Bet juk "Kautra" žada irgi sumažinti kainas iki 18-19 Litų. Tikriausiai taip pat pasielgs ir TOKS, "Transrevis" bei rajonų AP. Taip kag LG praranda kainos pranašumą. Visgi geriau kainą sumažinti šiek tiek vėliau, nei iš karto - galbūt to keleivių sumažėjimo ir nebus...
Jų pačių reikalas. Ne jie diktuoja kainas, o "Kautra", TOKS ir "Transrevis". Gali ir toliau vežti už 24 Lt, bet tuomet greitai maršrutus teks uždaryti. Beje, Šakių AP vežė už 20 Lt. Dar važiuoja Šilutės AP autobusai, Jurbarko AP tik penktadieniais ir sekmadieniais, "Busturas" turi vieną maršrutą, Tauragės AP.
Autobusu turbut vaziuojama tik kai nera traukinio, o kai traukinys yra autobusas turbut pustustis?
Kaip keliones laikai skiriasi?
tame ir bėda, jog traukinys 2 KARTUS PER SAVAITĘ... tik pas mus taip gali būt...
Kaunas - Vilnius TOKS atpigino iki 18.00 LT - t.y. LYGIAI TIEK PAT, KIEK DVIAUKŠTIS NEATPIGINTAS TRAUKINYS...
Kodėl LG nepadarius pagaliau normalių nuolaidų kortelių turėtojams, o ne 2-5%...
Kaip jau ne kartą esu sakęs: NE PAGAL KELIONIŲ SKAIČIŲ (galiu per mėnesį 5 kartus nuvažiuot Vilnius-Paneriai ir turėsiu tokią pat nuolaidą, kaip žmogus, nuvažiavęs 5 kartus Vilnius-Klaipėda), O PAGAL NUVAŽIUOTŲ KM SKAIČIŲ.
Pvz. per mėnesį:
iki 500km - 5%
500 - 1000km: - 10% (maždaug 5 kelionės Vilnius - Kaunas / 2 - VLN-KLP);
1000 - 1500km: -15 % ( 10: VLN-KNS, 4 VLN-KLP);
1500 - 2000km: - 20 % (15: VLN-KNS, 5 VLN-KLP);
2000km ir daugiau: - 25% (20: VLN-KNS, 6 VLN-KLP).
va čia būtų tikrai nauda ir skatinimas. + palikti visas akcijas sumuoti kai perki atgalinį bilietą, pvz. neviršijant 25% nuolaidos. T.Y. jei klientas turi mėnesinę 25% nuolaidą - jam ir taikoma 25% - turima maksimali. Jei turi 5% - 15% pagal nuolaidų taisykles.
Eit iki geležinkelio stoties, kad laukt valandą traukinio, kai tokia pat kaina autobusas kas 10-imt minučių ? Sutikit - lietuviui tai MISSION IMPOSSIBLE...
Fiksuotam reisui ar laisvai pasirinkti, su tam tikru intervalu, galima grizimo laika?
Kartais sunku suplanuot kada tiksliai grizti reikes. Jei fiksuotam reisui ir i ji nespeji bilietas nieko vertas tampa? Galetu but, kad kazkiek primokejus tada gali lipt i kita reisa.
Realiai reikia fiksuot laiką, kokiu būtent traukiniu važiuoji atgal, bet mes paprastai atlaidžiai žiūrim jei žmogus ir įlipo ne į ta traukinį. Svarbiausiai sutaptu kaina ir kryptis. Beje norėčiau pranešti kas dar nežinojo, kad nuo sausio 1 dienos pasikeitė bilietų kainos. Jos tapo mažesnės. Tik keliose išimtyse jos padidėjo, o paprastai tai sumažėjo, gan ženkliai jaučiasi kas perka terminuotus bilietus.
Sveiki, ar įmanoma nusipirkti bilietą rzd.ru į Vilnius-Klaipėdan traukinį ?
Užejau į rzd.ru puslapį pabandyt. Nurodo kiek vagonų, gali pasirinkt. Taipat gali pasirinkt vietas. Kaina 588 rub. Del apmokėjimo tai nežinau, bet man atrodo išeitų su kortele atsiskaityt ir atspausdint biletą
Puikiai. Dabar dar traukiniuose WiFi ir bilietų prekybą internetu. Ir bus kaip pas žmones.
Laukiantiems geležinkelio stotyse – nemokamas internetas
endrovė „Lietuvos Geležinkeliai“ pranešė, kad Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulų ir Varėnos geležinkelio stotyse jau teikiama nemokama spartaus bevielio interneto paslauga.
Norint prisijungti tereikia įrenginio palaikančio IEEE-802.11 a/b/g/n (Wi-Fi) standartą.
Planuojama, kad ateityje nemokamas bevielis internetas veiks ir kitose geležinkelių stotyse.
Internetas traukiniuose yra problema, nes daugelio traukinių maršrutai driekiasi tokiomis vietovėmis, kur nėra ryšio. Netgi tarp Vilniaus ir Kauno. O tarp Vilniaus ir Klaipėdos tuo labiau. Taip pat ir Varėnos ar Turmanto...
Comment