Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Nerandu dabar nieko, temos perkrautos pranešimais. Vežimėliai, aširačiai ir sukabinimo įrenginiai yra mažiausia problema adaptuojant riedmenis kitai vėžei. Didžioji problema yra signalizacijos prietaisai. Visuose naujuose riedmenyse (Siemens, Škoda, Pesa), kurie naudojami Lietuvoje, yra sumontuota rusiška sistema KLUB-U, kuri kol kas vienintelė naujos kartos geležinkelių saugumo sistema, galinti veikti rusiškos vėžės geležinkeliuose.
Ir apskritai geležinkelio riedmenys yra didelė ir sudėtinga sistema, kur svarbiausias dalykas - kaip jie "susišnekės" su geležinkelio kelių sistema. To pasekoje gali būti pvz. įjungiami klaidingi šviesoforų signalai, ko pasekmės gali būti skaudžios.
Vis dėlto, prašom žodžio specialistų...
Comment
-
Kiekviena kartą skaitant ant kiek afigienai sunku yra priderinti naujus riedmenis prie to KLUB-U nenorom peršasi išvada, kad ta KLUB-U sistema veikia iš principo laimingo atsitiktinumo dėka ir apskritai turėtų būti išgyvendinta kaip nesaugi.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Iš išorės visada atrodo viskas labai paprasta, tačiau kaip ir kiekvienoje srityje "kuo giliau į mišką..". Žodžiu yra labai daug įvairių niuansu.
Kol kas maršrutuose eksploatuojamos tik trys EJ575. Dėl rezervo, tai nepamirškit, kad traukiniams atliekami kas tam tikrą rida, laiko tarpą arba moto-valandas TP, ER ir KR ir kaip kai kas jau minėjo juos reikia išvalyti, nuplauti. Traukiniai apžiūrimi ir tikrinami praktiškai kiekviena dieną. Viskas griežtai reglamentuota ministro įsakymais. Taip pat pasitaiko labai daug neplaninių smulkių remontų ypač su tokiais vienetiniais traukiniais kaip pirmosios EJ575. Šiuo metu EJ eksploatuojamos pilnu pajėgumu. Pravažiuoja 14-17 tūkst. km per mėnesi. Nei vienas traukinys pastoviai nestovi rezerve, visada yra eksploatuojama rotacijos būdu.
Taip pat nepamirškit, kad elektriniu traukinių depas gali vienu metu remontuoti daugiausiai 3 traukinius, o prižiūrimų traukinių parkas tai didelis... Taigi reikia vėl suderinti viska taip, kad visus ir suremontuot ir apžiūrėt spėtų tuo metu kol jie neeksploatuojami ir prastovų nebūtu ir žmonėms palankūs grafikai būtu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie savas sistemas turi.
Comment
-
Vilniuje traukinys mirtinai partrenkė 30-metį
http://www.diena.lt/naujienos/miesta...30-meti-302695
Nu aš žinokit nesuprantu kaiop galima nepastebėt traukinio... Gi savo noru nieks nelenda po ratais...
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąVilniuje traukinys mirtinai partrenkė 30-metį
http://www.diena.lt/naujienos/miesta...30-meti-302695
Nu aš žinokit nesuprantu kaiop galima nepastebėt traukinio... Gi savo noru nieks nelenda po ratais...- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąTai rašo, kad ant tilto viskas vyko. Ir tada net jei traukinį ir pastebėsi, bet per vėlai, gali nesuspėti pasitraukti.
Gal LG darbuotojai galėtų mus apšviesti: ar tiesa, kad prieš kiekvieną stotelę visi traukiniai signalizuoja?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąTai rašo, kad ant tilto viskas vyko. Ir tada net jei traukinį ir pastebėsi, bet per vėlai, gali nesuspėti pasitraukti.
Comment
Comment