Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ko jus kabinejates prie marcinkoniu kasos, jei kirpt tai ten kur kazka sutaupyt imanoma o ne sudeliaut kazkur del triju litu.
    Vilniuj puse panaikint reik ir aparatus sudet, informacijoj reik svaros diena pravest a tai sedi trys bobos ir nieka pasakyt normaliai negali, sale kuri liks kai kasas uzdarys panaudot muziejui o pastata mindaugo gatvej parduot uz tas babkes zek ir kokia motrise iseitu. Zodziu truksta LG verslumo ir cia forume nelabai ka pakeisi o i ten nieks nepriims o ir noro eit didelio turbut nebutu.

    Kitas dalykas kad keleiviniu technika priklauso krovininiams (LT-1 kazkada rase), o keleiviu direkcija nuomojasi. Idomu kodel taip yra. Manes niekaip nuojauta neapleidzia, kad viskas sutvarkyta taip, kad butu nuostolingi keleiviniai. Juk jei gavo technika kaip palikima is SSRS (nekalbu apie ta kur veliau pirko) tai kodel ja krovininiams uzrase?

    Comment


      Parašė JlL Rodyti pranešimą
      ka priklauso krovininiams (LT-1 kazkada rase), o keleiviu direkcija nuomojasi. Idomu kodel taip yra. Manes niekaip nuojauta neapleidzia, kad viskas sutvarkyta taip, kad butu nuostolingi keleiviniai. Juk jei gavo technika kaip palikima is SSRS (nekalbu apie ta kur veliau pirko) tai kodel ja krovininiams uzrase?
      Lokomotyvų depas priklauso krovinių vežimo direkcijai. Turbūt išeina pigiau priskirti lokomotyvus krovinių direkcijai, nei kad juos turėtų keleivių direkcija ir pirktų priežiūros ir remonto paslaugas iš krovinių direkcijos. O sukurti atskirą keleivinių lokomotyvų depą matyt irgi yra per brangu...

      O galų gale, vis tiek visi pinigai vaikšto ratu dabar, tai koks skirtumas kas kam priklauso...
      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.05.04, 16:35.

      Comment


        Tai netgi Lenkijoje keleivinius traukinius traukia PKP Cargo lokomotyvai. Restrukturizavus imone i koncerna, visi lokomotyvai atiteko PKP Cargo, o keleiviniai vagonai ir dalis elektriniu traukiniu - PKP Intercity. Likusi dalis elektriniu ir dyzeliniu bei automotrisiu atiteko PKP Przewozy regionalne. Ir ne viskas ten po restrukturizacijos darniai klostosi...

        Comment


          tame ir esme kad kai pinigai tame paciame svarke tik skirtingose kisenese bedu buti neturetu, bet kai tuom prisidengus aiskinama, kad nuostolinga ir prasideda nesamones - demontavimai, marsrutu naikinimai, siauruko nurinkimas ir panasiai. Geriau tada butu depa priskire keleiviu direkcijai ir tegu is jos kroviniu direkcijai lai perka, tada visi skanduotumem kad mest lauk tuos krovinius juk nepelninga.

          O lenku pavyzdzio su paaiskinimu "tai netgi pas juos" isvis nesupratau geriau lyginkimes i tuos pas ka normaliai sutvarkyta o ne i tokius pat netikelius kaip patys.

          aisku turint bent kazkokius realesnius skaicius is kur atsiranda tas nuostolinga galima butu labiau ir krapstyt o tai dabar gal ir nusisneku ale ner kaip patikrint. Vis ruosiuos prisest perskaiciuot kiek pagal ikainius infrastrukturos mokestis sudaro keleiviniu dalyje tada aiskiau bus, tik gaila laiko tiek nera.

          Comment


            Parašė JlL Rodyti pranešimą
            tame ir esme kad kai pinigai tame paciame svarke tik skirtingose kisenese bedu buti neturetu, bet kai tuom prisidengus aiskinama, kad nuostolinga ir prasideda nesamones - demontavimai, marsrutu naikinimai, siauruko nurinkimas ir panasiai. Geriau tada butu depa priskire keleiviu direkcijai ir tegu is jos kroviniu direkcijai lai perka, tada visi skanduotumem kad mest lauk tuos krovinius juk nepelninga.

            O lenku pavyzdzio su paaiskinimu "tai netgi pas juos" isvis nesupratau geriau lyginkimes i tuos pas ka normaliai sutvarkyta o ne i tokius pat netikelius kaip patys.

            aisku turint bent kazkokius realesnius skaicius is kur atsiranda tas nuostolinga galima butu labiau ir krapstyt o tai dabar gal ir nusisneku ale ner kaip patikrint. Vis ruosiuos prisest perskaiciuot kiek pagal ikainius infrastrukturos mokestis sudaro keleiviniu dalyje tada aiskiau bus, tik gaila laiko tiek nera.

            Nors Lenkijoje ne viskas darnu, bet viesasis transportas, tame tarpe ir gelezinkeliai, yra kur kas geresneje padetyje nei pas mus. Ir valdzia ten matyt supranta VT reiksme, todel investuoja.

            Comment


              Nuostolinga, nuostolinga, tas pats žodis jau vėžį varo... O iš tikrųjų bendrai paėmus tai tik pelnas ir nemažas pelnas eina. Tik kadangi labai gobšūs esam, norisi daugiau, tai todėl ir siekiama užraukti tuos keleivinius, kad būtų dar daugiau pelno. Bet pelno ir taip jau nėra mažai, nes perkami nauji riedmenys, modernizuojami senieji, intensyviai tvarkoma infrastruktūra ir taip toliau... Ir "atliekamų" pinigų vis tiek lieka.

              Reziumė, tai gal viskas nėra jau taip blogai, tik kažkas per gerai gyvena?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Nors Lenkijoje ne viskas darnu, bet viesasis transportas, tame tarpe ir gelezinkeliai, yra kur kas geresneje padetyje nei pas mus. Ir valdzia ten matyt supranta VT reiksme, todel investuoja.
                pamatytumei tikrąją lenkų PKP Cargo padėtį tai tikrai iškiltų daug abejonių dėl "geresnės padėties"

                Šiaip tai aš nebūčiau linkęs Lenkijos lyginti su Lietuva, kadangi visiškai skiriasi geografinė padėtis, gyventojų skaičius ir teritorijos dydis. Nuo šių veiksnių labai priklauso ir geležinkelio, kaip transporto rūšies, poreikis.

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Nuostolinga, nuostolinga, tas pats žodis jau vėžį varo... O iš tikrųjų bendrai paėmus tai tik pelnas ir nemažas pelnas eina. Tik kadangi labai gobšūs esam, norisi daugiau, tai todėl ir siekiama užraukti tuos keleivinius, kad būtų dar daugiau pelno. Bet pelno ir taip jau nėra mažai, nes perkami nauji riedmenys, modernizuojami senieji, intensyviai tvarkoma infrastruktūra ir taip toliau... Ir "atliekamų" pinigų vis tiek lieka.

                  Reziumė, tai gal viskas nėra jau taip blogai, tik kažkas per gerai gyvena?
                  Kaip bebūtų skaudu, tačiau ta nelemta krizė tikrai turi ženklų poveikį LG. Siekdadama išgyventi LG jau atsisakė tikrai svarbių projektų įgyvendinimo (tame tarpe riedmenų įsigijimo ir modernizavimo bei infrastruktūros rekonstrukcijos). Šiuo metu įgyvendinami projektai, kur tai įpareigoja atlikti sutartys su rangovais.

                  Aš suprantu visų mūsų entuziazmą dėl įvairių nepelningų keleivinių maršrutų išlikimo, tačiau to entuziazmo neįpilsi į degalų baką ir juo nesumokėsi darbuotojams atlyginimų.

                  LG šio sunkmečio laikotarpiu turi išlikti ir tai galima atlikti tik mažinant veiklos sąnaudas. Žinia, kad nuostolingų keleivinių traukinių maršrutų nenori dotuoti nei viena viešoji įstaiga (savivaldybė), valstybė ir ta kratosi prievolės dotuoti studentų ir kitų piliečių vežiojimą traukiniais mažesne kaina. Visi nori privilegijų, tik niekas nenori už jas mokėti. Aš puikiai suprantu panevėžiečius ar marcinkoniškius, tačiau jų gerbūviu turi rūpintis ne LG, o jų išrinkti valdininkai. Manau LG net sutiktų leisti ypač nuostolingais maršrutais traukinius, su sąlyga, jeigu savivaldybės padengtų tik patiriamus nusotolius. Tačiau....

                  Aš kiekviena savaitę įvairiais maršrutais važinėju keleiviniais traukiniais ir vidutiniškai viename vagone suskaičiuoju tik 5-10 keleivių, iš kurių pusė lengvatininkų.
                  Todėl man peršasi tik vienintelė mintis, kad Lietuvoje keleivinių traukinių tikrai nereikia (na galbūt tik į Klaipėdą ar Kauną). Padariau vienintelę išvadą, kad visiškai pasikeitė lietuvio poreikiai: nereikia važiuoti apsipirkti (kiekviename mieste maximos), išnyko bendravimo poreikis (mobilus ryšys ir internetas). Išliko tik poreikis nuvykti į darbą ir iš jo bei studentams į studijas.

                  Atleiskit už mano kritišką nuomonę, tačiau gyvenime viską stengiuosi vertinti objektyviai ir pragmatiškai.

                  Comment


                    Kad Vilnius Turmanatas bent iki Pabrades, Svencioneliu, Ignalinos visai gerai akraunamas buna.
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      matai specialiste jei tie nuostoliai kuriuos deklaruoja butu tikrai realus (t.y. jei sako kad 100mln nuostoliu ir tiek ir yra) tai tikrai reiktu viska uzdaryt, parduot kas liko ir pamirst. Bet siuo metu LG siekia (deklaruodami daug didesnius nuostolius) gaut daugiau dotaciju is savivaldybiu/valstybes del to taip ir stengiamasi viska ispusti (cia mano asmenine nuomone susidariusi is to ka skaitau girdziu ir matau, beje su gelezinkeliais as nesusijes nei profesija nei gyvenimo budu). Galbut yra ir kitokiu tikslu kuriu siuo metu as dar nesuprantu.

                      Tikrai neneigiu kad nuostoliai yra - pats vaziavau tusciais traukiniais, bet manau, kad viska sustacius i savas vietas nuostoliai butu daug daug mazesni nei deklaruojama dabar. O tuos nuostolius optimizavus veikla galima butu dar labiau sumazint.
                      Paskutinis taisė JlL; 2009.05.04, 22:44.

                      Comment


                        Toli ieškoti nereikia, kaimyninėje Baltarusijoje traukiniai važinėja sausakimši...
                        Ir ko trūksta, kad pasiektume tai? Trūksta tik nebesiblaškyti tarp rytų ir vakarų Europos ir rasti savo vietą. Tiek rytuose, tiek vakaruose traukiniai anaiptol nevažinėja tušti...

                        Tiesiog pamąstymams... Didžiausi projektai buvo įvykdyti krizės arba karo laikotarpiu. O kas dabar?

                        Trūksta tik kietos valdžios rankos...

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Trūksta tik kietos valdžios rankos...
                          Ne ranka turi būti kieta, o kakta — t.y. smegeninė dirbti.
                          O Lietuvai visada trūko šlubo vokiečio.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė JlL Rodyti pranešimą
                            matai specialiste jei tie nuostoliai kuriuos deklaruoja butu tikrai realus (t.y. jei sako kad 100mln nuostoliu ir tiek ir yra) tai tikrai reiktu viska uzdaryt, parduot kas liko ir pamirst. Bet siuo metu LG siekia (deklaruodami daug didesnius nuostolius) gaut daugiau dotaciju is savivaldybiu/valstybes del to taip ir stengiamasi viska ispusti (cia mano asmenine nuomone susidariusi is to ka skaitau girdziu ir matau, beje su gelezinkeliais as nesusijes nei profesija nei gyvenimo budu). Galbut yra ir kitokiu tikslu kuriu siuo metu as dar nesuprantu.

                            Tikrai neneigiu kad nuostoliai yra - pats vaziavau tusciais traukiniais, bet manau, kad viska sustacius i savas vietas nuostoliai butu daug daug mazesni nei deklaruojama dabar. O tuos nuostolius optimizavus veikla galima butu dar labiau sumazint.

                            žinau vieną, kol Lietuviai neatskirs keleivių vežimo į atskirą UAB'ą, tol jokių dotacijų LG nematys ir tol niekas netikės esamais nuostoliais.
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              atskirti tom salygom kur dabar yra tai aisku kad bus taip kaip LG sako - nuostolinga, o vat jei nuomos uz traukinius nemoket, jei infrastrukura realiai tik kroviniai (kaip visam kitam transporte yra) moketu, jei kitka sutvarkyt ko dar nezinau bet siuo metu nesamoningai padaryta, tai zek dar ir pliusas netyciom islistu.

                              Comment


                                Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                atskirti tom salygom kur dabar yra tai aisku kad bus taip kaip LG sako - nuostolinga, o vat jei nuomos uz traukinius nemoket, jei infrastrukura realiai tik kroviniai (kaip visam kitam transporte yra) moketu, jei kitka sutvarkyt ko dar nezinau bet siuo metu nesamoningai padaryta, tai zek dar ir pliusas netyciom islistu.
                                laba diena, tai pagal tave visus namus reiktų statyti universalius, pusę parduoti įmonėms, tegul jos moka visus mokeščius, o likusią namo dalį išdalinti gyventojams nemokamai ir neimti iš jų jokių mokesčių už elektrą, šildymą, vandenį ir etc. komersantai (UAB'ai) už viską sumokės.
                                čia jau netik kad ne socializmas, čia jau ir komunizmu kvepia.

                                tamstos žiniai, moka visi vairuotojai per akcizą kurui. netgi geležinkeliai pildami kurą į lokomotyvus moką akciją automobilių kelių remontui.
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                  laba diena, tai pagal tave visus namus reiktų statyti universalius, pusę parduoti įmonėms, tegul jos moka visus mokeščius, o likusią namo dalį išdalinti gyventojams nemokamai ir neimti iš jų jokių mokesčių už elektrą, šildymą, vandenį ir etc. komersantai (UAB'ai) už viską sumokės.
                                  čia jau netik kad ne socializmas, čia jau ir komunizmu kvepia.

                                  tamstos žiniai, moka visi vairuotojai per akcizą kurui. netgi geležinkeliai pildami kurą į lokomotyvus moką akciją automobilių kelių remontui.
                                  Netiesa. Uz kelius tiesiogiai moka tik sunkusis transportas - sunkvezimiai ir autobusai virs 12 t bendrosios mases. Joks kitas keliu transportas nemoka nei cento. Ir tai yra mokestis uz naudojimasi valstybiniais keliais. Jei sios transporto priemones nevaziuoja valstybiniais keliais, o vazineja tik mieste ar savivaldybems priklausanciais keliais (rajoniniais keliais), mokescio nera. Toliau - akcizas uz kura nera tiesioginis ar netgi netiesioginis mokestis uz kelius, kaip kad kai kas neretai nori ireigti. Jis mokamas taip pat ir tokia pat tvarka kaip ir akcizas uz tabaka, alkoholi ir cukru. Ar tuomet galima sakyti, kad tie, kas perka cigaretes, moka uz kelius? Ne. Nes akcizas patenka i valstybes biudzeta, kaip ir, pavyzdziui, PVM.

                                  Gelezinkeliuose lokomotyvams ir dyz. traukiniams naudojamas kuras yra neapmokestintas akcizu. Jis yra zymetas.

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Kaip bebūtų skaudu, tačiau ta nelemta krizė tikrai turi ženklų poveikį LG. Siekdadama išgyventi LG jau atsisakė tikrai svarbių projektų įgyvendinimo (tame tarpe riedmenų įsigijimo ir modernizavimo bei infrastruktūros rekonstrukcijos). Šiuo metu įgyvendinami projektai, kur tai įpareigoja atlikti sutartys su rangovais.
                                    Tai pirks dar 10 Siemensu ar ne? O dar du dviaukscius traukinius?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Gelezinkeliuose lokomotyvams ir dyz. traukiniams naudojamas kuras yra neapmokestintas akcizu. Jis yra zymetas.
                                      Tikrai isitikines, kad neapmokestintas? Ir tikrai zymetas? Turbut nelabai, pasidomek geriau..
                                      Paskutinis taisė LT-1; 2009.05.06, 15:25.

                                      Comment


                                        Beje, stotyse jau parduodami naujo pavyzdžio vienkartiniai bilietai, dingo kasos aparatai, atsirado kompiuteriai. Ar gali būti, kad tai susiję su (planuojamu) naujos bilietų pardavimo sistemos diegimu?

                                        Comment


                                          Parašė Al1

                                          Gelezinkeliuose lokomotyvams ir dyz. traukiniams naudojamas kuras yra neapmokestintas akcizu. Jis yra zymetas



                                          tai, kad butent akcizai kirto per LG kisene siais metais ( tarifai ir t.t., )
                                          o kuras tai:"jo jo zymetas, dazytas net ")
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X