Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos
Collapse
X
-
„Lietuvos geležinkeliai“ nori patys nustatyti bilieto kainą
http://www.alfa.lt/straipsnis/102708...09-04-29_17-13
Bet į galą straipsnio autorė nsuirašė "„Lietuvos geležinkelių“ pajamos 2008– aisiais, palyginti su 2007– aisiais, išaugo 12 proc. ir siekė 27,5 mln. Lt. Dar 25,9 mln.". Tai gal pajamos iš keleivių vežimo... Duok mergom apie geležinkelius rašyt.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimą„Lietuvos geležinkeliai“ nori patys nustatyti bilieto kainą
http://www.alfa.lt/straipsnis/102708...09-04-29_17-13
Bet į galą straipsnio autorė nsuirašė "„Lietuvos geležinkelių“ pajamos 2008– aisiais, palyginti su 2007– aisiais, išaugo 12 proc. ir siekė 27,5 mln. Lt. Dar 25,9 mln.". Tai gal pajamos iš keleivių vežimo... Duok mergom apie geležinkelius rašyt.
Comment
-
Šiuo metu skaitau vieną gerą knygą (Edie Weiner, Arnold Brown "Ateities įžvalga").
Joje radau labai įdomią mintį:
"Apskritai tiek asmeniškai, tiek profesijos požiūriu specialistai žino apie savo sritį tiek daug, kad jeigu ir įžvelgs, kuo ateitis skiriasi nuo nūdienos, tai vėliau už visus kitus. Kad ir kas esame - bankininkai ar kepėjai, daiktinę ar finansinę sėkmę siejasi su pastangomis, kurių reikalauja meistriškumas, bei įgytu statusu. Mums naudinga saugoti, ką turime, ir pasirūpinti, kad kiekvienas, norintis pasiekti to paties, ko ir mes pasiekėme, už savo kelionę sumokėtų tą pačią kainą, mokytųsi tų pačių dalykų ir veiktų tokiu pačiu būdu. Tad nieko keista, kad mus nuolat nustebina tarsi iš niekur atsiradęs konkurentas ar išsišokėlis, kuris teiraujasi, o kodėl daroma taip, kaip daroma, ir kas įrodė, kad tai, kaip daroma, yra tinkama ar - dar baisiau - prasminga."
Kažkodėl tą puikiai galėčiau pritaikyti ir įvairiems pasiūlymams apie keleivių vežimą geležinkeliais Lietuvoje . Taip pat ir diskusijoms šiame forume.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąJeigu ne nuostoligas keleivių vežimas, tai 2008 m. pajamos, palyginus su 2007 m. būtų išaugę 30 proc.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimą„Lietuvos geležinkeliai“ nori patys nustatyti bilieto kainą
http://www.alfa.lt/straipsnis/102708...09-04-29_17-13
Comment
-
Nukvako tie LG. Iki 70 centu uz km.. Is Vilniaus i Kauna uz ~70 Lt, jei maks. tarifas galiotu... Kas vaziuos? Kam tada tokios kainu lubos, jei jos vis tiek nebus pasiektos (del konkurencijos su autobusais ir, pagaliau, automobiliu)? Nebent norima visiskai suzlugdyti keleiviu vezima. Kodel LG reikia leisti patiems reguliuoti kainas? Juk niekas ir dabar nedraudzia mazinti kainas. Juk yra nustatoma tik maksimali km kaina. Na, o jei nori didinti, tai niekas nedraudzia kreiptis i kainu komisija su pasiulymu. Kodel autobusu parkams vis delto turetu likti reguliavimas?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNukvako tie LG. Iki 70 centu uz km.. Is Vilniaus i Kauna uz ~70 Lt, jei maks. tarifas galiotu... Kas vaziuos? Kam tada tokios kainu lubos, jei jos vis tiek nebus pasiektos (del konkurencijos su autobusais ir, pagaliau, automobiliu)? Nebent norima visiskai suzlugdyti keleiviu vezima. Kodel LG reikia leisti patiems reguliuoti kainas? Juk niekas ir dabar nedraudzia mazinti kainas. Juk yra nustatoma tik maksimali km kaina. Na, o jei nori didinti, tai niekas nedraudzia kreiptis i kainu komisija su pasiulymu. Kodel autobusu parkams vis delto turetu likti reguliavimas?kaip?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNukvako tie LG. Iki 70 centu uz km.. Is Vilniaus i Kauna uz ~70 Lt, jei maks. tarifas galiotu... Kas vaziuos? Kam tada tokios kainu lubos, jei jos vis tiek nebus pasiektos (del konkurencijos su autobusais ir, pagaliau, automobiliu)? Nebent norima visiskai suzlugdyti keleiviu vezima. Kodel LG reikia leisti patiems reguliuoti kainas? Juk niekas ir dabar nedraudzia mazinti kainas. Juk yra nustatoma tik maksimali km kaina. Na, o jei nori didinti, tai niekas nedraudzia kreiptis i kainu komisija su pasiulymu. Kodel autobusu parkams vis delto turetu likti reguliavimas?
Kodėl Lietuvoje viskas kitaip, nei normaliose šalyse...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNukvako tie LG. Iki 70 centu uz km.. Is Vilniaus i Kauna uz ~70 Lt, jei maks. tarifas galiotu... Kas vaziuos? Kam tada tokios kainu lubos, jei jos vis tiek nebus pasiektos (del konkurencijos su autobusais ir, pagaliau, automobiliu)? Nebent norima visiskai suzlugdyti keleiviu vezima. Kodel LG reikia leisti patiems reguliuoti kainas? Juk niekas ir dabar nedraudzia mazinti kainas. Juk yra nustatoma tik maksimali km kaina. Na, o jei nori didinti, tai niekas nedraudzia kreiptis i kainu komisija su pasiulymu. Kodel autobusu parkams vis delto turetu likti reguliavimas?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimą70ct yra skirta tik vienam maršrutui, nes dabar yra pigiau už taloną
P.S.: čia LG nuomonė, ne mano...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Mano nuomone, maršrutas į Oro uostą bent jau šiai dienai yra nepasiteisinęs. Ir gal čia kas pyks nesupyks, bet jis tikrai, jei kalbama apie maršrutų naikinimą, tai jis pirmasis turėtų bent jau laikinai būti nuimtas (bent jau iki tol, kol vėl atsiras pakankamai skrydžių). Nedaug keleivių važiuoja į Mažeikius, Šilutę, Marcinkonis, bet, manau, į Oro uostą dar mažiau.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMano nuomone, maršrutas į Oro uostą bent jau šiai dienai yra nepasiteisinęs. Ir gal čia kas pyks nesupyks, bet jis tikrai, jei kalbama apie maršrutų naikinimą, tai jis pirmasis turėtų bent jau laikinai būti nuimtas (bent jau iki tol, kol vėl atsiras pakankamai skrydžių). Nedaug keleivių važiuoja į Mažeikius, Šilutę, Marcinkonis, bet, manau, į Oro uostą dar mažiau.
Kelis kartus aplankes Mazeikius pastebejau jog patys keleiviai eina prie konduktoriaus noredami pirkti bilieta (kitur neretai sprunka i wc ar pan. kad tik stotele kita nemokamai pravaziuot). Ir nors ju skaicius nera didelis, dvivagonis dyzeliukas tikrai puikiai talkina Siauliu-Mazeikiu ruoze, ypac suderinus tvarkarasti su Vilnius-Klaipeda-Vilnius reisu.
Apie Silute nelabai ka zinau, nes vaziuoti neteko. Taciau vien pasiziurejus i absurdiskai sudaryta tvarkarasti tampa aisku, jog didelio keleiviu srauto ten galima tiketis nebent stebuklo atveju.
Del Vilnius-Oro uostas pilnai sutinku, jog jei jau reiktu, tai turetu buti taikinys nr.1 nuimant reisus, nors neskatinu tokiu veiksmu ir ziuriu labai neigiamai. Taciau pabuves Rokiskyje, Marcinkonyse ar Mazeikiuose neabejoju, jog net ir budamas tustutukas sis reisas vis tiek veiks. Juk kiekvienoje tolimiausioje Lietuvos stoteleje, kurioje buvau kabo dideles dviaukscio traukinio ir Oro uosto marsruto reklamos, tai kaip gi dabar panaikinsi savo "vizitine kortele"
Tikiuosi neprailgo skaityti mano pastebejimus, tiesiog visi kartu siekiam ir norim kaip padaryti geriau, todel tikiuosi pernelyg neissipleciau
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąI Marcinkonis vaziuoju neretai pasigrozeti ir pafotografuoti gamtos, tad keleiviu nuo Varenos iki Marcinkoniu apie 20 buna visada. Zmonems ten traukinys yra dalis gyvenimo ir automotrise butina tame ruoze palikti.
Comment
-
oro uosto traukinys galbut ir nera toks nuostolingas kaip atrodo
pvz jei i kokius marcinkonys vaziuoja 20 zmoniu 20kilometru o i oro uosta vaziuoja 5-7 zmones 4km tai glutiniam rezultate bilietu gal net daugiau priprekiauja nei ten o pats traukinys galbut ekonomiskesnis yra.
del bilietu isvis reiktu kazka galvot apie automatizavima sitoj vietoj kam stotyje 20 kasu laikyt jei 15 is ju galima butu automatais pakeist, kam tie konduktoriai reik tik efektyvia kontroles priemone sugalvot kruvos pinigu susitaupytu ir investicijas pakankamai greitai atpirktu.
atsimenu dar jaunesnis buvau tai verslo ziniu didziausiuju katalogus vartydamas vis stebejausi kad LG didziausias darbdavys tipo dirba ar tai 6 ar tai 10 tukstanciu zmoniu o apyvarta 1 mlrd o maximoj dirbo 4000 tuo metu o apyvarta gal 1.5 buvo. Aisku reik ivertint specifika verslo sakos ir visa ka bet tikrai yra ka ir kur nukirpti neskausmingai paciai sistemai. Kitas dalykas kai tiesiog aklai sakoma "nuostolinga" ir nieko daryt nenorima o juk ideju daug sunkaus darbo butu toks pats pelno saltinis kaip ir kroviniai
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSutaupyti yra is ko. Marcinkonyse panaikinti kasa. Juk ir kondukotrius gali parduoti bilietus - keleiviu tai nedaug.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąMarcinkonyse bilietus parduoda stoties budetojas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet jam uz tai mokama. Ir konduktoriui mokama.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąKiek zinau - nemokama (galiu ir klysti).
Comment
Comment