Galetu koks LG vadovas uzklyst i foruma, paskaityt kas rasoma, pasamdyt keleta veikeju is forumo - tegul organizuoja ta keleiviu vezima Gales ramiai uzsiimt kroviniais ir nebegirdes zyzimo, kad keleiviais nesirupina
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos
Collapse
X
-
Parašė JohnNa Rusijoje, kaip bebūtų, traukiniai jau seniau važiavo 200km/h, o dabar ir 250km/h. Lietuva šia prasme smarkiai atsilikusi ir nuo savo geležinkelių kūrėjos Rusijos/SSRS. Aišku, tai reiškia tik dar didesnę gėdą. Kraupus aplaidumas ir nekompetencija. Įdomu, kodėl dabartinė LG administracija vis dar neišspirta lauk? Už kokį gerą ten jie laikomi, kai geležinkeliai jau 20 metų visiškai stagnuoja?
Parašė deep'as Rodyti pranešimąGal kas pasakysite ar tokiose stotyse kaip Marijampolės, Kaišiadorių sėdi bilietų pardavėjos?
Parašė oranger Rodyti pranešimąIš Lietuvos traukiniu nenuvažiuosi nei į Varšuvą, nei į Berliną, nei net iki Rygos!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai į Varšuvą nenuvažiuosi? Na, su persėdimu, bet nuvažiuoti galima. Caro laikais į Europą taip net pats caras keliavo. Tuometinėje Virbalio stotyje buvo atskiras caro traukinio depas. Jame buvo laikomi europinės vėžės imperatoriaus vagonai, o kai caras keliaudavo po Europą, ten stovėdavo rusiškos vėžės imperatoriaus vagonai.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTai reiškia nuo caro laikų niekas nepasikeitė!It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąBet padėtis blogesnė lyginant su Smetonos laikais, kai nebuvo problemų nuvykti į Berlyną traukiniu. O iš ten jau visą Europa atvira.
Dabartinė situacija yra tiesiog nesuvokiama sveiku protu...
Comment
-
Parašė JohnNa Rusijoje, kaip bebūtų, traukiniai jau seniau važiavo 200km/h, o dabar ir 250km/h. Lietuva šia prasme smarkiai atsilikusi ir nuo savo geležinkelių kūrėjos Rusijos/SSRS.
Ir kodėl kalbant apie keleivių pervežimus užsienyje prisimena tik Vakarų Europa? Kodėl neprisimena JAV?
Tai kad su keleivių pervežimu LG yra normali sitaucija - yra tik vienas minusas - bilietų negalima nusipirkti internetu, kaip tai daroma Rusijoje, Ukrainoje ar Latvijoje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai kad su keleivių pervežimu LG yra normali sitaucija - yra tik vienas minusas - bilietų negalima nusipirkti internetu, kaip tai daroma Rusijoje, Ukrainoje ar Latvijoje.
Kitaip negalėčiau paaiškinti tavo pasitenkinimo...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTai ir tarybiniais metais buvo traukinys į Berliną.
Dabartinė situacija yra tiesiog nesuvokiama sveiku protu...
Comment
-
Su elektroniniu KAUTROS bilietu buvo ta pati situacija: padavus bilietą, vairuotojas piktai nužvelgė ir paklausė "kas čia toks". Atsakius, kad tai bilietas, pirktas internetu (nes jo ir kaina mažesnė net buvo nei įprasta), vairuotojas atšovė, jog tokios bilieto kainos tarp Kauno ir Vilniaus nėra matęs, o "internetais" jis pats net nemoka naudotis. Galiausiai paėmė mano bilietą ir nuėjo į autobusų stotį, grįžęs burbtelėjo, kad sėsčiaus. Štai tokia "malonia" gaida ankstyvą rytą išvykau studijuoti į užsienį.
Comment
-
Parašė mnis Rodyti pranešimąSu elektroniniu KAUTROS bilietu buvo ta pati situacija: padavus bilietą, vairuotojas piktai nužvelgė ir paklausė "kas čia toks". Atsakius, kad tai bilietas, pirktas internetu (nes jo ir kaina mažesnė net buvo nei įprasta), vairuotojas atšovė, jog tokios bilieto kainos tarp Kauno ir Vilniaus nėra matęs, o "internetais" jis pats net nemoka naudotis. Galiausiai paėmė mano bilietą ir nuėjo į autobusų stotį, grįžęs burbtelėjo, kad sėsčiaus. Štai tokia "malonia" gaida ankstyvą rytą išvykau studijuoti į užsienį.Parašė oCe Rodyti pranešimąNe ką geriau ir su Kautra. Nusiperku bilietą internetu, atsispausdinu (juk greičiau ir net litą sutaupau). Atvažiuoju į stotį, lipu į autobusą, parodau vairuotojui tą atsispausdintą bilietą, įvyksta maždaug toks dialogas:
Vairuotojas: -Ką čia man duodi?
Aš: -Bilietą, pirktas internetu.
Vairuotojas: -Kas? Kas? Tai čia kiekvienas gali atsispausdint kažkokių popierių ir sakyt, čia mano bilietas!
Pasijutau, kaip kažkoks vagis. Tada raudonuodamas aš jam bandau išaiškint kas čia per paslauga tas pirkimas internetu. Tuo tarpu žmonės už manęs laukia eilėje. Pasiūlau nueit i administraciją ir išsiaiškint, nes jis jau buvo pasiruošęs mane išlaipint.
Burbėdamas sutiko, gryžo už gerų 10 min. Padave bilietą, sako: "sėsk". Aišku ir kiti keliaiviai mane nužiurėjo kaip kokį kvailelį. Autobusas aišku velavo išvažiuoti.
Comment
-
Darau prielaidą, kad tie žmonės, kuriems kelionė autobusu su A4 formato spausdintuvo gamybos bilietu pavyko, pavyzdžiui, aš, tiesiog nepapasakojo savo įspūdžių. Aš, tiesą sakant, pats šiek tiek nedrąsiai jaučiausi kišdamas vairuotojui po nosimi popiergalį, tačiau jis tik patikrino mano kelionės tikslą, ar į tą autobusą pataikiau, ir atidavė. Lygiai ta pati situacija atgalinėje kelionėje - vairuotojui spausdintuvo bilietas visiškai nesudarė jokio įspūdžio.
Beje, vairuotojo gaunamuose kelionės dokumentuose yra pažymėta, kad jo autobuse bus keleiviai su tokiais ir tokiais internetiniais bilietais, kurie važiuoja nuo tokios stotelės iki tokios stotelės. Tikiu, kad aukščiau pateikti pavyzdžiai yra tik nesėkmingi atsitiktinumai, ir vairuotojai, po stotyje išrašytos paskaitos apie naująsias bilietų pardavimo technologijas, daugiau tos klaidos nekartojo, nepaisant to, kad patys „internetais“ naudotis nemoka.
Comment
-
Tema vadinasi „LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos“, tad šįkart apsikeiskime nuomonėmis apie reklamą LG traukiniuose.
Ar LG nebando mažinti „nuostolingos veiklos“ nuostolių platindami reklamą savo traukiniuose?
Kovo 9th, 2010m.
Atėjus sunkiems laikams tenka išbandyti pigesnius transporto būdus: kelionei į Klaipėdą nusprendžiau pasinaudoti Lietuvos geležinkelių paslaugomis. Prieš kelionę neramino dvi smulkmenėlės – jos pradžia (6h30min.) ir trukmė (~4,5h) , bet atsižvelgiant į jos kainą teko su jomis susitaikyti.
Pamačius vagonus pirma į galvą šovusi mintis buvo: „Na na, tai gal ir kėdės viduje bus medinės?!“. Mintys greitai išgaravo, kai įlipau į savąjį vagoną – švaru, naujos kėdės, nuvalyti langai..
Iš lėto tiksliu laiku pajudėjome.., kad kelionė neprailgtų pasiėmiau pusiau perskaitytą P. Fisk knygą. Skaitydamas apie pasaulines sėkmės istorijas atkreipiau dėmesį į bendrakeleivius. Dalis, kuriems netrukdė kas 20 min. praeinanti palydovė ir be didesnių padavėjos sugebėjimų, nepatenkintu tonu siūlanti kavos, arbatos ir užkandžių, miegojo. O didžioji dalis tiesiog žiūrėjo į besikeičiančius žiemiškus vaizdus. Viena vyresnio amžiaus moteriškė skaitė laikraštį. Kai tik ji užvertė laikraštį, greta sėdėjęs vyriškis mandagiai paprašė duoti ir jam peržvelgti dienos naujienas. Taip laikraštį perskaitė dar dvi moterys… Tada supratau, kad Lietuvos Geležinkeliai besistengdami įtikti keleiviams siūlant gėrimų ir užkandžių, pamiršo pasirūpinti priemone, kuri padeda „prastumti“ laiką – spauda. Na, pamiršo tai pamiršo, gal vėliau prisimins. Jei jau nėra spaudos, tai nėra, bet kodėl visai nėra reklaminių leidinių?? Esu tikras, kad žmogus, sėdintis vienoje vietoje 4,5h perskaitytų visą jam duotą reklaminę medžiagą ir ne vieną kartą. Nėra reklamos? Matyt, labai brangiai LG pardavinėja šias reklamines pozicijas. Grįžęs į Vilnių iškart parašiau laišką LG, išreikšdamas didelį susidomėjimą jų reklamine pozicija.
Jau praėjo savaitė, bet apie galimybę pasinaudoti Lietuvos Geležinkeliais, kaip reklamos kanalu, naujienų nėra. Kažkas man sakė, kad šiais laikais yra sunku parduoti reklamą, o gal nusipirkti, pasimečiau..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Dar apie LG savireklamą ir reklamą LG traukiniuose
Lapkritis 29th, 2009
Šeštadienį ryte važiuodama traukiniu į Šiaulius jau apsidžiaugiau: pagaliau Lietuvos Geležinkeliai susiprotėjo prie kavos pateikti savo logotipu papuoštą šokoladuką, o ne reklamuoti Operos saldainius. Tačiau grįžtant gavau net ne Operą, bet Fortūną… Matyt antram Vilnius-Klaipėda traukinio vagonui nebeužteko firminių saldainių. Jau seniai laukiau kada LG išnaudos saldainius savo reklamai ir įvaizdžio kūrimui, bet nemaniau jog ledai gali pajudėti tuo metu kai visi tik apie krizę kalba ir pinigėlius taupo
Kita maloni staigmena(žiūrint pro marketingo prizmę) – vokelis bilietui. Ypač kita jo pusė kur puikuojasi užrašas – „čia galėtų būti jūsų reklama“. Tik kiek važiuoju čia gal tik trečias kartas kai gavau vokelį ir tik šiandien pastebėjau antrą jo pusę. Tad kyla klausimas – kam duodami vokeliai, koks tiražas, kiek žmonių jį pamato? Ar reklama ant šio vokelio bilietui būtų efektyvi?
Per daugiau kaip ketverius intensyvius važinėjimo traukiniu metus buvo malonu stebėti kaip LG traukiniai keitėsi ir dažniausiai į gerąją pusę. Po to kai nusipirkau automobilį vis pagalvoju kodėl aš vis dar važinėju traukiniu? Kai aš paskaičiuoju tai man bilietas traukiniu ir benzinas važiavimui į Šiaulius kainuoja panašiai. Kai paskaičiuoja mano tėtis, bilietas kainuoja daug pigiau. Nes aš užmirštu amortizaciją, tepalus, padangas, etc. Be to gerai pagalvojus, traukiniu patogiau – nereikia vairuoti tamsiu paros laiku ar per kokį lietų, sėdi atsipalaidavusi su kompiuteriu ant kelio, ar randi kokį malonų pašnekovą kupe, kuris dar ir kava pavaišina Tik štai niekaip nepriprantu ir nesuprantu kodėl traukinyje taip karšta? Štai šiandien buvo sukilę iki +24,8? Kodėl jie taip kaitina? Dar truputis ir būtų pirtis ant bėgių…
O kodėl traukinys o ne autobusas? Paprasta – į Šiaulius traukinys važiuoja 2val, autobusas 3val 20 min.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Apie traukinių bilietų pardavinėjimą internetu energingai įsidiskutavę vyrukai diskusijas baigė beveik prieš metus. Lietuvoje traukinių bilietai internetu dar neparduodami. Užtai jau senokai internetu galima nusipirkti bilietą važiuoti "Kautra", "Busturas" (ir gal dar kokio kito vežėjo) autobusais. Neseniai savo jėgomis taip įsigijau bilietą važiuoti UAB "Kautra" autobusu. Viskas pavyko neblogai, nors netikėtumų buvo (didžiausia- bilietas vardinis, važiuojant reikėjo asmens tapatybę patvirtinančio dokumento). Kelionėje nesusipratimų nepasitaikė.
Susidariau nuomonę, kad traukinių bilietų pardavimą LG direkcija įgyvendinti jau turėtų.
Nežinau, ar rizikuočiau bilietą internetu įsigyti Vilniuje toli nuo geležinkelio būdamas ir jau ribotai laiko stočiai visuomeniniu transportu per gatvių "kamščius" pasiekti turėdamas, užtai mielu noru jį taip įsigyčiau, kai reikėtų planuoti iš vieno traukinio į kitą persėsti Vilniaus, Lentvario, Kauno ar kitoje stotyje.
Taigi, vėl siūlau pratęsti diskusijas apie traukinių bilietų įsigijimo internetu perspektyvas Lietuvos geležinkeliuose.
Comment
-
Perpektyvos kaip perspektyvos, bet kur dės darbuotojus, kurių nereikės tiek prie kasų? Internetiniai bilietai daug kur galėtų būti, ir ne tik bilietai, bet ir elektroninės paslaugos kaip verslo liudijimas moksčių inspekcijoje, bet viskas judės lėtai, nes kurgi dėti tuos darbuotojus? Atleisti? Perkvalifikuoti? Mano nuomone, tai biurokratinio darbo patogumas neleidžia plėstis e-bilietam, o gal ir neryžtingumas ir nemokėjimas kaip.
Comment
-
Parašė Kootvela Rodyti pranešimąPerpektyvos kaip perspektyvos, bet kur dės darbuotojus, kurių nereikės tiek prie kasų? Internetiniai bilietai daug kur galėtų būti, ir ne tik bilietai, bet ir elektroninės paslaugos kaip verslo liudijimas moksčių inspekcijoje, bet viskas judės lėtai, nes kurgi dėti tuos darbuotojus? Atleisti? Perkvalifikuoti? Mano nuomone, tai biurokratinio darbo patogumas neleidžia plėstis e-bilietam, o gal ir neryžtingumas ir nemokėjimas kaip.
Comment
-
Negaliu ginčytis, bet jeigu žmogus jau vyresnio amžiaus, moka tik lietuvių ir rusų kalbas ir visą gyvenimą kasoje tesėdėjo, tai tas 'ką norės' labai jau ribotas gaunasi.
Šiaip dar pagalvojau, ar atsipirktų tas internetinio bilieto pirkimo įvedimas ir kada? Labai daug keliauja tikrai pagyvenę žmonės, kurie iki šiol pensijas pašte atsiima, net ne į banko korteles gauna, kur čia jiems internetu pirkti. Tai kiek lieka tų norinčių?
Šiaip tai aš už!
Comment
-
Šiaip jau bedarbystė yra tam tikra aukšto išsivystymo lygio visuomenės rykštė, piktžaizdė. Ir, sakyčiau, neišvengiama. Didelis darbo našumas, efektyvumas, mašinos ir robotai vietoj gyvų žmonių.
Kur nors Kinijoj ar Kenijoj to dar nėra, bet statistinėje "vakarų" valstybėje - praktiškai konstanta.
O pasakymas "ką norės, tą ir veiks" iš esmės reiškia viską arba nieką. Būsi bedarbis valstybės išlaikytinis, o jei pavyks gauti darbą - laimingas žmogus. Aišku, konkurencija yra gerai. Tai verčia mąstyti.
O dėl bilietų - e. bilietai yra labai geras, patogus dalykas. Iš Klaipėdos galima net mikriukui kažkokiam (firma neatsimenu kokia, bet nieko ypatingo) į Rygą bilietą nusipirkti, ne kartą tai dariau.
Beje, žiemą tame mikriuke būna šalta kaip šaldytuve Taip sakant back to SSRS.
O geležinkeliais Lietuvoj tiesiog nėra kur važiuoti, kad būtų verta diegti e. bilietą. Aišku, tokia forma būtų galima populiarinti traukinius jaunimo tarpe, auginti sau vartotojus - keleivius, tačiau visi žinom, koks LG požiūris į keleivių vežimą šia prasme
Taigi, resume - pasvajoti niekas nedraudžia.N N N
Comment
-
Parašė Kootvela Rodyti pranešimąNegaliu ginčytis, bet jeigu žmogus jau vyresnio amžiaus, moka tik lietuvių ir rusų kalbas ir visą gyvenimą kasoje tesėdėjo, tai tas 'ką norės' labai jau ribotas gaunasi.<..>
Comment
Comment