Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CH, AT] Geležinkeliai Šveicarijoje ir Austrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [CH, AT] Geležinkeliai Šveicarijoje ir Austrijoje

    Nežinau, ar čia ta tema, bet gal galima čia dėti ir nuotraukas iš traukinių vidaus. Keleiviai juk irgi ne paskutinėje vietoje.
    Traukinys Šveicarijoje. Važiavau iš Ženevos į Ciurichą. Berne prilipo pilnas vagonas kareivių. Ginkluotų, be abejo:




    #2
    Nežinotum, kad Šveicarija - manytum Čečėnija kokia.
    ______________
    The Division Bell

    Comment


      #3
      [CH] Geležinkeliai Šveicarijoje

      Šveicarijos traukinių turbūt labai pristatinėti nereikia. Šioje šalyje jie vieni labiausiai išvystytų pasaulyje.
      Čia aprašysiu keletą matytų traukinių, kai teko jais truputį pavažinėti pietinėje Šveicarijos dalyje - Ticino kantone. Tikiuosi bus kam šitą temą papildyti kitais šveicariškais traukiniais.

      Vienas iš vaizdingesnių Šveicarijos geležinkelių - Centovalli linijos siaurukas tarp Locarno ir Domodossolos. Iš tikrųjų dalis jo eina per Italiją, bet jis visas yra integruotas į Šveicarijos geležinkelių tinklą, galioja visi šveicariški bilietai ir nuolaidos. Geležinkelis eina per daugybę vaizdingų slėnių tarp ne ypač aukštų alpių kalnų (1,5-2km).

      Naujesni šio maršruto traukiniai kažkiek primena tramvajus:




      Seno modelio traukinys:


      Panoraminis traukinys, už važiavimą kuriuo reikia simboliškai primokėti. Man kaip tik atrodo nepraktiškai - jame nėra galimybės pro langą iškišt galvą ar fotoaparatą


      Maršrute daugybė tiltų




      Pervažos kultūringiems vairuotojams


      Šiaip vaizdai pro langą




























      kaip?

      Comment


        #4
        Nauji priemestiniai traukiniai Lugano regione:




        kaip?

        Comment


          #5
          Šitas traukinys pasirodo yra garsusis Rytų ekspresas, tas pats kur aprašytas viename iš Agatos Kristi detektyvų. Jis pilnai restauruotas, juo siūlomos ypatingai prabangios turistinės kelionės įvairiais maršrutais visoje Europoje. Bilietai važiuoti juo kainuoja tūkstančius eurų.
          Gaila, kad supratau kas čia per traukinys tik gryžęs, tai nuotraukų nedaug, ir tos pačios nelabai kokios.





          kaip?

          Comment


            #6
            Ženevos stotyje kažkaip nieko daug normaliai nufotografuoti nepavyko, bus tik pora kadrų.

            Ne kurie traukiniai pasirodo ten turi vardus, šitas turėtų būti prie geresnių, kad jau net Einšteinu pavadino


            O čia labai praktiškos spalvų schemos vagonai. Tikrai per dažnai plauti nereikia


            kaip?

            Comment


              #7
              /\ Tai va, net ir Sveicarijoje dar yra mediniu pabegiu...
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #8
                Gamta tai nepakartojama. Nzn,vistiek man simpatiskiausi traukiniai islieka rusu ir baltarusu gamybos

                Comment


                  #9
                  Parašė padejejas Rodyti pranešimą
                  Gamta tai nepakartojama. Nzn,vistiek man simpatiskiausi traukiniai islieka rusu ir baltarusu gamybos
                  Vengriški Ganz-Mavag dyzeliukai jau į kraują įaugę visiems lietuviams. Kas jų nekenčia, kas mėgsta.

                  Comment


                    #10
                    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
                    Gamta tai nepakartojama. Nzn,vistiek man simpatiskiausi traukiniai islieka rusu ir baltarusu gamybos
                    Batarusai kažką gamina?
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      #11
                      Labai įdomus Šveicarijos traukinių simuliatorius žemėlapyje:
                      www.swisstrains.ch

                      Pasirinkus, kad žemėlapis judėtų kartu su išsirinktu traukiniu ir persijungus palydovinį vaizdą (mygtukas Follow pasirinkus traukinį) vos ne virtualiai važiuoji
                      Paskutinis taisė alm; 2009.11.11, 18:22.
                      kaip?

                      Comment


                        #12
                        tulikai

                        as buvau labai nustebintas, kai keliauvau EC traukiniu Zurich-Wien (kuris vaziuoja per alpes, iskaitant Insbruka). Tualetai buvo skyles tipo, apie jokius vakuuminius netgi nebuvo kalbos. Kaip suprasti ar jie taip netausoja savo Alpiu gamtos ?

                        Comment


                          #13
                          isvados? tualetais mes aplenkem EUROPA
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #14
                            Skylių pakankamai pas mus.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15
                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Šitas traukinys pasirodo yra garsusis Rytų ekspresas, tas pats kur aprašytas viename iš Agatos Kristi detektyvų. Jis pilnai restauruotas, juo siūlomos ypatingai prabangios turistinės kelionės įvairiais maršrutais visoje Europoje. Bilietai važiuoti juo kainuoja tūkstančius eurų.
                              Gaila, kad supratau kas čia per traukinys tik gryžęs, tai nuotraukų nedaug, ir tos pačios nelabai kokios.

                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas
                              O čia tie patys vagonai palyginimui 1930-1940 m. kursavusio traukinio "Nord Express" Ryga-Kaunas-Virbalis-Karaliaučius-Berlynas-Paryžius
                              Traukinys Rygoje


                              Traukinys sutojęs Joniškio stotyje

                              Comment


                                #16
                                Siaurukas į Schynige Platte

                                Turistinis siaurasis dantytasis geležinkelis į kalną nuotiestas 1893 m., elektrifikuotas 1914 m., 7.26 km ilgio maršrutas pakyla iš 584 m į 1987 m aukštį. Kelionė trunka apie 50 min. Riedmenys laaabai seni

                                Traukinukai ant kalno




                                Naujesnio vagono vidus


                                Senesnis vagonas


                                Kylant į kalną. Antras traukinukas važiuoja gan toli atsilikęs


                                Sniego valytuvas
                                Paskutinis taisė alm; 2010.08.18, 22:11.
                                kaip?

                                Comment


                                  #17
                                  Jungfraubahn

                                  Jungfraubahn - aukščiausiai einantis geležinkelis Europoje -viršutinė Jungfraujoch stotis yra 3454 m aukštyje. Tai taip pat dantytasis siaurukas. Pabaigtas tiesti 1912 m.





                                  Apatinėje Kleine Scheidegg stotyje ganosi ožiai


                                  Eigergletscher stotis 2320 m aukštyje. Toliau geležinkelis eina tuneliu kalno viduje


                                  3,5 km aukštyje pilna sniego, stotis įrengta praktiškai kalno viduje
                                  kaip?

                                  Comment


                                    #18
                                    Ar ter iš tiesų daug jaunų frau?

                                    Comment


                                      #19
                                      Grütschalp - Mürren

                                      Kalnų geležinkelis Grütschalp - Mürren įdomus tuo, jog visas eina aukštai kalno šlaitu, net apatinė stotis lengvai pasiekiama tik lyniniu keltuvu (ankščiau buvo funikulierius, kuriuo ir buvo užvežtos juo važinėjančios automotrisės).





                                      Automotrisė


                                      Automotrisės vidus


                                      Važinėja su priekaba kroviniams vežti
                                      kaip?

                                      Comment


                                        #20
                                        Super vaizdeliai!!!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X