Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    kokias taisykles? KET tokios savokos nėra, geležinkelio eismo taisyklėse irgi nėra, o va TNN tai yra riedmenys.
    KET, nuo 2008-09-01, p. 3. "Bėginė transporto priemonė - geležinkelių ir kita bėgiais judanti transporto priemonė".
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.06, 20:41.

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      KET, nuo 2008-09-01, p. 3. "Bėginė transporto priemonė - geležinkelių ir kita bėgiais judanti transporto priemonė".
      matyt seną versiją pasižiūrėjau.
      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

      Comment


        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        Tik nereikia pasakų ir vėl visos kaltės suversti krizei. Buvo labai geras pavyzdys - kodėl Latvijoje, turinčioje milijonu mažiau gyventojų nei Lietuva, keleivių traukiniais pervežama kelis kartus daugiau. Taip, vienas iš argumentų - ten kitoks geležinkelių tinklas. Bet palaukit, vien dėl jie kelis kartus daugiau keleivių neperveža.

        Tada atsakyk į klausimą - kodėl veiklos sąnaudos turi būti mažinamos tik keleivių vežimo sąskaita? A?

        Dar kartą tenka konstatuoti - Lietuvoje nebuvo ir nėra nuoseklios keleivių vežimo politikos (tai liečia geležinkelius ypač). Vienintelė išeitis buvo matoma - autobusų, traukinių maršrutų trumpinimas arba nutraukimas
        Tik pasikartosiu - dalies traukinių važiavimo laikai iš esmės (nelaikykime pakeitimais 15 minučių pirmyn ar atgal) nesikeitė beveik 10 metų! Tai apie ką eina kalba.
        Visų pirma lygindamas Rygą ir Vilnių prisimink, kad prieš 20 metų apie Vilnių (kad toks egziztuoja) retas užsienietis žinojo. Trys baltijos respublikos buvo vadinamos "pribaltika" su sostine Ryga. Antra, spręsdamas apie keleivių vežimą palygink Rygos ir Vilniaus infrastruktūros išplanavimą. Rygoje beveik iš visų mikrorajonų ir priemiesčių centrą gali pasiekti elektriniu traukiniu. Netgi važiuodamas iki Jūrmalos gali išlipti bent kurioje stotelėje ir per 5-10 min. pėsti pasiekti Baltijos pakrantę (pliažą).

        Atsakau: beveik visa keleivių vežimo veikla geležinkeliu yra nuostolinga. LG kriziniu laikotarpiu veiklos sąnaudas mažina visose srityse (ankščiau apie tai, jau minėjau) jau atsisakyta tikrai svarbių projektų įgyvendinimo infrastruktūroje, riedmenų parko atnaujinime ir kitur, net darbo užmokestis jau apkarpytas. Ir sąnaudos nėra mažinamos vien keleivių vežimo sąskaita.

        Gal manai, kad LG dirba vien kvailiai ir tinginiai, kurie netiria rinkos ar nesistengia įtikti keleiviui, priderinti prie jo poreikių traukinių maršrutų?
        Tikrai taip nėra. Tam, kad paleisti tam tikru laiku, tam tikra geležinkelio linija keleivinį traukinį būtina atsižvelgti ne tik į keleivių norus, bet ir begalę kitų veiksnių.


        Ką tu laikai tvarkaraščio pakeitimais? Para juk turi tik 24h.
        Gal siūlai radikaliai (iš esmės) viską keisti ir visus keleivinius traukinius leisti tik naktį?

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Tu visiškai teisus kelių mokestis mokamas už turimas transporto priemones - lokomotyvus dyelinius ir elektrinius traukinius ir kt.
          prisipažįstu, kad nesusekiau KET pasikeitimų ir panaudojau netinkamą terminą

          visgi neklaidink žmonių už tavo išvardintus riedmenis LG kelių mokesčio nemoka.
          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

          Comment


            Parašė aesde Rodyti pranešimą
            prisipažįstu, kad nesusekiau KET pasikeitimų ir panaudojau netinkamą terminą

            visgi neklaidink žmonių už tavo išvardintus riedmenis LG kelių mokesčio nemoka.
            Vienu klausimu jau sutikai. Gerai.
            O dabar iššifruok žodį geležinkelis (geležinis kelias).

            Comment


              O kokios tos pirkimo kainos maždaug, lyginant su degalinėmis?
              Manau gerokai pigesnis turėtų būti, nes iškart kokie kiekiai.
              __________________


              na kai dyzelinas degalineja kainavo 3,5lt, LG pirko uz 2,9lt beveik,
              aisku kaina mazesne, nes mazmena pardavinedama kura degalinese,
              nemanau, kad sugeba parduot vienai transporto priemonei 2t kuro -nors tai nelabai teisingas palyginimas, bet apytiksliai LT-2(radviliskis) per para uzpila lokomotyvams +- 50-60t dyzelino (cisterna)
              (duomenys nepatikrinti)
              Paskutinis taisė rakolioux; 2009.05.06, 23:53.
              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

              Comment


                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                Vienu klausimu jau sutikai. Gerai.
                O dabar iššifruok žodį geležinkelis (geležinis kelias).
                baik nesamones šnekėti. 144 pranešime yra linkas, kur nurodytos transporto priemonės ir kainos, kurias reikia mokėti už automobilių kelius. pasinagrinėk ir pabandyk surasti tame sąraše, kiek reikia mokėti na kad ir už m62.

                ir nenuvesk pokalbio į šalį. kalbama buvo apie mokestį, kurį LG moką automobilių keliams.
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Visų pirma lygindamas Rygą ir Vilnių prisimink, kad prieš 20 metų apie Vilnių (kad toks egziztuoja) retas užsienietis žinojo. Trys baltijos respublikos buvo vadinamos "pribaltika" su sostine Ryga. Antra, spręsdamas apie keleivių vežimą palygink Rygos ir Vilniaus infrastruktūros išplanavimą. Rygoje beveik iš visų mikrorajonų ir priemiesčių centrą gali pasiekti elektriniu traukiniu. Netgi važiuodamas iki Jūrmalos gali išlipti bent kurioje stotelėje ir per 5-10 min. pėsti pasiekti Baltijos pakrantę (pliažą).

                  Atsakau: beveik visa keleivių vežimo veikla geležinkeliu yra nuostolinga. LG kriziniu laikotarpiu veiklos sąnaudas mažina visose srityse (ankščiau apie tai, jau minėjau) jau atsisakyta tikrai svarbių projektų įgyvendinimo infrastruktūroje, riedmenų parko atnaujinime ir kitur, net darbo užmokestis jau apkarpytas. Ir sąnaudos nėra mažinamos vien keleivių vežimo sąskaita.

                  Gal manai, kad LG dirba vien kvailiai ir tinginiai, kurie netiria rinkos ar nesistengia įtikti keleiviui, priderinti prie jo poreikių traukinių maršrutų?
                  Tikrai taip nėra. Tam, kad paleisti tam tikru laiku, tam tikra geležinkelio linija keleivinį traukinį būtina atsižvelgti ne tik į keleivių norus, bet ir begalę kitų veiksnių.


                  Ką tu laikai tvarkaraščio pakeitimais? Para juk turi tik 24h.
                  Gal siūlai radikaliai (iš esmės) viską keisti ir visus keleivinius traukinius leisti tik naktį?
                  Ne visai tinkamas palyginimas. Prieš 20 m. traukinių iš Vilniaus buvo labai daug. Ir dabar apie Vilnių yra tankiausias traukinių susisiekimas.
                  Be to Lietuvoje mes turime geresnę infrastruktūrą - riedmenis ir bėgius. Latviai mums pavydi mūsų infrastruktūros. Kita vertus, pas mus ir miestai didesni nei Latvijoje: Daugpilis (115 t.) - Kaunas (360 t.), Liepoja (86 t.) - Klaipėda (200 t.), Šiauliai (125 t.) - Jelgava (65 t.), Panevėžys (115 t.) - Venstpilis (45 t.), Alytus (75 t.) - Rėzeknė (30 t.). Gyventojų skaičiai apytiksiai, miestai surikiuoti pagal dydį atitinkamai atskirose šalyse.
                  Tai kas trukdo keliauti šalies viduje? Ar miestai Lietuvoje lyginant su Latvija per maži, infrastruktūra prastesnė?
                  Manau, kad keleivių vežimų direkcija galėtų labiau pasistengti. Jei dirbama valdiškame darbe nereiškia, kad dirbama tam, kad tik algą pasiimti.
                  Man įdomu iš kur LG gaus pelną kai "Mažeikių naftą" bei Ventspilio terminalą (apie tai Latvijoje kalbos karts nuo karto sklando) perims "Lukoil" ar dar kas nors kitas? Ar nebetaps nuostolingas krovinių vežimas? Ir stebuklingai "susiremontuos" vamzdynas? Ir tuomet "LG" suskubs remontuoti Mažeikių-Rengės bei Mažeikių-Klaipėdos ruožų.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.06, 22:38.

                  Comment


                    Mano subjektyvia nuomone LG visus "kledarus" D1 jau seniai galėjo iškišt rytų kaimynams ir įsigyt "normalių" motrisių, kaip kad PESA.
                    Geresnis įvaizdis, nebūtų vežiojamas oras, mažesnės sąnaudos, galimybė tiesiog dažnint tvarkaraštį. Ergo daugiau keleivių ir mažiau nuostolių.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Mano subjektyvia nuomone LG visus "kledarus" D1 jau seniai galėjo iškišt rytų kaimynams ir įsigyt "normalių" motrisių, kaip kad PESA.
                      Geresnis įvaizdis, nebūtų vežiojamas oras, mažesnės sąnaudos, galimybė tiesiog dažnint tvarkaraštį. Ergo daugiau keleivių ir mažiau nuostolių.
                      Sprogs nuo keleivių skaičiaus tos automotrisės, ne visur juk 10 žmonių vagone važiuoja...
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Gelezinkeliuose lokomotyvams ir dyz. traukiniams naudojamas kuras yra neapmokestintas akcizu. Jis yra zymetas.
                        anas ner matis gelzkelia saliarkas
                        ir spalva, ir kvapas toks pats, kaip automobilines.
                        Paskutinis taisė dariuks; 2009.05.07, 00:45. Priežastis: papildymas
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Sprogs nuo keleivių skaičiaus tos automotrisės, ne visur juk 10 žmonių vagone važiuoja...
                          Tai va nuo tokio džiaugsmo galima būtų jas piko metu leist dažniau. Be to ir automotrisių pavyzdžių forume talpintose nuotraukose esama įvairių (tarkim dvivagonės)
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            /\ ...gal tuo pačiu būtų logikos paleisti motrisę maršrutu Mickūnai-Lentvaris? Kažkuria prasme toks maršrutas iš dalies atliktų Vilniaus tramvajaus funkciją...
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              /\ ...gal tuo pačiu būtų logikos paleisti motrisę maršrutu Mickūnai-Lentvaris? Kažkuria prasme toks maršrutas iš dalies atliktų Vilniaus tramvajaus funkciją...
                              Tik ne Mickūnai, o Bezdonys. Mickūnai ne stotis.

                              Comment


                                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                5 straipsnis. tiesa anksčiau buvo visas 100 proc. dabar po naktinio darbo sumažėjo keliams pervedamo akcizo dalis.

                                ir dar rekomenduoju pasiskaityti 11 straipsnio 2 punktą
                                Tai labai blogai, nes gelezinkeliai diskriminuojami - uz dyzeli lokomotyvams moka akciza, kuris atenka automobiliu keliu ir infrastrukturos pletrai bei prieziurai.

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Čia kažkas iš fantastikos srities - kaip gali būti kelių mokestis? Gal jau dabar traukiniai pradėjo važinėtis autostradomis? Ką daro vadovybė?
                                  Idomu, apie kokia vadovybe kalbi? Jei valstybes (vyriausybes) - tai viskas tvarkoj, o jei LG - kalba kita. LG vadovybe nuo senu laiku bande si klausima spresti, bet atsimusdavo tarsi i siena.. Kaip matom, nepavyksta nieko pakeisti iki siol..

                                  Comment


                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Idomu, apie kokia vadovybe kalbi? Jei valstybes (vyriausybes) - tai viskas tvarkoj, o jei LG - kalba kita. LG vadovybe nuo senu laiku bande si klausima spresti, bet atsimusdavo tarsi i siena.. Kaip matom, nepavyksta nieko pakeisti iki siol..
                                    Vadinasi, tikrai pas mus Lietuvoje viskas kitaip. Bet kodėl šis klausimas nekeliamas viešai? Pagal viešąją erdvę leidžiamą info - "strėlės" kaip ir lėktų į LG pusę.
                                    Jau rašiau, kad kyla įtarimas, kad tai eina aukščiausiu lygiu jau nuo seno. Tik nesuprantu, kodėl LG nepaaiškina garsiai iš kur tie nuostoliai kyla.
                                    Tikrai absurdiškai skamba šio kelių akcizo buvimas.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.07, 21:44.

                                    Comment


                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Vadinasi, tikrai pas mus Lietuvoje viskas kitaip. Bet kodėl šis klausimas nekeliamas viešai? Pagal viešąją erdvę leidžiamą info - "strėlės" kaip ir lėktų į LG pusę.
                                      manai lengva pramušti du tuo nesuinteresuotus klanus, ir stiprius klanus: autokelininkų, kuriems sumažėtų biudžetas ir vežėjų (fūristų), kuriems atsirastu rimtas konkurentas, nes naturalu, kad kristų krovinių pervežimo geležinkeliu tarifai. tiesa sakant, dabar tuo akzicu suinteresuota ir vyriausybė.
                                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                      Comment


                                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                        manai lengva pramušti du tuo nesuinteresuotus klanus, ir stiprius klanus: autokelininkų, kuriems sumažėtų biudžetas ir vežėjų (fūristų), kuriems atsirastu rimtas konkurentas, nes naturalu, kad kristų krovinių pervežimo geležinkeliu tarifai. tiesa sakant, dabar tuo akzicu suinteresuota ir vyriausybė.
                                        Tą ir anksčiau jau rašiau ir tokia logika verstų taip manyti. Bet kodėl tylima? Nors pas mus visada jei kažkas vyksta nenormaliai - tam kažkam leidžiama ir išlikti.

                                        Comment


                                          Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                          manai lengva pramušti du tuo nesuinteresuotus klanus, ir stiprius klanus: autokelininkų, kuriems sumažėtų biudžetas ir vežėjų (fūristų), kuriems atsirastu rimtas konkurentas, nes naturalu, kad kristų krovinių pervežimo geležinkeliu tarifai. tiesa sakant, dabar tuo akzicu suinteresuota ir vyriausybė.
                                          Tai tada nenuostabu, kodėl taip dažnai "išsiskiria" LG ir SM nuomonės. Kol bus toks akcizas, tol keleivinių traukinių maršrutai bus "nuostolingi". Kroviniai juk nesipiktins, o keleiviai vėl ras priežastį keikti valdžią.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X