bet tai jei bus galimybė atsisiųst internetinį bilietą (ar qr kodą) ir jį telefone parodyt palydovui tai kam tada veltui eit į kasas ir stovėt eilėse kad gaut bilietą? Ar čia gal tas būtų taikoma tik tiems, kas neturi išmaniojo mobilaus?
Apie bilietų automatus aš kolkas dar nedrįstu svajot.
galios t i k popierinis elektroninis bilietas. O kadangi i priemiestinius traukinius bilietia yra be vietu, tad ar yra tikslas ji pirkti internetu?
O jei žinosi, kad atvyksi ant ribos, tai pirksi internetu žinodamas, kad jei visgi nespėsi prarasi pinigus?
Esminis pirkimo online privalumas, kad gausi garantuotą vietą konkrečiame reise. Atvykus į stotį prieš išvykima, tokios garantijos nėra.
Aišku, kai kurie operatoriai prisigalvoja nesąmomių. Pavyzdžiui, reikia atsiimti bilietą kasoje (nepakanka ateiti su atspausdintu ant popieriaus arba telefone). Belieka viltis, kad LG specelystai visko nesudirbs.
Esminis pirkimo online privalumas, kad gausi garantuotą vietą konkrečiame reise. Atvykus į stotį prieš išvykima, tokios garantijos nėra.
Bet kadangi LG nėra priskiriamos vietos ir pardavinėjama net ir į stovimas vietas (kas pirmesnis ras sėdimą tas gudresnis) šis privalumas sumenksta. Tiek aš atvykęs be bilieto, tiek tu su bilietu abu tuo pat metu galim įlipt į traukinį ir abu kovot dėl vienos likusios sėdimos vietos
Galbūt Vilnius-Klaipėda nebent vietos skiriamos?
Bet kadangi LG nėra priskiriamos vietos ir pardavinėjama net ir į stovimas vietas (kas pirmesnis ras sėdimą tas gudresnis) šis privalumas sumenksta. Tiek aš atvykęs be bilieto, tiek tu su bilietu abu tuo pat metu galim įlipt į traukinį ir abu kovot dėl vienos likusios sėdimos vietos
Galbūt Vilnius-Klaipėda nebent vietos skiriamos?
Nori pasakyti, perkant bilietą internetu, tarkim į Vilnius-Klaipėda (ar bet kurį kitą antros/pirmos klasės vagoną), nebus garantuojama sėdima vieta? Nekalbu apie trečios klasės traukinius (kaip motrisė).
Ar apskritai parduodamos stovimos vietos į antros klasės vagonus?
Nori pasakyti, perkant bilietą internetu, tarkim į Vilnius-Klaipėda (ar bet kurį kitą antros/pirmos klasės vagoną), nebus garantuojama sėdima vieta? Nekalbu apie trečios klasės traukinius (kaip motrisė).
Ar apskritai parduodamos stovimos vietos į antros klasės vagonus?
Vilnius - Klaipėda yra priskiriamos vietos. Vilnius - Kaunas ir visur kitur tarpmiestiniuose ar priemiestiniuose - ne.
Nori pasakyti, perkant bilietą internetu, tarkim į Vilnius-Klaipėda (ar bet kurį kitą antros/pirmos klasės vagoną), nebus garantuojama sėdima vieta? Nekalbu apie trečios klasės traukinius (kaip motrisė).
Ar apskritai parduodamos stovimos vietos į antros klasės vagonus?
Na bent Vilnius - Kaunas perkant bilietą vietų nepriskirinėja berods... Dar neseniai čia diskutavom ar etiška pardavinėt bilietus stovimus, visi nusprendė, kad viskas ok, taigi parduos bilietų tiek kiek pirks
Kas greičiau užims vietą tas laimės
Na bent Vilnius - Kaunas perkant bilietą vietų nepriskirinėja berods... Dar neseniai čia diskutavom ar etiška pardavinėt bilietus stovimus, visi nusprendė, kad viskas ok, taigi parduos bilietų tiek kiek pirks
Kas greičiau užims vietą tas laimės
Tuomet taip.
O kaip su Vilnius-Klaipėda? Ten vietos visada nurodytos ir stovimų neparduoda.
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ vasario pabaigoje pradės prekiauti elektroniniais bilietais. Dabar keleiviai bilietus gali įsigyti tik traukinių stotyse.
„Šiais metais pradės veikti vasario pabaigoje, tikimės, kad projekto rangovai nepaves, elektroninių bilietų sistema, kuri leis keleiviams sudaryti galimybes nusipirkti bilietą, neišeinant iš namų“, - antradienį spaudos konferencijoje sakė geležinkelių generalinis direktorius Stasys Dailydka.
Pasak jo, taip pat ieškoma būdų, kaip traukiniuose įdiegti belaidį internetą: „Ieškome galimybių ir bevieliui internetui traukiniuose.“
Elektroninių bilietų sistema turėtų pradėti veikti vasario 26 dieną.
Bendrovės atstovas V.Gudas BNS teigė, kad pradėjus prekiauti elektroniniais bilietais, jie bus pigesni - pirmąją savaitę 50 proc., o vėliau - 5 procentais.
Su LG viskas gerai, tik galėtų viską devynis kartus greičiau.
Kraupu, kad WIFI iki šiol nėra. Dabar tik galimybių ieško. Iki realių darbų 2-3 metai. Kai įves WIFI, tai jau niekam jo nereikės, nebent patiems mašinistams ir konduktoriams.
Wi-Fi problema, kaip suprantu, prastas mobilusis ryšys. Jeigu pagrindiniai keliai apstatyti ryšio bokštais ir nuo Vilniaus iki Klaipėdos gali naudotis 3G ryšiu, tai traukinio trasoje taip nėra ir ryšys, geriausiu atveju, trūkinės.
Wi-Fi problema, kaip suprantu, prastas mobilusis ryšys. Jeigu pagrindiniai keliai apstatyti ryšio bokštais ir nuo Vilniaus iki Klaipėdos gali naudotis 3G ryšiu, tai traukinio trasoje taip nėra ir ryšys, geriausiu atveju, trūkinės.
Kaip ir automobilių keliai, taip ir traukinio bėgiai daugmaž vistiek per miestus ir miestelius pakloti, tad tai neturėtų būti priežastis neturėti, kad ir lėto, ar net trūkinėjančio interneto ryšio traukiniuose. Beto yra GPRS modemai, kurie turi dvi ar daugiau SIM kortelių, tad, galima naudoti kelis ryšio operatorius, jeigu jau norima didesnio patikimumo. Pvz
Kaip ir automobilių keliai, taip ir traukinio bėgiai daugmaž vistiek per miestus ir miestelius pakloti, tad tai neturėtų būti priežastis neturėti, kad ir lėto, ar net trūkinėjančio interneto ryšio traukiniuose. Beto yra GPRS modemai, kurie turi dvi ar daugiau SIM kortelių, tad, galima naudoti kelis ryšio operatorius, jeigu jau norima didesnio patikimumo. Pvz
Pritariu. Aš pats esu pasidaręs maršrutizatorių su 3 skirtingų 3G/4G operatorių signalų priemimu naudojant OpenWRT. Pati įranga kainavo tik 200€, aišku reikėjo savo rankomis viską susiprogramuoti.
Comment