Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[JP] Geležinkeliai Japonijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Įdomu ką psichologai pasakytų apie dizainerį
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      #22
      Man tai į antį panašus
      Paskutinis taisė bebop; 2011.03.06, 20:07.
      Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

      Comment


        #23
        Bet naudoja jį juk japonai
        N N N

        Comment


          #24
          Parašė LBP Rodyti pranešimą
          Bet naudoja jį juk japonai
          Geras pastebėjimas, bet dauguma vertina pagal save ir į tai nesigilina.
          Flickr

          Comment


            #25
            Parašė John
            Man dizainas irgi "užkliuvo"... panašu, kad japonai turi problemų su estetikos suvokimu (t.y. jų suvokimas yra "kitoks"). Reikėjo jiems pasisamdyti europietį dizainerį, nes dabar atrodo kaip kažkoks pokemonas ant ratų.
            Ne ne, kad skirtingų kultūrų estetikos suvokimas skiriasi - visiškai normalu. Negalima sakyti kažko blogo apie tenykštį, juk lygiai taip pat jiems gali užkliūti mūsų. Tiesiog turint omeny, ką psichologai sako apie vyrus, vairuojančius didelius automobilius, įdomi būtų jų nuomonė apie šitokį ekscesą.
            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              #26
              /\ kažkur forume buvo paskelbta statistika apie pimpiukų ilgio vidurkį pasaulyje, tai bent jau kiniečiai velkasi apačioje, galbūt ir japonai jiems kompaniją palaiko?..

              Comment


                #27
                Parašė bebop Rodyti pranešimą
                Man tai į antį panašus
                Gal tiksliau, ančiasnapį?

                Comment


                  #28
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Geras pastebėjimas, bet dauguma vertina pagal save ir į tai nesigilina.
                  Mažiau gilinasi, geriau gyvena.

                  Comment


                    #29
                    'Shinkansen' Švedijoje?

                    Galbūt ateityje 'Shinkansen' traukinius asocijuosime ne vien su Japonja.
                    MLIT - Japonijos žemės, infrastruktūros, transporto ir turizmo miniterija Švedijoje pristatys 'Shinkansen' bei atliks galimybių studiją šiai greitojo geležinkelio sistemai diegti.
                    Japonų geležinkelių kompanijos atstovai, kaip ir anksčau viešėjusi kinų delegacija, nagrinės patogiausius ir optimaliausius variantus tinkamus itin greitųjų geležinkelio magistralių tarp pagrindinių Švedijos miestų įrengimui.

                    In regards to the plans for high-speed railways surfacing in Sweden, the Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism (MLIT) will initiate a study in order to promote the selection of Shinkansen technology. In addition to collection of basic information, the MLIT will also produce general project proposals, aiming to compile its own pre-feasibility studies based on adoption of Shinkansen technology.
                    Sweden is considering construction of new high-speed lines on the main trunk lines on the Stockholm – Jönkoping – Göteborg corridor (approx. 450 km) and the Stockholm – Jönkoping – Malmö corridor (approx. 600 km). The project is still in the planning stages, and a feasibility study has yet to be put out to tender. In an effort to promote adoption of Japan’s Shinkansen technology, however, the MLIT will collect basic information and survey the details of the administrative structure and high-speed rail plan, the Swedish government’s issues of concern, and other data, evaluating the issues and possible solutions for adoption of a Shinkansen system. In order to streamline submission of a proposal based on Shinkansen technology in the event that the Swedish government puts out a request for feasibility studies, the MLIT also plans to produce a summary proposal assuming adoption of a Shinkansen system. The documents will be compiled before the end of FY2011.
                    Šaltinis: http://www.kensetsunews.com/article....&class=pickups

                    Comment


                      #30
                      Jau trečią kartą tą žinutę skaitome...
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #31
                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Jau trečią kartą tą žinutę skaitome...
                        Netyčia buvau parašęs su klaidomis. Dabar yra dvi žinutės.

                        Comment


                          #32
                          Va taip yra Japonijoje:

                          If a train were to be late for 5 minutes, everyone receives a free journey and an apology from the conductor. If a train is delayed 10 minutes, it would be in the newspaper.
                          Did you know that the Japanese Shinkansen train was late for a total of 0.6 seconds in 2010?
                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                          Comment


                            #33
                            Vakar ryte 28 žmonės nukentėjo, kai 4 vagonai iš 8 nuriedėjo nuo bėgių Yokosukoje.
                            http://www.newsonjapan.com/html/news...icle/98531.php

                            Comment


                              #34
                              Gegužės mėnesį Švedijos ir Japonijos ministrai bei transporto kompanijos pasirašė kontraktą, kuris užtikrins dviejų valstybių bendradarbiavimą geležinkelių srityje.
                              Abiejų valstybių specialistai mėgins įgyvendinti švedų užsibrėžtą tikslą - tiesti itin greito geležinkelio trasas, kuriomis riedėtų ekologiški bei atsparūs temperatūros pokyčiams traukiniai. Projektas bus pradėtas įgyvendinti 2017 m.

                              Japanese government pushing for railway export to Sweden
                              http://www.nikkei.com/article/DGXNAS...10C13A5PP8000
                              Paskutinis taisė Silber418; 2013.06.06, 10:05.

                              Comment


                                #35
                                Flickr

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                  Gegužės mėnesį Švedijos ir Japonijos ministrai bei transporto kompanijos pasirašė kontraktą, kuris užtikrins dviejų valstybių bendradarbiavimą geležinkelių srityje.
                                  Abiejų valstybių specialistai mėgins įgyvendinti švedų užsibrėžtą tikslą - tiesti itin greito geležinkelio trasas, kuriomis riedėtų ekologiški bei atsparūs temperatūros pokyčiams traukiniai. Projektas bus pradėtas įgyvendinti 2017 m.

                                  Japanese government pushing for railway export to Sweden
                                  http://www.nikkei.com/article/DGXNAS...10C13A5PP8000
                                  Reikalai juda toliau. Japonijos Žemės, Infrastruktūros, Transporto ir Turizmo Ministerija (The Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism (MLIT)) įkūrė specialią grupę, kuri bendradarbiaus su švedų transporto ministrais siekiant diegti itin greito geležinkelio trasas Švedijoje bei plėtojant bendrą linijų tinklą su kitomis Skandinavijos valstybėmis.
                                  Pirmieji realūs įgyvendinimo darbai planuojami 2017 metams. Skandinavijos regionas siekia būti pirmuoju Europoje, kuriame bus eksploatuojamos itin greito geležinkelio trasos, analogiškos Azijos žemyno geležinkeliams.

                                  MLIT establishes joint working group to assist Sweden with HSR plans
                                  国交省/実務者連携体制を構築/スウェーデンの高速鉄道整備

                                  http://www.kensetsunews.com/?p=21273

                                  Comment


                                    #37
                                    Japonų "Hitachi Rail" žengia į Europos rinką. Bendrovė perkėlė bendrovės būstinę į Didžiąją Britaniją. O mėnesio pradžioje (birželio 4 d.) bendrovės atstovai apsilankė Švedijoje, kur planuojama steigti itin greito geležinkelio tinklą (HSR). Kaip minėjau anksčiau, pernai Japonijos ir Švedijos ministerijos pasirašė bendradarbiavimo sutartį, remiantis kuria planuojamas HSR tinklas Švedijoje/Skandinavijoje.

                                    Daugiau informacijos: Hitachi Rail Global moves to UK and announces expansion plans, Hitachi satsar på Europa-marknaden

                                    Comment


                                      #38
                                      Kaip ir svarbi sukaktis traukinių istorijoje. Shinkansen 50 metų

                                      Japan's Shinkansen Bullet Train Turns 50

                                      Comment


                                        #39
                                        Sveiki forumiečiai,
                                        Šiandien aptikau keletą unikalių Japonijoje kursuojančių traukinių, pamaniau, gal kam pasirodys įdomu. http://www.tsunagujapan.com/amazing-...ping-in-japan/

                                        Comment

                                        Working...
                                        X