Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Bilietų automatam jau vėlu, tam buvo 2000m, dabar yra telefonai su appsais, tie kas pirktų iš automato tie perka telefonu, be to LTG visai patogus appsas.
    Visiška nesąmonė, nes bilietų automatai plačiai pasaulyje veikia gal nuo kokių 1970-ųjų... Ne visi telefonais naudojasi, ne visi siųsis apsus ir t.t.

    Bilietų automatai neturi būti alternatyva kasai ten, kur ji yra, ją naikinant visiškai, tačiau tokių stočių, kur šiuo metu yra nuolat veikiančios kasos, nėra daug.

    Comment


      Kokiose linijose ir kokiose stotyse veikia kasos? Vilniaus ir Kauno atskirai neminiu.

      100 proc. negarantuoju

      Vilnius - Turmanatas:
      N. Vilnia
      Pabradė (lygtai veikia, bet ne visą laiką)
      Švenčionėliai
      Ignalina
      Visaginas


      Vilnius - Kaunas:
      Lentvaris
      Vievis (gal jau ir nebeveikia)
      Kaišiadorys

      Vilnius - Marcinkonys / Trakai:
      Lentvaris
      S. Trakai (gal ir veikia)
      Varėna
      Trakai (vasaros sezono metu)

      Kaunas - Kybartai:
      Kazlų Rūda
      Vilkaviškis (gal ir veikia)
      Kybartai

      Kaunas - Marijampolė:
      Kazlų Rūda
      Marijampolė (gal veikia?)

      Kaišiadorys - Klaipėda:
      Kaišiadorys
      Jonava
      Kėdainiai
      Radviliškis
      Šiauliai
      Telšiai
      Plungė
      Kretinga
      Giruliai (vasaros sezono metu)
      Klaipėda

      Visose kitose linijose su keleiviniu eismu kasų nėra.


      Comment


        Vien Vilnius-Klaipėda maršrute per pastaruosius keletą metą uždarytos Jonavos, Kėdainių, Radviliškio, Plungės, Kretingos, Girulių kasos. Kadangi bilietai parduodami su vietų rezervacija ir jų tam tikrais reisais nebūna jau 3 dienas prieš kelionę, žmonės, kurie neturi galimybės nusipirkti bilietų internetu paliekami be jokios galimybės iš anksto nusipirkti bilietą ir užsitikrinti vietą. Vienintelis šansas - žaisti loteriją ir įlipus į traukinį pirkti bilietą pas kelionių palydovą. Jei laisvų vietų nebus - teks visą kelią stovėti. Tad prekyba per tarpininką (pvz. Maximą) suteiks bent kažkokią galimybę gauti vietą traukinyje tiems, kas internetu nesinaudoja.

        Žinant LG greičius, žadamų bilietų automatų neverta tikėtis greitu metu.

        Comment


          Palemone jau nebeveijia kasa? Prieš pusqntrų metų lyg važiavau ir lyg buvo dar kasa. Bet neužtikrintai atsimenu.

          Comment


            O kodėl automatas negali būti tiesiog traukinyje? Taip pat kasininko vaidmenį puikiai atliktų ir konduktoriai. Plius Appsai.

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
              O kodėl automatas negali būti tiesiog traukinyje? Taip pat kasininko vaidmenį puikiai atliktų ir konduktoriai. Plius Appsai.
              Tai konduktoriai ir pardavinėja bilietus.

              Comment


                Kartą teko pirkti. Dvigubai brangiau nuo Vilniaus iki Trakų.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Kartą teko pirkti. Dvigubai brangiau nuo Vilniaus iki Trakų.
                  Perkant traukinyje prideda 1.50 eur (jei nesikeitė) mokestį jeigu perkama stotelėje, kuri turi kasas. Kitu atveju per daug apkrauti būtų konduktoriai bilietų pardavinėjimu.
                  Jei stotelė neturi kasų, tada perkant iš konduktoriaus kaina nedidėja.

                  Comment


                    Tai jeigu būtų automatas traukinyje, tai nuimta tą darbą nuo konduktorių, ot ik paliktų ji, kai pvz. automatas sugenda ir žmogus neturi telefono.

                    Comment


                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                      Tai jeigu būtų automatas traukinyje, tai nuimta tą darbą nuo konduktorių, ot ik paliktų ji, kai pvz. automatas sugenda ir žmogus neturi telefono.
                      Tai neišspręstų jokios problemos. Konduktoriai ir dabar su srautais susitvarko. Bėda yra vietos rezervavimas iš anksto, ir ją išspręstų arba automatai stotyse, arba prekyba parduotuvėse.

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą
                        Vien Vilnius-Klaipėda maršrute per pastaruosius keletą metą uždarytos Jonavos, Kėdainių, Radviliškio, Plungės, Kretingos, Girulių kasos. Kadangi bilietai parduodami su vietų rezervacija ir jų tam tikrais reisais nebūna jau 3 dienas prieš kelionę, žmonės, kurie neturi galimybės nusipirkti bilietų internetu paliekami be jokios galimybės iš anksto nusipirkti bilietą ir užsitikrinti vietą. Vienintelis šansas - žaisti loteriją ir įlipus į traukinį pirkti bilietą pas kelionių palydovą. Jei laisvų vietų nebus - teks visą kelią stovėti. Tad prekyba per tarpininką (pvz. Maximą) suteiks bent kažkokią galimybę gauti vietą traukinyje tiems, kas internetu nesinaudoja.

                        Žinant LG greičius, žadamų bilietų automatų neverta tikėtis greitu metu.
                        Tai šitaip LTG kelevius vilioja į Vilniaus - Klaipėdos traukinį? Pervežtų dar daugiau, jei kasos veiktų visose stotyse. Aišku, o kam tie keleiviai, jei ir taip leidžiant kuo mažesnės talpos riedmenis, jie užsipildo dar kelios dienos iki išvykimo?..
                        Ne, bilietų prekyba Maximose ne išeitis. Tai absurdas!

                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Palemone jau nebeveijia kasa? Prieš pusqntrų metų lyg važiavau ir lyg buvo dar kasa. Bet neužtikrintai atsimenu.
                        Kai maršrutas dėl RB tiesimo iki Palemono buvo sutrumpintas iki Palemono, tai ir kasa Palemone buvo įrengta.

                        Comment


                          LTG sugebėjo sau patiems stotyse įrengti paštomatus dokumentų perdavimui. Šiuo metu taško pinigus informacinei sistemai įrengti atokiose stotyse, kur ji nafig nereikalinga...

                          Štai pavyzdys - Rūdiškės. Įrengiama informacinė sistema. Kur keleiviai ir taip žino, kokiame viename iš dviejų kelių sustos traukinys...

                          Ir tokios įrengiamos keliose dešimtyse stočių... Kai reikėtų tik N. Vilnioje, Paneriuose, Lentvaryje, Kaišiadoryse, Radviliškyje, Šiauliuose, Klaipėdoje, KAzlų Rūdoje, Oro uosto stotelėje. Kaune reikėtų modernizuoti esamą.







                          Paskutinis taisė Al1; 2022.10.19, 08:51.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            LTG sugebėjo sau patiems stotyse įrengti paštomatus dokumentų perdavimui. Šiuo metu taško pinigus informacinei sistemai įrengti atokiose stotyse, kur ji nafig nereikalinga...

                            Štai pavyzdys - Rūdiškės. Įrengiama informacinė sistema. Kur keleiviai ir taip žino, kokiame viename iš dviejų kelių sustos traukinys...

                            Ir tokios įrengiamos keliose dešimtyse stočių... Kai reikėtų tik N. Vilnioje, Paneriuose, Lentvaryje, Kaišiadoryse, Radviliškyje, Šiauliuose, Klaipėdoje, KAzlų Rūdoje, Oro uosto stotelėje. Kaune reikėtų modernizuoti esamą.
                            Lentvaryje jau irgi tokios pačios pastatytos, bet dar neveikia.
                            Paskutinis taisė digital; 2022.10.20, 02:21.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              LTG sugebėjo sau patiems stotyse įrengti paštomatus dokumentų perdavimui. Šiuo metu taško pinigus informacinei sistemai įrengti atokiose stotyse, kur ji nafig nereikalinga...

                              Štai pavyzdys - Rūdiškės. Įrengiama informacinė sistema. Kur keleiviai ir taip žino, kokiame viename iš dviejų kelių sustos traukinys...
                              Mesje jūs nieko nesuprantate apie atpylimus. Čia tas pat, kas buvo su stotelių remontu. Po to jas uždarė, nes nebeliko traukinių.

                              Comment

                              Working...
                              X