Ši informacija paskelbta dar 2006m. birželį, tad dabar galima pažiūrėti kiek pažadų yra išpildyta:
„Lietuvos geležinkeliai“ - šiuolaikiniam keleiviui
Šaltinis (ir visas straipsnis): http://www.jura.lt/contents/theme-ar...2&list=1&th=36
„Lietuvos geležinkeliai“ - šiuolaikiniam keleiviui
„Artimiausiuose planuose - bilietų pardavimo ir rezervavimo sistemos modernizavimas, modernių technologijų diegimas, bilietų pardavimas internetu bei galimybė juos įsigyti traukinyje atsiskaitant grynaisiais ar mokėjimo kortelėmis. Tokiu būdu galėtume taikyti įvairias nuolaidas, pavyzdžiui, perkant kelis bilietus iš karto arba įsigyjant bilietą ne piko valandomis į mažiau populiarius maršrutus. Planuojame įvesti vieningą „Lietuvos geležinkelių“ informacijos telefono numerį“, - „Lietuvos geležinkelių“ planais dalijasi V.Ponomariovas.
Comment