Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Bet tuose paciose Sestokuose teko kelis kartus pirkti bilieta-ir abu kartus nebuvo galimybes atsiskaityti kortele. Apie bankomantus svajot irgi neverta. Galima butu pirkti internetu, tureciau nusipirkes is anksto ir nereiktu sukt galvos is kur gaut grynuju.... Tikrai nezinau, kaip yra kitose stotyse, bet...
    Del kontrolieriu-net toj pacioj Lenkijoj, jau nekalbant apie vokietijas, anglijas, olandijas, svedijas ir pan., vienas (1!!!) konduktorius yra visam traukiniui, arba bent jau daug vagonu. Konkreciai, UK: Virgin traukiniai, 8 vagonai, 1 train manager (traukiniu vadybininkas), ir bilietus suziuri, ir veliavele pamojuoja, ir svilpuku susvilpia, ir parduoda bilietus, ir pataria, kaip geriau vaziuot.... Kiek Lietuvoj dirba konduktoriu dabar traukiniuose? Jau vien ju skaiciu laisvai sumazint galima butu, net ir atsizvelgiant i tariamus musu polinkius vogt... O dar kasininkai...



    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Kiek buvau LG stočių (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuse, Marcinkonyse, Šeštokuose) nė karto nemačiau prie kasos langelio daugiau negu 2-3 žmones.

    Comment


      #62
      Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
      /\

      O koks šaunus piliečių sekimo įtasas.

      Jei žinot Londone yra tokia Oyster kortelė skirta važinėti visu viešuoju transportu. Jie labai įnirtingai stūmė reklamas užregistruoti savo korteles asmeniškai, nes tada nepradingsta pinigai pametus ir panašiai. Viskas labai patrauklu, bet jei jau pats gali atsipausdinti visus savo kelionių išrašus, tai visa tai gali sužinoti visi kam to reikia.

      P.S. čia tikriausiai paranoja... bet RFID nepasitikėsiu niekada.
      Na, tai nera paranoja. Tuos RFID zaislus juk ne be reikalo kaiso visur kur tik imanoma. Pradziai prisidengdami nekaltais pretekstais, o po to kai visa tai jau idiegta "staiga sauna i galva ideja".

      Comment


        #63
        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Vat pavažinėtum tu privatizuotais traukiniais Anglijoj.
        Arba pataikytum į vieną iš nedaugelio privačių traukinių maršrutų Vokietijoj.
        Vokietijoje dalis regioninių maršrutų "atiduota" privatininkams. Man konkrečiai teko važiuoti "Metronom" ir "NordWestBahn" kompanijų traukiniais. Ir ką - likau gyvas
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          #64
          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Gali buti, taciau kai paskutini karta teko vaziuoti dviem skirtingais atnaujintais elektriniais traukiniais (viename is ju buvo visi langai nauji, naujos sedynes) tai nei viename nei kitame nebuvo jokio kondicionieriaus arba jis tiesiog nebuvo ijungtas. Beje RA2 kondicionieriu berods nera ? Nes tuomet idomus poziuris, pirkti naujus traukinius ir nepasirupinti elementaria konforto iranga.
          Kondicionieriai elektriniuose traukiniuose yra matomi - jie sumontuoti abiejuose salono galuose virs duru i tamburus.
          RA2, deja, turi tik kondicionierius masinistu kabinose. Taciau salone veikia priverstine ventiliavimo sistema. Tokios sistemos yra ir elektriniuose traukiniuose, taciau neveikia. D1 ventiliacijos sistmea yra, tik neaisku, ar veikia. DR1A traukiniuose ventiliacijos sistemos nera.
          Blogiausia yra tai, kad D1 ir elektriniu traukiniu vagonuose, kuriuose yra seni langai, atsidaro tik po kelis langus vagone, o ne visi.


          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
          Taigi rašau, kad važinėju traukiniais. Bet gerokai rečiau, nei galėčiau. Ir nepatogus bilietų pardavimo būdas yra viena iš priežasčių atgrasančių nuo dažnesnio naudojimosi LG paslaugomis.

          Tu pabandyk mokslo metais penktadienį nueit į stotį ir pažiūrėti kas ten darosi. Pardavimas internetu sumažintų eiles ir pritrauktų daugiau "ne jaunimo". Vietoje to, kad prieš porą dienų ramiai nusipirkčiau internetu bielietą ir su juo keliaučiau tiesiai į peroną, man dabar tenka belstis į stotį anksčiau laiko, kad nereikėtų grūstis eilėse ir gaučiau vietą bendrame vagone (nes kupe užknisa). Velniams tokį "komfortą".
          Nemanum, kad del bilietu pardavimo tu nevazineji daugiau, nei galetum. Pasiknisk savyje ir suprasi, kad priezastys kitos. Cia taip yra su visais, kurie vazineja automobiliais.
          As irgi vazineju ir su automobiliu. Bet daznai vaziuoju ir traukiniu ar autobusu. Bilietu platinimo sistema man nera ta priezastis, del kurios as tureciau rinktis kelione savo automobiliu, vietoj viesojo transporto.

          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
          Tam reikia:
          1) prijungti visas stotis prie interneto. Visose yra telefono ryšys, tai ir internetas nebus problema;
          2) kasose turi būti kompiuteriai;
          3) soft'o. Esu tikras, kad jo kūrimas kainuotų ne ką brangiau, nei sovietinės sistemos Ekspress-2 interfeiso kūrimas.
          Taip, ta reikia padaryti modernizuojant bilietu pardavimo sistema.
          Modernizuota sistema "Ekspress-2" buvo nupirkta is Rusijos.

          Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
          Atsakau logiškai. Tarkim vietoje konduktorių pastatom automatus. Betgi niekas tų bilietų nepirks, jeigu nebus kontrolės. Aiškiau negu aišku - važinėsim nemokamai.
          Butent.

          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Kontrolė žinoma turi būti. Bet manau, kad lietuvių polinkis vogti (šiuo atveju naudotis paslauga už dyką) kiek pervertinamas ...
          Nei kiek. Samoningumo lygis dar zemas. Ai, valdiski gelezinkeliai, valstybe mus ir taip apvagia, kam cia moketi, nera uz ka moketi (paslaugu kokybe prasta) ir pan...

          Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
          Beje dėl eilių prie kasų. Kiek buvau LG stočių (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuse, Marcinkonyse, Šeštokuose) nė karto nemačiau prie kasos langelio daugiau negu 2-3 žmones.
          Penktadieniais buna eiliu Vilniuje, kai studentai vaziuoja. Taip pat buna eilute Klaipedoje pries traukiniu i Vilniu isvykima, nes ten per mazai kasu veikia.

          Comment


            #65
            Parašė x21 Rodyti pranešimą
            Kazkodel estai Lietuvoje ir Latvijoje sugebejo ta padaryti savo expresse, o lietuviai nu ne kaip nesugeba:
            Klausyk, x21, kur būtų galima sužinoti šio autobuso eismo tvarkaraštį ir bilietų kainas?
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #66
              http://www.eurolines.lt/default.htm?id=1965

              Comment


                #67
                Teko naudotis pačiaj šiuo Eurolines maršrutu... Galiu pasakyti, kad labai patiko viskas... Jei kas galvoja važiuoti, patariu nedvejoti Ir į oro oustą nuveža, ko dažniausiai nedaro kiti maršrutai...
                xXx. Purvina fantazija. Kai nerūpi niekas, ką sako kiti. Kai paskęsti tyloje, cigaretės dūmuose ar glamonių kvaituly.

                Comment


                  #68
                  Parašė ievutu Rodyti pranešimą
                  Teko naudotis pačiaj šiuo Eurolines maršrutu... Galiu pasakyti, kad labai patiko viskas... Jei kas galvoja važiuoti, patariu nedvejoti Ir į oro oustą nuveža, ko dažniausiai nedaro kiti maršrutai...
                  Visų pirma EUROLINES neturi jokių maršrutų. Tai nėra firma. Tai yra tik asociacija (panašiai kaip "Linava" arba kitokia). Ir niekas neįrodys, kad važiavimas pačiu geriausiu atobusu yra patogesnis negu pačiu blogiausiu traukiniu..

                  Comment


                    #69
                    UAB Tibus/Eurolines Baltic. Jie tai sako oficialiai, o galu gale eiliniam klientui visai nesvarbu, kad Maxima vadinasi VP Market ar dar kaip nors. Perki prekes zenkla, kuris yra Eurolines.

                    Tokiems uzkietejusiems traukiniu megejams gal ir neirodys, bet eiliniam zmogui... Autobusas su daug vietos kojom, spauda, internetu ir gerimais vs. mediniai suolai ir 2x ilgesne kelione (toks gi stereotipinis LG ivaizdis...). Jau nekalbant apie galimybe nusipirkti biieta internetu... Is anksto, is uzsienio, but tikram, kad ju tikrai bus...

                    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                    Visų pirma EUROLINES neturi jokių maršrutų. Tai nėra firma. Tai yra tik asociacija (panašiai kaip "Linava" arba kitokia). Ir niekas neįrodys, kad važiavimas pačiu geriausiu atobusu yra patogesnis negu pačiu blogiausiu traukiniu..

                    Comment


                      #70
                      Teisingai, čia jau nėra ką įrodinėti. Jau dabar pats lėčiausias traukinys (su visais sustojimais) iš Vilniaus į Kauną nuvažiuoja greičiau negu pats greičiausias autobusas ( tipo "Ekspresas"). Į Šiaulius tai nėra ką ir kalbėti.. autobusas velkasi beveik dvigubai ilgiau.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                        Teisingai, čia jau nėra ką įrodinėti. Jau dabar pats lėčiausias traukinys (su visais sustojimais) iš Vilniaus į Kauną nuvažiuoja greičiau negu pats greičiausias autobusas ( tipo "Ekspresas"). Į Šiaulius tai nėra ką ir kalbėti.. autobusas velkasi beveik dvigubai ilgiau.
                        Bėda ta, kad paskutinis traukinys į Kauną 20:42 ...
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          #72
                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Bėda ta, kad paskutinis traukinys į Kauną 20:42 ...
                          Tai, kad ir su autobusais ne fontanai, paskutinis į Kauną 21:10...

                          Comment


                            #73
                            Tamtyč pažiūrėjau - berods dar yra 22:45.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              #74
                              Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                              Tai, kad ir su autobusais ne fontanai, paskutinis į Kauną 21:10...
                              nu nu

                              22:45 Minskas - Palanga
                              23:50 Baranoviči - Kaliningrad
                              0:10 Vilnius - Palanga
                              kaip?

                              Comment


                                #75
                                Parašė alm Rodyti pranešimą
                                nu nu

                                22:45 Minskas - Palanga
                                23:50 Baranoviči - Kaliningrad
                                0:10 Vilnius - Palanga
                                Aš tai randu paskutinį į Palangą 18.30, bet jis į Kauną net neužsuka..

                                Comment


                                  #76
                                  00,10 į Palangą važiavo tik vasaros sezono įkarštyje. Dabar jo nėra.

                                  Comment


                                    #77
                                    Man tai kas, traukinys man arciau, negu Eurolines marsrutai.
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #78
                                      Jei važiuoji su persėdimais, ar galima nusipirkti 1 bilietą iki galutinio taško; pvz., Kaunas-1 - VNO Oro uostas, kad nereikėtų tarpinėse stotyse (šiuo atveju Vilniuje) persėdant vėl lakstyti į kasą, stovėti eilėse ir pan. Man atrodo, tai būtų svarbesnis patobulinimas, negu pardavimas internetu.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                        Jei važiuoji su persėdimais, ar galima nusipirkti 1 bilietą iki galutinio taško; pvz., Kaunas-1 - VNO Oro uostas, kad nereikėtų tarpinėse stotyse (šiuo atveju Vilniuje) persėdant vėl lakstyti į kasą, stovėti eilėse ir pan. Man atrodo, tai būtų svarbesnis patobulinimas, negu pardavimas internetu.
                                        galima.vasara Klp stoty teko pirkt bilietus Klaipeda-Siauliai ir Siauliai-Vilnius. problemu nekilo.

                                        Comment


                                          #80
                                          Kokie pardavimai internetu, jei likus 2 dienom iki keliones, neiprogramavo bilietu, nors "AB „Lietuvos geležinkeliai“ rekomenduoja bilietus išsigyti iš anksto, kad stotyje nesusidarytų grūstis"
                                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X