Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    O logika, kad galima buvo "modernizuoti" visus senus traukinius yra dar mažiau vykusi, nes toks argumentas tiktų apskritai bet kam: visur Europoje ar Azijoje galėtų modernizuoti senus traukinius (ar net garvežius) ir naudoti juos dar 10000 metų... kvailiai, nesupranta, kad taip geriau.
    Ne, nu negalima iš visko taip primityviai pajuokti. Aš pvz. paskaitęs apie LG pasiekimus pritaikant vakarietišką techniką tarybinei vėžei pasijutau beveik taip pat gerai lyg LG butų išlaipinę žmogų Mėnulyje
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Jau buvo rašyta temose apie riedmenis ne vieną kartą...

      Comment


        Tuoj specialistai paaiškins civiliokams
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Nerandu dabar nieko, temos perkrautos pranešimais. Vežimėliai, aširačiai ir sukabinimo įrenginiai yra mažiausia problema adaptuojant riedmenis kitai vėžei. Didžioji problema yra signalizacijos prietaisai. Visuose naujuose riedmenyse (Siemens, Škoda, Pesa), kurie naudojami Lietuvoje, yra sumontuota rusiška sistema KLUB-U, kuri kol kas vienintelė naujos kartos geležinkelių saugumo sistema, galinti veikti rusiškos vėžės geležinkeliuose.
          Ir apskritai geležinkelio riedmenys yra didelė ir sudėtinga sistema, kur svarbiausias dalykas - kaip jie "susišnekės" su geležinkelio kelių sistema. To pasekoje gali būti pvz. įjungiami klaidingi šviesoforų signalai, ko pasekmės gali būti skaudžios.

          Vis dėlto, prašom žodžio specialistų...

          Comment


            Kiekviena kartą skaitant ant kiek afigienai sunku yra priderinti naujus riedmenis prie to KLUB-U nenorom peršasi išvada, kad ta KLUB-U sistema veikia iš principo laimingo atsitiktinumo dėka ir apskritai turėtų būti išgyvendinta kaip nesaugi.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              O gal sistema veikia gerai, tik buržujiški riedmenys nichrena "nesupranta"...

              Comment


                Taigi buržujiškuose riedmenyse sumontuota rusiška signalizacijos sistema ..?
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  KLUB-U naudojama tik buvusios TSRS šalyse.

                  Comment


                    O tai kas sumontuota buržujiškuose riedmenyse?
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Jie savas sistemas turi.

                      Comment


                        Vytautas_LT teigia, kad buržujiškuose riedmenyse įmontuota klub-u ...
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Iš išorės visada atrodo viskas labai paprasta, tačiau kaip ir kiekvienoje srityje "kuo giliau į mišką..". Žodžiu yra labai daug įvairių niuansu.
                          Kol kas maršrutuose eksploatuojamos tik trys EJ575. Dėl rezervo, tai nepamirškit, kad traukiniams atliekami kas tam tikrą rida, laiko tarpą arba moto-valandas TP, ER ir KR ir kaip kai kas jau minėjo juos reikia išvalyti, nuplauti. Traukiniai apžiūrimi ir tikrinami praktiškai kiekviena dieną. Viskas griežtai reglamentuota ministro įsakymais. Taip pat pasitaiko labai daug neplaninių smulkių remontų ypač su tokiais vienetiniais traukiniais kaip pirmosios EJ575. Šiuo metu EJ eksploatuojamos pilnu pajėgumu. Pravažiuoja 14-17 tūkst. km per mėnesi. Nei vienas traukinys pastoviai nestovi rezerve, visada yra eksploatuojama rotacijos būdu.
                          Taip pat nepamirškit, kad elektriniu traukinių depas gali vienu metu remontuoti daugiausiai 3 traukinius, o prižiūrimų traukinių parkas tai didelis... Taigi reikia vėl suderinti viska taip, kad visus ir suremontuot ir apžiūrėt spėtų tuo metu kol jie neeksploatuojami ir prastovų nebūtu ir žmonėms palankūs grafikai būtu.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jie savas sistemas turi.
                            Turi, tik Lietuvoje neleidžiama jų naudoti, todėl deda KLUB'ą.

                            Comment


                              Nes sitema tai ne tik įranga riedmenyse... O visko dėl kelių naujų riedmenų nekeisi. Be to pas mus atvažiuoja ir rusų, latvių, baltarusių lokomotyvai, naudojantys rusišką sistemą.

                              Comment


                                Vilniuje traukinys mirtinai partrenkė 30-metį
                                http://www.diena.lt/naujienos/miesta...30-meti-302695
                                Nu aš žinokit nesuprantu kaiop galima nepastebėt traukinio... Gi savo noru nieks nelenda po ratais...

                                Comment


                                  Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                  Vilniuje traukinys mirtinai partrenkė 30-metį
                                  http://www.diena.lt/naujienos/miesta...30-meti-302695
                                  Nu aš žinokit nesuprantu kaiop galima nepastebėt traukinio... Gi savo noru nieks nelenda po ratais...
                                  Lenda tie kas zudosi
                                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                  - Rusija su Amerika kariauja.
                                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                  - O amerikiečiai?
                                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                  Comment


                                    Tai rašo, kad ant tilto viskas vyko. Ir tada net jei traukinį ir pastebėsi, bet per vėlai, gali nesuspėti pasitraukti.
                                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                    Comment


                                      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                      Tai rašo, kad ant tilto viskas vyko. Ir tada net jei traukinį ir pastebėsi, bet per vėlai, gali nesuspėti pasitraukti.
                                      O tiltas per Vokę kartais nėra saugomas? Beje, 21h keleivinis elektrinis traukinys iš Vilniaus į Kauną turėtų būti lėtasis E883. Deja, jis nei Paneriuose, nei Vokėje nestoja, antraip greitis būtų dar mažesnis.
                                      Gal LG darbuotojai galėtų mus apšviesti: ar tiesa, kad prieš kiekvieną stotelę visi traukiniai signalizuoja?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Toks ten ir saugojimas, pastatyta tvora ir ženklas, kad eit negalima.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                          Tai rašo, kad ant tilto viskas vyko. Ir tada net jei traukinį ir pastebėsi, bet per vėlai, gali nesuspėti pasitraukti.
                                          yra ant to tilto vietos pasitraukimui, be to dvikelis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X