Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Tikrai isitikines, kad neapmokestintas?

    Visgi gelezinkeliu dyzelis apmokestinamas.
    Diskriminuojami gelezinkeliai ir keliu transportas, nes aviacinis kuras ir laivu kuras nera apmokestinamas akcizu, jei naudojamas komercinems reikmems. T.y. privaciu asmeninio naudojimo lekuvu ir laivu kuras yra apmokestinamas.

    Taciau dar karta noriu pabrezti, kad akcizas uz kura nera amokejimo uz kelius forma, kaip kad neretai yra kalbama. Akcizai patenka i biudzeta, o jau tada is bendro katilo (biudzeto) valdzia ir sprendzia, kiek skirti keliams, kiek skirti svietimui, krasto apsaugai ir t.t.
    Paskutinis taisė Al1; 2009.05.05, 19:48.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Taip. Akcizo mokescio nera dyz. kurui ukininkams, aviaciniam kurui, buitinems dujoms (propabui butanui dujinems viryklems arba sildymui), krosniu kurui (tas pats dyzelis, tik kitaip vadinamas) ir gelelinkeliu riedmenims. Nes, kaip teigiama, kuras nenaudojamas transporto priemonems, kurios vaziuoja keliais arba kuras deginamas silumos gamybai. Beje, gamtines dujos, skirtos transportui, yra apmokestintos akcizu.
      na kas neapmokestinta zinai, o kaip rasiau zymetas yra kabutese t.y. LG naudojamas dyzelinas skirtas riedmenims, nera zymetas
      ir LG moka akcizo mokesti.
      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Netiesa. Uz kelius tiesiogiai moka tik sunkusis transportas - sunkvezimiai ir autobusai virs 12 t bendrosios mases. Joks kitas keliu transportas nemoka nei cento. Ir tai yra mokestis uz naudojimasi valstybiniais keliais. Jei sios transporto priemones nevaziuoja valstybiniais keliais, o vazineja tik mieste ar savivaldybems priklausanciais keliais (rajoniniais keliais), mokescio nera. Toliau - akcizas uz kura nera tiesioginis ar netgi netiesioginis mokestis uz kelius, kaip kad kai kas neretai nori ireigti. Jis mokamas taip pat ir tokia pat tvarka kaip ir akcizas uz tabaka, alkoholi ir cukru. Ar tuomet galima sakyti, kad tie, kas perka cigaretes, moka uz kelius? Ne. Nes akcizas patenka i valstybes biudzeta, kaip ir, pavyzdziui, PVM.

        Gelezinkeliuose lokomotyvams ir dyz. traukiniams naudojamas kuras yra neapmokestintas akcizu. Jis yra zymetas.
        5 straipsnis. tiesa anksčiau buvo visas 100 proc. dabar po naktinio darbo sumažėjo keliams pervedamo akcizo dalis.

        ir dar rekomenduoju pasiskaityti 11 straipsnio 2 punktą
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          Parašė JlL Rodyti pranešimą
          matai specialiste jei tie nuostoliai kuriuos deklaruoja butu tikrai realus (t.y. jei sako kad 100mln nuostoliu ir tiek ir yra) tai tikrai reiktu viska uzdaryt, parduot kas liko ir pamirst. Bet siuo metu LG siekia (deklaruodami daug didesnius nuostolius) gaut daugiau dotaciju is savivaldybiu/valstybes del to taip ir stengiamasi viska ispusti (cia mano asmenine nuomone susidariusi is to ka skaitau girdziu ir matau, beje su gelezinkeliais as nesusijes nei profesija nei gyvenimo budu). Galbut yra ir kitokiu tikslu kuriu siuo metu as dar nesuprantu.

          Tikrai neneigiu kad nuostoliai yra - pats vaziavau tusciais traukiniais, bet manau, kad viska sustacius i savas vietas nuostoliai butu daug daug mazesni nei deklaruojama dabar. O tuos nuostolius optimizavus veikla galima butu dar labiau sumazint.
          Siūlau neabejoti, gyvename juk ne akmens amžiuje. LG finansų apskaita labai tiksli (jau senokai įdiegta SAP finansų apskaitos sistema), kuri sugeba suskaičiuoti pajamas ir išlaidas centų tikslumu. Kažką suklastoti ar pakeisti tikrai neįmanoma.

          Comment


            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
            Siūlau neabejoti, gyvename juk ne akmens amžiuje. LG finansų apskaita labai tiksli (jau senokai įdiegta SAP finansų apskaitos sistema), kuri sugeba suskaičiuoti pajamas ir išlaidas centų tikslumu. Kažką suklastoti ar pakeisti tikrai neįmanoma.
            Suklastoti ar pakeisti neįmanoma, tačiau paleisti traukinį tokiu metu, kad jis vežiotų orą - tikrai įmanoma. O tuomet ir nuostoliai išlenda...

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Kaip bebūtų skaudu, tačiau ta nelemta krizė tikrai turi ženklų poveikį LG. Siekdadama išgyventi LG jau atsisakė tikrai svarbių projektų įgyvendinimo (tame tarpe riedmenų įsigijimo ir modernizavimo bei infrastruktūros rekonstrukcijos). Šiuo metu įgyvendinami projektai, kur tai įpareigoja atlikti sutartys su rangovais.

              Aš suprantu visų mūsų entuziazmą dėl įvairių nepelningų keleivinių maršrutų išlikimo, tačiau to entuziazmo neįpilsi į degalų baką ir juo nesumokėsi darbuotojams atlyginimų.

              LG šio sunkmečio laikotarpiu turi išlikti ir tai galima atlikti tik mažinant veiklos sąnaudas. Žinia, kad nuostolingų keleivinių traukinių maršrutų nenori dotuoti nei viena viešoji įstaiga (savivaldybė), valstybė ir ta kratosi prievolės dotuoti studentų ir kitų piliečių vežiojimą traukiniais mažesne kaina. Visi nori privilegijų, tik niekas nenori už jas mokėti. Aš puikiai suprantu panevėžiečius ar marcinkoniškius, tačiau jų gerbūviu turi rūpintis ne LG, o jų išrinkti valdininkai. Manau LG net sutiktų leisti ypač nuostolingais maršrutais traukinius, su sąlyga, jeigu savivaldybės padengtų tik patiriamus nusotolius. Tačiau....

              Aš kiekviena savaitę įvairiais maršrutais važinėju keleiviniais traukiniais ir vidutiniškai viename vagone suskaičiuoju tik 5-10 keleivių, iš kurių pusė lengvatininkų.
              Todėl man peršasi tik vienintelė mintis, kad Lietuvoje keleivinių traukinių tikrai nereikia (na galbūt tik į Klaipėdą ar Kauną). Padariau vienintelę išvadą, kad visiškai pasikeitė lietuvio poreikiai: nereikia važiuoti apsipirkti (kiekviename mieste maximos), išnyko bendravimo poreikis (mobilus ryšys ir internetas). Išliko tik poreikis nuvykti į darbą ir iš jo bei studentams į studijas.

              Atleiskit už mano kritišką nuomonę, tačiau gyvenime viską stengiuosi vertinti objektyviai ir pragmatiškai.
              Nereikėjo LG keleivių pervežimo nuvaryti iki tokios būklės - reikėjo jau seniau galvoti ir nepakelti kadaise traukinių kainų auštesnių nei atutobusų. Kažkodėl Baltarusijoje traukiniai "oro nevežioja". Ir Latvijoje keleivių pervežama 25-27 mln. į metus nors gyventojų lyginant su Lietuva mažiau per 1 mln. Pas mus viso labo tik 4 mln.
              Savo neveiklumą yra labai patogu dangstyti žodžiu NUOSTOLINGA.
              Ir nereikia savo neveiklumo suversti ant krizės - ir iki krizės keleivių buvo pervežama tragiškai mažai.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.05, 21:51.

              Comment


                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                Tikrai isitikines, kad neapmokestintas?
                Dyzelina LG perka beveik tokiomis pačiomis kainiomis, kaip ir mes visi kolonėlėse. Kasmet valstybei moka kelių mokestį, nors naudojasi tik savo geležinkeliu, kurį pati prižiūri ir remontuoja. Jokių išskirtinių nuolaidų, skirtingai nuo laivų savininkų ar ūkininkų, LG tikrai neturi.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Dyzelina LG perka beveik tokiomis pačiomis kainiomis, kaip ir mes visi kolonėlėse. Kasmet valstybei moka kelių mokestį, nors naudojasi tik savo geležinkeliu, kurį pati prižiūri ir remontuoja. Jokių išskirtinių nuolaidų, skirtingai nuo laivų savininkų ar ūkininkų, LG tikrai neturi.
                  Čia kažkas iš fantastikos srities - kaip gali būti kelių mokestis? Gal jau dabar traukiniai pradėjo važinėtis autostradomis? Ką daro vadovybė?

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Čia kažkas iš fantastikos srities - kaip gali būti kelių mokestis? Gal jau dabar traukiniai pradėjo važinėtis autostradomis? Ką daro vadovybė?
                    Vadovybė gamina nuostolį
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                      Dyzelina LG perka beveik tokiomis pačiomis kainiomis, kaip ir mes visi kolonėlėse. Kasmet valstybei moka kelių mokestį, nors naudojasi tik savo geležinkeliu, kurį pati prižiūri ir remontuoja. Jokių išskirtinių nuolaidų, skirtingai nuo laivų savininkų ar ūkininkų, LG tikrai neturi.
                      O kokios tos pirkimo kainos maždaug, lyginant su degalinėmis?
                      Manau gerokai pigesnis turėtų būti, nes iškart kokie kiekiai.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                        Nereikėjo LG keleivių pervežimo nuvaryti iki tokios būklės - reikėjo jau seniau galvoti ir nepakelti kadaise traukinių kainų auštesnių nei atutobusų. Kažkodėl Baltarusijoje traukiniai "oro nevežioja". Ir Latvijoje keleivių pervežama 25-27 mln. į metus nors gyventojų lyginant su Lietuva mažiau per 1 mln. Pas mus viso labo tik 4 mln.
                        Sovijau, "Mažeikių nafta" neklausia ir dyzelino kainą nustato kokią nori. Riedmenų gamintojai ir remontininkai taip pat nenori už dyką dirbti. Kelią prižiūrėti taip pat kainuoja. Galų gale darbuotojų vien tik entuziazmu ilgai taip pat neišlaikysi.
                        Šiame gyvenime viskas daug kainuoja, o tu nori, kad dar už dyką LG ir vežiotų keleivius.
                        Aš labai abejoju, kad ir sumažinus važiavimo keleiviniais traukiniais kainas, atsirastų tiek keleivių, kad bent padengtų vežimo sąnaudas.
                        Žinai, lyginti Baltarusiją, kuri dar gyvena socializmo santvarkoje, su Lietuva yra labai kvaila. Prieš penkioliką metų aš irgi keletą kartų į elektrinį traukinį Vilniuse (prieš kalėdas) dėl spūsties net įlipti negalėjau, tačiau apie nuosavą automobilį tuo metu tik pasvajoti galėjau. Šiuo metu pas mus viskas radikaliai pasikeitė - traukiniai pustuščiai, o automibilis tapo savaime suprantamu dalyku.

                        Comment


                          prie ko čia vadovybė jei įstatymai tokie?
                          jei įstatyme numatyta, kad yra toks kuro akcizas, kurį privalai mokėti į biudžetą tu ir mokėsi, nepriklausomai nuo to logiškas jis ar ne. prieš kažkiek laiko įmonės Kelių priežiūros programai netgi mokėjo mokestį nuo apyvartos, nepriklausomai nuo to turi jos automobilių ar ne. ačiū dievui, su ES pagalba buvo nuimta ta prievolė.

                          ir dar specialiste, nepainiok žmonių - kelių mokestis mokamas tik už turimas transporto priemones. o keliams nukeliauja akcizas sumokėtas už kurą.
                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            O kokios tos pirkimo kainos maždaug, lyginant su degalinėmis?
                            Manau gerokai pigesnis turėtų būti, nes iškart kokie kiekiai.
                            Mažeikių naftos skelbiamos. šiandien pvz jos tokios.
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Sovijau, "Mažeikių nafta" neklausia ir dyzelino kainą nustato kokią nori. Riedmenų gamintojai ir remontininkai taip pat nenori už dyką dirbti. Kelią prižiūrėti taip pat kainuoja. Galų gale darbuotojų vien tik entuziazmu ilgai taip pat neišlaikysi.
                              Šiame gyvenime viskas daug kainuoja, o tu nori, kad dar už dyką LG ir vežiotų keleivius.
                              Aš labai abejoju, kad ir sumažinus važiavimo keleiviniais traukiniais kainas, atsirastų tiek keleivių, kad bent padengtų vežimo sąnaudas.
                              Žinai, lyginti Baltarusiją, kuri dar gyvena socializmo santvarkoje, su Lietuva yra labai kvaila. Prieš penkioliką metų aš irgi keletą kartų į elektrinį traukinį Vilniuse (prieš kalėdas) dėl spūsties net įlipti negalėjau, tačiau apie nuosavą automobilį tuo metu tik pasvajoti galėjau. Šiuo metu pas mus viskas radikaliai pasikeitė - traukiniai pustuščiai, o automibilis tapo savaime suprantamu dalyku.
                              Apie Baltarusiją anksčiau kol jos neaplankiau visai neseniai buvau panašios nuomonės. Tačiau ši nuomonė greit pasikeitė - keliai geri, laukai apdirbti, fabrikai dirba, viską pasigamina ko jiems reikia - po Minską važinėja jų gamybos autobusai, troleibusai, tramvajai. statoma visur - ne tik Minske, bet ir mažesniuose miestuose bei rajonų centruose. Galima vardinti ir vardinti...
                              O ką mes beturime - pusė laukų dirvonuoja, daugiau nei pusė pramonės neliko. Man gėda, kad mes ES noru sunaikinome savo tradicines ūkio šakas, kurių viena - cukraus pramonė. O kur linų pramonė? Tai juk viena seniausių Lietuvos ūkio šakų - garsėjusi jau nuo XVI-XIX a. Tas pats ir su keleivių pervežimu.

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Siūlau neabejoti, gyvename juk ne akmens amžiuje. LG finansų apskaita labai tiksli (jau senokai įdiegta SAP finansų apskaitos sistema), kuri sugeba suskaičiuoti pajamas ir išlaidas centų tikslumu. Kažką suklastoti ar pakeisti tikrai neįmanoma.
                                o taip SAP pas juos idiegtas, nu ir kas??

                                kai pridiegta visokio sh dar lengviau viska suvartyt kaip nori. Esme tame kaip kur skaiciukus sudeliosi ir viskas bus teiseta ir auditus praies. Zinau ne viena pavyzdi kaip imonese su 3 mln apyvartom sugeba 500 t.lt pelno paverst 100 t.lt nuostoliu ir atvirksciai ir nieko cia neteiseto tiesiog apskaitos standartai leidzia tuos pacius dalykus traktuoti skirtingai - kaip kam reikia. O dar kai pridedam tokius bajerius kaip silumveziu nuoma ir kt tai jau visai ner ko stebetis kaip is 25 mln apyvartos 100 mln nuostoliu istraukia.

                                del socializmo rasiusiam siulau neisijausti - visam normaliam pasaulyje kroviniai apmokestinami daug labiau nei keleiviai - tam yra ir objektyviu priezasciu - kroviniai labiau gadina kelia - ir paprastesniu - is serijos bloga valdzia kuri alu brangina.

                                Lietuvoje keleivinis transportas galetu visai neprastai gyvuoti nes yra keli didesni miestai tarp kuriu vyksta judejimas tik deja del apverktinos viesojo transporto bukles daugumai daug maloniau vaziuot supuvusiu golfuku, jetta ar audine nei autobusu/traukiniu/troleibusu. Is cia ir kitos problemos - uzterstumas, kamsciai, pilni kiemai masinu, brangus parkingai po namais. Nu zodziu ne sitai temai cia rasineju

                                Comment


                                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                  LG šio sunkmečio laikotarpiu turi išlikti ir tai galima atlikti tik mažinant veiklos sąnaudas. Žinia, kad nuostolingų keleivinių traukinių maršrutų nenori dotuoti nei viena viešoji įstaiga (savivaldybė), valstybė ir ta kratosi prievolės dotuoti studentų ir kitų piliečių vežiojimą traukiniais mažesne kaina.
                                  Tik nereikia pasakų ir vėl visos kaltės suversti krizei. Buvo labai geras pavyzdys - kodėl Latvijoje, turinčioje milijonu mažiau gyventojų nei Lietuva, keleivių traukiniais pervežama kelis kartus daugiau. Taip, vienas iš argumentų - ten kitoks geležinkelių tinklas. Bet palaukit, vien dėl jie kelis kartus daugiau keleivių neperveža.

                                  Tada atsakyk į klausimą - kodėl veiklos sąnaudos turi būti mažinamos tik keleivių vežimo sąskaita? A?

                                  Dar kartą tenka konstatuoti - Lietuvoje nebuvo ir nėra nuoseklios keleivių vežimo politikos (tai liečia geležinkelius ypač). Vienintelė išeitis buvo matoma - autobusų, traukinių maršrutų trumpinimas arba nutraukimas
                                  Tik pasikartosiu - dalies traukinių važiavimo laikai iš esmės (nelaikykime pakeitimais 15 minučių pirmyn ar atgal) nesikeitė beveik 10 metų! Tai apie ką eina kalba.

                                  Comment


                                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                    prie ko čia vadovybė jei įstatymai tokie?
                                    jei įstatyme numatyta, kad yra toks kuro akcizas, kurį privalai mokėti į biudžetą tu ir mokėsi, nepriklausomai nuo to logiškas jis ar ne. prieš kažkiek laiko įmonės Kelių priežiūros programai netgi mokėjo mokestį nuo apyvartos, nepriklausomai nuo to turi jos automobilių ar ne. ačiū dievui, su ES pagalba buvo nuimta ta prievolė.

                                    ir dar specialiste, nepainiok žmonių - kelių mokestis mokamas tik už turimas transporto priemones. o keliams nukeliauja akcizas sumokėtas už kurą.
                                    Tu visiškai teisus kelių mokestis mokamas už turimas transporto priemones - lokomotyvus dyelinius ir elektrinius traukinius ir kt.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Tu visiškai teisus kelių mokestis mokamas už turimas transporto priemones - lokomotyvus dyelinius ir elektrinius traukinius ir kt.
                                      xexe.... įrodyk, kad tavo išvardinti mechanizmai yra transporto priemonės


                                      kaip įrodymą pripažinsiu tik tikslią nuorodą į bet kokį teisės aktą.
                                      Paskutinis taisė aesde; 2009.05.06, 20:20. Priežastis: patikslinau
                                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                      Comment


                                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                        xexe.... įrodyk, kad tavo išvardinti mechanizmai yra transporto priemonės


                                        kaip įrodymą pripažinsiu tik tikslią nuorodą į bet kokį teisės aktą.
                                        Pagal eismo taisykles - tai "bėginė transporto priemonė".

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Pagal eismo taisykles - tai "bėginė transporto priemonė".
                                          kokias taisykles? KET tokios savokos nėra, geležinkelio eismo taisyklėse irgi nėra, o va TNN tai yra riedmenys.
                                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X