Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Siandien pasiskaitinejau ir radau informacijos, kad dabar naudojama rusiska bilietu pardavimo sistema "Ekspres" vis delto yra pritaikyta ir bilietu rezervavimui internetu. Tai reiskia, kad sia sistema galima panaudoti ir bilietu pardavimui internetu be pacios sistemos modernizacijos ar perdarymo. T.y. "Ekspres" rezervuoja bilieta, uz kuri apmokejimas ir spausdinimas internetu atliekamas jau per kita tam tikslui sukurta bilietu pardavimo sistema, kuri komunikuoja su "Ekspres" sistema.
    O dar vėliau netgi būtų galimą tą naują sistemą modernizuoti, atsisakant senosios "Ekspres".

    Comment


      „Lietuvos geležinkeliai“ nori patys nustatyti bilieto kainą

      http://www.alfa.lt/straipsnis/102708...09-04-29_17-13

      Bet į galą straipsnio autorė nsuirašė "„Lietuvos geležinkelių“ pajamos 2008– aisiais, palyginti su 2007– aisiais, išaugo 12 proc. ir siekė 27,5 mln. Lt. Dar 25,9 mln.". Tai gal pajamos iš keleivių vežimo... Duok mergom apie geležinkelius rašyt.

      Comment


        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        „Lietuvos geležinkeliai“ nori patys nustatyti bilieto kainą

        http://www.alfa.lt/straipsnis/102708...09-04-29_17-13

        Bet į galą straipsnio autorė nsuirašė "„Lietuvos geležinkelių“ pajamos 2008– aisiais, palyginti su 2007– aisiais, išaugo 12 proc. ir siekė 27,5 mln. Lt. Dar 25,9 mln.". Tai gal pajamos iš keleivių vežimo... Duok mergom apie geležinkelius rašyt.
        Jeigu ne nuostoligas keleivių vežimas, tai 2008 m. pajamos, palyginus su 2007 m. būtų išaugę 30 proc.

        Comment


          Šiuo metu skaitau vieną gerą knygą (Edie Weiner, Arnold Brown "Ateities įžvalga").
          Joje radau labai įdomią mintį:

          "Apskritai tiek asmeniškai, tiek profesijos požiūriu specialistai žino apie savo sritį tiek daug, kad jeigu ir įžvelgs, kuo ateitis skiriasi nuo nūdienos, tai vėliau už visus kitus. Kad ir kas esame - bankininkai ar kepėjai, daiktinę ar finansinę sėkmę siejasi su pastangomis, kurių reikalauja meistriškumas, bei įgytu statusu. Mums naudinga saugoti, ką turime, ir pasirūpinti, kad kiekvienas, norintis pasiekti to paties, ko ir mes pasiekėme, už savo kelionę sumokėtų tą pačią kainą, mokytųsi tų pačių dalykų ir veiktų tokiu pačiu būdu. Tad nieko keista, kad mus nuolat nustebina tarsi iš niekur atsiradęs konkurentas ar išsišokėlis, kuris teiraujasi, o kodėl daroma taip, kaip daroma, ir kas įrodė, kad tai, kaip daroma, yra tinkama ar - dar baisiau - prasminga."

          Kažkodėl tą puikiai galėčiau pritaikyti ir įvairiems pasiūlymams apie keleivių vežimą geležinkeliais Lietuvoje . Taip pat ir diskusijoms šiame forume.

          Comment


            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
            Jeigu ne nuostoligas keleivių vežimas, tai 2008 m. pajamos, palyginus su 2007 m. būtų išaugę 30 proc.
            Kas per nusisnekejimas? jei neveztu keleiviu pajamos butu MAZESNES o ne didesnes, galbut pelnas padidetu, taciau tuom labai abejoju nes infrastrukturos projektai liktu tie patys o juos visus tektu padengt jau vien is kroviniu o ne dengt "nuostolingais" keleiviniais

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              „Lietuvos geležinkeliai“ nori patys nustatyti bilieto kainą

              http://www.alfa.lt/straipsnis/102708...09-04-29_17-13
              Geras pasiūlymas - daugiau laisvės veikti LG vadovybei, ir daugiau atsakomybės.

              Comment


                Nukvako tie LG. Iki 70 centu uz km.. Is Vilniaus i Kauna uz ~70 Lt, jei maks. tarifas galiotu... Kas vaziuos? Kam tada tokios kainu lubos, jei jos vis tiek nebus pasiektos (del konkurencijos su autobusais ir, pagaliau, automobiliu)? Nebent norima visiskai suzlugdyti keleiviu vezima. Kodel LG reikia leisti patiems reguliuoti kainas? Juk niekas ir dabar nedraudzia mazinti kainas. Juk yra nustatoma tik maksimali km kaina. Na, o jei nori didinti, tai niekas nedraudzia kreiptis i kainu komisija su pasiulymu. Kodel autobusu parkams vis delto turetu likti reguliavimas?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nukvako tie LG. Iki 70 centu uz km.. Is Vilniaus i Kauna uz ~70 Lt, jei maks. tarifas galiotu... Kas vaziuos? Kam tada tokios kainu lubos, jei jos vis tiek nebus pasiektos (del konkurencijos su autobusais ir, pagaliau, automobiliu)? Nebent norima visiskai suzlugdyti keleiviu vezima. Kodel LG reikia leisti patiems reguliuoti kainas? Juk niekas ir dabar nedraudzia mazinti kainas. Juk yra nustatoma tik maksimali km kaina. Na, o jei nori didinti, tai niekas nedraudzia kreiptis i kainu komisija su pasiulymu. Kodel autobusu parkams vis delto turetu likti reguliavimas?
                  Įtariu 70 centų už km vien dėl reiso į oro uostą. Nors jiems iki šiol su "aptarnavimo" mokesčiu sekės tam reise kainų lubas apeiti.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nukvako tie LG. Iki 70 centu uz km.. Is Vilniaus i Kauna uz ~70 Lt, jei maks. tarifas galiotu... Kas vaziuos? Kam tada tokios kainu lubos, jei jos vis tiek nebus pasiektos (del konkurencijos su autobusais ir, pagaliau, automobiliu)? Nebent norima visiskai suzlugdyti keleiviu vezima. Kodel LG reikia leisti patiems reguliuoti kainas? Juk niekas ir dabar nedraudzia mazinti kainas. Juk yra nustatoma tik maksimali km kaina. Na, o jei nori didinti, tai niekas nedraudzia kreiptis i kainu komisija su pasiulymu. Kodel autobusu parkams vis delto turetu likti reguliavimas?
                    Nori pasiimti reguliavimą, nes galės greičiau užraukti keleivių vežimą, taigi, liks daugiau pelno...

                    Kodėl Lietuvoje viskas kitaip, nei normaliose šalyse...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nukvako tie LG. Iki 70 centu uz km.. Is Vilniaus i Kauna uz ~70 Lt, jei maks. tarifas galiotu... Kas vaziuos? Kam tada tokios kainu lubos, jei jos vis tiek nebus pasiektos (del konkurencijos su autobusais ir, pagaliau, automobiliu)? Nebent norima visiskai suzlugdyti keleiviu vezima. Kodel LG reikia leisti patiems reguliuoti kainas? Juk niekas ir dabar nedraudzia mazinti kainas. Juk yra nustatoma tik maksimali km kaina. Na, o jei nori didinti, tai niekas nedraudzia kreiptis i kainu komisija su pasiulymu. Kodel autobusu parkams vis delto turetu likti reguliavimas?
                      70ct yra skirta tik vienam maršrutui, nes dabar yra pigiau už taloną
                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                      Comment


                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                        70ct yra skirta tik vienam maršrutui, nes dabar yra pigiau už taloną
                        Juk tas maršrutas yra NR.1 tarp naikintinų
                        P.S.: čia LG nuomonė, ne mano...
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Mano nuomone, maršrutas į Oro uostą bent jau šiai dienai yra nepasiteisinęs. Ir gal čia kas pyks nesupyks, bet jis tikrai, jei kalbama apie maršrutų naikinimą, tai jis pirmasis turėtų bent jau laikinai būti nuimtas (bent jau iki tol, kol vėl atsiras pakankamai skrydžių). Nedaug keleivių važiuoja į Mažeikius, Šilutę, Marcinkonis, bet, manau, į Oro uostą dar mažiau.

                          Comment


                            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                            Mano nuomone, maršrutas į Oro uostą bent jau šiai dienai yra nepasiteisinęs. Ir gal čia kas pyks nesupyks, bet jis tikrai, jei kalbama apie maršrutų naikinimą, tai jis pirmasis turėtų bent jau laikinai būti nuimtas (bent jau iki tol, kol vėl atsiras pakankamai skrydžių). Nedaug keleivių važiuoja į Mažeikius, Šilutę, Marcinkonis, bet, manau, į Oro uostą dar mažiau.
                            I Marcinkonis vaziuoju neretai pasigrozeti ir pafotografuoti gamtos, tad keleiviu nuo Varenos iki Marcinkoniu apie 20 buna visada. Rajono gyventojai dziaugiasi, kad toks marsrutas vis dar yra, nes daugumoje pensijinio amziaus gyventoju gali nuvaziuot i Varena apsipirkt ar i poliklinika, o 22km atstuma, kuriame yra tik 1 Zervynu tarpine stotele iveikti du kartus per diena vaziuojanciu mikriuku nera nei pigu, nei labai vietiniu pamegta. Pats isitikinau, jog pasakymas, kad Marcinkoniskiai net ir laikrodzius nustatineja pagal traukinio ratu bildesi yra tikra teisybe Zmonems ten traukinys yra dalis gyvenimo ir automotrise butina tame ruoze palikti.
                            Kelis kartus aplankes Mazeikius pastebejau jog patys keleiviai eina prie konduktoriaus noredami pirkti bilieta (kitur neretai sprunka i wc ar pan. kad tik stotele kita nemokamai pravaziuot). Ir nors ju skaicius nera didelis, dvivagonis dyzeliukas tikrai puikiai talkina Siauliu-Mazeikiu ruoze, ypac suderinus tvarkarasti su Vilnius-Klaipeda-Vilnius reisu.
                            Apie Silute nelabai ka zinau, nes vaziuoti neteko. Taciau vien pasiziurejus i absurdiskai sudaryta tvarkarasti tampa aisku, jog didelio keleiviu srauto ten galima tiketis nebent stebuklo atveju.
                            Del Vilnius-Oro uostas pilnai sutinku, jog jei jau reiktu, tai turetu buti taikinys nr.1 nuimant reisus, nors neskatinu tokiu veiksmu ir ziuriu labai neigiamai. Taciau pabuves Rokiskyje, Marcinkonyse ar Mazeikiuose neabejoju, jog net ir budamas tustutukas sis reisas vis tiek veiks. Juk kiekvienoje tolimiausioje Lietuvos stoteleje, kurioje buvau kabo dideles dviaukscio traukinio ir Oro uosto marsruto reklamos, tai kaip gi dabar panaikinsi savo "vizitine kortele"
                            Tikiuosi neprailgo skaityti mano pastebejimus, tiesiog visi kartu siekiam ir norim kaip padaryti geriau, todel tikiuosi pernelyg neissipleciau

                            Comment


                              Parašė statyba Rodyti pranešimą
                              I Marcinkonis vaziuoju neretai pasigrozeti ir pafotografuoti gamtos, tad keleiviu nuo Varenos iki Marcinkoniu apie 20 buna visada. Zmonems ten traukinys yra dalis gyvenimo ir automotrise butina tame ruoze palikti.
                              Rytiniu reisu į Marcinkonis dabar praktiškai visada motrisė važiuoja (dažniausiai PESA).

                              Comment


                                oro uosto traukinys galbut ir nera toks nuostolingas kaip atrodo

                                pvz jei i kokius marcinkonys vaziuoja 20 zmoniu 20kilometru o i oro uosta vaziuoja 5-7 zmones 4km tai glutiniam rezultate bilietu gal net daugiau priprekiauja nei ten o pats traukinys galbut ekonomiskesnis yra.

                                del bilietu isvis reiktu kazka galvot apie automatizavima sitoj vietoj kam stotyje 20 kasu laikyt jei 15 is ju galima butu automatais pakeist, kam tie konduktoriai reik tik efektyvia kontroles priemone sugalvot kruvos pinigu susitaupytu ir investicijas pakankamai greitai atpirktu.

                                atsimenu dar jaunesnis buvau tai verslo ziniu didziausiuju katalogus vartydamas vis stebejausi kad LG didziausias darbdavys tipo dirba ar tai 6 ar tai 10 tukstanciu zmoniu o apyvarta 1 mlrd o maximoj dirbo 4000 tuo metu o apyvarta gal 1.5 buvo. Aisku reik ivertint specifika verslo sakos ir visa ka bet tikrai yra ka ir kur nukirpti neskausmingai paciai sistemai. Kitas dalykas kai tiesiog aklai sakoma "nuostolinga" ir nieko daryt nenorima o juk ideju daug sunkaus darbo butu toks pats pelno saltinis kaip ir kroviniai

                                Comment


                                  Sutaupyti yra is ko. Marcinkonyse panaikinti kasa. Juk ir kondukotrius gali parduoti bilietus - keleiviu tai nedaug.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Sutaupyti yra is ko. Marcinkonyse panaikinti kasa. Juk ir kondukotrius gali parduoti bilietus - keleiviu tai nedaug.
                                    Marcinkonyse bilietus parduoda stoties budetojas.

                                    Comment


                                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                      Marcinkonyse bilietus parduoda stoties budetojas.
                                      Bet jam uz tai mokama. Ir konduktoriui mokama.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Bet jam uz tai mokama. Ir konduktoriui mokama.
                                        Kiek zinau - nemokama (galiu ir klysti).

                                        Comment


                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          Kiek zinau - nemokama (galiu ir klysti).
                                          Kai kalbėjau prieš kurį laiką su ten dirbančiais, tai sakė, kad nemoka. Bet irgi negarantuoju.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X