Man asmeniskai nemodernizuoti senieji tarukiniai zymiai labiau patinka. Gali uzsikelti kojas ant suolu, isidrebti atsigulti ar panasiai isitaisyti.. Vasara labai smagu pro pravira langa atsiremti i palange ir spoksoti vejui puciant.. Vaziuojant modenizuotu, tos "egzotikos" nelieka..
Dėl to LG ir nepritraukia solidesnių keleivių, nes vagonuose pastoviai kokie studentai geria, žviegia, susikelia purvinas kojas ant sėdynių ir t.t.
P.S. nieko asmeniško.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Dėl to LG ir nepritraukia solidesnių keleivių, nes vagonuose pastoviai kokie studentai geria, žviegia, susikelia purvinas kojas ant sėdynių ir t.t.
P.S. nieko asmeniško.
Pilnai pritariu
Gal būt LG kelieivių pritraukimui galėjo pradėti ne nuo milijoninių išlaidų moderniems traukinjiams įsigyti, o nuo elementarios kultūros įvedimo važinėjančiuose senuose.
Juk savo kompetencijoje (bent dalinėje) LG turi tokias "pagalbines tarnybas" kaip transporto policijos padaliniai, "Gelsauga", dar iš savo konduktorių, revizorių daugiau pareikalauti gali.
Nenorėdamas matyti ant krėslo išsidrėbusį ir kojas užsikėlusį už pusė kainos važiuojantį studenčioką ar alaus priputusį lentvariškį, ne vienas kultūringas kaunietis į sostinę važiuoti nusprendžia "Kautra" ar "Toks" autobusu (kur tokių vaizdelių nebūna). Ir forumo rašytojams tada atsiranda proga paniką kelti dėl tuščių keleivinių traukinių važinėjimo.
Kadangi siek tiek esu susijes su ziniasklaida, todel nesusilaikysiu nepakomentaves minetos publikacijos.
1. Autore yra studente. Stai ka reiskia, kai visuomenei apie vykstancius procesus aiskina dirbantys studentai - pakisiu bet ka ir netikslinsiu, kad tik "babkes" moketu. Cia pasigendu ir redaktoriaus atsakomybes.
1.1 LG atstovas spaudai yra Algis Palionis, ne Paulionis. Nesugebeta net internete pavardes pasitikslinti.
1.2 "jis turėtų kreiptis į Keleivių direkciją." Tiesiogine citata paversta faktu. Keleiviu direkcijos nera, yra tik keleiviu vezimo direkcija. Nors veliau publikacijoje rasome jau 'Keleiviu vezimo direkcija".
...
Isvada - nulines kokybes staipsnis, parasytas neatsakingai. Pateiksiu kolegoms ji, kaip nereikia daryti.
Aš taip pat nuo laikraščių nenutolau...
Patirties neturintys, neatsakingai rašantys bet užsienio kalbas geriau mokantys studentai praktikantai būsimi žurnalistai redakcijose vertinami labiau už tokius kaip 2Pack ir aš.
Daug kartų įsitikinau, kaip redaktoriai tais dirbančiais studentais pasitiki, apie savo atsakomybę negalvoja...
Kitas dalykas, netikslumai straipsnyje galėjo įsivelti ne dėl autorės kaltės. Redakcijose dar yra stilistų pareigybės, o tie kalbininko išsilavinimą turintys žmonės straipsnio žodyno turiningumo dėlei stengiasi kiekvieną pasikartojantį žodį pakeisti sinonimu, nors jis ne visada atitinka žodžio reikšmę (kaip antai – lokomotyvą ar net šilumvežį mėgsta keisti „garvežiu“). Kas liečia tikslų Direkcijos pavadinimą, čia laikraščiuose paplitusio tekstų trumpinimo „įdirbis“: dėl vietos stokos stengiasi išbraukti kiekvieną „nereikalingą“ žodį.
tie kalbininko išsilavinimą turintys žmonės straipsnio žodyno turiningumo dėlei stengiasi kiekvieną pasikartojantį žodį pakeisti sinonimu, nors jis ne visada atitinka žodžio reikšmę (kaip antai – lokomotyvą ar net šilumvežį mėgsta keisti „garvežiu“).
1.3 "Jos teigimu, šiuo metu šis traukinys per dieną veža 62 proc. keleivių, apie 500 žmonių per dieną."
Tęsiant kabinėjimąsi - jeigu traukinys veža 62% keleivių, tai kas yra likę 34%? kroviniai? zuikiai? 34 procentai keleivių ne vežami, o bėga paskui traukinį?
Kad žurnalistai šiais laikais netikrina faktų ir neperskaito, ką patys parašę - tai puikiai žinomas dalykas.
Tęsiant kabinėjimąsi - jeigu traukinys veža 62% keleivių, tai kas yra likę 34%? kroviniai? zuikiai? 34 procentai keleivių ne vežami, o bėga paskui traukinį?
Kad žurnalistai šiais laikais netikrina faktų ir neperskaito, ką patys parašę - tai puikiai žinomas dalykas.
Procentais nurodomas transporto priemonės apkrovimas. 100 proc. yra didžiausias įmonamas įtalpinti į traukinį skaičius. Bent jau taip skaičiuojamas autobusų ir troleibusų apkrovimas vykdant keleivių srautų stebėjimus.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kad žurnalistai šiais laikais netikrina faktų ir neperskaito, ką patys parašę - tai puikiai žinomas dalykas.
Žurnalistai rašo tik tai, kokią informaciją jie gauna. Jie patys labai retai specialiai ieško kažkokios informacijosar tikrina faktus. Todėl dėl šio straipsnio kaltinti tik tą žurnalistę nereikia.
Man atrodo šitas sakinys viską pasako apie Lietuvos geležinkelių požiūrį į keleivių vežimą: "reikia tik džiaugtis, kad dar traukiniai jus veža, nes jūs nenešat jokio pelno ir jei kažkas nepatinka mes jūsų išvis nevešime"
čia tas pats laikraštis, kuris neperseniausiai paraše, kad elektriniai traukiniai į oro uostą nebevažiuos.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Varge, kiek diskusijų dėl "15 min". Turėkite omeny, kad "15 min" iš esmės yra nemokamai platinama reklaminė brošiūra - straipsniukai tėra priemonė pritraukti pirkėją, kad jis peržiūrėtų reklamas. Matyt, laikraščio savininkai mano, kad neverta kelti laikraščio lygio mokant didesnius pinigus profesionaliems žurnalistams. Pačiame "15 min" skelbiama, jog jie yra ir taip populiariausias laikraštis Lietuvoje, kam dar stengtis. Kitavertus, teisybė ir tvarka visur turi būt, tačiau šiuo atveju galioja posakis "Dovanotam arkliui į dantis nežiūrima". Nepatinka penkiolikinis, mesk jį į balą ir pirk "Kauno dieną" už .... 2 litus ar "Lrytą" dar brangiau
Penktadieni is Vilniaus vaziavau i Kauna dviauksciu, isvykstanciu 8.20 val. Belaukiant perone, i 10 kelia is depo atvyko antrasis dviaukstis traukinys. Sustojo, pastovejo apie 5 min. ir nuvaziavo Kauno link. Prasilenkeme Kaisiadoryse - antrasis dviausktis stovejo 1 kelyje.
Penktadieni is Vilniaus vaziavau i Kauna dviauksciu, isvykstanciu 8.20 val. Belaukiant perone, i 10 kelia is depo atvyko antrasis dviaukstis traukinys. Sustojo, pastovejo apie 5 min. ir nuvaziavo Kauno link. Prasilenkeme Kaisiadoryse - antrasis dviausktis stovejo 1 kelyje.
Vilniaus stoties 10 kelyje nėra kontaktinio laido.
Penktadieni is Vilniaus vaziavau i Kauna dviauksciu, isvykstanciu 8.20 val. Belaukiant perone, i 10 kelia is depo atvyko antrasis dviaukstis traukinys. Sustojo, pastovejo apie 5 min. ir nuvaziavo Kauno link. Prasilenkeme Kaisiadoryse - antrasis dviausktis stovejo 1 kelyje.
vyksta bandymai tarpstotyje kaisiadorys praveniskes pirmu keliu
Vilniaus stoties 10 kelyje nėra kontaktinio laido.
Yra. Is 7 kelio nuolat isvyksta automotrise i oro uosta. Is 9 kelio jau kelinta savaite - 8.20 val. dviaukstis traukinys i Kauna. Antrasis dviaukstis atvaziavo i 10 kelia.
Yra. Is 7 kelio nuolat isvyksta automotrise i oro uosta. Is 9 kelio jau kelinta savaite - 8.20 val. dviaukstis traukinys i Kauna. Antrasis dviaukstis atvaziavo i 10 kelia.
Atsakau už savo žodžius. Ne be reikalo sakau, kad nėra.
Kad būtų tikriau:
Sena nuotrauka, daryta telefonu. TEPas stovi 10 kelyje. Na ir kurgi laidas?
Jis yra tik virš 9 ir 12, kaip ir sakiau...
Comment