiniai į Minską neturės kur atsistovėti. Lygtai visi konkursai dar pernai įvykę, tik kažkodėl darbų pradžios dar nesimato...
Traukiniai į Minską pradės važinėti kai Baltarusijoje bus baigta elektrifikacija, o pagal tai, kas yra internete pateikiama, darbai galbūt (geriausiu atveju) bus baigti šių metų gale. Dar net žemės darbai nepilnai baigti, ką jau kalbėti apie KT ir transformatorines... Nors pagal planus tikriausiai elektrinių paleidimas užplanuotas nuo jauno grafiko (gruodžio pradž.), bet raliai tikriausiai dar po metų, kitų metų pavasarį.
Šie vagonai mažiausiai nuo praeitos savaitės stovi (berods, nejudinami) Vilniaus stoties viename iš paskutiniųjų kelių (prie buvusio "turistinio" perono). Fotografuokite, kam įdomu – gerai matomi nuo Pelesos gatvės
Paskelbtas Vilniaus stoties 13 ir 14 kelių elektrifikacijai - projektavimo ir įrengimo darbų pirkimui techninių specifikacijų projektas. Tai netrukus bus skelbiamas projektavimo darbų konkursas. Paskui, kai jis įvyks, bus atliktas projektavimas, įrengimo darbų konkursas. Tokiais tempais elektrifikuos tuos kelius gal tik kitų metų pabaigoje. Taigi, elektrovežiai iki Vilniaus dar negreitai bus. Gal tik traukinius Vilnius - Minskas šiemet ir pakeis elektriniais...
Paskelbtas Vilniaus stoties 13 ir 14 kelių elektrifikacijai - projektavimo ir įrengimo darbų pirkimui techninių specifikacijų projektas. Tai netrukus bus skelbiamas projektavimo darbų konkursas. Paskui, kai jis įvyks, bus atliktas projektavimas, įrengimo darbų konkursas. Tokiais tempais elektrifikuos tuos kelius gal tik kitų metų pabaigoje. Taigi, elektrovežiai iki Vilniaus dar negreitai bus. Gal tik traukinius Vilnius - Minskas šiemet ir pakeis elektriniais...
Jeigu niekas nepasikeis - elektrifikuos iki š.m. žiemos.
Comment