Parašė robertas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąGaletu palikti abi ir paleisti motrise kursuoti tarp Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava manyciau atsipirktu. Nereiketu is vieno miesto galo i kita belstis. O kas gyvena prie pervazos jiems daug paprasciau miesta butu su traukiniu.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąManau, vakare paskutiniu reisu iš Vilniaus į Kauną ir pirmutiniu rytą iš Kauno į Vilnių užtektų pilnai.
Taip įsitikinau vieną ankstų vasaros rytą tą traukinį matydamas Vievio geležinkelio stotyje. Iki tol jis buvo sustojęs Palemone, Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose. Kiek keleivių padaugėjo Baltamiškyje, Lazdėnuose, Rykantuose, Sausiuose, Kariotiškėse, galima spėlioti. O nuo lentvaruio traukinių į Vilnių yra daugiau - prisideda važiuojantys iš Rūdiškių, Varėnos, Trakų.
Dažnai stoviniuojančiam traukiniui didelio konstrukcinio greičio nė nereikia.
Taip pat manau, kad panašiai apibūdinamų mažai keleivių vežančių "lėtųjų" Vilniaus-Kauno ir Kauno-Vilniaus traukinių būtų galima atrasti daugiau.
O jei ne, tai PESA automotrisa tikrai tiktų maršrute Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai(kur šiuo metu dažniausiai važiuoja tik iš dviejų motorinių vagonų susidedantis D1), gal dar iš Šiaulių į Mažeikius.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąGaletu palikti abi ir paleisti motrise kursuoti tarp Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava manyciau atsipirktu. Nereiketu is vieno miesto galo i kita belstis. O kas gyvena prie pervazos jiems daug paprasciau miesta butu su traukiniu.
Kad vienas-kitas iš Vilniaus arba į Vilnių važiuojantis traukinys stabteltų Amaliuose ir Kaunas1, ir kad į Kybartus bei Marijampolę važiuojantys stoja Garliavoje, yra gerai. Papildomo traukinuko važinėjimo prasmės nelabai matau, nes keleivių tikrai nebūtų.
Dėl nuotraukų su Kauans1 stotelės istorinės vertės dydžio perdaug nesiginčiju, apie ją užsiminiau matydamas stropiai fiksuojamas kitų relikvijų liekanas. Tegul stotelė Kaunas1 išliks, bet dviaukštis greitasis elektrinis traukinys joje tikrai nestos.
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąGaletu palikti abi ir paleisti motrise kursuoti tarp Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava manyciau atsipirktu. Nereiketu is vieno miesto galo i kita belstis. O kas gyvena prie pervazos jiems daug paprasciau miesta butu su traukiniu.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa prieš skelbdamas tokią idėją, būtum geriau žemėlapį pasinagrinėjęs... Stotelė, kad ir parašyta Garliava, tačiau iki pačios Garliavos ten dar 5 km. Tai va toks būtų atsakymas...
Pavaikštau ten pėsčias.
Praktikavau prasiblaškymo maršrutą į Jiesios slėnį. Nuvažiuoti traukiniu, grįžti 6 maršruto autobusu. Arba priešingai.
Nuo traukinio stotelės "Garliava" iki paskutinės 6 maršruto autobuso stotelės yra 1,5 km. Ties ta stotele kelyje Garliava-Kauno HE yra Garliavos gyvenvietės riboženklis. Kuria gatve beeitum toliau (į kairę iki šviesosoro, ar tiesiai), iki centrinės miestelio gatvės susidarys apie kilometras.
Vienok, tas mano pamatavimas yra menka paguoda - iš Garliavos seknamiesčio(abipus bažnyčios) į Kauną traukiniu niekas nevažiuos. Gal būt dėl greičio traukiniu susivilioja tik gyvenantys pakelėje tarp Garliavos geležinkelio stotelės ir 6 maršruto autobuso paskutinės stotelės.Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.31, 10:53.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąManau, vakare paskutiniu reisu iš Vilniaus į Kauną ir pirmutiniu rytą iš Kauno į Vilnių užtektų pilnai.
Tarp kitko, nelogiškas sprendimas yra leisti AR2 automotrisę į Varėną. Būna nemažai stovinčių.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDyzeliniai traukiniai maršrutu Vilnius-Kaunas ir atgal dabar yra leidžiami tik dėl persiuntimo. Taip, kad vien automotrisių šiais maršrutais leisti nėra galimybės. Juk kaip ir buvo sakyta - elektrifikuotais ruožais dyzeliniai traukiniai važinėja tik išimtiniais atvejais. Būtent tai ir yra toks atvejis.
...
Kažkam pradeda nepatikti mano parašomi prisiminimai arba radiniai iš praeities. (Taip nutiko temoje apie traukinuką į Oro uostą, kur netrūksta rašinėtojų norinčių šio maršruto išnykimo).
Galėsiu jų nerašinėti, archyvuose ir kitoje literatūroje neieškinėti, jei ten kažkuriam egoistui bus geriau ir jei forumo adminai palaikys jį, bet čia dar porą parašau.
1. Dar netaip seniai apie vidudienį būdavo traukinys Kaunas-Kaišiadorys-Kaunas. Kodėl jis nevažiuodavo iki Vilniaus, spręsti ne man (tikriausiai dėl laiko lango remonto darbams kažkur už Kaišiadorių). Tuo reisu važinėjo (iš Kauno išvykdavo ~12:50h, į Kauną grįždavo ~14:20-14:30h) ne ER9M, o AR2. Dyzelinės automotrisos reisas vykdavo elektrifikuotu geležinkeliu !
2. 2008m. birželio 16 d. 15:00h. vienas naujos kartos traukinių pristatyme dalyvavęs RA2 pakeitė elektrinį traukinį ir išvažiavo reisu į Kauną (nuo 2008-12-24 tvarkaraštis kitas).
Iš Vilniaus 20:42, iš Kauno 4:14 h dyzelinis traukinys važiuoja tikslu persiųsti techninėms reikmėms į Vilnių. Bet jei tokių reikmių nė vienam D1, DR1A , RA2 tuo metu nereikia (ypatingi remonto darbai tikriausiai nevykdomi per ilguosius savaitgalius?), kodėl naktiniam reisui nevaryti AR2 arba PESA?Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.01, 21:15.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAnot liaudiškos išminties, nėra taisyklės be išimties Taigi, naudingą išimtį rasi visada.
Kažkam pradeda nepatikti mano parašomi prisiminimai arba radiniai iš praeities. (Taip nutiko temoje apie traukinuką į Oro uostą, kur netrūksta rašinėtojų norinčių šio maršruto išnykimo).
Galėsiu jų nerašinėti, archyvuose ir kitoje literatūroje neieškinėti, jei ten kažkuriam egoistui bus geriau ir jei forumo adminai palaikys jį, bet čia dar porą parašau.
1. Dar netaip seniai apie vidudienį būdavo traukinys Kaunas-Kaišiadorys-Kaunas. Kodėl jis nevažiuodavo iki Vilniaus, spręsti ne man (tikriausiai dėl laiko lango remonto darbams kažkur už Kaišiadorių). Tuo reisu važinėjo (iš Kauno išvykdavo ~12:50h, į Kauną grįždavo ~14:20-14:30h) ne ER9M, o AR2. Dyzelinės automotrisos reisas vykdavo elektrifikuotu geležinkeliu !
2. 2008m. birželio 16 d. 15:00h. vienas naujos kartos traukinių pristatyme dalyvavęs RA2 pakeitė elektrinį traukinį ir išvažiavo reisu į Kauną (nuo 2008-12-24 tvarkaraštis kitas).
Iš Vilniaus 20:42, iš Kauno 4:14 h dyzelinis traukinys važiuoja tikslu persiųsti techninėms reikmėms į Vilnių. Bet jei tokių reikmių nė vienam D1, DR1A , RA2 tuo metu nereikia (ypatingi remonto darbai tikriausiai nevykdomi per ilguosius savaitgalius?), kodėl naktiniam reisui nevaryti AR2 arba PESA?
Comment
-
Užsilaukia naujojo traukinio į Kauną
„Pinigus atiduočiau ir iš savo kišenės. Reikia džiaugtis, kad iš viso duodame kitą traukinį“, – sakė A.Paulionis.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąUžsilaukia naujojo traukinio į Kauną
Man atrodo šitas sakinys viską pasako apie Lietuvos geležinkelių požiūrį į keleivių vežimą: "reikia tik džiaugtis, kad dar traukiniai jus veža, nes jūs nenešat jokio pelno ir jei kažkas nepatinka mes jūsų išvis nevešime"
Ko gero, tas pareigūnas pasidžiaugė, kad tuo metu operatyviai pasisekė paruošti kitą traukinį, kad traukinys išvyko pagal tvarkaraštį.
Vėl kažkam nepatiks mano prisiminimai, bet vėl nesusilaikau.
Elektriniai traukiniai iš Vilniaus į Kauną reguliariai važinėti pradėjo 1976 metais. Bet tais ir dar 1977 metais netrūko nutikimų, kada Kaune laukiant iš Vilniaus atvykstančio elektrinio iš tunelio išnirdavo D1. Taip pat pasitaikydavo skelbimų stotyse, kad atitinkamą dieną dėl kelio darbų nurodyti elektriniai traukiniai keičiami dyzeliniais.
Abiem atvejais vietoje aštuonių vagonų ER9P arba ER9M važiuodavo dvigubi D1.
Kartą mane šokiravo skelbimas, pamatytas Kauno autobusų stotyje. Atseit, vietoje didelio autobuso gali važiuoti mikriukas, vietoje mikriuko - didelis autobusas (taip "apsidraudė" UAB "Kautra"). Mano kelionių autobusais tikslai dažnai būna tokie, kurių mikriukai netenkina.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąUžsilaukia naujojo traukinio į Kauną
Man atrodo šitas sakinys viską pasako apie Lietuvos geležinkelių požiūrį į keleivių vežimą: "reikia tik džiaugtis, kad dar traukiniai jus veža, nes jūs nenešat jokio pelno ir jei kažkas nepatinka mes jūsų išvis nevešime"
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAš kažkiek abejoju, ar laikraštis tą pasakymą pacitavo tiksliai, nors situaciją kai vietoje dviaukščio elektrinio traukinio į Kauną išvažiuoja ER9M, teisinti ar kažkaip pridengti nesiruošiu.
Ko gero, tas pareigūnas pasidžiaugė, kad tuo metu operatyviai pasisekė paruošti kitą traukinį, kad traukinys išvyko pagal tvarkaraštį.
Vėl kažkam nepatiks mano prisiminimai, bet vėl nesusilaikau.
Elektriniai traukiniai iš Vilniaus į Kauną reguliariai važinėti pradėjo 1976 metais. Bet tais ir dar 1977 metais netrūko nutikimų, kada Kaune laukiant iš Vilniaus atvykstančio elektrinio iš tunelio išnirdavo D1. Taip pat pasitaikydavo skelbimų stotyse, kad atitinkamą dieną dėl kelio darbų nurodyti elektriniai traukiniai keičiami dyzeliniais.
Abiem atvejais vietoje aštuonių vagonų ER9P arba ER9M važiuodavo dvigubi D1.
Kartą mane šokiravo skelbimas, pamatytas Kauno autobusų stotyje. Atseit, vietoje didelio autobuso gali važiuoti mikriukas, vietoje mikriuko - didelis autobusas (taip "apsidraudė" UAB "Kautra"). Mano kelionių autobusais tikslai dažnai būna tokie, kurių mikriukai netenkina.
O kita vertus, ka daryti, jei traukinys is tikruju sugedo? Isvis vietoje jo neleisti jokio kito? Beje, apie tuos tris litus nekalbu - cia kita tema..
Kita vertus, atvaromas modernizuotas, o ne senas kledaras su apsilupusiu ir barskanciu salonu, tad labai skustis isties nereiketu..
Esu vaziaves modernizuotu ir nemodernizuotu - skirtumas isties itin didelis.
Siaip DL galetu tuos tris litus imti (arba 3 lt pigiau vezti nemodernizuotais) is visu, vaziuojanciu ir dviauksciais ir modernizuotais traukiniais, tada 3 litu problemos sioje vietoje neliktu. Taciau lazda turi 2 galus - gal kiltu kitokiu problemu..Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.02, 14:33.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip DL galetu tuos tris litus imti (arba 3 lt pigiau vezti nemodernizuotais) is visu, vaziuojanciu ir dviauksciais ir modernizuotais traukiniais, tada 3 litu problemos sioje vietoje neliktu. Taciau lazda turi 2 galus - gal kiltu kitokiu problemu..
Modernizuotų traukinių vieną vagonų pavadinti pirma klase turbūt būtų jau per žiaurukaip?
Comment
-
Kadangi siek tiek esu susijes su ziniasklaida, todel nesusilaikysiu nepakomentaves minetos publikacijos.
1. Štai prie ko priveda informacijos netikslumas. Cia pasigendu ir redaktoriaus atsakomybes.
1.1 LG atstovas spaudai yra Algis Palionis, ne Paulionis. Pavardę galima psitikslinti ir internete.
1.2 "jis turėtų kreiptis į Keleivių direkciją." Tiesiogine citata paversta faktu. Keleiviu direkcijos nera, yra tik keleiviu vezimo direkcija. Nors veliau publikacijoje rasome jau 'Keleiviu vezimo direkcija".
1.3 "Jos teigimu, šiuo metu šis traukinys per dieną veža 62 proc. keleivių, apie 500 žmonių per dieną." Visu pirma, neaisku kuris dviaukscio traukinio reisas (o gal visi?). Pasakyta visiska nesamone, nes neaisku, ar modernizuotu traukiniu bendras uzpildomumas yra 62 proc, ar cia kazkurio reiso uzpildomumas, ar cia apskritai is visu marsrutu Vilnius - Kaunas-1 pervezamu keleiviu tiek pervezama siuo traukiniu.
Isvada - straipsnis parasytas neatsakingai. Pateiksiu kolegoms ji, kaip nereikia daryti.Paskutinis taisė 2Pack; 2009.02.03, 13:13.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTai taip ir padarė - modernizuotus traukinius pervadino į antrą klasę ir paprasto bilieto kaina jais nesiskiria. Problema tik su pirmos klasės bilietus nusipirkusiais keleiviais.
Modernizuotų traukinių vieną vagonų pavadinti pirma klase turbūt būtų jau per žiauru
O kita vertus jeigu modernizuotame traukinyje viename vagone irengti dar geresnes sedynes (ar dar ka nors), kodel gi jis negaletu buti pirmosios klases vagonas..Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.05, 12:27.
Comment
Comment