Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai iš esmės nuo mediniu suolų nedaug pažengta. Bilietų pardavimas internetu ir bilietų automatai yra tik mažytė dalelė viso to, kuom geležinkeliai atsilieka nuo XXI amžiaus ir elementarių kitur siulomų patogumų.
    Pirmiausia bent jau man kliūna, kad modernizuojant-atnaujinant vagonus/traukinius neįrengiamas toks elementarus daiktas kaip oro kondicionierius. Praktiškai betkokiam autobuse važinėjančiame tarp didžiųjų miestu toks dalykas savaime suprantamas. Kiti dalykai tai jau ne karta minėtas interneto nebuvimas, nors tai tikrai nėra labai sudėtingai pasiūloma paslauga; kavos aparatai ir pan. Tarp kitko pasigendu laikiklių dviračiams, nors traukiniai važinėja pustusčiai, bet jiems vietos vistiek neatsiranda.

    Kondicionieriai JAU YRA viename ar dviejuose modernizuotuose elektriniuose traukiniuose.
    Taip, is tiesu, galetu juos deti i visus pilnai (langai, suolai, sienu lubu apdaila, grindu danga, tualetas) modernzuojamus traukinius. Galetu irengti ir minkstas sedynes poroje DR1A, kurei vazineja i Sestokus. Kavos aparata taip pat.
    Dviraciu laikikliai modernizuotuose traukiniuose yra.
    Taciau modernizuoti traukiniai kol kas sudaro tik maziau nei puse visu eksploatuojamu elektriniu ar dyzeliniu traukiniu.

    Comment


      #42
      Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
      Interneto traukiniuose neverta diegti, nes jis visur neveiks? Juokaujat turbūt su tokiais teiginiais. Vienas dalykas yra kelių cm dydžio omni connect kortelė, kitas imtuvai/siųstuvai dedami į traukinius ir autobusus, kurie gali būt didesni, todėl turėti normalią anteną ir tą internetą pagauti bet kur, nes padengimas nėra toks jau ir prastas Lietuvoj.

      Taip pat su bilietų platinimu internetu. Labai daug kainuoja? Kodėl tada kino teatrai ir kitos įstaigos laisvai gali tą daryti, o LG, kurie ir taip išleidžia didžiausias sumas negali to įpirkti. Skamba juokingai. Ir LG turėtų pardavinėti dieninius bilietus reisams, kad jei pavėluoji į vieną traukinį, gali įsėst į bet kurį kitą, kuris ten pat veža.

      Manau dėl šių dviejų dalykų visi keleiviai neperšoks iš autobusų į traukinius, tačiau dalis tikrai pereis. Pvz jei per tą patį laiką iš Vilniaus į Kauną galiu nuvažiuoti autobusu ir traukiniu, kaina panaši, bet traukinio bilietą galiu nusipirkt iš namų ir kelionės metu ne tik žiopsot pro langą, o naudotis internetu, tikrai rinkčiausi traukinį. Manau taip manau ir ne aš vienas.
      Visiškai pritariu. Toks vaizdas, kad LG nededa pastangų keleivių pervežimo paslaugų kokybei, bet skundžiasi, kad atseit traukiniais niekas nevažiuoja.

      Reikia imtis veksmų Tik, deja, LG valdžia pradeda ne nuo to galo...

      Išvada paprasta: LG reikia novatoriškų specialistų, kurie suprastų ko šiuolaikiniam žmogui reikia išties.

      Comment


        #43
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kondicionieriai JAU YRA viename ar dviejuose modernizuotuose elektriniuose traukiniuose.
        Gali buti, taciau kai paskutini karta teko vaziuoti dviem skirtingais atnaujintais elektriniais traukiniais (viename is ju buvo visi langai nauji, naujos sedynes) tai nei viename nei kitame nebuvo jokio kondicionieriaus arba jis tiesiog nebuvo ijungtas. Beje RA2 kondicionieriu berods nera ? Nes tuomet idomus poziuris, pirkti naujus traukinius ir nepasirupinti elementaria konforto iranga.
        Paskutinis taisė sleader; 2008.09.07, 20:56.

        Comment


          #44
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nu tik nereikia pasaku, kad tu nevaziuoji traukiniu vien del to, kad bilieto negali internetu nusipirkti...
          Priezastys tikrai ne tame.
          Taigi rašau, kad važinėju traukiniais. Bet gerokai rečiau, nei galėčiau. Ir nepatogus bilietų pardavimo būdas yra viena iš priežasčių atgrasančių nuo dažnesnio naudojimosi LG paslaugomis.

          Tie visi skaiciukai su interneto skvarba, su pensininkais, mokanciais naudotis (o ar turinciais kompiuteti namie) kompiuteriais yra tik pompastika. Jie ne visai atitinka realijas ir neaisku, kaip skaiciuojami. Tai susije su valstybes siekiu tik parodyti, kaip Lietuvoje kuriama "ziniu" visuomene...
          Tai yra Gemius Audience ir TNS tyrimų duomenys. Tai privataus užsienio kapitalo įmonės. jų pagrindinė klientūra yra tinklapiai, media planavimo agentūros ir reklamdaviai. Tad galime apseiti ir be konspirologijos.
          Dej jaunimo - as sutinku. Taciau jie nera pagrindiniai LG keleiviai. Ir nemanu, kad jaunimas pradetu daugiau vazineti traukiniais vien del bilietu platinimo internetu. LG ivaizdi savo turi keisti bendrai, placiu frontu, o bilietu platinimas butu tik nedidele viso to dalis. Ir tikrai ne pirmaeile.
          Tu pabandyk mokslo metais penktadienį nueit į stotį ir pažiūrėti kas ten darosi. Pardavimas internetu sumažintų eiles ir pritrauktų daugiau "ne jaunimo". Vietoje to, kad prieš porą dienų ramiai nusipirkčiau internetu bielietą ir su juo keliaučiau tiesiai į peroną, man dabar tenka belstis į stotį anksčiau laiko, kad nereikėtų grūstis eilėse ir gaučiau vietą bendrame vagone (nes kupe užknisa). Velniams tokį "komfortą".
          As is viso neizvelgiu siuo metu jokiu problemu, susijusiu su traukiniu bilietu platinimu. Internetas - keliu ateinanciu metu dalykas.
          Internetas, tai kelių praėjusių metų dalykas. Tai turėjo būti padaryta dar prieš du-tris metus.
          Kaip po dykumą blaškiausi

          Comment


            #45
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Bilietu pardavimas internetu reikalauja investiciju. Ir ne menku.
            Tam reikia:
            1) prijungti visas stotis prie interneto. Visose yra telefono ryšys, tai ir internetas nebus problema;
            2) kasose turi būti kompiuteriai;
            3) soft'o. Esu tikras, kad jo kūrimas kainuotų ne ką brangiau, nei sovietinės sistemos Ekspress-2 interfeiso kūrimas.
            4) interneto traukiniuose, kad sistemos duomenys būtų sinchronizuojami su konduktorių/kontrolierių/palydovų delninukais. Tuo pačiu tai bus ir labai vertinga ir svarbi paslauga keleiviams, kuria galima papildomai apmokestinti.

            Siuo metu bilietai parduodami primityviu budu - programuojamu kasos aparatu. O duomenys apie bilietus po to isimami is juostu. Kasininkes pildo zurnalus.
            Tik bilietai i greituosius (Vilnius-Klaipeda) bei tarptautinius traukinius parduodami naudojant tarybine sistema "Ekspress -2".
            Beskaitant verkti norisi.

            Taip kad investuoti i modernia bilietu platinimo sistema sociu kasose pirmiausiai reiketu.
            Tik tuomet butu galima galvoti apie bilietu pardavima internetu. Tiksliau, reiketu viska is karto padaryti.
            Sutinku. Paslaugos išvedimas į išorę - vartotojams, tai jau "babos dainos".
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              #46
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kas del automatu - jie reikalingi tik stambiausiose stotyse. Ten, kur siuo metu neveikia kasos (o kasu siemt pavasari buvo nemazai uzdaryta) ju is viso nereikia. Nes jei visiskai neveikia kasa, tai dazniausiai neveikia ir keleiviu laukimo sale. Lauke statyti automata - ismesti pinigus veltui. Mazesnese stotelese lauke automatus vandalai sugadintu labai greitai.
              Cia jau musu visuomenes kulturos reikalas.
              Yra toks išradimas, kaip bilietų pardavimo automatas įrengtas pačiame traukinyje.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                #47
                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Yra toks išradimas, kaip bilietų pardavimo automatas įrengtas pačiame traukinyje.
                Geriausias bilietų pardavimo automatas traukinyje yra konduktorius.

                Comment


                  #48
                  Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                  Geriausias bilietų pardavimo automatas traukinyje yra konduktorius.
                  ... kuriam reikia mokėti atlyginimą, mokesčius ir t.t. ir pan.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    #49
                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    ... kuriam reikia mokėti atlyginimą, mokesčius ir t.t. ir pan.
                    Iš automato taip pat kažkam reikia išimti pinigus, įdėti bilietų juostas..ir t.t.

                    Comment


                      #50
                      Bet tam reikia mažiau darbuotojų ...
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        #51
                        Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                        Iš automato taip pat kažkam reikia išimti pinigus, įdėti bilietų juostas..ir t.t.
                        Visus Vilniaus parkavimosi bilietėlių automatus kasdien aptarnauja nedaugiau nei 2 žmonės. Be to tokį darbą kaip pakeisti juostą galima išmokyti atlikti ir kokį mašinisto padėjėją.
                        Kaip po dykumą blaškiausi

                        Comment


                          #52
                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Bet tam reikia mažiau darbuotojų ...
                          Tačiau tada reikia daugiau kontrolierių. Užburtas ratas ir tiek..

                          Comment


                            #53
                            Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                            Tačiau tada reikia daugiau kontrolierių. Užburtas ratas ir tiek..
                            O gal tiesiog imti pavyzdį iš Prancūzų:



                            Plačiau apie weneo pass sistemą čia:
                            http://www.rfidjournal.com/article/a...view/4283/1/1/
                            Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                            Comment


                              #54
                              /\

                              O koks šaunus piliečių sekimo įtasas.

                              Jei žinot Londone yra tokia Oyster kortelė skirta važinėti visu viešuoju transportu. Jie labai įnirtingai stūmė reklamas užregistruoti savo korteles asmeniškai, nes tada nepradingsta pinigai pametus ir panašiai. Viskas labai patrauklu, bet jei jau pats gali atsipausdinti visus savo kelionių išrašus, tai visa tai gali sužinoti visi kam to reikia.

                              P.S. čia tikriausiai paranoja... bet RFID nepasitikėsiu niekada.
                              Propoganda ir penas mintims >>>

                              Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                              www.ted.com

                              Comment


                                #55
                                Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                Tačiau tada reikia daugiau kontrolierių. Užburtas ratas ir tiek..
                                Nematau logikos. Kaip siejasi reikalingų kontrolierių skaičius ir tai kur keleivis įsigijo bilietą - stotyje, ar iš automato traukinyje?
                                Kaip po dykumą blaškiausi

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                  Nematau logikos. Kaip siejasi reikalingų kontrolierių skaičius ir tai kur keleivis įsigijo bilietą - stotyje, ar iš automato traukinyje?
                                  Atsakau logiškai. Tarkim vietoje konduktorių pastatom automatus. Betgi niekas tų bilietų nepirks, jeigu nebus kontrolės. Aiškiau negu aišku - važinėsim nemokamai.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                    Atsakau logiškai. Tarkim vietoje konduktorių pastatom automatus. Betgi niekas tų bilietų nepirks, jeigu nebus kontrolės. Aiškiau negu aišku - važinėsim nemokamai.
                                    Supratau. Pradžioje tu kalbėjai tik apie kontrolierių skaičių, dėl to ir paklausiau.
                                    Mano suvokimu kontrolierių ir konduktorių skaičius liktų tas pats, bet galima būtų sumažinti kasininkų etatų.

                                    Bet svarbiausia - nuo ko ir reiktų pradėti - tai būtų patogiau keleiviams.
                                    Kaip po dykumą blaškiausi

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                      Atsakau logiškai. Tarkim vietoje konduktorių pastatom automatus. Betgi niekas tų bilietų nepirks, jeigu nebus kontrolės. Aiškiau negu aišku - važinėsim nemokamai.
                                      Kontrolė žinoma turi būti. Bet manau, kad lietuvių polinkis vogti (šiuo atveju naudotis paslauga už dyką) kiek pervertinamas ...
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        #59
                                        Bilietu pardavimas internetu reikalauja investiciju. Ir ne menku. Siuo metu bilietai parduodami primityviu budu - programuojamu kasos aparatu. O duomenys apie bilietus po to isimami is juostu. Kasininkes pildo zurnalus.
                                        Tik bilietai i greituosius (Vilnius-Klaipeda) bei tarptautinius traukinius parduodami naudojant tarybine sistema "Ekspress -2". Ji siuo metu yra atnaujinta pritaikant siuolaikinius kompiuterius ir grafini vartotojo apvalkala.
                                        O tie žurnalai, reikia manyti, pildomi ranka.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Kontrolė žinoma turi būti. Bet manau, kad lietuvių polinkis vogti (šiuo atveju naudotis paslauga už dyką) kiek pervertinamas ...
                                          Čia gal kiek ir perlenkiau. Bet mes nukrypstam nuo temos "Bilietų pardavimas internetu". Aišku tai gal kai kam ir patogiau būtų, bet nemanau, kad su konduktoriais yra taip jau negerai. Juk jie atlieka dvi funkcijas - kontrolės ir bilietų pardavimo. Ir jeigu kam labai nepatinka kasos - gali lėkti tiesiai į traukinį. Beje dėl eilių prie kasų. Kiek buvau LG stočių (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuse, Marcinkonyse, Šeštokuose) nė karto nemačiau prie kasos langelio daugiau negu 2-3 žmones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X