Parašė aesde
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos
Collapse
X
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKET, nuo 2008-09-01, p. 3. "Bėginė transporto priemonė - geležinkelių ir kita bėgiais judanti transporto priemonė".Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTik nereikia pasakų ir vėl visos kaltės suversti krizei. Buvo labai geras pavyzdys - kodėl Latvijoje, turinčioje milijonu mažiau gyventojų nei Lietuva, keleivių traukiniais pervežama kelis kartus daugiau. Taip, vienas iš argumentų - ten kitoks geležinkelių tinklas. Bet palaukit, vien dėl jie kelis kartus daugiau keleivių neperveža.
Tada atsakyk į klausimą - kodėl veiklos sąnaudos turi būti mažinamos tik keleivių vežimo sąskaita? A?
Dar kartą tenka konstatuoti - Lietuvoje nebuvo ir nėra nuoseklios keleivių vežimo politikos (tai liečia geležinkelius ypač). Vienintelė išeitis buvo matoma - autobusų, traukinių maršrutų trumpinimas arba nutraukimas
Tik pasikartosiu - dalies traukinių važiavimo laikai iš esmės (nelaikykime pakeitimais 15 minučių pirmyn ar atgal) nesikeitė beveik 10 metų! Tai apie ką eina kalba.
Atsakau: beveik visa keleivių vežimo veikla geležinkeliu yra nuostolinga. LG kriziniu laikotarpiu veiklos sąnaudas mažina visose srityse (ankščiau apie tai, jau minėjau) jau atsisakyta tikrai svarbių projektų įgyvendinimo infrastruktūroje, riedmenų parko atnaujinime ir kitur, net darbo užmokestis jau apkarpytas. Ir sąnaudos nėra mažinamos vien keleivių vežimo sąskaita.
Gal manai, kad LG dirba vien kvailiai ir tinginiai, kurie netiria rinkos ar nesistengia įtikti keleiviui, priderinti prie jo poreikių traukinių maršrutų?
Tikrai taip nėra. Tam, kad paleisti tam tikru laiku, tam tikra geležinkelio linija keleivinį traukinį būtina atsižvelgti ne tik į keleivių norus, bet ir begalę kitų veiksnių.
Ką tu laikai tvarkaraščio pakeitimais? Para juk turi tik 24h.
Gal siūlai radikaliai (iš esmės) viską keisti ir visus keleivinius traukinius leisti tik naktį?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTu visiškai teisus kelių mokestis mokamas už turimas transporto priemones - lokomotyvus dyelinius ir elektrinius traukinius ir kt.
visgi neklaidink žmonių už tavo išvardintus riedmenis LG kelių mokesčio nemoka.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąprisipažįstu, kad nesusekiau KET pasikeitimų ir panaudojau netinkamą terminą
visgi neklaidink žmonių už tavo išvardintus riedmenis LG kelių mokesčio nemoka.
O dabar iššifruok žodį geležinkelis (geležinis kelias).
Comment
-
O kokios tos pirkimo kainos maždaug, lyginant su degalinėmis?
Manau gerokai pigesnis turėtų būti, nes iškart kokie kiekiai.
__________________
na kai dyzelinas degalineja kainavo 3,5lt, LG pirko uz 2,9lt beveik,
aisku kaina mazesne, nes mazmena pardavinedama kura degalinese,
nemanau, kad sugeba parduot vienai transporto priemonei 2t kuro -nors tai nelabai teisingas palyginimas, bet apytiksliai LT-2(radviliskis) per para uzpila lokomotyvams +- 50-60t dyzelino (cisterna)
(duomenys nepatikrinti)Paskutinis taisė rakolioux; 2009.05.06, 23:53.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąVienu klausimu jau sutikai. Gerai.
O dabar iššifruok žodį geležinkelis (geležinis kelias).
ir nenuvesk pokalbio į šalį. kalbama buvo apie mokestį, kurį LG moką automobilių keliams.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąVisų pirma lygindamas Rygą ir Vilnių prisimink, kad prieš 20 metų apie Vilnių (kad toks egziztuoja) retas užsienietis žinojo. Trys baltijos respublikos buvo vadinamos "pribaltika" su sostine Ryga. Antra, spręsdamas apie keleivių vežimą palygink Rygos ir Vilniaus infrastruktūros išplanavimą. Rygoje beveik iš visų mikrorajonų ir priemiesčių centrą gali pasiekti elektriniu traukiniu. Netgi važiuodamas iki Jūrmalos gali išlipti bent kurioje stotelėje ir per 5-10 min. pėsti pasiekti Baltijos pakrantę (pliažą).
Atsakau: beveik visa keleivių vežimo veikla geležinkeliu yra nuostolinga. LG kriziniu laikotarpiu veiklos sąnaudas mažina visose srityse (ankščiau apie tai, jau minėjau) jau atsisakyta tikrai svarbių projektų įgyvendinimo infrastruktūroje, riedmenų parko atnaujinime ir kitur, net darbo užmokestis jau apkarpytas. Ir sąnaudos nėra mažinamos vien keleivių vežimo sąskaita.
Gal manai, kad LG dirba vien kvailiai ir tinginiai, kurie netiria rinkos ar nesistengia įtikti keleiviui, priderinti prie jo poreikių traukinių maršrutų?
Tikrai taip nėra. Tam, kad paleisti tam tikru laiku, tam tikra geležinkelio linija keleivinį traukinį būtina atsižvelgti ne tik į keleivių norus, bet ir begalę kitų veiksnių.
Ką tu laikai tvarkaraščio pakeitimais? Para juk turi tik 24h.
Gal siūlai radikaliai (iš esmės) viską keisti ir visus keleivinius traukinius leisti tik naktį?
Be to Lietuvoje mes turime geresnę infrastruktūrą - riedmenis ir bėgius. Latviai mums pavydi mūsų infrastruktūros. Kita vertus, pas mus ir miestai didesni nei Latvijoje: Daugpilis (115 t.) - Kaunas (360 t.), Liepoja (86 t.) - Klaipėda (200 t.), Šiauliai (125 t.) - Jelgava (65 t.), Panevėžys (115 t.) - Venstpilis (45 t.), Alytus (75 t.) - Rėzeknė (30 t.). Gyventojų skaičiai apytiksiai, miestai surikiuoti pagal dydį atitinkamai atskirose šalyse.
Tai kas trukdo keliauti šalies viduje? Ar miestai Lietuvoje lyginant su Latvija per maži, infrastruktūra prastesnė?
Manau, kad keleivių vežimų direkcija galėtų labiau pasistengti. Jei dirbama valdiškame darbe nereiškia, kad dirbama tam, kad tik algą pasiimti.
Man įdomu iš kur LG gaus pelną kai "Mažeikių naftą" bei Ventspilio terminalą (apie tai Latvijoje kalbos karts nuo karto sklando) perims "Lukoil" ar dar kas nors kitas? Ar nebetaps nuostolingas krovinių vežimas? Ir stebuklingai "susiremontuos" vamzdynas? Ir tuomet "LG" suskubs remontuoti Mažeikių-Rengės bei Mažeikių-Klaipėdos ruožų.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.06, 22:38.
Comment
-
Mano subjektyvia nuomone LG visus "kledarus" D1 jau seniai galėjo iškišt rytų kaimynams ir įsigyt "normalių" motrisių, kaip kad PESA.
Geresnis įvaizdis, nebūtų vežiojamas oras, mažesnės sąnaudos, galimybė tiesiog dažnint tvarkaraštį. Ergo daugiau keleivių ir mažiau nuostolių.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąMano subjektyvia nuomone LG visus "kledarus" D1 jau seniai galėjo iškišt rytų kaimynams ir įsigyt "normalių" motrisių, kaip kad PESA.
Geresnis įvaizdis, nebūtų vežiojamas oras, mažesnės sąnaudos, galimybė tiesiog dažnint tvarkaraštį. Ergo daugiau keleivių ir mažiau nuostolių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGelezinkeliuose lokomotyvams ir dyz. traukiniams naudojamas kuras yra neapmokestintas akcizu. Jis yra zymetas.
ir spalva, ir kvapas toks pats, kaip automobilines.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąSprogs nuo keleivių skaičiaus tos automotrisės, ne visur juk 10 žmonių vagone važiuoja...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
/\ ...gal tuo pačiu būtų logikos paleisti motrisę maršrutu Mickūnai-Lentvaris? Kažkuria prasme toks maršrutas iš dalies atliktų Vilniaus tramvajaus funkciją...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ ...gal tuo pačiu būtų logikos paleisti motrisę maršrutu Mickūnai-Lentvaris? Kažkuria prasme toks maršrutas iš dalies atliktų Vilniaus tramvajaus funkciją...
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimą5 straipsnis. tiesa anksčiau buvo visas 100 proc. dabar po naktinio darbo sumažėjo keliams pervedamo akcizo dalis.
ir dar rekomenduoju pasiskaityti 11 straipsnio 2 punktą
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąČia kažkas iš fantastikos srities - kaip gali būti kelių mokestis? Gal jau dabar traukiniai pradėjo važinėtis autostradomis? Ką daro vadovybė?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIdomu, apie kokia vadovybe kalbi? Jei valstybes (vyriausybes) - tai viskas tvarkoj, o jei LG - kalba kita. LG vadovybe nuo senu laiku bande si klausima spresti, bet atsimusdavo tarsi i siena.. Kaip matom, nepavyksta nieko pakeisti iki siol..
Jau rašiau, kad kyla įtarimas, kad tai eina aukščiausiu lygiu jau nuo seno. Tik nesuprantu, kodėl LG nepaaiškina garsiai iš kur tie nuostoliai kyla.
Tikrai absurdiškai skamba šio kelių akcizo buvimas.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.07, 21:44.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVadinasi, tikrai pas mus Lietuvoje viskas kitaip. Bet kodėl šis klausimas nekeliamas viešai? Pagal viešąją erdvę leidžiamą info - "strėlės" kaip ir lėktų į LG pusę.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąmanai lengva pramušti du tuo nesuinteresuotus klanus, ir stiprius klanus: autokelininkų, kuriems sumažėtų biudžetas ir vežėjų (fūristų), kuriems atsirastu rimtas konkurentas, nes naturalu, kad kristų krovinių pervežimo geležinkeliu tarifai. tiesa sakant, dabar tuo akzicu suinteresuota ir vyriausybė.
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąmanai lengva pramušti du tuo nesuinteresuotus klanus, ir stiprius klanus: autokelininkų, kuriems sumažėtų biudžetas ir vežėjų (fūristų), kuriems atsirastu rimtas konkurentas, nes naturalu, kad kristų krovinių pervežimo geležinkeliu tarifai. tiesa sakant, dabar tuo akzicu suinteresuota ir vyriausybė.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment