Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...b-2fec23bd7bf9

    vis apie ta pati nuostolinga, noretusi i LG virtuve ilist issiaikint kas ten kiek istikruju litu atnesa

    Comment


      Parašė aesde Rodyti pranešimą
      manai lengva pramušti du tuo nesuinteresuotus klanus, ir stiprius klanus: autokelininkų, kuriems sumažėtų biudžetas ir vežėjų (fūristų), kuriems atsirastu rimtas konkurentas, nes naturalu, kad kristų krovinių pervežimo geležinkeliu tarifai. tiesa sakant, dabar tuo akzicu suinteresuota ir vyriausybė.
      LG priklauspi valstybei ir todel neuzkuria propagandos masinos ir neklykauja garsiai ir visur del akcizo. Butu tai privati imone, tai akcizo jau seniai nebutu.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        LG priklauspi valstybei ir todel neuzkuria propagandos masinos ir neklykauja garsiai ir visur del akcizo. Butu tai privati imone, tai akcizo jau seniai nebutu.
        Vadinasi Vyriausybė vykdo labai nesąžiningą politiką - susirenka pajamas per akcizus iš LG, dividentus, bet neapmoka nuostolingo keleivių vežimo. Tai prieštarauja ES direktyvoms.

        Comment


          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
          Vadinasi Vyriausybė vykdo labai nesąžiningą politiką - susirenka pajamas per akcizus iš LG, dividentus, bet neapmoka nuostolingo keleivių vežimo. Tai prieštarauja ES direktyvoms.
          Kokioms būtent direktyvoms ir ar išvis dirketyvoms?
          Ir kas čia nesąžiningo? Dyzelinis kuras apmokestinama prekė - energetinis produktas, nuo jo mokėjimo atleistos vos kelios grupės subjektų.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Parašė praetor Rodyti pranešimą
            Kokioms būtent direktyvoms ir ar išvis dirketyvoms?
            Ir kas čia nesąžiningo? Dyzelinis kuras apmokestinama prekė - energetinis produktas, nuo jo mokėjimo atleistos vos kelios grupės subjektų.
            Turėjau omeny kelių akcizą. Apie tai ir diskutuojame.

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Turėjau omeny kelių akcizą. Apie tai ir diskutuojame.
              Kas per kelių akcizas? Kur rast info apie jį?
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                Kas per kelių akcizas? Kur rast info apie jį?
                Buvo rašyta kažkur viršuje. Pradėjo, jei nemeluoju, forumo narys "Specialistas".

                Comment


                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                  Kokioms būtent direktyvoms ir ar išvis dirketyvoms?
                  Ir kas čia nesąžiningo? Dyzelinis kuras apmokestinama prekė - energetinis produktas, nuo jo mokėjimo atleistos vos kelios grupės subjektų.
                  Kaip isisaiskinome pries kelias dienas (zr. forume sioje temoje), dabar 55 proc. akcizo uz kura transportui, atitenka automobiliu keliu prieziurai. Akcizo uz degalus nera komercinems vandens ir oro transporto priemones. Bet akciza moka individualiu laivu, pvz. jachtu ar lektuvu savininkai, kurie siu transporto priemoniu nenaudoja komerciniais tikslais. Kodel gelezinkeliai turi moketi akciza uz kura lokomotyvams? Taip iseina, kad gelezinkeliai tiesiogiai remia automobiliu keliu pletra ir pireziura. O kas finansuoja gelezinkeliu remonta ir tiesima, kitos infrastrukturos pletra? Valstybe prie to prisideda kartais. Na, ES. Visa kita - paciu LG lesos. Diskriminacija ir ne kitaip. Kodel tada visu automobiliu savininkai tiesiogiai nemoka uz keliu priziura ir remonta visu trukstamu lesu (tu kurios skiriamos is valstybes biudzeto papildomai, neskaitant akcizu)?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kaip isisaiskinome pries kelias dienas (zr. forume sioje temoje), dabar 55 proc. akcizo uz kura transportui, atitenka automobiliu keliu prieziurai. Akcizo uz degalus nera komercinems vandens ir oro transporto priemones. Bet akciza moka individualiu laivu, pvz. jachtu ar lektuvu savininkai, kurie siu transporto priemoniu nenaudoja komerciniais tikslais. Kodel gelezinkeliai turi moketi akciza uz kura lokomotyvams? Taip iseina, kad gelezinkeliai tiesiogiai remia automobiliu keliu pletra ir pireziura. O kas finansuoja gelezinkeliu remonta ir tiesima, kitos infrastrukturos pletra? Valstybe prie to prisideda kartais. Na, ES. Visa kita - paciu LG lesos. Diskriminacija ir ne kitaip. Kodel tada visu automobiliu savininkai tiesiogiai nemoka uz keliu priziura ir remonta visu trukstamu lesu (tu kurios skiriamos is valstybes biudzeto papildomai, neskaitant akcizu)?
                    Remiantis tuo, ką parašei ir tuo kas rašoma įstatyme, tai šiek tiek keista dėl neatleidimo nuo akcizų. Politika kuria normas, kurios neatitinka visuomeninių interesų pusiausvyros...
                    Na krovininės transporto priemonės, autobusai, kitaip tariant gamybos priemonės, kurios labiausiai ir "gadina" reikalingos vinječių (per metus 600 - 1600lt kainuoja važinėt magistraliniais keliais).
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kodel tada visu automobiliu savininkai tiesiogiai nemoka uz keliu priziura ir remonta visu trukstamu lesu (tu kurios skiriamos is valstybes biudzeto papildomai, neskaitant akcizu)?
                      Šį sausį buvo bandymas apmokestinti automobilius. Kuo baigėsi, visi atsimenam - riaušėm prie Seimo.
                      Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.05.11, 15:41.

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Šį sausį buvo bandymas apmokestinti automobilius. Kuo baigėsi, visi atsimenam - riaušėm prie Seimo.
                        Ne del to ten protestavo ir kele riauses. Kelininkai yra itakinga verslo grupe. Idomu, kodel jie neuzkuria propagandos masinos del tiesioginiu keliu apmokestinimo visoms transporto priemonems. Juk jie po biudzeto "apkarpymu" nukeltejo. Bijo visuomenes? Nemanau.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kelininkai yra itakinga verslo grupe. Idomu, kodel jie neuzkuria propagandos masinos del tiesioginiu keliu apmokestinimo visoms transporto priemonems. Juk jie po biudzeto "apkarpymu" nukeltejo. Bijo visuomenes? Nemanau.
                          Tame visas ir grožis - šitam versle sukasi milijardai, bet tu tiesiogiai nemoki nei cento. Žmonės gerokai jautresni, kai reikia susimokėt tiesiogiai iš "savo" kišenės. Įtikinti savo paslaugų naudingumu 141 Seimo narį lengviau, nei 3,4 mln vartotojų.

                          Tad įtakinga verslo grupė, manau, darys viską, kad tokia sistema liktų ir toliau.

                          Vadinasi Vyriausybė vykdo labai nesąžiningą politiką - susirenka pajamas per akcizus iš LG, dividentus, bet neapmoka nuostolingo keleivių vežimo. Tai prieštarauja ES direktyvoms.
                          Labai giliai kapstote, ieškodami diskriminacijos. Laivai ir lėktuvai atleisti nuo akcizo dėl labai paprastos priežasties - jie juda tarp valstybių dideliais atstumais, ir pirks degalus ten kur pigiau. Tad juos apmokestinti nėra prasmės (neduos pajamų). Traukiniai ir fūros ne tokie mobilūs, kad pabėgtų nuo apmokestinimo - todėl jų apmokestinimas duoda daug pajamų. Valstybinių mokesčių tikslas - surinkti pinigų, tai nėra užmokestis už paslaugą.
                          Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.05.12, 11:19.

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Tame visas ir grožis - šitam versle sukasi milijardai, bet tu tiesiogiai nemoki nei cento. Žmonės gerokai jautresni, kai reikia susimokėt tiesiogiai iš "savo" kišenės. Įtikinti savo paslaugų naudingumu 141 Seimo narį lengviau, nei 3,4 mln vartotojų.

                            Tad įtakinga verslo grupė, manau, darys viską, kad tokia sistema liktų ir toliau.


                            Labai giliai kapstote, ieškodami diskriminacijos. Laivai ir lėktuvai atleisti nuo akcizo dėl labai paprastos priežasties - jie juda tarp valstybių dideliais atstumais, ir pirks degalus ten kur pigiau. Tad juos apmokestinti nėra prasmės (neduos pajamų). Traukiniai ir fūros ne tokie mobilūs, kad pabėgtų nuo apmokestinimo - todėl jų apmokestinimas duoda daug pajamų. Valstybinių mokesčių tikslas - surinkti pinigų, tai nėra užmokestis už paslaugą.
                            Leiskit paklausti ką turi bendro autokelių akcizas, kurį sumoka LG už kurą ir geležinkelių bėgiai? Jais naudojasi tik LG ir jų eksploataciją bei remonatą prižiūri taip pat LG, bet ne kelininkai.
                            Apie tai jau diskutuota - žr. viršuje.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.12, 12:18.

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Leiskit paklausti ką turi bendro autokelių akcizas, kurį sumoka LG už kurą ir geležinkelių bėgiai? Jais naudojasi tik LG ir jų eksploataciją bei remonatą prižiūri taip pat LG, bet ne kelininkai.
                              Apie tai jau diskutuota - žr. viršuje.
                              Akcizas kurui (kuris yra valstybės prievarta nustatytas mokestis) su autokeliais neturi nieko bendro. Tiksliau - turi vieną įstatymo eilutę, kur parašytas įsipareigojimas akcizo pajamas skirti autokeliams. Ją galima išbraukti - tuomet akcizo pajamos eis į bendrą biudžeto katilą.

                              Kai perki duoną ir sumoki 19% PVM, juk nesipiktini, kad tie pinigai neatitenka "duonos infrastruktūros gerinimui"?

                              P.s: tokios sąvokos "akcizas už kelius" nėra.
                              Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.05.12, 12:58.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Akcizas kurui (kuris yra valstybės prievarta nustatytas mokestis) su autokeliais neturi nieko bendro. Tiksliau - turi vieną įstatymo eilutę, kur parašytas įsipareigojimas akcizo pajamas skirti autokeliams. Ją galima išbraukti - tuomet akcizo pajamos eis į bendrą biudžeto katilą.

                                Kai perki duoną ir sumoki 19% PVM, juk nesipiktini, kad tie pinigai neatitenka "duonos infrastruktūros gerinimui"?

                                P.s: tokios sąvokos "akcizas už kelius" nėra.
                                Jus tikriausiai neskiriate akcizo nuo PVM. PVM yra dar vienas papildomas mokestis kurui kaip ir kitoms prekėms ir paslaugoms (tarp jų ir alkoholiui, cigaretėms, kuriems taip pat yra taikomas papildomas atskiras akcizas) ir t.t. PVM keliauja į valstybės iždą.
                                Nesupratau tezės, kad kuro akcizas neturi nieko bendro su autokeliais - jei įstatyme yra bent viena eilutė, kaip ir minėjote, tai to užtenka, kad jis keliautų į autokelių fondą. Įstatymai visiems vienodi ir negali būti taikomos išimtys.
                                Pasiskaitykite diskusiją nuo pradžių tam, kad nereikėtų grįžti prie to pačio.
                                Ir su duona kaip ir kitoms prekėm ši diskusija nieko bendro neturi.
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.12, 15:07.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Tame visas ir grožis - šitam versle sukasi milijardai, bet tu tiesiogiai nemoki nei cento. Žmonės gerokai jautresni, kai reikia susimokėt tiesiogiai iš "savo" kišenės. Įtikinti savo paslaugų naudingumu 141 Seimo narį lengviau, nei 3,4 mln vartotojų.

                                  Tad įtakinga verslo grupė, manau, darys viską, kad tokia sistema liktų ir toliau.


                                  Traukiniai ir fūros ne tokie mobilūs, kad pabėgtų nuo apmokestinimo - todėl jų apmokestinimas duoda daug pajamų.

                                  Itakinga verslo grupe galetu itikint i Seima, kad be valstybes skiriamu pinigu keliams (nei kiek nemazinant valstybes isipareigojimu sioje srityje), galetu susimoketi ir visu automobiliu savininkai.


                                  Dalis furu (tranzitiniu, vaziuojanciu i Rusija ar Baltarusija) ir perka kura ten, kur jis pigesnis. Taip kad gaunasi, jog keliais naudojamasi, bet nesusimokama.
                                  Kodel LG negali uzpildyti kuru dalies savo lokomotyvu Rusijoje ar Baltarusijoje?

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Akcizas kurui (kuris yra valstybės prievarta nustatytas mokestis) su autokeliais neturi nieko bendro. Tiksliau - turi vieną įstatymo eilutę, kur parašytas įsipareigojimas akcizo pajamas skirti autokeliams. Ją galima išbraukti - tuomet akcizo pajamos eis į bendrą biudžeto katilą.

                                    Kai perki duoną ir sumoki 19% PVM, juk nesipiktini, kad tie pinigai neatitenka "duonos infrastruktūros gerinimui"?

                                    P.s: tokios sąvokos "akcizas už kelius" nėra.
                                    Pagalvojau kokiam gi čia įstatyme, bet radau štai:
                                    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=334713
                                    Nes čia kolegos railfanai pasiust baigia jau nežinodami apie ką kalba...
                                    Taigi viso labo 55prc. eina keliams.
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                      Pagalvojau kokiam gi čia įstatyme, bet radau štai:
                                      http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=334713
                                      Nes čia kolegos railfanai pasiust baigia jau nežinodami apie ką kalba...
                                      Taigi viso labo 55prc. eina keliams.
                                      Ir tuos 55% Seimas gali keisti pagal norą - štai šviežias pavyzdys http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22122646

                                      Tą ir turėjau omeny, kad akcizo (duoklės valstybei) sumokėjimas nėra mokestis už konkrečią paslaugą.

                                      Comment


                                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                        Pagalvojau kokiam gi čia įstatyme, bet radau štai:
                                        http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=334713
                                        Nes čia kolegos railfanai pasiust baigia jau nežinodami apie ką kalba...
                                        Taigi viso labo 55prc. eina keliams.
                                        55 nuo š.m. pradžios po naktiniųš pakeitimų. anksčiau visas 100 buvo. manau, pasibaigus krizei vėl atstatys 100 proc.
                                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Ir tuos 55% Seimas gali keisti pagal norą - štai šviežias pavyzdys http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22122646

                                          Tą ir turėjau omeny, kad akcizo (duoklės valstybei) sumokėjimas nėra mokestis už konkrečią paslaugą.
                                          Kaip tik yra. Jei renkamas mokestis turi tikslini panaudojima.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X