Būtų įdomu sužinoti, kiek to mokesčio pasiekia tikslą, kiek nuplaunama pas ką nors...
Nesvarbu kiek. Istatyme parasyta, kad yra skiriama keliams. O jei nuplaukia kitur, tai jau korupcija, grupiniai interesai, kriminalas, teisinis nihilizmas ir t.t. ir pan.
Nauja LG bilietų pardavimo ir rezervavimo sistema turėjo pradėti veikti 2009 m. pab., tačiau, kaip suprantu, iki dabar dirbama su senąja? Nes iki šiol negalima nusipirkti bilieto su persėdimu.
Perkant stotyje galima įsigyti ir su persėdimu, ir grįžimui atgal, ir visaip kitaip išvaryti iš kantrybės už tavęs eilėje laukiančius žmones. Esu tikrai pirkęs bilietus visai kelionei su persėdimu ir jokių problemų (neskaitant žmonių nepasitenkinimo) nebuvo.
Perkant stotyje galima įsigyti ir su persėdimu, ir grįžimui atgal, ir visaip kitaip išvaryti iš kantrybės už tavęs eilėje laukiančius žmones. Esu tikrai pirkęs bilietus visai kelionei su persėdimu ir jokių problemų (neskaitant žmonių nepasitenkinimo) nebuvo.
Nes dar pernai tikrai su persėdimu bilieto nebuvo galima įsigyti...
Keista, kad taip sakote, nes tikrai pernai grįžinėjau iš Šiaulių į Kauną per Kaišiadoris, ir man be jokių problemų davė bilietą ir į Klaipėda-Vilnius greitąjį traukinį, ir į Kaišiadorys-Kaunas elektrinį. Tiesa, kai važiavau iš Kauno į Trakus per Lentvarį, atsisakė duoti bilietą nuo Lentvario iki Trakų, bet paaiškino tai tuo, kad persėdimas buvo labai trumpas, o ne techniniais apribojimais bilietų sistemoje.
Nuo šios temos atidarymo praėjo 4 metai. Ar kas nors žino, kaip su bilietų pardavimais internetu?
Ar apskritai kas nors galėtų racionaliai paaiškinti, kodėl iki šiol LG nepardavinėja bilietų internetu ir kodėl stotyse nėra bilietų pardavimo automatų? Ar tam yra koių nors logiškų ir pagrįstų priežasčių?
Nebus tikriausiai per amžius amen...
Lietuva labai toli nusivažiavo...ojojo...
Kodėl tie latviai sugeba internetu pardavinėt? O LG nesugeba?
Nebus tikriausiai per amžius amen... Lietuva labai toli nusivažiavo...ojojo...
Kodėl tie latviai sugeba internetu pardavinėt? O LG nesugeba?
Tikriausiai jaunatviškas maksimalizmas verčia daryti tokius skubotus apibendrinimus?
O LG bilietais internetu vis dar neprekiauja. Kažkada forumietis LT-1 ar tik ne šioje temoje paaiškino kodėl (iš techninės pusės). Keistai žiūrisi, kai lygiagrečiai gali nusipirkti KAUTROS bilietą internetu.
Panašu, kad kaltas elementarus LG apsileidimas, o pagrindinė "techninė problema" - nevykęs valdymas ir atitinkamų žinių neturintys vadovai bei kiti darbuotojai. Ar aš klystu?
Jei žinių neturi - sumoki tiems kurie jų turi, atvažiuoja, paleidžia sistemą, apmoko darbuotojus, nes gi išradinėt nieko nereikia.
Kaltas nenoras persidirbti, motyvacijos stoka - žodžiu nevykęs valdymas. Ministrui susiekimo reiktų emailą tuo klausimu parašyt
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Ech, nei jiems rūpi, nei jiems ką. Jiems svarbiausiai rūpi pinigai. Taip, pinigai, prisigrobt pilnas kišenes pinigų, o mūsų patogumas, jiems nė motais...
Vat kodėl galima nusipirkt internetu "Kautra" autobusų bilietus? Todėl, kad Kautrai rūpi keleivių patogumas.
LG bilietais internetu vis dar neprekiauja. Kažkada forumietis LT-1 ar tik ne šioje temoje paaiškino kodėl (iš techninės pusės). Keistai žiūrisi, kai lygiagrečiai gali nusipirkti KAUTROS bilietą internetu.
Bilietu pardavimas internetu reikalauja investiciju. Ir ne menku. Siuo metu bilietai parduodami primityviu budu - programuojamu kasos aparatu. O duomenys apie bilietus po to isimami is juostu. Kasininkes pildo zurnalus. Tik bilietai i greituosius (Vilnius-Klaipeda) bei tarptautinius traukinius parduodami naudojant tarybine sistema "Ekspress -2". Ji siuo metu yra atnaujinta pritaikant siuolaikinius kompiuterius ir grafini vartotojo apvalkala. Taciau ji veikia tik stambiausiose stotyse, taip pat pasienio stotyse - Kenoje ir Kybartuose. Sestokuose, deja, jei neklystu, neveikia.
Berods Kaune po remonto bilietai parduodami naudojant kompiuterine sistema, bet veikiancia tekstiniame rezime.
Taip kad investuoti i modernia bilietu platinimo sistema sociu kasose pirmiausiai reiketu.
Tik tuomet butu galima galvoti apie bilietu pardavima internetu. Tiksliau, reiketu viska is karto padaryti.
Dieve mano... taip išeina, kad LG bilietų pardavimo sistema vis dar, geriausiu atveju, yra 1990 lygyje... jo, ką ir bepridursi. Gėda.
Pernai pirkau bilieta 6 zmoniu grupei ir dviraciams tai man ten paeme kasininke bilieta ir su zirklem ji iskarpe idomi tokia sistemele nors ka to reikejo, jei poto dar ir ceki salia to paties dave...
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Dieve mano... taip išeina, kad LG bilietų pardavimo sistema vis dar, geriausiu atveju, yra 1990 lygyje... jo, ką ir bepridursi. Gėda.
Na ir kas, kad bilietų rezervavimo informacinė sistema tame lygyje. Bet jis netrukdo Rusijoje bilietus pardavinėti internetu... Taip kad bėda net ne bilietų rezervavimo infomacinėje sistemoje...
Tenka tik pritart Jonui. LG (kalbant apie keleivių vežimą) ko gero nusipelno blogiausiai valdomos įmonės Lietuvoje vardo. Nesugebėti susitvarkyti svarbiausių dalykų tokių kaip grafikai ar bilietų pardavimas, turėti per metus nuostolio daugiau nei gauta iš viso pajamų yra visiškas apsileidimas.
Gal kas pasakysite ar tokiose stotyse kaip Marijampolės, Kaišiadorių sėdi bilietų pardavėjos?
Visa jų veikla - sėdėti ant rusiško/baltarusiško tranzito aukso puodo. Ant keleivinio transporto jie "deda skersą..."
Iš Lietuvos traukiniu nenuvažiuosi nei į Varšuvą, nei į Berliną, nei net iki Rygos! Aš jau nekalbu apie Prahą, Budapeštą arba Romą...
Minskas, Mogiliovas, Kaliningradas, Maskva ir Peterburgas - tokie pas mus Europos sajungoje tarptautiniai maršrutai.
Nesuvokiu kaip gali ten dirbti žmonės, kurie atvirai tyčiojasi iš keleivinio susisiekimo, sako kad jis pas mus niekam nereikalingas? O patys krauna sau turtus iš krovinių tranzito...
Keistai žiūrisi, kai lygiagrečiai gali nusipirkti KAUTROS bilietą internetu.
Ne ką geriau ir su Kautra. Nusiperku bilietą internetu, atsispausdinu (juk greičiau ir net litą sutaupau). Atvažiuoju į stotį, lipu į autobusą, parodau vairuotojui tą atsispausdintą bilietą, įvyksta maždaug toks dialogas:
Vairuotojas: -Ką čia man duodi?
Aš: -Bilietą, pirktas internetu.
Vairuotojas: -Kas? Kas? Tai čia kiekvienas gali atsispausdint kažkokių popierių ir sakyt, čia mano bilietas!
Pasijutau, kaip kažkoks vagis. Tada raudonuodamas aš jam bandau išaiškint kas čia per paslauga tas pirkimas internetu. Tuo tarpu žmonės už manęs laukia eilėje. Pasiūlau nueit i administraciją ir išsiaiškint, nes jis jau buvo pasiruošęs mane išlaipint.
Burbėdamas sutiko, gryžo už gerų 10 min. Padave bilietą, sako: "sėsk". Aišku ir kiti keliaiviai mane nužiurėjo kaip kokį kvailelį. Autobusas aišku velavo išvažiuoti.
Reziume, gal geriau tokios paslaugos išvis nereikia, jei klientas naudodamasis ja ne tik nesutaupo laiko, pinigų, bet dar ir išjuoktas lieka.
Ne ką geriau ir su Kautra. Nusiperku bilietą internetu, atsispausdinu (juk greičiau ir net litą sutaupau). Atvažiuoju į stotį, lipu į autobusą, parodau vairuotojui tą atsispausdintą bilietą, įvyksta maždaug toks dialogas:
Vairuotojas: -Ką čia man duodi?
Aš: -Bilietą, pirktas internetu.
Vairuotojas: -Kas? Kas? Tai čia kiekvienas gali atsispausdint kažkokių popierių ir sakyt, čia mano bilietas!
Pasijutau, kaip kažkoks vagis. Tada raudonuodamas aš jam bandau išaiškint kas čia per paslauga tas pirkimas internetu. Tuo tarpu žmonės už manęs laukia eilėje. Pasiūlau nueit i administraciją ir išsiaiškint, nes jis jau buvo pasiruošęs mane išlaipint.
Burbėdamas sutiko, gryžo už gerų 10 min. Padave bilietą, sako: "sėsk". Aišku ir kiti keliaiviai mane nužiurėjo kaip kokį kvailelį. Autobusas aišku velavo išvažiuoti.
Reziume, gal geriau tokios paslaugos išvis nereikia, jei klientas naudodamasis ja ne tik nesutaupo laiko, pinigų, bet dar ir išjuoktas lieka.
Siaubas... Tokį "šoferį" turėjo kita diena atleisti iš darbo už tokius bajerius!
Comment