Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
91 LG formavimo tarptautinių traukinių vietų užsakymo ir bilietų pardavimo internetu sistema
92 vietų užsakymo ir bilietų pardavimo sistema
Man kaip keleiviui galimybės nusipirkti bilietą internetu nebuvimas yra pati didžiausia bezabrazija naudojantis LG paslaugomis. Laikas - pinigai, o su bilietų pardavinėjimu tik kasose aš turiu atvažiuoti į stotį kaip minimum pusvalandžiu anksčiau. Nekalbu jau apie tuos atvejus, kai reikia prieš savaitę atsilankyti stotyje, jei nori prieš šventines dienas važiuoti.
Dar ko trūksta bent jau Vilniuje, o gal ir dar kur nors gerai būtų - tai bilietų pardavimo automatų.
Comment
-
Nesupratau bajerio, atseit tik tarptautinius bilietus planuojama paleisti internetu prekiauti? O gal čia net reiškia, kad tik visokios kelionių agentūros tuos bilietus galės pirkti internetu?
Kitas konkursas numato naujos bilietų pardavimo sistemos vietiniams traukiniams sukūrimą. Ar ten numatytas bilietų pardavimas internetu, pamatysime kai bus paskelbtas pats konkursas.
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąKas dėl kasininkių, tai kokie atlyginimai, tokie ir žmones dirba...Įsivaizduokite, kokie kaštai susidarytų, jei reiktų samdyti kasininkes mokančias pvz anglų kalbą..
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKodėl nėra bilietų pardavimo automatų? Kainuotų pigiau, negu inteligentiškos ir intelektualios kasininkės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai būtų geriausiais variantas. Bet automatai būtų reikalingi tik Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių stotyse. Vilniuje reikėtų 2, kitur užtektų po 1. Vėliau, jei būtų poreikis, Vilniuje ir Kaune būtų galima pastatyti ir daugiau.
Comment
-
Pirmiausia reikia tik minėtose stotyse. Traukiniuose ir taip važinėja konduktoriai. Ir, aišku, bilietų pardavimas internetu.
O čia ekskursija į praeitį. Tarybiniais laikais į priemiestinius traukinius buvo galima nusipirkti bilietus ir automatuose.
Vilnius.
Iš Pabaltijo Spalio revoliucijos ordino Vilniaus geležinkelio apygardos brošiūros. 1988 m.Paskutinis taisė Al1; 2012.12.10, 21:27.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr, aišku, bilietų pardavimas internetu.
Kas dėl automatų - galima net neišradinėti dviračio, o paprasčiausiai nupirkti iš RŽD tolimojo susisiekimo bilietų pardavimo automatus (vistiek daugumą keleivių tolimais traukiniais ten važiuoja).Paskutinis taisė Aleksio; 2012.12.10, 21:49.
Comment
-
Jei ne biurokratija, tai ta bilietų sistema su visais automatais senai būtų. Bet kai į tokius projektus pradeda veltis ministerijos, kurios gyvena nuo rinkimų iki rinkimų, tai ir stringa n metų. Turėjo būti nacionalinė bilietų sistema(kartu su visu viešuoju transportu). Tačiau toks grandiozinis projektas taip ir liko neįgyvendintas, dėl eilę metų nesibaigiančio derinimo. Gal dar interesai kažkokie atsirado. Juk visokiems abonentams tokiu budu sunkiau būtų prasisukt.
Kaip kažkas anksčiau rašė, LG bilietų sistemos konkursą paskelbė dar pavasarį ar vasarą. Taigi po metų, kitų ir bus ta sistema...
Comment
-
Mano asmenine nuomone, vienintelė priežastis kodėl keleivių vežimo paslaugų kokybė Lietuvoje yra plėtojama vėžlio greičiu yra jokia kita kaip tik tai, kad LG patys išsilaiko šitą reikalą ir valstybė visiškai šito dalyko neremia. Visiškai pritarčiau tamstai A1, kad šie automatai būtų puikus dalykas nebent didžiuosiuose miestuose ir nedaugiau. Drąsiai sakau, kad TIK didžiuosiuose miestuose. Kur jie būtų prižiūrimi, saugomi, nes esu įsitikinęs, kad pastačius mažesniame mieste, kad ir pvz. Varėnoi, jų jau neliktu po kelių mėnesių. Apie tokius automatus traukiniuose iš vis net nesivelčiau į diskusijas, nes tai yra visiškai utopija, mano manymų čia įgyvendint reikėtu keisti net pačius riedmenis, kad pritaikyt sistemą. Pas mus keleivių kultūra ypač mažesniuose regionuose yra labai žema. Mums tikrai reikia dar daug metų, kad keleiviai pakeistų požiūrį.Paskutinis taisė Grillz; 2012.12.11, 19:03.
Comment
-
Sensacija!
Traukinio bilietus bus galima pirkti internetu
Ateityje bilietus kelionei geležinkeliu bus galima pirkti internetu. „Lietuvos geležinkeliai“ ir bendrovė „Fima” pasirašė sutartį dėl projekto įgyvendinimo. Sistemą planuojama įdiegti iki 2014 m. pabaigos.
Kaip nurodo „Lietuvos geležinkeliai“, įdiegus naująją sistemą bus realizuota bilietų rezervavimo ir įsigijimo internetu galimybė. Taip pat bus sukurtos naujos bilietų laikmenos, pakeisiančios popierinius terminuotus bilietus ir dalį vienkartinių bilietų, įdiegta moderni bilietų pardavimo ir patikros įranga.
Su „Lietuvos geležinkelių“ lojalumo kortele bus taikomos nuolaidos visose bilietų pardavimo vietose, taip pat ir traukiniuose.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąSensacija!
Traukinio bilietus bus galima pirkti internetu
Tik nesuprantu, vis del to pusantrų metų, tokiam projektui visvien atrodo per ilgai...
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąSensacija!
Traukinio bilietus bus galima pirkti internetu
Tik nesuprantu, vis del to pusantrų metų, tokiam projektui visvien atrodo per ilgai...
Įdiegus 5,6 mln. litų vertės naują sistemą, traukinių bilietus bus galima pirkti internetu
Comment
-
Nuo sausio 1d. PINGA TRAUKINIŲ BILIETAI ! Tiesa, skirtumas gal nėra toks didelis, bet... į Klaipėdą bus berods 49.90 Lt (vietoj 52 Lt), į Marcinkonis - 14.80 (vietoj 15.70 Lt).
Vilnius - Kaunas KAINOS NESIKEIČIA.
Įdomu, ar tai susiję su PVM sumažinimu, ar bandymas LG pritraukti daugiau keleivių?
Kai kur traukinys turi milžinišką pranašumą, ta pati Vilnius-Klaipėda (traukiniu 51 Lt - autobusu 65 Lt), Vilnius - Marcinkonys (traukiniu 15.80 Lt, autobusu.... 25 Lt ?!?!?!?!?!)
Pasižiūrėsim, ar bus reakcija iš Kautros pusės, nes sutikit, mokėt už Vilnius-Ukmergė 72km atstumą 18 Litų arba Vilnius - Panevėžys 128km - 35 Lt: daugiau nei absurdas...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąNuo sausio 1d. PINGA TRAUKINIŲ BILIETAI ! Tiesa, skirtumas gal nėra toks didelis, bet... į Klaipėdą bus berods 49.90 Lt (vietoj 52 Lt), į Marcinkonis - 14.80 (vietoj 15.70 Lt).
Vilnius - Kaunas KAINOS NESIKEIČIA.
Įdomu, ar tai susiję su PVM sumažinimu, ar bandymas LG pritraukti daugiau keleivių?
Kai kur traukinys turi milžinišką pranašumą, ta pati Vilnius-Klaipėda (traukiniu 51 Lt - autobusu 65 Lt), Vilnius - Marcinkonys (traukiniu 15.80 Lt, autobusu.... 25 Lt ?!?!?!?!?!)
Pasižiūrėsim, ar bus reakcija iš Kautros pusės, nes sutikit, mokėt už Vilnius-Ukmergė 72km atstumą 18 Litų arba Vilnius - Panevėžys 128km - 35 Lt: daugiau nei absurdas...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPlačiau apie naujieną:
Įdiegus 5,6 mln. litų vertės naują sistemą, traukinių bilietus bus galima pirkti internetu
Comment
-
Kaunas - Šiauliai 21.80 (buvo 22.20) traukiniu ir 36.00 autobusu.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment