Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Ir jie abu taip pat važinės šituo maršrutu?
    prikabins siemensą ir varinės i Klaipėdą
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      Parašė Zosys Rodyti pranešimą
      LG, taip išeina, ruošiasi užsakyti dar du dviaukščius iš ČKD. Taip seka iš naujienos... jei aš teisingai suprantu. Ir naujienos data adekvati, ir lenkiškas žodis "kolejny" verčiasi kaip sekantis, tolesnis, dar vienas...

      http://inforail.pl/text.php?id=23380&from=tag


      O gal kolejny verciasi kaip beginis ?:-))))) Beginis transportas:-))) tas,kuris vaziuoja begiais:-)

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        Manau vasara galetu pabandyti leisti, kaip turistini traukini kelis kartus per diena i Trakus.. Juk reklamavosi jog vazines i Kauna ir Trakus (skaiciau lankstinuke).
        'Vilnius - Trakai' maršrutas gan trumpas ir abejoju ar yra prasmė ten leisti dviaukštį komfortabilų traukinį. Dideli greičiai ruože taip pat neįmanomi.
        Beje, visada su džiaugsmu prisiminsiu konduktorių, kuris leido mūsų šaikai nuo Trakų iki Lentvario važiuoti už litą nuo galvos

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          'Vilnius - Trakai' maršrutas gan trumpas ir abejoju ar yra prasmė ten leisti dviaukštį komfortabilų traukinį. Dideli greičiai ruože taip pat neįmanomi.
          Beje, visada su džiaugsmu prisiminsiu konduktorių, kuris leido mūsų šaikai nuo Trakų iki Lentvario važiuoti už litą nuo galvos


          Logiskai galvojant tai 'litas nuo galvos' cia pacio konduktoriaus susigalvota kaina. vadinasi bilietu jis jums nedave. arba kitaip sakant jis kaip ir vagis gaunasi,kuris apvoge LG :-))) o jus su dziaugsmu prisimenate susitikimus su nesaziningais zmonemis:-))

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            O gal kolejny verciasi kaip beginis ?:-))))) Beginis transportas:-))) tas,kuris vaziuoja begiais:-)
            šiaip nusišnekėjai ar norėjai parašyt kąnors?

            Comment


              Parašė adju Rodyti pranešimą
              šiaip nusišnekėjai ar norėjai parašyt kąnors?


              Norejau parasyti,kad nemoki lenku kalbos,neteisingai verti ir klaidini kitus.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Norejau parasyti,kad nemoki lenku kalbos,neteisingai verti ir klaidini kitus.
                Bet parašei ką kitą
                Šiaip viskas išversta teisingai, kolejny - sekantis; kolej, kolejowy - beginiai transportai..

                Comment


                  Ej - 575

                  Tiesa sakant - traukinukas yra kol kas tik grazus zaisliukas,ypac tiems,kurie apie technika nieko nesuvokia,na nebent spalvas gali atskirti. O jeigu rimtai,tai panasu,kad turi rimtu konstruktyviniu problemu.Ir jo bandymai tai po truputi patvirtina...
                  Attached Files

                  Comment


                    Parašė Tano Rodyti pranešimą
                    Tiesa sakant - traukinukas yra kol kas tik grazus zaisliukas,ypac tiems,kurie apie technika nieko nesuvokia,na nebent spalvas gali atskirti. O jeigu rimtai,tai panasu,kad turi rimtu konstruktyviniu problemu.Ir jo bandymai tai po truputi patvirtina...

                    O kokios problemos?
                    Prahoje tokių nemažai mačiau.
                    Nebent problema tame, kad Čekijoje naudojama 3000V pastovi, o Lietuvoje 25kV 50 Hz kintama įtampas.

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Logiskai galvojant tai 'litas nuo galvos' cia pacio konduktoriaus susigalvota kaina. vadinasi bilietu jis jums nedave. arba kitaip sakant jis kaip ir vagis gaunasi,kuris apvoge LG :-))) o jus su dziaugsmu prisimenate susitikimus su nesaziningais zmonemis:-))
                      Tai pagarbiai asmeniskai Jums - konduktorius palyginant su visais,kurie taip maitinasi is LG - tiesiog avinelis.Jeigu kazko nesuprantat,tai nedarykite savo isvadu...

                      Comment


                        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                        O kokios problemos?
                        Prahoje tokių nemažai mačiau.
                        Nebent problema tame, kad Čekijoje naudojama 3000V pastovi, o Lietuvoje 25kV 50 Hz kintama įtampas.
                        Na negaliu atskleisti tokiu dalyku,tai yra informacija ne skirta smalsuolems...

                        Comment


                          Parašė Tano Rodyti pranešimą
                          Na negaliu atskleisti tokiu dalyku,tai yra informacija ne skirta smalsuolems...
                          O tai LG sprendimas dėl dar dviejų šio modelio traukinių įsigijimo jau yra?

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                            O tai LG sprendimas dėl dar dviejų šio modelio traukinių įsigijimo jau yra?
                            LG vadovai amzinai nevadovauja - jeigu ir bus kokių nors problemų ar papildomų islaidų del traukiniu aptarnavimo - tai bus jau kitų specialistų problemos... O išlaidų po garantijos bus ištikrujų nemažai.

                            Comment


                              Parašė mnis Rodyti pranešimą
                              Sveiki!

                              Iškilo toks klausimas, kodėl važiuojant traukiniu, kai kuriuose ruožuose (berods už Kaišiadorių) staiga užgęsta šviesos?
                              Tai vyksta todel,kad tarpstotyje Lentvaris-Vievis ir Žasliai-Kaišiadoris kontaktiniame tinkle yra įrengti besroviniai inkarpai ir elektrinių traukinių masinistai prieš jas važiuojant privalo išjungti pagrindinį įšjungiklį. Tuo metu vaguonose ušsidega apšvietimas nuo akumuliatorinių baterijų.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Yra atkarpos, kuriose į kontaktinį tinklą netiekiama elektros įtampa. Tose atkarpose mašinistas turi nuleisti pantografą.
                                Kažkas iš dalyvių buvo apie tai rašęs anksčiau.

                                Dviaukščiame, manau, nebeturėtų prigesti šviesos...
                                Neteisingas atsakimas. ER-9M mašinistas įšjungia pagrindinį įšjungiklį. Pantografo nuleisti negali,nes turetu sumažinti greitį,kad ji vel pakeltį.

                                Comment




                                  Parašė Tano Rodyti pranešimą
                                  Tiesa sakant - traukinukas yra kol kas tik grazus zaisliukas,ypac tiems,kurie apie technika nieko nesuvokia,na nebent spalvas gali atskirti. O jeigu rimtai,tai panasu,kad turi rimtu konstruktyviniu problemu.Ir jo bandymai tai po truputi patvirtina...
                                  Tikiu, ne veltui jis taip dažnai neišvažiuoja į reisą.

                                  Neverta pykti, jei žmonės neturi galimybės pamatyti šio traukinio iš techninės pusės. Juolab internetu to greičiausiai nesužinosi, nes jeigu kažkas ką nors žino - nieko nesako.
                                  Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.03.20, 12:56.

                                  Comment


                                    Сапсан - Velaro RUS №1

                                    O kaip gi kitaip... Daugelis žmonių atsisakytu skristi lektuvais,jeigu sužinotu apie visus techninius nesklandumus... O galvojat - geležinkeleje jų nėra... Ką gi - reikia tiketis,kad viskas bus gerai...
                                    O vis del to gaila,kad nepradejome,kaip rusai su ,,Siemens'',ten tai rimtos mašinos,ir greitis 250km/v. Kursuoja Maskva - Sant-Peterburgas.Visą kelionę pirmo vagono keleiviai gali stebeti per mašinisto langą,nes kabinos pertvara yra pagaminta iš stiklo. Aisku,mums butu toks per super,120 vaziuoji ir kazkaip nepatogu atrodo...
                                    O svarbiausia - saugumo klausimas.Pavizdžiui,dviaukšcio traukinyje yra daug visokių elementų,kurie tesiog išsikyšia už kebulo išore,nes pats kebulas buvo suprojektotas pagal Europos geležinkielio standartus,taip pat yra labai mažai laisvos erdves vagono viduje,kas yra labai svarbu rimtos avarijos,ypač susidurimo su kitu lokomotyvu,atvejų,kadangi traukinio kebulas yra pagamintas iš aliuminijo ir tokiais atvejais neišvengtu didesnių deformacijų.
                                    Attached Files
                                    Paskutinis taisė Tano; 2009.03.20, 15:19.

                                    Comment


                                      Parašė Tano Rodyti pranešimą
                                      O vis del to gaila,kad nepradejome,kaip rusai su ,,Siemens'',ten tai rimtos mašinos,ir greitis 250km/v. Kursuoja Maskva - Sant-Peterburgas..
                                      Visų pirma - ne "kursuoja", o "kursuos" nuo 2009 gruodžio.
                                      O svarbiausia - saugumo klausimas.Pavizdžiui,dviaukšcio traukinyje yra daug visokių elementų,kurie tesiog išsikyšia už kebulo išore,nes pats kebulas buvo suprojektotas pagal Europos geležinkielio standartus,taip pat yra labai mažai laisvos erdves vagono viduje,kas yra labai svarbu rimtos avarijos,ypač susidurimo su kitu lokomotyvu,atvejų,kadangi traukinio kebulas yra pagamintas iš aliuminijo ir tokiais atvejais neišvengtu didesnių deformacijų.
                                      O pagal kuriuos geležinkelio standartus (ir iš kokių medžiagų) buvo suprojektuotas "Baklanas" (taip naują traukinį Rusijoje vadina)? Europos ar neEuropos? Ir kaip tokį EJ *75 kėbulą leido Čekijoje (o taip pat Slovakijoje) nauduoti? Ir kas ten išsikiša apart turėklų, veidrodžių?

                                      O gal turima omeny ne standartus, o gabaritus?

                                      Comment


                                        Tobulų dalykų nėra. Traukinukai tikrai neblogi. O visos testavimo metu iškilusios problemos tikrai išsprendžiamos. Tie visi EJ575 "išsikišimai", kurie neįtelpa į gabaritą tai "profesorių" iš rytų paistalai, kurie turėdami vieną didžiausių potencialų (mokslinį, techninį) pasaulyje, patys nesugeba pasigaminti normalių traukinių, o perka "Sapsanus" iš Siemens'o ir dar metus tipo įvedinėja, bando.


                                        Pasimistams - apsidairykite aplinkui. Ar matėte naujus traukinius Latvijoje, Estijoje, Baltarusijoje?

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Pasimistams - apsidairykite aplinkui. Ar matėte naujus traukinius Latvijoje, Estijoje, Baltarusijoje?
                                          Nu taigi RVR naujus traukinius gi vis dar gamina, ir yra kas juos perka
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X