Jei žmogus labai dažnai važinėja, gali įsigyti ir mėnesinį traukinio bilietą.
O jei žmogus nelabai dažnai važinėja? Bėgioti kiekviename persėdimo taške iki kasos? O jeigu žmogus labai dažnai važinėja -- gal nusipirkti automobilį ir pamiršti LG visiems laikams?
O oro uoste LG kasų juk išviso nėra.
Civilizuotame pasaulyje oro uostuose būna automatai, kur pardavinėja visokius transporto bilietus, netgi traukinio. Ir bilietus galima pirkti iki pat kelionės galo netgi važiuojant su persėdimais. Kasos irgi būna. Toks yra skirtumas tarp civilizuoto pasaulio ir necivilizuoto pasaulio... ir gal netgi skirtumas tarp pelningos veiklos ir nuostolingos veiklos.
Ačiū už patikslinimą. Aš labai nepasitikiu sistema, todėl vis laukiu klastos, kad nusiperki bilietą ir prasideda 'fine print' išimtys Nes užsienyje (bijau dabar pameluoti kur) ne visur susisiekimas į ir iš oro uostų įtraukiamas į miesto transporto bilietą, bet aišku nuo atstumo priklauso.
Ačiū už patikslinimą. Aš labai nepasitikiu sistema, todėl vis laukiu klastos, kad nusiperki bilietą ir prasideda 'fine print' išimtys Nes užsienyje (bijau dabar pameluoti kur) ne visur susisiekimas į ir iš oro uostų įtraukiamas į miesto transporto bilietą, bet aišku nuo atstumo priklauso.
Nedidelis patikslinimai- jei nusipirkote nuolatinį bilietą tik traukiniui Vilnius-Kaunas, tai žinoma, į oro uostą jis negalios.
Toks bilietas po visą Lietuvą būtu neracionaliai brangus. Juk kasdien po visur nevažinėsi, tai žymiai pigiau būtu nusipirkti atskirus vienkartinius bilietus kitoms kryptims, o kasdieniniam maršrutui nusipirkti nuolatinį.
Toks bilietas po visą Lietuvą būtu neracionaliai brangus. Juk kasdien po visur nevažinėsi, tai žymiai pigiau būtu nusipirkti atskirus vienkartinius bilietus kitoms kryptims, o kasdieniniam maršrutui nusipirkti nuolatinį.
Nereali mėnesinė kaina. 6000 Lt metams vien už Vilnius-Kaunas. Palyginimui metinis bilietas važinėti visoje Šveicarijoje geležinkeliais kuriuose bilietai tikrai brangūs (ir autobusais, kitu viešu transportu) kainuoja ~9500 Lt, antram šeimos nariui ~6500 Lt.
Visiškai pritariu. Naudojuosi Vilniaus oro uosto paslaugomis kiekvieną mėnesį, bet nusileidus Vilniuje dar nebuvo nė karto, kad reiktų to traukinio laukti mažiau nei 30 minučių. Kažkada, kai autobuso reikėjo laukti dar ilgiau (jie taip pat nelabai prie ko priderinti), nusprendžiau palaukti traukinio.
Kaip Tu tą įsivaizduoji traukinių grafikus suderinti su lėktuvų? Vilniaus oro uoste per dieną ne tik TAVO vienintelis lėtuvas nesileidžia, nekalbant apie tai, kad dažniausiai skrydžiai vėluoja ir minučių tikslumu suderinti beveik neįmanoma. Skųstis šiuo atveju turint sveiko proto galima nebent tuom, kad apskritai per retai traukinys važiuoja. Suderinamumas su tarpmiestiniais traukiniais tas pats, juk ne tik į Kauną žmonės važiuoja, plius traukinys nevažinėja kas keliolika min. Žodžiu nori, kad nuvežtų nuo durų iki durų - tam puikiai tinka taxi
Kaip Tu tą įsivaizduoji traukinių grafikus suderinti su lėktuvų? Vilniaus oro uoste per dieną ne tik TAVO vienintelis lėtuvas nesileidžia, nekalbant apie tai, kad dažniausiai skrydžiai vėluoja ir minučių tikslumu suderinti beveik neįmanoma. Skųstis šiuo atveju turint sveiko proto galima nebent tuom, kad apskritai per retai traukinys važiuoja. Suderinamumas su tarpmiestiniais traukiniais tas pats, juk ne tik į Kauną žmonės važiuoja, plius traukinys nevažinėja kas keliolika min. Žodžiu nori, kad nuvežtų nuo durų iki durų - tam puikiai tinka taxi
Elementariai palyginimas keletos rytdienos skrydžių atvykimų ir traukinio išvykimo į Vilnių:
Lėktuvas atskrenda 7:55, traukinys išvyksta 8:02 (mažai laiko);
Lėktuvas atskrenda 8:25, traukinys išvyksta 8:52 (čia lyg ir normaliai);
Lėktuvas atskrenda 9:25, traukinys išvyksta 9:29 (mažai laiko);
Lėktuvas atskrenda 10:00; 10:50, traukinys išvyksta 10:50 (pirmam per ilgai laukti, antram - be šansų spėt);
Lėktuvas atskrenda 11:40, traukinys išvyksta 11:43 (eilini kartą neįmanoma spėti);
Lėktuvas atskrenda 11:50, traukinys - (nėra traukinio, nes ankstesnis išvyksta nei vienam iš dviejų skrydžių netinkamu laiku);
Lėktuvas atskrenda 12:30, traukinys išvyksta 12:37 (vėl per mažai laiko);
ir taip toliau.....
Iš esmės iš 8 skrydžių, tik vieno keleiviams būtu patogu pasinaudoti tuo traukiniu. Panašu jog traukinys išvyksta kai mašinistas pamato iš lėktuvo imančius lipti žmones, kad neduok Dieve, niekas nevažiuotu su juo. Manau viskas tuom ir pasakyta.
Kaip Tu tą įsivaizduoji traukinių grafikus suderinti su lėktuvų? Vilniaus oro uoste per dieną ne tik TAVO vienintelis lėtuvas nesileidžia, nekalbant apie tai, kad dažniausiai skrydžiai vėluoja ir minučių tikslumu suderinti beveik neįmanoma. Skųstis šiuo atveju turint sveiko proto galima nebent tuom, kad apskritai per retai traukinys važiuoja. Suderinamumas su tarpmiestiniais traukiniais tas pats, juk ne tik į Kauną žmonės važiuoja, plius traukinys nevažinėja kas keliolika min. Žodžiu nori, kad nuvežtų nuo durų iki durų - tam puikiai tinka taxi
Turiu pripažinti, kad grafiko nenagrinėjau ir nežinau kaip jis dera su kitais skrydžiais. O argumentą dėl skrydžių vėlavimo tikrai užskaitau. Nuoširdžiai viliuosi, kad esu iš mažumos tų, kurie kiekvieną kartą skrisdami į/iš Vilniaus NIEKADA nepataiko į to traukinį. Na o dėl suderinimo su kitais traukiniais tai negaliu sutikti, nes realiai kokia to traukinio paskirtis apskritai tada? Nuvažiuoti iš oro uosto į stotį? Bet tai nesukuria jokios pridėtinės vertės, nes tą galima padaryti ir autobusu.
Akivaizdu, kad tamstos požiūris toks pats kaip ir LG, tad visai nenuostabu, kad kai kurie traukiniai yra visiškai tušti, o paskui verkiama apie nuostolius.
Nuoširdžiai viliuosi, kad esu iš mažumos tų, kurie kiekvieną kartą skrisdami į/iš Vilniaus NIEKADA nepataiko į to traukinį.
Išvykimui tai sudėtinga būtu kažką priderinti, nes skirtingi žmonės pasilieka labai skirtingą atsargą prieš skrydį. Čia pirmiausia reikia orientuotis į atskrendančius ir plius minus bandyti pritaikyti prie išvykimo.
Dėl skrydžių vėlavimų, tai jie nėra sistemingi, o vat traukinių išvykimo neatitikimas jau sistemingas.
Išvykimui tai sudėtinga būtu kažką priderinti, nes skirtingi žmonės pasilieka labai skirtingą atsargą prieš skrydį. Čia pirmiausia reikia orientuotis į atskrendančius ir plius minus bandyti pritaikyti prie išvykimo.
Nepamirškime, kad potencialūs Vilnius - Oro uostas maršruto keleiviai yra ne tik skrendantieji, bet ir juos palydintys/pasitinkantys asmenys, pagaliau net oro uosto ir aplinkinių įmonių darbuotojai.
Nepamirškime, kad potencialūs Vilnius - Oro uostas maršruto keleiviai yra ne tik skrendantieji, bet ir juos palydintys/pasitinkantys asmenys, pagaliau net oro uosto ir aplinkinių įmonių darbuotojai.
Tai palydintys atvyktu su skrendančiaisiais. Prie pasitinkančiųjų atvykimo sunku prisiderinti, jie turėtu atvykti vienu reisu anksčiau, nei tas, kuris pritaikytas prie skrydžio. Iš principo tai išvandintieji sudaro (ar galėtu sudaryti) labai mažą dalį keleivių, tarp kurių patektų ir darbuotojai. Sunkiai sugalvoju kokia prasmė ir koks patogumas aplinkiniams darbuotojams atvykti traukiniu. Nors esant poreikiui, tai darbuotojai važiuotų tik pora reisų per dieną ir likusieji dienos reisai jų nelabai liečia.
Jeigu traukiniai važiuotų pakankamai dažnai, tai jokio poreikio kažką derinti, priderinti ir suderinti neliktų. Tik jie turėtu važiuoti konkrečiais intervalais ir konkrečiu laiku. Tarkim kiekvienos valandos :00 ir :30 minutėmis. Kažkodėl Lietuvoje niekur nėra tokio patogaus maršrutų organizavimo, kad nereiktu kažko planuoti ir derintis, o visada žinotum, kad nespėjus į vieną po tam tikro laiko tarpo bus sekantis.
Elementariai palyginimas keletos rytdienos skrydžių atvykimų ir traukinio išvykimo į Vilnių:
Lėktuvas atskrenda 7:55, traukinys išvyksta 8:02 (mažai laiko);
Lėktuvas atskrenda 8:25, traukinys išvyksta 8:52 (čia lyg ir normaliai);
Lėktuvas atskrenda 9:25, traukinys išvyksta 9:29 (mažai laiko);
Lėktuvas atskrenda 10:00; 10:50, traukinys išvyksta 10:50 (pirmam per ilgai laukti, antram - be šansų spėt);
Lėktuvas atskrenda 11:40, traukinys išvyksta 11:43 (eilini kartą neįmanoma spėti);
Lėktuvas atskrenda 11:50, traukinys - (nėra traukinio, nes ankstesnis išvyksta nei vienam iš dviejų skrydžių netinkamu laiku);
Lėktuvas atskrenda 12:30, traukinys išvyksta 12:37 (vėl per mažai laiko);
ir taip toliau.....
Iš esmės iš 8 skrydžių, tik vieno keleiviams būtu patogu pasinaudoti tuo traukiniu. Panašu jog traukinys išvyksta kai mašinistas pamato iš lėktuvo imančius lipti žmones, kad neduok Dieve, niekas nevažiuotu su juo. Manau viskas tuom ir pasakyta.
Pamačius tokį variantą taip ir norisi paklausti, ar tik ne orui važiuoti tas traukinys paleistas. Būtų fantastika, jeigu jis derėtų prie kiekvienos dienos skrydžių individualiai, bet rizikuoju užsitraukti tvarkaraščius derinančių žmonių prakeiksmą. Tikrai, variantas važiuoti kas 00 ir 30 intervalu būtų kol kas geriausias sprendimas. Manau, kad panašiu metu leidžiasi ne vienas lėktuvas, per pusvalandį tikrai galima spėti pasiimti daiktus, gal net praeiti pasų kontrolę kam reikia.
O dabar palygink, kiek pigiausiai išeitų važiuoti su automobiliu. Vilnius-Kaunas labai ekonomišku automobiliu 10 litrų į abi puses. Jei po 4,5 Lt/l, tai viena kelionė 45 Lt. Mėnesyje vidutiniškai 22 darbo dienos. Tai per mėnesį gaunasi 990 Lt. Tūkstantis. Neskaitant automobilio remonto, sąnaudinių medžiagų , draudimo ir t.t. O ir važinėjant kasdien per kelis metus bus sudrožtas naujausias automobilis.
Žinoma, įvertinus tai, kad jei reikia tiek Vilniuje, tiek ir Kaune važiuoti VT, mėnesiniai kainuotų dar beveik 200 Lt per mėnesį. Taip kad gaunasi 300 Lt ekonomija.
Bilietų pardavimas internetu reikalingas, bet virkauti, kad bus atleistos kasininkės neverta. Internetu bilietus pirktų nedidelė dalis keleivių. Mažoms stotims tai neturėtų įtakos. Netgi Kaune nuolat dirba tik 2 kasininkės. Trečia tik esant dideliems srautams. Klaipėdoje ir Šiauliuose analogiškai. Galbūt tektų atleisti vieną ar dvi Vilniaus kasininkes. Bet joms gal atsirastų darbo ir kituose LG padaliniuose.
Jeigu traukiniai važiuotų pakankamai dažnai, tai jokio poreikio kažką derinti, priderinti ir suderinti neliktų. Tik jie turėtu važiuoti konkrečiais intervalais ir konkrečiu laiku. Tarkim kiekvienos valandos :00 ir :30 minutėmis. Kažkodėl Lietuvoje niekur nėra tokio patogaus maršrutų organizavimo, kad nereiktu kažko planuoti ir derintis, o visada žinotum, kad nespėjus į vieną po tam tikro laiko tarpo bus sekantis.
Pritariu, prie vėluojančių skrydžių, keleivių, pasitinkančiųjų, darbuotojų, išvykstančių traukinių, autobusų suderinti kiekvieną reisą yra neiįmanoma. Plius kaip atrodytų, jei kiekvieną dieną grafikas keičiasi? Tikrai paprasčiau patankinti grafiką ir jokių problemų nekiltų.
Comment