Lyg ir be elektrifikacijos neitų jokie kiti kabeliai - ryšio, signalizacijos ar elektros tiekimo...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąGal kas zinot ar yra planu elektrifikuoti ruoza Kaisiadorys-Radviliskis?
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąGal kas zinot ar yra planu elektrifikuoti ruoza Kaisiadorys-Radviliskis?Parašė disident Rodyti pranešimąDėl trijų keleivinių traukinių per dieną? Vargu bau. Buvo rašyta apie planus galų gale elektrifikuoti visą ruožą Kaišiadorys - Klaipėda, bet tai turbūt nutiks labai negreitai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąKiek girdejau mokykloj snekama kad, zadama pirkti elektrinius kroviniam... Tai sakau gal bus del to elektrifikuotas iki klaipedos... Nes nelabai apsimoketu pirkti tik del Kaunas-Vilnius.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai jūs manot, kad elektrifikacija yra dėl kelių keleivinių?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai jūs manot, kad elektrifikacija yra dėl kelių keleivinių?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
“Lietuvos geležinkeliai” paskelbė ruožo nuo Vilniaus iki Kenos elektrifikavimo rangovo išankstinį konkursą
Valstybės valdoma bendrovė “Lietuvos geležinkeliai” paskelbė geležinkelio ruožo nuo Vilniaus iki Kenos, kuris yra dalis IX-jo transporto koridoriaus, elektrifikavimo pirmojo etapo rangovo išankstinį konkursą.
Pasiūlymų įmonė laukia iki balandžio 27 dienos, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale.
Pirmajame etape numatoma elektrifikuoti atkarpą nuo Lietuvos sienos su Baltarusija, einančią per Keną iki Naujosios Vilnios, o darbų vertė siekia apie 76 mln. litų. Įgyvendinus projektą, bus elektrifikuota visa geležinkelio atkarpa nuo Kauno iki Minsko.
Elektrifikavimo projektą už 1,249 mln. litų parengė Ispanijos kelių ir greitkelių projektavimo bendrovė “Ardanuy Ingenieria”.
Iki 2014-ųjų pabaigos elektrifikavus ruožą Molodečnas (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia, tarp Vilniaus ir Minsko bus galima keliauti elektriniais dviaukščiais traukiniais, žada “Lietuvos geležinkeliai”, o kelionė tarp sostinių 205 kilometrų ilgio geležinkeliu sutrumpėtų nuo 3 iki 2 valandų.
Tačiau tam būtinas valstybės institucijų palaikymas bei pasienio ir muitinės procedūrų supaprastinimas, teigia įmonė.
„Lietuvos geležinkelių“ tikslas - kad geležinkelio linija Kena–Klaipėda būtų pagrindinis Baltarusijos eksportuojamų krovinių koridorius.
Keleivių srautas Minskas-Vilnius maršrutu pernai vasarą, palyginti su užpernai tuo pat laiku, išaugo dukart. Kasmet juo keliauja apie 100 tūkst. keleivių.
BNS informacija
Comment
-
Parašė st 2832465728 Rodyti pranešimąкстати кто-нибудь слышал такое что планировалось бч,ржд и lg электрифицировать участок от молодечно до науйойи-вильни,потом от каунаса до калининграда?
Comment
-
Parašė st 2832465728 Rodyti pranešimąесли участок науйойи вильня-молодечно электрифицируют,то в вильнюс вместо белорусских тэп70 и бс-ов будут заходить чс4т,вл10 белорусские,может до вайдотая доезжать будут
и в белорусии только переменка, потому вл-80
а передавать, учитывая опыт с метро, наверное в уз будут.
Comment
Comment