Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pataiskykite mane jeigu klystu, bet ar kartais nebūna tiesiog per daug vagonų prikabinta? Kartais pasižiūrau galutinėje stotyje-kas penkta vieta tik užimta buvo. Gal galima pataupyti truputį geriau sustygavus keleivių srautus? Čia e-bilietas būtų gerai, nes iškart matytųsi, kiek vietų išpirkta ir kiek reikia.

    Comment


      Čia gal svarbiau tai, kokią įtaką kuro sąnaudoms daro kiekvienas papildomas vagonas. Komforto prasme maloniau važiuoti vagone, kai yra bent dalis tuščių vietų, tad daugiau vagonų nėra trūkumas. Iš keleivių pusės, aišku.
      N N N

      Comment


        Kažkur teko skaityti, kad vienas sustojimas traukiniui kainuoja 40lt. Berods, kažkuriam interviu delfi.lt, bet seniai tai buvo.

        Comment


          Kadangi LG siulo palyginti nedaug marsrutu ,todel didele dalis keleiviu vaziuotu su 1-2 persedimais.kad ir paimkite busima Vilnius -Kaunas ir Kaunas - Sestokai reisa. kokie dar imanomi persedimai- is Vilniaus vaziuojant Kaune i Kybartu ar Marijampoles traukinius. is Vilniaus- Siauliuose - i Mazeikiu traukini.Kitos jungtys Kaunas -Vilnius -maskva ,ir Kaunas -Vilnius -Peterburgas.
          Bilietu pardavimo sistema kazin ar bus greitu metu .nes traukiniu periodiskumas skiriasi, vezejai irgi .daznai veluoja,todel bilietu kasose ne visa parduoda bilietus i jungtini traukini nes gali veluoti.

          Comment


            Parašė Kootvela Rodyti pranešimą
            Kažkur teko skaityti, kad vienas sustojimas traukiniui kainuoja 40lt. Berods, kažkuriam interviu delfi.lt, bet seniai tai buvo.
            Tai buvo teigta kalbant apie ruožą Vilnius-Turmantas. LG vadovybės narys teigė, kad vienas traukinio sustabdymas stotelėje kainuoja apie 50Lt, todėl svarstytas variantas nestoti kai kuriose stotelėse. Toks sprendimas priimtas dėl Pažeimenės stotelės žiemos sezono metu.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Visiškai pritariu-tinginystė ir apsileidimas. Bet e-bilietas nepadidins keliautojų skaičiaus jeigu nebus patrauklių maršrutų su patraukliomis vietovėmis ir geru grafiku, kur nereiktų laukti persėdimo ilgai. Štai bandau į Akmenę nuvažiuoti traukiniu-Šiauliuose persėdimo laukti 2 valandas reikia, o atstumas nedidelis.

              Comment


                Parašė Kootvela Rodyti pranešimą
                Perpektyvos kaip perspektyvos, bet kur dės darbuotojus, kurių nereikės tiek prie kasų? Internetiniai bilietai daug kur galėtų būti, ir ne tik bilietai, bet ir elektroninės paslaugos kaip verslo liudijimas moksčių inspekcijoje, bet viskas judės lėtai, nes kurgi dėti tuos darbuotojus? Atleisti? Perkvalifikuoti? Mano nuomone, tai biurokratinio darbo patogumas neleidžia plėstis e-bilietam, o gal ir neryžtingumas ir nemokėjimas kaip.
                Internetiniai bilietu pirkejai suaktyvetu savaitgaliais (ypac - penktadieniais ir sekmadieniais po pietu), o tuo metu kasininkes apsidirbti nelabai speja...
                Taigi, bilietu platinimas internetu butu palengvinimas.
                Darbo dienomis keleiviu su internetiniais bilietais (studentu) daug nebutu.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  Kadangi LG siulo palyginti nedaug marsrutu ,todel didele dalis keleiviu vaziuotu su 1-2 persedimais.
                  kad ir paimkite busima Vilnius -Kaunas ir Kaunas - Sestokai reisa. kokie dar imanomi persedimai- is Vilniaus vaziuojant Kaune i Kybartu ar Marijampoles traukinius. is Vilniaus- Siauliuose - i Mazeikiu traukini.Kitos jungtys Kaunas -Vilnius -maskva ,ir Kaunas -Vilnius -Peterburgas.
                  Bilietu pardavimo sistema kazin ar bus greitu metu .nes traukiniu periodiskumas skiriasi, vezejai irgi .daznai veluoja,todel bilietu kasose ne visa parduoda bilietus i jungtini traukini nes gali veluoti.
                  Kada gi iš maršruto Vilnius-Šeštokai beliks maršrutas Kaunas-Šeštokai???
                  "Antis "buvo paleista, kad 2011m. gruodžio 11 d., bet taip dar neatsitiks...
                  Tai kada gi ???

                  Comment


                    Šita tema, kaip galbūt ir esu jau minėjęs, tereikia vieno - ministrui (nors užtektų ir vicikui) gerai spirtelt šiknon LG valdybai ir reikalai inovacijų diegimo srityje kaipmat pajudėtų. Anoks čia sudėtingumas ir anokia čia diegimo kaina.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Nuo gruodzio 11 dienos vaziuos traukinys Nr 393*394 Kaunas -Sestokai -Kaunas.

                      Comment


                        Tikrai į temą komentaras...
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                          Kadangi LG siulo palyginti nedaug marsrutu ,todel didele dalis keleiviu vaziuotu su 1-2 persedimais.kad ir paimkite busima Vilnius -Kaunas ir Kaunas - Sestokai reisa. kokie dar imanomi persedimai- is Vilniaus vaziuojant Kaune i Kybartu ar Marijampoles traukinius. is Vilniaus- Siauliuose - i Mazeikiu traukini.Kitos jungtys Kaunas -Vilnius -maskva ,ir Kaunas -Vilnius -Peterburgas.
                          Bilietu pardavimo sistema kazin ar bus greitu metu .nes traukiniu periodiskumas skiriasi, vezejai irgi .daznai veluoja,todel bilietu kasose ne visa parduoda bilietus i jungtini traukini nes gali veluoti.
                          Taip, tie persėdimai ir yra problema, ne starp jų dar ir pertraukos ilgos, vos ne pėsčiam greičiau nueiti. Galima būtų derinti autobusų grafikus reikalingam persėdimui, bet autobusų stotis tada turi būti labai netoli.

                          Comment


                            Parašė Kootvela Rodyti pranešimą
                            Taip, tie persėdimai ir yra problema, ne starp jų dar ir pertraukos ilgos, vos ne pėsčiam greičiau nueiti. Galima būtų derinti autobusų grafikus reikalingam persėdimui, bet autobusų stotis tada turi būti labai netoli.
                            Sunkoka tai įsivaizduoti, kai matosi kaip „sekasi“ derinti traukinių maršrutą Vilnius-Oro uostas prie lėktuvų skrydžių.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Sunkoka tai įsivaizduoti, kai matosi kaip „sekasi“ derinti traukinių maršrutą Vilnius-Oro uostas prie lėktuvų skrydžių.
                              Visiškai pritariu. Naudojuosi Vilniaus oro uosto paslaugomis kiekvieną mėnesį, bet nusileidus Vilniuje dar nebuvo nė karto, kad reiktų to traukinio laukti mažiau nei 30 minučių. Kažkada, kai autobuso reikėjo laukti dar ilgiau (jie taip pat nelabai prie ko priderinti), nusprendžiau palaukti traukinio.

                              Tvarkaraštis toks, kad oro uosto traukinys į geležinkelio stotį atvyksta likus vos kelioms minutėms iki traukinio į Kauną išvykimo. Paklausiau konduktoriaus oro uosto traukinyje, ar galiu pas jį nusipirkti bilietą į Kauną. Atsainus neigiamas atsakymas, reakcija lyg būčiau paprašęs kelionės į mėnulį.

                              Vos kelių minučių nepakanka nusipirkti bilietą kasoje, o mokėti 5 litų priemokos dėl to, kad LG nesugeba suderinti tvarkaraščių iš principo nenorėjau. Kelionei į Kauną pasirinkau autobusą. Eilinis LG fail.
                              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                              Comment


                                Dabar nuo autobusų stoties į oro uostą paleisti ir autobusai, tik jų tvarkarščiu nesidomėjau, bet matomai konkurencinga.

                                Comment


                                  Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                  Vos kelių minučių nepakanka nusipirkti bilietą kasoje, o mokėti 5 litų priemokos dėl to, kad LG nesugeba suderinti tvarkaraščių iš principo nenorėjau. Kelionei į Kauną pasirinkau autobusą. Eilinis LG fail.
                                  Nepavadinčiau to visišku fail - kas mėnesį skraidančiam žmogui 5 Lt nėra dideli pinigai. Aišku, fail dėl to, kad užsienietis greičiausiai nespėtų per tas kelias minutes persėsti, ir kad negalima (o gal jau?) traukiny atsiskaityti kortelėmis.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Nepavadinčiau to visišku fail - kas mėnesį skraidančiam žmogui 5 Lt nėra dideli pinigai. Aišku, fail dėl to, kad užsienietis greičiausiai nespėtų per tas kelias minutes persėsti, ir kad negalima (o gal jau?) traukiny atsiskaityti kortelėmis.
                                    EPIC FAIL yra tas, kad privaloma pirkti atskirą bilietą kiekvienai kelionės atkarpai, o neįmanoma nusipirkti bilieto iki galutinės kelionės stoties. Ir tai tos pačios kompanijos transporte! Tai tas pats, jeigu parduotuvėje būtų atskiros kasos kiekvienai prekei. Idealiu atveju (turint noro, aišku) įmanoma būtų suderinti netgi autobusų ir traukinių bilietų pardavimą, jei važiuoji su persėdimais iš traukinio į autobusą ar atvirkščiai, bet žiūrint į dabartinę tvarką tai, aišku, jau visiškas kosTmosas.

                                    Comment


                                      Aš palaikau Berliner. Transportas dabar gaunasi sau, o keleiviai sau. Čia principo reikalas nemokėti tų 5 Lt.

                                      Aš vat vakar pagalvojau, o kodėl negali turizmo informacijos centrai ir geležinkelis stipriau bendradarbiauti parengiant patrauklius maršrutus ir tvarkaraščius? Šis tas jau daroma, pvz. Lazdėnai, bet reiktų daugiau. Pareklamuotų kokią mažiau žinomą ir sunkiau prieinamą be automobilio vietovę labiau, ką ten pamatyti, nuveikti, traukinys atveža ir parveža sutartu laiku iš artimiausios stotelės (jam vis tiek pakeliui būtų, gi bėgiai tie patys). Dabar turizmo informacijos centrų medžiagą gauni jau tik pas juos, į Vilnių tik Alytus ir Šiauliai yra kažką atvežę. Aišku, bėdos atveju yra internetas, bet kam tada tie centrai išlaikomi? Pasidarytų porą patrauklių maršrutų, susidarytų norinčių naudotis ir paslaugomis, reiktų ir bilietų daugiau parduoti, o internetu tai žmonėms patogiau iš vakaro įsigyti. Ką manot?

                                      Comment


                                        Jo, džiaukitės, kad išvis nors kur veža

                                        Comment


                                          Parašė r08n

                                          EPIC FAIL yra tas, kad privaloma pirkti atskirą bilietą kiekvienai kelionės atkarpai, o neįmanoma nusipirkti bilieto iki galutinės kelionės stoties. Ir tai tos pačios kompanijos transporte! Tai tas pats, jeigu parduotuvėje būtų atskiros kasos kiekvienai prekei. Idealiu atveju (turint noro, aišku) įmanoma būtų suderinti netgi autobusų ir traukinių bilietų pardavimą, jei važiuoji su persėdimais iš traukinio į autobusą ar atvirkščiai, bet žiūrint į dabartinę tvarką tai, aišku, jau visiškas kosTmosas.
                                          Jei žmogus labai dažnai važinėja, gali įsigyti ir mėnesinį traukinio bilietą. O oro uoste LG kasų juk išviso nėra.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X