Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    P. Vitui Vakarų Europoj reik traukiniais pavažinėt. Dar ne tokių kainodarinių subtilybių pamatys.
    Ačiū už pasiūlymą, bet manau kad juo pasinaudoti jau neteks. Manau, kad Vakarų Europoje pabūti jau neteks, nes pakankamai išlaidų susidaro realizuojant pomėgį keliauto po Lietuvą.
    O dėl to kainų skirtumo persėdant Vievyje jokių blogų minčių nereiškiau, nors man pačiam asmeniškai gaunasi blogai - važiuodamas iš Kauno į Vilnių Vievyje arba Kaišiadoryse stabtelėdavau daug kartų (progų atsirasdavo įvairių).

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Ačiū už pasiūlymą, bet manau kad juo pasinaudoti jau neteks. Manau, kad Vakarų Europoje pabūti jau neteks, nes pakankamai išlaidų susidaro realizuojant pomėgį keliauto po Lietuvą.
      O dėl to kainų skirtumo persėdant Vievyje jokių blogų minčių nereiškiau, nors man pačiam asmeniškai gaunasi blogai - važiuodamas iš Kauno į Vilnių Vievyje arba Kaišiadoryse stabtelėdavau daug kartų (progų atsirasdavo įvairių).
      Hmm, man reik po Lietuvą daugiau
      Beje, galvoju imt kada kelionę iš Olandijos į Lietuvą traukiniu, tačiau, laikas toks ilgas, kad dingsta noras greit. Plius kaina ne iš mažųjų.
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Parašė praetor Rodyti pranešimą
        Hmm, man reik po Lietuvą daugiau
        Beje, galvoju imt kada kelionę iš Olandijos į Lietuvą traukiniu, tačiau, laikas toks ilgas, kad dingsta noras greit. Plius kaina ne iš mažųjų.
        Yra nebloga jungtis iš Amsterdamo į Lietuvą, iki Szczecino nuo 39€, ir iš te į Trakiškes (Šeštokus) 68 zlotai, 1 klase 98 zlotai.
        Kažkada esu važiavęs su interreilu, visai nieko, 27 valandos
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
          Yra nebloga jungtis iš Amsterdamo į Lietuvą, iki Szczecino nuo 39€, ir iš te į Trakiškes (Šeštokus) 68 zlotai, 1 klase 98 zlotai.
          Kažkada esu važiavęs su interreilu, visai nieko, 27 valandos
          Nuo Szczecino ko gero irgi su persedimu?
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Kaip jau minėta temoje apie geležinkelio liniją Lentvaris-Varėna-Marcinkonys-Gardinas, nuo kovo 8 d. tvarkaraščio pasikeitimas atsilieps keleiviams šiame maršrute...
            Tvarkaraščio pakeitimus tokiu metų laiku galima suprasti, galima dėl jų tikslingumo labai abejoti. Bet verta sutikti, kad traukiniui neverta stoviniuoti (ir brangų keleivių laiką gaišinti) stotelėse, kurių prieigų gyventojai traukiniu nesinaudoja, o žiemą turistų, grybautojų, uogautojų nebūna. Tik tą gal būt reikėjo daryti dar vėlyvą rudenį (kaip tai padaryta Vilniaus-Ignalinos-Turmanto maršrute). O gal tvarkaraščio sezoniškumas turėtų būti kasmet?
            O dabar - prie Vilniaus-Kauno maršruto reikalų. Nes kovo 8 d. tvarkaraščio pakeitimas kažkiek palietė ir jį. Ir dar labai įdomiai - keturiom (tik) minutėmis paankstintas anksčiausias elektrinis traukinys iš Kauno į Vilnių (nuo kovo 8 d. jis išvyks 4:53h).
            Kelis kartus anksti rytą (o gal dar naktį?) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį mačiau šį traukinį išvažiuojantį tuščią. Todėl įdomi jo grafiko ankstinimo 4 minutėmis priežastis.
            Jei rudens-žiemos-pavasario periode traukinių sustojimai retinami kituose maršrutuose, gal būt ne išimtis būtų Vilnius-Kaunas? Nors čia skubantiems yra greitieji dviaukščiai elektriniai traukiniai, verta užduoti klausimą: ar būtina visiems "lėtiesiems" žiemą stoti tokiose stotelėse kaip Pamieris, Pagiriai, Baltamiškis, Sausiai? Nes keleivių jose nebūna dažnai. Gal būt reikalingesnis sustojimas Amaliuose (stotelėje dar Kauno meiste), bet čia "lėtieji elektriniai" stoja ne visi...
            Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.04, 09:07.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Kaip jau minėta temoje apie geležinkelio liniją Lentvaris-Varėna-Marcinkonys-Gardinas, nuo kovo 8 d. tvarkaraščio pasikeitimas atsilieps keleiviams šiame maršrute...
              ...
              O dabar - prie Vilniaus-Kauno maršruto reikalų. Nes kovo 8 d. tvarkaraščio pakeitimas kažkiek palietė ir jį. Ir dar labai įdomiai - keturiom (tik) minutėmis paankstintas anksčiausias elektrinis traukinys iš Kauno į Vilnių (nuo kovo 8 d. jis išvyks 4:53h).
              Kelis kartus anksti rytą (o gal dar naktį?) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį mačiau šį traukinį išvažiuojantį tuščią. Todėl įdomi jo grafiko ankstinimo 4 minutėmis priežastis....
              ...
              Tos 872-ojo elektrinio trauknio Kaunas-Vilnius paankstinimo 4 minutėmis priežastį taip ir niekas nenurodė Bet nustačiau pats.
              Panaikinus ankstyvą rytinį traukinį Rūdiškės-Vilnius (į Vilnių atvykdavo 6:00h), 13 minučių paankstintas kitas - D654 Varėna-Vilnius. Jo laikas Lentvaryje nuo kovo 8 d. bus 6:12-6:13h.
              872-ojo elektrinio Kaunas-Vilnius buvo 6:11-6:12, tai šis paankstintam varėniškiui dyzeliukui taptų kliūtimi, todėl ir paankstintas...
              Iš Lentvario į Vilnių nuo kovo 8 d. anksti rytą traukiniai išvyksta: 5:55dd iš Trakų, 6:08dd iš Kauno, 6:13 iš Varėnos, 6:45dd iš Trakų, 7:01 iš Kauno...
              Taigi, iki 7h ryto, kol dar žmonės miega, iš Lentvario į Vilnių kiekvieną darbo dieną jau važiuoja 5 keleiviniai traukiniai.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Tos 872-ojo elektrinio trauknio Kaunas-Vilnius paankstinimo 4 minutėmis priežastį taip ir niekas nenurodė Bet nustačiau pats.
                Panaikinus ankstyvą rytinį traukinį Rūdiškės-Vilnius (į Vilnių atvykdavo 6:00h), 13 minučių paankstintas kitas - D654 Varėna-Vilnius. Jo laikas Lentvaryje nuo kovo 8 d. bus 6:12-6:13h.
                872-ojo elektrinio Kaunas-Vilnius buvo 6:11-6:12, tai šis paankstintam varėniškiui dyzeliukui taptų kliūtimi, todėl ir paankstintas...
                Iš Lentvario į Vilnių nuo kovo 8 d. anksti rytą traukiniai išvyksta: 5:55dd iš Trakų, 6:08dd iš Kauno, 6:13 iš Varėnos, 6:45dd iš Trakų, 7:01 iš Kauno...
                Taigi, iki 7h ryto, kol dar žmonės miega, iš Lentvario į Vilnių kiekvieną darbo dieną jau važiuoja 5 keleiviniai traukiniai.
                Pridėkim kelionės Vilniaus viešuoju transportu laiką piko valandomis, ir staiga paaiškėja, kad niekas nemiega, o tokiu laiku išvažiavę 8:00 į toliau nuo stoties esantį darbą kaip tik kaip tik spėja.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Taigi, iki 7h ryto, kol dar žmonės miega, iš Lentvario į Vilnių kiekvieną darbo dieną jau važiuoja 5 keleiviniai traukiniai.
                  Kai kurie ir nuo 7 dirba ir nemažai tokių.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Kai kurie ir nuo 7 dirba ir nemažai tokių.
                    Kaip bebūtų, susisiekimo rytais iš Lentvario į Vilnių yra aktualus... Vasarą ko gero bus dar aktualesnis, ir iki vasarinio tvarkaraščių keitimo likus trim mėnesiams kažin ar reikėjo vykdyti smulkius keitimus? Apie tai į LG esu rašinėjęs ne kartą...
                    Nuo kovo 8 d. darbo dienomis anksčiausias traukinys iš Lentvario į Vilnių išvyksta 5:55h. (iki tol buvusio 5:34 nebus)...
                    Iki 7h ryto darbo dienomis - dar keturi traukiniai.

                    Ir dar įdomu: koks traukinys važinėjo (dar važiuos kovo 5,6,7 d.d.) maršrutu Nr.652 Rūdiškės-Vilnius? Iš Lentvario jis išvyksta 5:34h., į Vilnių atvyksta 6:00h. Ar kartais ne automotrisa PESA, kuri paskui važinėja į Oro uostą? Nes pirmas išvykimas į Oro uostą 6:25h.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Ir dar įdomu: koks traukinys važinėjo (dar važiuos kovo 5,6,7 d.d.) maršrutu Nr.652 Rūdiškės-Vilnius? Iš Lentvario jis išvyksta 5:34h., į Vilnių atvyksta 6:00h. Ar kartais ne automotrisa PESA, kuri paskui važinėja į Oro uostą? Nes pirmas išvykimas į Oro uostą 6:25h.
                      Keletą kartų teko važiuoti tuo rytiniu traukiniu šeštadieniais. Taip, tai buvo PESA.
                      Važiuodavo apie 20-30 žmonių.

                      Bet budavo ir DR1A
                      Paskutinis taisė Zorro; 2010.03.04, 18:54.

                      Comment


                        Lentvaris. 7.00. Artėja traukinys Kaunas - Vilnius.
                        Tiek keleivių iš Lentvario.
                        Apie 10 išlipo iš traukinio.

                        Paskutinis taisė Zorro; 2010.03.05, 10:01.

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Lentvaris. 7.00. Artėja traukinys Kaunas - Vilnius.
                          Tiek keleivių iš Lentvario.
                          Apie 10 išlipo iš traukinio.

                          Atvaizdas
                          7:00h išvažiuoti iš Lentvario į Vilnių - laikas lyg jau normalus...

                          Įdomiau būtų situacija tame pačiame perone, kai atvyksta traukiniai Trakai-Vilnius 5:54dd, Kaunas-Vilnius 6:07dd, Varėna-Vilnius 6:12...
                          Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.08, 16:45.

                          Comment


                            Pabandysiu pafotkint kai bus šviesiau.
                            Nemažai yra įstaigų dirbančių ir nuo 7 valandų.
                            Ir dabar, jėigu reikia septintai valandai kiek toliau nuo stoties, su pirmuoju traukiniu nelabai spėsi.

                            Comment


                              Kovo 18 d. dėl kelio darbų keturi elektriniai traukiniai Kaunas-Vilnius važiuos, kaip rašoma, pakeistu tvarkaraščiu. Šį kartą visi keturi pakeitimai prilygsta pavėlinimui.
                              Kiek pavyko iššifruoti, kelio darbai numatomi Vievio-Žaslių tarpstoty, o dėl jų - tą dieną eismas kurį laiką tik vienais bėgiais. Nes akivaizdžiai matyti tų pavėlintų traukinių atsidūrimas Žasliuose tuoj pat pravažiavus kitam traukiniui priešinga kryptimi. Taip pat keliomis minutėmis pailgėja tų traukinių važiavimo trukmė iš Žaslių į Vievį.
                              O gal nustatydamas remonto darbų vietą aš suklydau?
                              Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.20, 09:53.

                              Comment


                                Kovo 11 d. Kauno geležinkelio stotyje informacijos lapelio apie kovo 18 d. traukinių eismo pakitimus jau nebuvo. To jau nėra ir www.litrail.lt
                                Reiškia, infrastruktūros darbai tą dieną nevyks. Realu tikėti, kad sutrukdė ilgasis savaitgalis.

                                Comment


                                  Geležinkelio rekonstrukcijos projektas nedžiugina lentvariečių

                                  Gyvenimas prie geležinkelio bėgių

                                  Lentvario miesto gyventojai, daugelį metų kenčiantys dėl jų miestą kertančios geležinkelio linijos ir dėl pačiame miesto centre esančios pervažos, surado progą priminti geležinkelininkams apie šį skaudulį. Tokia proga atsirado, kai bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ prireikė gyventojus supažindinti su planuojamo geležinkelio linijos Vilnius-Kaunas modernizavimo projekto poveikio aplinkai vertinimo ataskaita. Praėjusiais metais šio projekto aptarimas vyko Lentvario seniūnijos administracinio pastato salėje. Gausiai susirinkę lentvariečiai audringai išsakė savo pastabas dėl modernizuojamos geležinkelio linijos, kuria po keleto metų greitieji traukiniai galės važiuoti 160 kilometrų per valandą greičiu. Tokie skaičiai lentvariečiams, gyvenantiems šalia geležinkelio, kėlė siaubą, todėl su projektu supažindinančiam bendrovės „Vilnius Consult“ projekto vykdymo direktoriui Audriui Tamoliui keletą kartų teko aiškinti, kad per Lentvario miestą traukiniai važiuos mažesniu greičiu, o arti geležinkelio gyvenantiems žmonėms apsaugoti nuo traukinių keliamo triukšmo bus įrengtos triukšmą slopinančios apsauginės sienelės. Pasak A. Tamolio, važiuojančių traukinių keliamam triukšmui ir vibracijai sumažinti bus panaudota daug techninių priemonių. Bus keičiami pabėgiai ir montuojami ilgesni bėgiai, kad mažiau būtų sandūrų, įrengiami apsauginiai sankasos sluoksniai ir įdiegtos kitos naujovės.

                                  Tačiau lentvariečiai, gyvenantys antisanitarinėmis sąlygomis, name, stūgsančiame trejeto metrų atstumu nuo bėgių, kuriais dieną naktį dunda traukiniai, netikėjo kalbomis, kad jų gyvenimo sąlygos pagerės ir reikalavo iškeldinti jų šeimas iš sveikatai ir gyvybei pavojingų butų ir suteikti naujus būstus. Bet A. Tamolio teigimu, rengiamame geležinkelio modernizavimo projekte, finansuojamame iš ES struktūrinių fondų, gyventojams iškelti lėšos nenumatytos.

                                  Lentvario skaudulys – geležinkelio pervaža

                                  Labiausiai lentvariečiai projekto iniciatorius ir vykdytojus puolė todėl, kad projekte nenumatyta prie Lentvario miesto pervažos pastatyti viaduką ar požeminį tunelį automobiliams. Stovėjimas prie uždarytos pervažos daugeliui vairuotojų atima daug laiko ir galbūt sveikatos. Čia vairuotojams dažnai tenka lūkuriuoti, kol pravažiuos vienas ar net keli vienas po kito traukiniai. Kartais prie uždarytos pervažos tenka stovėti pusvalandį ir ilgiau. Laukiančių transporto priemonių eilė nusidriekia keletą šimtų metrų. Lentvariečiai pora dešimčių metų buvo maitinami pažadais, kad požeminis tunelis ar viadukas virš geležinkelio bus pastatytas, tačiau pažadai liko pažadais.

                                  Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ projektų skyriaus viršininkas Josifas Tiselis bandė teisintis, nurodydamas, kad tunelio po geležinkeliu statyba turėtų rūpintis ir Automobilių kelių direkcija, tačiau jų atstovas į šį susitikimą net nesiteikė atvykti. A. Tamolis tvirtino, kad projektuojamame geležinkelio ruože Vilnius-Kaunas yra net penkios panašios geležinkelio pervažos. Jas pertvarkyti reikia atskiro projekto ir papildomų lėšų, nes šiame projekte pervažų rekonstrukcija nenumatyta.

                                  Tuomet Lentvario seniūnas Jonas Kietavičius pareikalavo poveikio aplinkai vertinimo ataskaitos svarstymo protokole įrašyti, kad Lentvario pervažos rekonstrukcijos projektas turi būti parengtas kuo greičiau, įvertinta, kiek pereina pėsčiųjų, koks automobilių eismo intensyvumas, kiek laiko per parą pervaža būna uždaryta ir kitus konkrečius dalykus, liečiančius poveikio aplinkai ataskaitą, kadangi pateiktoje kitoms gyvūnijos rūšims (varliagyvių populiacijai, stirnoms ir kt.) skirti atskiri skyriai, o apie žmogui patiriamus nesklandumus, pavojus net neužsimenama. Jis pridūrė, kad paskaičiavus, kiek nuostolių patiriama dėl Lentvario pervažos, lėšų suma atitiktų sumą, kurios reikia tuneliui pastatyti.

                                  Greitieji traukiniai skries pro šalį

                                  Numatomas modernizuoti geležinkelio ruožas driekiasi nuo Vilniaus iki Kauno, pakeliui kertantis Trakų, Elektrėnų, Kaišiadorių ir Kauno rajonų teritorijas. Jeigu šis projektas bus įgyvendintas, traukiniai naująja linija galės skrieti 160 kilometrų per valandą greičiu. Tačiau tuo džiaugtis galės vilniečiai, Kaišiadorių gyventojai ir kauniečiai. Lentvario mieste, turinčiame apie 13 tūkst. gyventojų, sustojimas nenumatytas. Greitieji traukiniai Lentvaryje nesustoja ir šiuo metu tarsi čia būtų ne miestas, o tik mažytis kaimelis...

                                  Šis geležinkelio ruožo modernizavimo projektas yra įtrauktas į Nacionalinę strategiją 2007–2013 metams bei į Vilniaus ir Kauno dipolio strategijos planą. Projektą numatoma įgyvendinti dviem etapais: Kaišiadorių-Kauno ruože 2010–2011 metais, o Vilniaus-Kaišiadorių ruože 2011–2013 metais.

                                  Lentvariečiai laukia sprendimų dėl pervažos

                                  Poveikio aplinkai vertinimo ataskaita, skirta geležinkelio rekonstrukcijai, apkeliavusi daugelį instancijų, neseniai vėl atkeliavo į Trakų rajono savivaldybę. Paaiškėjo, kad į lentvariečių nusiskundimus dėl Lentvario geležinkelio pervažos problemų nenumatyti jokie sprendimai. Pasak J. Kietavičiaus, juokinga kai tai pačiai Susisiekimo ministerijai pavaldžios bendrovės neranda bendros kalbos: bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pirštu rodo į „Kelių direkciją“, o pastaroji į geležinkelininkus. Apie tai sužinojęs J. Kietavičius, kartu su lentvariete Ona Staniulioniene bei kitais gyventojais, išdėstė motyvus, kodėl tokia Poveikio vertinimo ataskaita negali būti derinama su Trakų rajono savivaldybe ir administracijos direktoriui Rimantui Kuliui pasiūlė šios ataskaitos nepasirašyti, kadangi geležinkelininkai jokių sprendimų nenumatė dėl Lentvario geležinkelio pervažos rekonstravimo, neatliko analizės, ar iš viso yra techninės galimybės priimti tinkamus sprendimus išspręsti šią problemą. Geležinkelininkai, gavę atsisakymą derinti tokią ataskaitą, kreipėsi į R. Kulį organizuoti specialistų pasitarimą. Atsižvelgdamas į lentvariečių išsakytus motyvus, organizavo specialistų pasitarimą ir, išklausęs jų nuomonę, ataskaitos nepasirašė. Tokią mintį palaikė ir lentvarietė savivaldybės tarybos narė, mero patarėja Irena Kalkienė.

                                  Lentvario seniūnas J. Kietavičius teigia, kad gavo bendrovės „Vilniaus rentinys“ pasiūlymus, kaip įrengti tunelį po geležinkelio pervaža. Tačiau su šiais pasiūlymais susipažinę geležinkelininkai entuziazmo neparodė ir, seniūno žodžiais, net pasišaipė iš pasiūlymų, kas dar kartą įrodo, jog geležinkelininkams nelabai rūpi sprendimai dėl žmonių, kurie tiesiogiai kenčia gyvendami šalia geležinkelio, gyvenimo kokybės. Seniūno nuomone, geležinkelininkai atidžiai net neišnagrinėję šių idėjų, jas atmetė, o seniūnija nuolat bando teikti specialistams svarstyti bet kokius pasiūlymus, kurie galėtų pagerinti situaciją. Pasak J. Kietavičiaus, AB „Lietuvos geležinkeliai“ privalo inicijuoti darbo grupės atsiradimą ministerijos lygiu, kuri turėtų pagaliau atsakyti, ar gyventojai gali tikėtis, kad po miestą kertančiu geležinkeliu bus įrengtas tunelis arba viadukas, ar šie jų norai neįgyvendinami. Gyventojams jau atsibodo įvairūs pažadai dėl geležinkelio pervažos, kurių smarkiai padaugėja prieš rinkimus. Gyventojai supranta, kad šie pažadai ir lieka pažadais, niekas nesiruošia jų įgyvendinti.

                                  Seniūnas dėkoja gyventojams, kurie aktyviai dalyvavo svarstant poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą, pareiškė savo pastabas ir siūlymus dėl geležinkelio rekonstrukcijos projekto ir dėl Lentvario geležinkelio pervažos problemų sprendimo.

                                  Kęstutis Petkūnas, 2010 m. kovo 10 d.

                                  http://www.voruta.lt/tz/article.php?article=1593

                                  Comment


                                    Oi jau tie žurnalistai.. Pervažos problema gerai atskleista, tačiau kad lentvariečiai butų nuskriausti dėl nestojančių greitųjų traukinių... Greitieji nestojo ir nestos, o susisiekimui užtenka visų kitų. Kažin, ar dar yra kur geresnis traukinių susisiekimas nei tarp ruožo Lentvaris - Vilnius.

                                    Comment


                                      Stoja trys greitieji iš Vilniaus ir vienas į Vilnių.
                                      Bet didžiausia problema, aišku pervaža. Kartą teko stovėt net 80 minučių.

                                      Comment


                                        panašu, kad lentvariečiams užsispyrus gali būti sustabdytas visas projektas .

                                        beja geležinkeliečiai iš esmės teisūs - pervaža jie nesinaudoja, ji jiems nereikalinga. tuo tikrai turėtų rūpintis savivaldybė ar autokelininkai, o ir nuostolius, dėl pervažos patiria gyventojai, o ne LG. LG patirtu nuostolius tik tokiu atveju jei pastatytų tunelį ar viaduką, nes jis jokios ekonominės naudos geležinkelių transportui neduotu.
                                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                        Comment


                                          Vienoje ankstesnių žinučių minėti Kovo 18 d. buvę numatyti ir vėliau atšaukti infrastruktūros remonto darbai ruože Vilnius-Kaunas vyks kovo 31 d.
                                          Dėl to keturi elektriniai traukiniai iš Kauno į Vilnių tą dieną važiuos vėliau. Iš Vilniaus į Kauną tvarkaraštyje pakeitimų nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X