Kitų metų pabaigoje. Ir Lietuvoje dar nebus padaryta viskas, kad būtų verta pradėti elektros trauką. Turiu omenyje ne keleivinį priemiestinį susisiekimą, o krovininių traukinių eismą. Elektrifikacija iki Vaidotų stoties, jei šiemet rudenį nebus pradėta, tai kažin ar iki kitų metų pabaigos bus suspėta ją užbaigti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąIr būtų visai įdomu sužinot kaip ten už sienos ar spės baltarusiai laiku pabaigt projektą Kad LT susijungtų su BY
Comment
-
Про Гудогай мы как то забыли. На всем участке уже везде опоры установили. Вполне реально могут в этом году открыть.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIki Kenos krovinius gali gabenti. Kaip su pastotėmis reikalai, gal ir iki Panerių? Keleiviniai elektrovežiai iki Vilniaus?
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKur elektrovežiai atstovą darys? Prie tarptautinio perono tik vienas kelias elektrifikuotas (12-as), keliai į depą neelektrifikuoti.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBatoro g. viaduko atramos padarytos kaip kokiais 1995 m. Nei apsauginio atitvaro, nei saugumo, nei estetikos, nei vaizdo. Ar jie bent projektą turi?
Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąManevriniu šilumvežiu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPatikslinimas. Ne viaduko atramas, o kontaktinio tinklo atramų, kuriomis laikomas šis tinklas atkarpoje virš viaduko, pamatinė dalis.
Matosi cituojamoje foto (skiriamoji juosta, gatvėje).
Comment
-
Į depą elektrovežiams nereikės važiuoti. LG savo elektrovežius tikriausiai aptarnaus N. Vilnioje. BČ keleiviniams atstovai pakaks kad ir 6 kelio. Gal vėliau ką nors ir sugalvos. LG keleviniai elektrovežiai nebus reikalingi tol, kol nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado, o į Klaipėdą, kai bus elektrifikuota linija, paleis elektrinius traukinius vietoje dyzelinių ir vagonų su šilumvežiu. Jei prireiks vagonų su lokomotyvu, tai panaudos krovininius elektrovežius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBČ keleiviniams atstovai pakaks kad ir 6 kelio.
Pvz., rytoj atvyksta du traukiniai - 7:33 ir 12:52, išvyksta 20:10 ir 23:47.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaikinai gali stovėti. Dabar gi šilumvežiai kartais stovi prie kalinių įlaipinimo/išlaipinimo rampos. Elektrifikacija depe visai nereikalinga. Be to gi pagal projektą bus elektrifikuoti du keliais, kuriuose dabar stovi keleiviniai vagonai.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąIr BČ marinuos po porą elektrovežių Vilniuje visą dieną, kai patiems trūksta?
Comment
Comment