Pataiskykite mane jeigu klystu, bet ar kartais nebūna tiesiog per daug vagonų prikabinta? Kartais pasižiūrau galutinėje stotyje-kas penkta vieta tik užimta buvo. Gal galima pataupyti truputį geriau sustygavus keleivių srautus? Čia e-bilietas būtų gerai, nes iškart matytųsi, kiek vietų išpirkta ir kiek reikia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos
Collapse
X
-
Kadangi LG siulo palyginti nedaug marsrutu ,todel didele dalis keleiviu vaziuotu su 1-2 persedimais.kad ir paimkite busima Vilnius -Kaunas ir Kaunas - Sestokai reisa. kokie dar imanomi persedimai- is Vilniaus vaziuojant Kaune i Kybartu ar Marijampoles traukinius. is Vilniaus- Siauliuose - i Mazeikiu traukini.Kitos jungtys Kaunas -Vilnius -maskva ,ir Kaunas -Vilnius -Peterburgas.
Bilietu pardavimo sistema kazin ar bus greitu metu .nes traukiniu periodiskumas skiriasi, vezejai irgi .daznai veluoja,todel bilietu kasose ne visa parduoda bilietus i jungtini traukini nes gali veluoti.
Comment
-
Parašė Kootvela Rodyti pranešimąKažkur teko skaityti, kad vienas sustojimas traukiniui kainuoja 40lt. Berods, kažkuriam interviu delfi.lt, bet seniai tai buvo.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Visiškai pritariu-tinginystė ir apsileidimas. Bet e-bilietas nepadidins keliautojų skaičiaus jeigu nebus patrauklių maršrutų su patraukliomis vietovėmis ir geru grafiku, kur nereiktų laukti persėdimo ilgai. Štai bandau į Akmenę nuvažiuoti traukiniu-Šiauliuose persėdimo laukti 2 valandas reikia, o atstumas nedidelis.
Comment
-
Parašė Kootvela Rodyti pranešimąPerpektyvos kaip perspektyvos, bet kur dės darbuotojus, kurių nereikės tiek prie kasų? Internetiniai bilietai daug kur galėtų būti, ir ne tik bilietai, bet ir elektroninės paslaugos kaip verslo liudijimas moksčių inspekcijoje, bet viskas judės lėtai, nes kurgi dėti tuos darbuotojus? Atleisti? Perkvalifikuoti? Mano nuomone, tai biurokratinio darbo patogumas neleidžia plėstis e-bilietam, o gal ir neryžtingumas ir nemokėjimas kaip.
Taigi, bilietu platinimas internetu butu palengvinimas.
Darbo dienomis keleiviu su internetiniais bilietais (studentu) daug nebutu.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKadangi LG siulo palyginti nedaug marsrutu ,todel didele dalis keleiviu vaziuotu su 1-2 persedimais.
kad ir paimkite busima Vilnius -Kaunas ir Kaunas - Sestokai reisa. kokie dar imanomi persedimai- is Vilniaus vaziuojant Kaune i Kybartu ar Marijampoles traukinius. is Vilniaus- Siauliuose - i Mazeikiu traukini.Kitos jungtys Kaunas -Vilnius -maskva ,ir Kaunas -Vilnius -Peterburgas.
Bilietu pardavimo sistema kazin ar bus greitu metu .nes traukiniu periodiskumas skiriasi, vezejai irgi .daznai veluoja,todel bilietu kasose ne visa parduoda bilietus i jungtini traukini nes gali veluoti.
"Antis "buvo paleista, kad 2011m. gruodžio 11 d., bet taip dar neatsitiks...
Tai kada gi ???
Comment
-
Šita tema, kaip galbūt ir esu jau minėjęs, tereikia vieno - ministrui (nors užtektų ir vicikui) gerai spirtelt šiknon LG valdybai ir reikalai inovacijų diegimo srityje kaipmat pajudėtų. Anoks čia sudėtingumas ir anokia čia diegimo kaina.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKadangi LG siulo palyginti nedaug marsrutu ,todel didele dalis keleiviu vaziuotu su 1-2 persedimais.kad ir paimkite busima Vilnius -Kaunas ir Kaunas - Sestokai reisa. kokie dar imanomi persedimai- is Vilniaus vaziuojant Kaune i Kybartu ar Marijampoles traukinius. is Vilniaus- Siauliuose - i Mazeikiu traukini.Kitos jungtys Kaunas -Vilnius -maskva ,ir Kaunas -Vilnius -Peterburgas.
Bilietu pardavimo sistema kazin ar bus greitu metu .nes traukiniu periodiskumas skiriasi, vezejai irgi .daznai veluoja,todel bilietu kasose ne visa parduoda bilietus i jungtini traukini nes gali veluoti.
Comment
-
Parašė Kootvela Rodyti pranešimąTaip, tie persėdimai ir yra problema, ne starp jų dar ir pertraukos ilgos, vos ne pėsčiam greičiau nueiti. Galima būtų derinti autobusų grafikus reikalingam persėdimui, bet autobusų stotis tada turi būti labai netoli.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąSunkoka tai įsivaizduoti, kai matosi kaip „sekasi“ derinti traukinių maršrutą Vilnius-Oro uostas prie lėktuvų skrydžių.
Tvarkaraštis toks, kad oro uosto traukinys į geležinkelio stotį atvyksta likus vos kelioms minutėms iki traukinio į Kauną išvykimo. Paklausiau konduktoriaus oro uosto traukinyje, ar galiu pas jį nusipirkti bilietą į Kauną. Atsainus neigiamas atsakymas, reakcija lyg būčiau paprašęs kelionės į mėnulį.
Vos kelių minučių nepakanka nusipirkti bilietą kasoje, o mokėti 5 litų priemokos dėl to, kad LG nesugeba suderinti tvarkaraščių iš principo nenorėjau. Kelionei į Kauną pasirinkau autobusą. Eilinis LG fail.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąVos kelių minučių nepakanka nusipirkti bilietą kasoje, o mokėti 5 litų priemokos dėl to, kad LG nesugeba suderinti tvarkaraščių iš principo nenorėjau. Kelionei į Kauną pasirinkau autobusą. Eilinis LG fail.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNepavadinčiau to visišku fail - kas mėnesį skraidančiam žmogui 5 Lt nėra dideli pinigai. Aišku, fail dėl to, kad užsienietis greičiausiai nespėtų per tas kelias minutes persėsti, ir kad negalima (o gal jau?) traukiny atsiskaityti kortelėmis.
Comment
-
Aš palaikau Berliner. Transportas dabar gaunasi sau, o keleiviai sau. Čia principo reikalas nemokėti tų 5 Lt.
Aš vat vakar pagalvojau, o kodėl negali turizmo informacijos centrai ir geležinkelis stipriau bendradarbiauti parengiant patrauklius maršrutus ir tvarkaraščius? Šis tas jau daroma, pvz. Lazdėnai, bet reiktų daugiau. Pareklamuotų kokią mažiau žinomą ir sunkiau prieinamą be automobilio vietovę labiau, ką ten pamatyti, nuveikti, traukinys atveža ir parveža sutartu laiku iš artimiausios stotelės (jam vis tiek pakeliui būtų, gi bėgiai tie patys). Dabar turizmo informacijos centrų medžiagą gauni jau tik pas juos, į Vilnių tik Alytus ir Šiauliai yra kažką atvežę. Aišku, bėdos atveju yra internetas, bet kam tada tie centrai išlaikomi? Pasidarytų porą patrauklių maršrutų, susidarytų norinčių naudotis ir paslaugomis, reiktų ir bilietų daugiau parduoti, o internetu tai žmonėms patogiau iš vakaro įsigyti. Ką manot?
Comment
-
Parašė r08n
EPIC FAIL yra tas, kad privaloma pirkti atskirą bilietą kiekvienai kelionės atkarpai, o neįmanoma nusipirkti bilieto iki galutinės kelionės stoties. Ir tai tos pačios kompanijos transporte! Tai tas pats, jeigu parduotuvėje būtų atskiros kasos kiekvienai prekei. Idealiu atveju (turint noro, aišku) įmanoma būtų suderinti netgi autobusų ir traukinių bilietų pardavimą, jei važiuoji su persėdimais iš traukinio į autobusą ar atvirkščiai, bet žiūrint į dabartinę tvarką tai, aišku, jau visiškas kosTmosas.
Comment
Comment