Pačioje pradžioje jis maždaug kas pusvalandį ar 40 min. ir kursavo. Bet keleivių nėra. Lietuvoje nėra tokių keleivių srautų, kad traukinio reikėtų. Tai tik pinigų švaistymas. Kadangi pas mus nėra globalesnio požiūrio, tai todėl racionalios išeitirs nerandama. O ji tokia - paleisti kas 20 min. miesto autobusą Nr. 1 maršrutu Oro uostas - Stotis - Pylimo g. - Centras (Pamenkalnio, Lukiškės, Goštauto, Vilniaus, Gedimino pr. Jogailos - Pylimo). Tarp stoties ir Oro uosto nestotų niekur, net ir Naujininkuose, kad visokie bomžai nevažinėtų. Todėl galėtų važiuoti Geležinkelio g. Už stoties link centro stotų visose stotelėse. 20 troleibuso maršrutą naikinti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos
Collapse
X
-
Parašė Al1Pačioje pradžioje jis maždaug kas pusvalandį ar 40 min. ir kursavo. Bet keleivių nėra. Lietuvoje nėra tokių keleivių srautų, kad traukinio reikėtų. Tai tik pinigų švaistymas. Kadangi pas mus nėra globalesnio požiūrio, tai todėl racionalios išeitirs nerandama. O ji tokia - paleisti kas 20 min. miesto autobusą Nr. 1 maršrutu Oro uostas - Stotis - Pylimo g. - Centras (Pamenkalnio, Lukiškės, Goštauto, Vilniaus, Gedimino pr. Jogailos - Pylimo). Tarp stoties ir Oro uosto nestotų niekur, net ir Naujininkuose, kad visokie bomžai nevažinėtų. Todėl galėtų važiuoti Geležinkelio g. Už stoties link centro stotų visose stotelėse. 20 troleibuso maršrutą naikinti.
Comment
-
Parašė Al1Pylimo g. ir taip eismas intensyvus. Žirmūnų gyventojai ir taip turi galimybę susisiekti su stotimi ir kitais miesto rajonais daug geresnę nei, pavyzdžiui, daug daugiau gyventojų turinti Šeškinė.
Comment
-
Aha, o nutiesus tramvajų net ir Antakalniui su Saulėtekiu galbūt nebeliks tiesioginio susisiekimo su stotimi. Žirmūnai (dalis Žirmūnų) daugybę metų neturėjo tiesioginio susisiekimo su stotimi ir nieko. Įdiegus valandinį bilietą tikrai 20 troleibusas tampa beprasmiu. Į stotį galima bus nuvažiuoti su persėdimu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdiegus valandinį bilietą tikrai 20 troleibusas tampa beprasmiu. Į stotį galima bus nuvažiuoti su persėdimu.
Comment
-
Parašė Al1Aha, o nutiesus tramvajų net ir Antakalniui su Saulėtekiu galbūt nebeliks tiesioginio susisiekimo su stotimi. Žirmūnai (dalis Žirmūnų) daugybę metų neturėjo tiesioginio susisiekimo su stotimi ir nieko. Įdiegus valandinį bilietą tikrai 20 troleibusas tampa beprasmiu. Į stotį galima bus nuvažiuoti su persėdimu.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąO aš važiuodamas Vilnius - Kaunas pasigendu interneto WI-FI... "Kautra" tokią paslaugą teikia autobusuose, "Eurolines" taip pat, nemanau kad būtų sunku ir brangu "aprūpinti" bent jau Vilnius-Kaunas-Vilnius ir Vilnius-Klaipėda-Vilnius traukinius WI-FI interneto galimybe.
Pamenu buvo kalbos apie galimybę išsinuomoti kompiuterį traukinyje KLP-VLN, bet kažkaip jos ir nutilo, ar kažką maišau?
Comment
-
/\ Tie kas nenori, ieško priežastis, tie kas nori - priemones.
Nyderlanduose kilovoltai netrukdo turėti Wi-Fi traukiniuose....Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Priežastis paprasta. Važiuojant traukiniais yra nemažai vietų, kur net mobilus ryšys veikia nepatikimai (išimtis - Vilniaus - Kauno ruožas). O internetui reikia dar kokybiškesnio ryšio. Taip kad viskas paprasta - mobilaus ryšio operatoriai nenori investuoti į ryšio pagerinimą palei geležinkelį. Skirtumas nuo autobusų tas, kad pagrindinis keleivių srautas pervežami autobusais, važiuojančiais pagrindiniais šalies keliais. O palei juos visus mobilusis ryšys veikia gerai. O ten, kur neveikia, tai neveikia.
Comment
-
Wi-Fi yra nemokamas ir greitas, 3G - mokamas ir letesnis. NS tai suprato, LG - ne.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Man kaip vartotojui tai visiškai nesvarbu, kad ir kibirais tegul atneša tą Wi-Fi signalą...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Tie kas nenori, ieško priežastis, tie kas nori - priemones.
Nyderlanduose kilovoltai netrukdo turėti Wi-Fi traukiniuose....
P.S. Nyderlanduose kartais ne 3kV ?
Comment
-
Parašė JohnNors šiaip pagalvojus, tai gal ir nelabai praktiškas toks variantas. Šiais laikais, visi, kam to reikia, turi internetą savo smartphonuose, kurį gali naudoti ir laptopams. Realiai to reiktų nebent turistams iš užsienio.
Parašė MørtãWi-Fi yra nemokamas ir greitas, 3G - mokamas ir letesnis. NS tai suprato, LG - ne.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.12, 19:26.
Comment
-
Beje, ar elektros linija tikrai yra kliūtis įdiegi Wi-Fi traukiniuose? Štai prieš kiek daugiau nei metus buvo vykdomas eksperimentas kai kuriuose Vilniaus troleibusuose- buvo sumontuotos kameros, internetu perduodančios vaizdą į dispečerinę ir kartu nemokamas Mezon Wi-Fi ryšys. Vieną kartą ir pats išbandžiau- ryšys veikė tiesiog nepriekaištingai. Tiesa, troleibusų ir traukinių el. linijas gal neetiška būtų lyginti.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDar neesmė tame, kad mokamas. Jeigu nors vienas operatorius pasiūlytų neribotą 3G telefone už protingą kainą, būtinybės diegti WI-FI traukinyje nebebūtų.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment