Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip tik yra. Jei renkamas mokestis turi tikslini panaudojima.
    Būtų įdomu sužinoti, kiek to mokesčio pasiekia tikslą, kiek nuplaunama pas ką nors...

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Būtų įdomu sužinoti, kiek to mokesčio pasiekia tikslą, kiek nuplaunama pas ką nors...
      Nesvarbu kiek. Istatyme parasyta, kad yra skiriama keliams. O jei nuplaukia kitur, tai jau korupcija, grupiniai interesai, kriminalas, teisinis nihilizmas ir t.t. ir pan.

      Comment


        Nauja LG bilietų pardavimo ir rezervavimo sistema turėjo pradėti veikti 2009 m. pab., tačiau, kaip suprantu, iki dabar dirbama su senąja? Nes iki šiol negalima nusipirkti bilieto su persėdimu.
        Paskutinis taisė 2Pack; 2011.08.23, 09:41.

        Comment


          Perkant stotyje galima įsigyti ir su persėdimu, ir grįžimui atgal, ir visaip kitaip išvaryti iš kantrybės už tavęs eilėje laukiančius žmones. Esu tikrai pirkęs bilietus visai kelionei su persėdimu ir jokių problemų (neskaitant žmonių nepasitenkinimo) nebuvo.

          Comment


            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
            Perkant stotyje galima įsigyti ir su persėdimu, ir grįžimui atgal, ir visaip kitaip išvaryti iš kantrybės už tavęs eilėje laukiančius žmones. Esu tikrai pirkęs bilietus visai kelionei su persėdimu ir jokių problemų (neskaitant žmonių nepasitenkinimo) nebuvo.
            Nes dar pernai tikrai su persėdimu bilieto nebuvo galima įsigyti...

            Comment


              Keista, kad taip sakote, nes tikrai pernai grįžinėjau iš Šiaulių į Kauną per Kaišiadoris, ir man be jokių problemų davė bilietą ir į Klaipėda-Vilnius greitąjį traukinį, ir į Kaišiadorys-Kaunas elektrinį. Tiesa, kai važiavau iš Kauno į Trakus per Lentvarį, atsisakė duoti bilietą nuo Lentvario iki Trakų, bet paaiškino tai tuo, kad persėdimas buvo labai trumpas, o ne techniniais apribojimais bilietų sistemoje.

              Comment


                Man LG atsakė el. paštu, kad artimiausiu metu bilietų pardavimo internetu neplanuojama.

                Comment


                  Parašė John
                  Nuo šios temos atidarymo praėjo 4 metai. Ar kas nors žino, kaip su bilietų pardavimais internetu?

                  Ar apskritai kas nors galėtų racionaliai paaiškinti, kodėl iki šiol LG nepardavinėja bilietų internetu ir kodėl stotyse nėra bilietų pardavimo automatų? Ar tam yra koių nors logiškų ir pagrįstų priežasčių?
                  Nebus tikriausiai per amžius amen...
                  Lietuva labai toli nusivažiavo...ojojo...
                  Kodėl tie latviai sugeba internetu pardavinėt? O LG nesugeba?

                  Comment


                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                    Nebus tikriausiai per amžius amen...
                    Lietuva labai toli nusivažiavo...ojojo...
                    Kodėl tie latviai sugeba internetu pardavinėt? O LG nesugeba?
                    Tikriausiai jaunatviškas maksimalizmas verčia daryti tokius skubotus apibendrinimus?

                    O LG bilietais internetu vis dar neprekiauja. Kažkada forumietis LT-1 ar tik ne šioje temoje paaiškino kodėl (iš techninės pusės). Keistai žiūrisi, kai lygiagrečiai gali nusipirkti KAUTROS bilietą internetu.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė John
                      Panašu, kad kaltas elementarus LG apsileidimas, o pagrindinė "techninė problema" - nevykęs valdymas ir atitinkamų žinių neturintys vadovai bei kiti darbuotojai. Ar aš klystu?
                      Jei žinių neturi - sumoki tiems kurie jų turi, atvažiuoja, paleidžia sistemą, apmoko darbuotojus, nes gi išradinėt nieko nereikia.
                      Kaltas nenoras persidirbti, motyvacijos stoka - žodžiu nevykęs valdymas. Ministrui susiekimo reiktų emailą tuo klausimu parašyt
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        Ech, nei jiems rūpi, nei jiems ką. Jiems svarbiausiai rūpi pinigai. Taip, pinigai, prisigrobt pilnas kišenes pinigų, o mūsų patogumas, jiems nė motais...
                        Vat kodėl galima nusipirkt internetu "Kautra" autobusų bilietus? Todėl, kad Kautrai rūpi keleivių patogumas.
                        Paskutinis taisė Furbo; 2010.12.06, 00:47.

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          LG bilietais internetu vis dar neprekiauja. Kažkada forumietis LT-1 ar tik ne šioje temoje paaiškino kodėl (iš techninės pusės). Keistai žiūrisi, kai lygiagrečiai gali nusipirkti KAUTROS bilietą internetu.
                          Atsiprašau, ne LT-1 apie tai rašė:

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Bilietu pardavimas internetu reikalauja investiciju. Ir ne menku. Siuo metu bilietai parduodami primityviu budu - programuojamu kasos aparatu. O duomenys apie bilietus po to isimami is juostu. Kasininkes pildo zurnalus.
                          Tik bilietai i greituosius (Vilnius-Klaipeda) bei tarptautinius traukinius parduodami naudojant tarybine sistema "Ekspress -2". Ji siuo metu yra atnaujinta pritaikant siuolaikinius kompiuterius ir grafini vartotojo apvalkala. Taciau ji veikia tik stambiausiose stotyse, taip pat pasienio stotyse - Kenoje ir Kybartuose. Sestokuose, deja, jei neklystu, neveikia.
                          Berods Kaune po remonto bilietai parduodami naudojant kompiuterine sistema, bet veikiancia tekstiniame rezime.

                          Taip kad investuoti i modernia bilietu platinimo sistema sociu kasose pirmiausiai reiketu.
                          Tik tuomet butu galima galvoti apie bilietu pardavima internetu. Tiksliau, reiketu viska is karto padaryti.
                          P.S.: Paryškinta ir pabraukta mano.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Paprasciausias atsakymas yra tas, kad jie rimciau ziuri i kroviniu pervezima, o ant keleiviu, jiems yra vos ne nusispjaut

                            Comment


                              Parašė John

                              Dieve mano... taip išeina, kad LG bilietų pardavimo sistema vis dar, geriausiu atveju, yra 1990 lygyje... jo, ką ir bepridursi. Gėda.
                              Pernai pirkau bilieta 6 zmoniu grupei ir dviraciams tai man ten paeme kasininke bilieta ir su zirklem ji iskarpe idomi tokia sistemele nors ka to reikejo, jei poto dar ir ceki salia to paties dave...
                              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                              Comment


                                Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                Pernai pirkau bilieta 6 zmoniu grupei ir dviraciams tai man ten paeme kasininke bilieta ir su zirklem ji iskarpe
                                Man taip yra nutikę 2009m. rugpjūtyje, kai laikinojoje stotyje Kaunas-1 buvo dingusi elektra. Išsaugojau šį suvenyrą.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė John

                                  Dieve mano... taip išeina, kad LG bilietų pardavimo sistema vis dar, geriausiu atveju, yra 1990 lygyje... jo, ką ir bepridursi. Gėda.
                                  Na ir kas, kad bilietų rezervavimo informacinė sistema tame lygyje. Bet jis netrukdo Rusijoje bilietus pardavinėti internetu... Taip kad bėda net ne bilietų rezervavimo infomacinėje sistemoje...

                                  Comment


                                    Tenka tik pritart Jonui. LG (kalbant apie keleivių vežimą) ko gero nusipelno blogiausiai valdomos įmonės Lietuvoje vardo. Nesugebėti susitvarkyti svarbiausių dalykų tokių kaip grafikai ar bilietų pardavimas, turėti per metus nuostolio daugiau nei gauta iš viso pajamų yra visiškas apsileidimas.

                                    Gal kas pasakysite ar tokiose stotyse kaip Marijampolės, Kaišiadorių sėdi bilietų pardavėjos?

                                    Comment


                                      Visa jų veikla - sėdėti ant rusiško/baltarusiško tranzito aukso puodo. Ant keleivinio transporto jie "deda skersą..."
                                      Iš Lietuvos traukiniu nenuvažiuosi nei į Varšuvą, nei į Berliną, nei net iki Rygos! Aš jau nekalbu apie Prahą, Budapeštą arba Romą...
                                      Minskas, Mogiliovas, Kaliningradas, Maskva ir Peterburgas - tokie pas mus Europos sajungoje tarptautiniai maršrutai.

                                      Nesuvokiu kaip gali ten dirbti žmonės, kurie atvirai tyčiojasi iš keleivinio susisiekimo, sako kad jis pas mus niekam nereikalingas? O patys krauna sau turtus iš krovinių tranzito...

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Keistai žiūrisi, kai lygiagrečiai gali nusipirkti KAUTROS bilietą internetu.
                                        Ne ką geriau ir su Kautra. Nusiperku bilietą internetu, atsispausdinu (juk greičiau ir net litą sutaupau). Atvažiuoju į stotį, lipu į autobusą, parodau vairuotojui tą atsispausdintą bilietą, įvyksta maždaug toks dialogas:
                                        Vairuotojas: -Ką čia man duodi?
                                        Aš: -Bilietą, pirktas internetu.
                                        Vairuotojas: -Kas? Kas? Tai čia kiekvienas gali atsispausdint kažkokių popierių ir sakyt, čia mano bilietas!

                                        Pasijutau, kaip kažkoks vagis. Tada raudonuodamas aš jam bandau išaiškint kas čia per paslauga tas pirkimas internetu. Tuo tarpu žmonės už manęs laukia eilėje. Pasiūlau nueit i administraciją ir išsiaiškint, nes jis jau buvo pasiruošęs mane išlaipint.
                                        Burbėdamas sutiko, gryžo už gerų 10 min. Padave bilietą, sako: "sėsk". Aišku ir kiti keliaiviai mane nužiurėjo kaip kokį kvailelį. Autobusas aišku velavo išvažiuoti.

                                        Reziume, gal geriau tokios paslaugos išvis nereikia, jei klientas naudodamasis ja ne tik nesutaupo laiko, pinigų, bet dar ir išjuoktas lieka.

                                        Comment


                                          Parašė oCe Rodyti pranešimą
                                          Ne ką geriau ir su Kautra. Nusiperku bilietą internetu, atsispausdinu (juk greičiau ir net litą sutaupau). Atvažiuoju į stotį, lipu į autobusą, parodau vairuotojui tą atsispausdintą bilietą, įvyksta maždaug toks dialogas:
                                          Vairuotojas: -Ką čia man duodi?
                                          Aš: -Bilietą, pirktas internetu.
                                          Vairuotojas: -Kas? Kas? Tai čia kiekvienas gali atsispausdint kažkokių popierių ir sakyt, čia mano bilietas!

                                          Pasijutau, kaip kažkoks vagis. Tada raudonuodamas aš jam bandau išaiškint kas čia per paslauga tas pirkimas internetu. Tuo tarpu žmonės už manęs laukia eilėje. Pasiūlau nueit i administraciją ir išsiaiškint, nes jis jau buvo pasiruošęs mane išlaipint.
                                          Burbėdamas sutiko, gryžo už gerų 10 min. Padave bilietą, sako: "sėsk". Aišku ir kiti keliaiviai mane nužiurėjo kaip kokį kvailelį. Autobusas aišku velavo išvažiuoti.

                                          Reziume, gal geriau tokios paslaugos išvis nereikia, jei klientas naudodamasis ja ne tik nesutaupo laiko, pinigų, bet dar ir išjuoktas lieka.
                                          Siaubas... Tokį "šoferį" turėjo kita diena atleisti iš darbo už tokius bajerius!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X