Nepatynka, tai nevažok. Ko čia išvis važinėji? Eik pėsčias. Dar ko prisigalvosi. Nuo kada čia visokie aiškins LG specelystams[/U], kaip ir ką daryti?!
Koks čia ir kokią kolegiją baigęs, bet lietuvių kalbos nelabai išmokęs LG specialistas taip žemina LG įmonę? Geras specialistas aprašytą situaciją paaiškintų įtikinamiau ir mandagiai.
Koks čia ir kokią kolegiją baigęs, bet lietuvių kalbos nelabai išmokęs LG specialistas taip žemina LG įmonę? Geras specialistas aprašytą situaciją paaiškintų įtikinamiau ir mandagiai.
Koks čia ir kokią kolegiją baigęs, bet lietuvių kalbos nelabai išmokęs LG specialistas taip žemina LG įmonę? Geras specialistas aprašytą situaciją paaiškintų įtikinamiau ir mandagiai.
Humorą suprasiu, kai keleiviniai traukiniai važinės į Uteną, Alytų, Kabelius, Pagėgius, Skuodą, Joniškį...
Ir kai LG traukinio bilietą bus galima įsigyti internetu.
Praktisktai tada, kada bus atsisakyta ekspress 3 sistemos ,ir bus lietuviska keliu traukinuku sistema. Klausimas tik ar daug bus perkanciuju? pagrinde keleiviai -pensininkai.
Praktisktai tada, kada bus atsisakyta ekspress 3 sistemos ,ir bus lietuviska keliu traukinuku sistema. Klausimas tik ar daug bus perkanciuju? pagrinde keleiviai -pensininkai.
Savaitgaliais traukiniuose padaugėja keleivių studentų. Jie kaip tik būtų bilietų pirkėjai internetu.
Praktisktai tada, kada bus atsisakyta ekspress 3 sistemos ,ir bus lietuviska keliu traukinuku sistema.
Rusijoje veikia Ekspress-3 - bilietus galima pirkti internetu (į dalį traukinių galima įlipti net be popierinio bilieto - palydovai turi keleivių sąrašus). Latvijoje (prie kurios skaičiavimo centro prikabintos ir LG kasos) veikia Ekspress-3 - bilietus galima pirkti internetu. Baltarusijoje veikia Ekspress-3 - galima pirkti internetu.
keik lietuvoje yra marsrutu , gyventoju ,ir asmenu besinaudojanciu traukiniais? palyginti labai mazai.
ar verta diegti sistema traukiniiams Vilnius Maskva ir Sankt Peterburgas?
Klausimas tik ar daug bus perkanciuju? pagrinde keleiviai -pensininkai.
Klausimas visai kitas — KODĖL keleiviai daugiausiai tik pensininkai? O gal traukiniu važiuojama tik iš inercijos, o jaunesni potencialūs klientai renkasi autobusus, lėktuvus ir lengvuosius automobilius? Ar ne gėda LG, kad tarp Kauno-Rygos ir Vilniaus-Rygos jau keli metai net lėktuvai skraido, o traukinio taip ir neprisiruošiama paleisti?
keik lietuvoje yra marsrutu , gyventoju ,ir asmenu besinaudojanciu traukiniais? palyginti labai mazai.
ar verta diegti sistema traukiniiams Vilnius Maskva ir Sankt Peterburgas?
Kažkodėl latviai tą sistemą įdiegė. Be to - Lietuvoje per Ekspresą parduodą bilietus į traukinius Vilnius-Minskas, Kaliningradas-Maskva, Vilnius-Klaipėda ir pan.
Dėl priemiestinių traukinių - kas neleidžia pardavinėti bilietus automatuose (kaip tai buvo mūsų vaikystės metais)? Saldainius, čipsus ir koka-kolą pardavinėja, o bilietus kažkodėl ne.
Visi LG traukiniai, išskyrus Vilnius - Klaipėda yra priemiestiniai. Taip pat ir Vilnius (nuo pirmadienio - Kaunas) - Šeštokai.
Tai Vilnius-Kaunas, tas kuris nestoja visose stotelėse, irgi priemiestinis ? Kuom tada grindžiamas toks jo statusas, jei jis pagrinde veža keleivius tarp dviejų didžiųjų miestų ?
Elementariai palyginimas keletos rytdienos skrydžių atvykimų ir traukinio išvykimo į Vilnių:
Lėktuvas atskrenda 7:55, traukinys išvyksta 8:02 (mažai laiko);
Lėktuvas atskrenda 8:25, traukinys išvyksta 8:52 (čia lyg ir normaliai);
Lėktuvas atskrenda 9:25, traukinys išvyksta 9:29 (mažai laiko);
Lėktuvas atskrenda 10:00; 10:50, traukinys išvyksta 10:50 (pirmam per ilgai laukti, antram - be šansų spėt);
Lėktuvas atskrenda 11:40, traukinys išvyksta 11:43 (eilini kartą neįmanoma spėti);
Lėktuvas atskrenda 11:50, traukinys - (nėra traukinio, nes ankstesnis išvyksta nei vienam iš dviejų skrydžių netinkamu laiku);
Lėktuvas atskrenda 12:30, traukinys išvyksta 12:37 (vėl per mažai laiko);
ir taip toliau.....
Iš esmės iš 8 skrydžių, tik vieno keleiviams būtu patogu pasinaudoti tuo traukiniu. Panašu jog traukinys išvyksta kai mašinistas pamato iš lėktuvo imančius lipti žmones, kad neduok Dieve, niekas nevažiuotu su juo. Manau viskas tuom ir pasakyta.
Kodėl jūs manote, kad lėktuvai "minutė į minutę" laikosi skrydžių tvarkaraščio?
Kiek tik pamėginu pamatęs kylantį ar besileidžiantį lėktuvą pažiūrėti į laikrtodį ir nustatyti to lėktuvo maršruto, vis paaiškėja skridimas pusvalandžiu anksčiau arba vėlavimas iki tiek... Stebiu vis Karmėlavos oro uostą...
O Vilniaus http://www.vilnius-airport.lt/lt/tva...is/paieska.php
tvarkaraštyje yra netgi grafos "išvykimas realiuoju laiku", "atvykimas realiuoju laiku". Taigi, traukinuką prie lėktuvų skrydžių tvarkaraščių nepriderinsime: svarbu tik traukinuko važinėjimas pakankamai dažnai.
Aš taip nemanau ir žinau, kad būna netikslumų. Tačiau tvarkaraštis yra atskaitos taškas į kurį galima lygiuotis. Atskridimas keliom minutėm anksčiau nieko nekeičia, nes tada vis tiek spėtum į traukinį, tik reiktu truputi ilgiau palaukti. O dėl vėlavimo, tai galima oro uosto užklausti kiek dažnai ir kokiu intervalu vėluoja skrydžiai. Turint duomenis galima ir pavėlinti traukinio reisus, jei vėlavimas dažnas, tačiau iš savos patirties nepamenu, kad tai būtu labai dažnai. Jei lėktuvas vėluoja pakankamai nemažai ~20-30 min., tai išlipus iš tokio, jau ne tiek ilgai lieka laukti iki sekančio traukinio.
Jeigu jau neišeina suderinti tai tiek to. Tačiau tada jis tikrai turi važinėti pakankamai dažnai. Savo toje trumpoje tvarkaraščio analizėje ir norėjau parodyti, kad dabar jis važinėja ne dažnai ir visiškai neatitinka skrydžių tvarkaraščio. Tikėtis kažkokių keleivių srautų, kai yra toks tvarkaraštis - net neverta svajoti.
Dabar keleivių srautai ir yra minimalūs- gal tik kas antrajame reise būna vienas kitas keleivis. Pradžiai užtektų paleisti traukinį kas 30 min. - dar dažniau bus vistiek nuostolinga LG.
Comment